Moet nog een afspraak maken maar kan me er niet toe zetten. Het is zo véél allemaal..m`n emmertje is gewoon vol :-/quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heuj! Pieker isniegoednie! En benenpijn ook niet. Wanneer heb je afspraak?
quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet nog een afspraak maken maar kan me er niet toe zetten. Het is zo véél allemaal..m`n emmertje is gewoon vol :-/
Ken ik ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Moet nog een afspraak maken maar kan me er niet toe zetten. Het is zo véél allemaal..m`n emmertje is gewoon vol :-/
Ja snap ik toch. Helemaal omdat het een het ander weer tegenwerkt. Maar misschien heb je baat bij ontstekingsremmers via injectie? Hooooge drempel ( ik voel m ook) maar helpt wellicht ook voor je maag? T is allemaal wat Maissiequote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Is ook zo... Combi winter en weinig slaap is echt killing hier... Als ik dan weer een nachtje wat meer slaap dan gaat het wel weer ff.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik moet gewoon weer ff een nacht of wat goed slapen..dan heb ik er ook wel weer wat meer puf voorVanmiddag gaat Bep lekker weer naar de speelzaal, kan ik wat in huis doen en ben ik vanavond hopelijk moe genoeg voor een coma-light
Makkelijker gezegd dan gedaan. Een vast piekerkwartier, dat je dan moet! En verder niet meer mag? En idd, het helpt je niks. Maar toch he.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Haha lief maar nee hoor dank je. Ik moet gewoon stoppen met piekeren, ik heb er toch geen invloed op
Dat werkt prima bij Eva. Die vraagt er zelf om. Maar Fabian van nog geen 2 lijkt dat niet te begrijpen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:28 schreef trui het volgende:
doekje geven: zeggen "veeg je neus eens af!" en klaar is klara.
ieuw! ik snap meteen wat er wrong mee is. en: ieuw, ik voel me bezoedeld.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:30 schreef amaranta het volgende:
Maargoed, het zit nu op mn trui. Dus zo kan het ook.
Dat wilde ik net zeggen. Ik heb gewoon volgehouden op die manier, en de laatste tijd gaat het vrij simpel en komt hij zelfs gewoon als ik roep 'Oscar, kom, we gaan even je neus poetsen'.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:32 schreef trui het volgende:
hoogste tijd om hem dat te gaan leren.![]()
en anders zou ik er toch maar zelf af en toe achteraan hollen met die doek. what's wrong with the houdgreep?
rode laarzen zijn goedquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:07 schreef amaranta het volgende:
Ik wil rode laarzen. Maar geen geld, dus ook geen voucher.
Eerst ga ik een wcrolhouder van 44 euro kopenMaar hij past prcies bij deurklink
En als we dan toch alles nieuw doen....
Heeft zijn school geen kantine?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:13 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
rode laarzen zijn goed
huisarts gebeld om die steenpuist open te laten snijden. geen plek!
morgenmiddag istie de eerste.
nou dan zet ik er zelf wel een mes in.
en volgens mij heeft hij zijn eten en drinken niet mee.
bah. istie al alleen, heeftie ook nog eens honger en dorst.
(ik had er nog een sms aan gewaagd, voor mijn part breng ik wat langs, maar volgens mij heeft mr eigenwijs ook zijn foon niet mee)
jawel, maar ik had m geld gegeven voor als hij zijn brood zou vergeten ooit, maar dat heeftie eruit gegooid, want dat vond hij niet nodig.quote:
Misschien bedenkt hij zelf wel, dat hij het kan lenen van een klasgenoot.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
jawel, maar ik had m geld gegeven voor als hij zijn brood zou vergeten ooit, maar dat heeftie eruit gegooid, want dat vond hij niet nodig.
gevalletje schade/schande en wijsworden enzo
gezien het feit dat ze hem links laten liggen in de klas, denk ik niet dat daar veel kans op is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien bedenkt hij zelf wel, dat hij het kan lenen van een klasgenoot.
Hi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
* Kuukske schuifelt voorzichtig naar binnen.
Elleuhw!
waarom voorzichtig? nergens zo laagdrempelig als hierquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw!
Ik wilde niet te veel kabaal maken met m'n entreequote:Op maandag 24 oktober 2011 11:27 schreef lady-wrb het volgende:
waarom voorzichtig? nergens zo laagdrempelig als hier
Ah jawel joh, gewoon met de deur in huis! Gezellig!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik wilde niet te veel kabaal maken met m'n entree.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw!
quote:
Hi!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:22 schreef Kuukske het volgende:
Elleuhw!
nou idd, maar ik voel me er rot onder, zo'n had ik maar... gevoel.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
lady, wat kunnen ze soms toch eigenwijs zijn..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus ms dat luca (ik typ steeds lucas![]()
) nu ervaart dat dat geld van jou ms toch wel een heul handig idee is
![]()
maar echt, volhouden en doorgaan is geloof ik de handigste opvoedings-skilliedere keer een nieuwe uitdaging toch
![]()
loslaten ja, maar ja
[ Bericht 1% gewijzigd door -Caroline- op 24-10-2011 12:09:39 ]
Tis toch nog moh?quote:
Ohh goedemorgen. Ik dacht het al eigenlijk, maar ik vroeg het nog maar even.quote:
Ja, snap ik. Ik ben ook bezig om Twan meer dingen zelf te laten doen/ondervinden. Maar dat valt nog niet mee! In maart wordt Twan 10 jaar, dan zal hij toch echt meer zelf moeten doen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou idd, maar ik voel me er rot onder, zo'n had ik maar... gevoel.
maar ja, weer een stukje loslaten he?
Okay.. dan ga ik dat ook maar eens "invoeren".quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:13 schreef Cooki het volgende:
Diaan, ik heb nu de overgang naar: Thomas (wordt 31/10 10) doet alles zelf en dan kom ik na zo'n 20 minuten nog een kus geven, even kletsen en dan gaat ie slapen. (kus vraagt ie zelf om
)
is t eigk de bedoeling dat ik dit soort dingen in kleuter/puber zet, ivm ik dacht dat t hier beetje offtopic is of is dit ook ok?![]()
help ns?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |