Ja, lees de comments maar onder het filmpje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef DSS24 het volgende:
Als ik het goed begrijp uit het vorige topic:
Het maakt dus niet uit hoe vaak je geprestigd bent in de vorige COD's, als je het maar 1x gedaan hebt, krijg je 1 token per spel. Niet meer en niet minder?
Dat is wel genaaid voor de prestige 15 mensenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, lees de comments maar onder het filmpje.
Ja dat denk je idd nu. Dat dacht ik ook 4x in BLOPS.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:02 schreef mash_ het volgende:
Alleen die tokens maken mij eigenlijk niks uit want ik ga toch niet prestige in mw3 denk ik.
Ik black ops ben ik 7x ge prestiged ofzo geloof ik. en toen er mee gestopt en bevalt me erg goed. (had in die tijd al weer 3x kunnen prestige ofzo) In mw3 ben ik dus vanplan het echt niet te gaan doen. genoeg dingen om voor te spelen zoals alle emblemen halen. alle wapens helemaal upgrde etc etc. Blijft dus ook veel langer leuk zonder te prestige. En je hebt gewoon een voordeel op mensen die wel steeds prestige.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja dat denk je idd nu. Dat dacht ik ook 4x in BLOPS.
Mwa. extra class is leuk. maar opzich niet echt nodig. je speelt toch nooit met 6 verschillende classes in 1 potje. dubble xp kan best handig zijn. dan ga je heel snel door de eerste levels heen waardoor je al snel weer wat beteren wapens en perks hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:09 schreef poker4lifee het volgende:
is een extra class trouwens niet zoveel nuttiger dan 2 uur lang oid dubbel xp? lijkt mij dat de keuze toch steeds best makkelijk een extra class is of niet?
ah ja zo kan je het ook bekijken idd. ik vind zelf veel verschillende classes hebben wel handig, soms met maar 1 perk verschilquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa. extra class is leuk. maar opzich niet echt nodig. je speelt toch nooit met 6 verschillende classes in 1 potje. dubble xp kan best handig zijn. dan ga je heel snel door de eerste levels heen waardoor je al snel weer wat beteren wapens en perks hebt.
Daar heb je wel een punt. Het zal waarschijnlijk veel tijd in beslag nemen om bij veel wapens alle upgrades te unlocken in MW3. Ik ga sowieso 1x prestigen om het kleurloze embleem te vervangen. Daarna check ik idd wel of ik alles unlock of doorga met prestigen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik black ops ben ik 7x ge prestiged ofzo geloof ik. en toen er mee gestopt en bevalt me erg goed. (had in die tijd al weer 3x kunnen prestige ofzo) In mw3 ben ik dus vanplan het echt niet te gaan doen. genoeg dingen om voor te spelen zoals alle emblemen halen. alle wapens helemaal upgrde etc etc. Blijft dus ook veel langer leuk zonder te prestige. En je hebt gewoon een voordeel op mensen die wel steeds prestige.
Ik gebruik er vaak maar 2. Een voor het ruige werk met hardline en snelheid. En een voor Ghost / stealth. De rest mogen mn vrienden gebruikenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:23 schreef GlenSpey het volgende:
Misschien heel erg noob, maar ik speel altijd maar met 1 classheb de andere class slots niet eens ingevuld
Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:26 schreef tuut-chips het volgende:
Je krijgt maar max 1 token hoor, ook niet 1 per spel ofzo. Gewoon 1 token, maximaal.
Eerste 80 levels heb je er sowieso niets aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:43 schreef tuut-chips het volgende:
Ze kunnen toch niet iedereen een prestige token geven voor elke prestige, dan beginnen sommigen met 45 tokens
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hou jij 12 november eens vrij! Is op een zaterdag.
Je zou wel 1 gewone token kunnen geven en de rest dubbel XP al zou dat ook wel beetje ridicuul zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:43 schreef tuut-chips het volgende:
Ze kunnen toch niet iedereen een prestige token geven voor elke prestige, dan beginnen sommigen met 45 tokens
Heeft dit spel een singleplayer dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Beste TS, kan je ook Singleplayer info in de OP doen? Alvast bedankt
BO en MW verschilt behoorlijk vind ik. En aangezien je multiplayer en spec ops mega tof vindt, is het juist chill dat er niet veel veranderd is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb Battlefield 3 inmiddels al gekocht.
Zat er aan te denken om MW3 ook te kopen, maar het is gewoon wéér pre-cies hetzelfde als MW2 en BO's
Alhoewel de multiplayer en spec ops wel altijd mega tof is
Zit echt nog te twijfelen
Nee gewoon mw3. Dus alles er vanquote:
Unlock Gear (Choose one item that's unlocked permanently)quote:The Prestige Shop is unlocked after Prestiging for the first time. After you reach rank 80, you can reset your rank by Prestiging, but each time you Prestige in MW3, you will receive one token that you can use to unlock Prestige Rewards.
There are a total of 10 Prestige Levels.
If you've Prestiged in any of the previous Call of Duty games, you will automatically receive one bonus token for each CoD game you've Prestiged in. You can only receive a maximum of one token per game, regardless of the Prestige Level in that game.
In the shop, you can spend your tokens on the following rewards:
Extra Custom Class
Double XP (two hours in-game time)
Double Weapon XP
Regular Package (Callsign Title and Emblem)
Unlock Gear (Choose one item that's unlocked permanently)
Hardened Package
Veteran Package
Reset All Stats (resets everything, including your Prestige Level)
In Geknakt zijn post staat dus dat je wel per spel een token kan krijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:26 schreef tuut-chips het volgende:
Je krijgt maar max 1 token hoor, ook niet 1 per spel ofzo. Gewoon 1 token, maximaal.
Lol wut waarom zou je Reset all stats doen? Na zoveel tijd erin hebben gestoken, boom weg!1quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:54 schreef genakt het volgende:
http://www.themodernwarfare3.com/mw3/prestige-shop/
[..]
AK <3
Toch leuk als je dronken bij vrienden thuis bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut waarom zou je Reset all stats doen? Na zoveel tijd erin hebben gestoken, boom weg!1
doei
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heeft dit spel een singleplayer dan?![]()
Yupquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef vandermar het volgende:
Kan je ook gouden geweren vergaren? Anders ga ik niet prestigen
Ah crap, dan maar wel prestigen denk ikquote:
Niet door te prestigen, maar door je wapens te levelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef vandermar het volgende:
Kan je ook gouden geweren vergaren? Anders ga ik niet prestigen
Oh, dan kan je dus gewoon prestige 1 blijven en gouden geweren vergaren?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet door te prestigen, maar door je wapens te levelen.
Ja ik gok ook zoiets als die headshot challenge van de vorige MW'squote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan kan je dus gewoon prestige 1 blijven en gouden geweren vergaren?
:-Dquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heeft dit spel een singleplayer dan?![]()
nope. je moet gewoon je wapen levelen tot een bepaald level en dan kan je je wapen goud maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik gok ook zoiets als die headshot challenge van de vorige MW's
Een beetje overeenkomend met pauper gepimpte golfjes inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb goud altijd al lelijk gevonden. Ik vind het iets voor tokkies of kampers.
gouden geweren is toch van MW1 geleden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan kan je dus gewoon prestige 1 blijven en gouden geweren vergaren?
Volgens mij cod geen prestige toch ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef KrentebolHooft het volgende:
1 keer geprestiged in MW2 en 1 keer in BLOPS.
Toch een goede keuze achteraf gezien
Oh en volgensmij ook 1 keer in MW1, maar dat is al weer een tijd geleden...
Dan ben je wel vroeg vrij!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:22 schreef vandermar het volgende:
Oh oh, ik heb tentamenweek als hij uitkomt
Ik mag het wel hopenquote:
Ha, heb je wel een spel voor uitgekozen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Scorpie het volgende:
Eerste spel dat mijn nieuwe gamepc zal gaan benchmarken.
Ik weet zeker dat je je rank kon resetten en opnieuw kon beginnen. Of het ook daadwerkelijk prestige heet weet ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:24 schreef genakt het volgende:
[..]
Volgens mij cod geen prestige toch ?
vanaf waw pas prestige
ja wachten tot het weekend want dan is het dubbel xp geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben nu lvl 68 in MW2. Het prestige gaat echt enorm traag. Zijn er tips om snel te prestigen?
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben nu lvl 68 in MW2. Het prestige gaat echt enorm traag. Zijn er tips om snel te prestigen?
Ahh chill om te weten, thanksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja wachten tot het weekend want dan is het dubbel xp geloof ik
Want prestige zegt over hoe goed iemand is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flag
Nee, maar het zegt wel wat over je ervaring in het spel. Blijkbaar heb je die nog niet genoeg als je zo traag bent met levelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef DSS24 het volgende:
Want prestige zegt over hoe goed iemand is?
Dus hoor ik nog niet te prestigen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee, maar het zegt wel wat over je ervaring in het spel. Blijkbaar heb je die nog niet genoeg als je zo traag bent met levelen.
Het ziet er anders uit en een paar regeljes zijn anders... Voor de rest is het hetzelfde spel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef DinkMonkey het volgende:
Black ops bijna hetzelfde als mw2. Ik vind echt van niet.
En zeker de gameplay is in elke cod hetzelfde, dus als je bijv. cod4 hebt gespeeld kan je ook mw3 spelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het ziet er anders uit en een paar regeljes zijn anders... Voor de rest is het hetzelfde spel.
En toch zit er zeker verschil in als ik van BO naar MW2 ga dan merk ik het heel erg het werkt allemaal soepelerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En zeker de gameplay is in elke cod hetzelfde, dus als je bijv. cod4 hebt gespeeld kan je ook mw3 spelen
Misschien dat je in het begin moet wennen aan de killstreaks en sommige perks, maar dat is alles.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En zeker de gameplay is in elke cod hetzelfde, dus als je bijv. cod4 hebt gespeeld kan je ook mw3 spelen
Is ook een kwestie van een beetje geluk en een goed team. Als ik win hark ik zo 15k xp in 1 potje binnen. Als ik verlies zit dat rond de 3k. Bovendien ben ik een solo-speler, dus helaas gebeurt het maar al te regelmatig dat het eigen team bagger is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flag
Misschien is dat ook mijn probleem. In BO heb ik redelijk goed ratio. In MW2 wil het vaak niet lukken. Nu ga ik wel met andere guns die ik normaal nooit gebruik om daar XP mee te scoren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is ook een kwestie van een beetje geluk en een goed team. Als ik win hark ik zo 15k xp in 1 potje binnen. Als ik verlies zit dat rond de 3k. Bovendien ben ik een solo-speler, dus helaas gebeurt het maar al te regelmatig dat het eigen team bagger is.
Die zitten in bijna iedere game die geen bèta heeft gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ze hebben iig geen excuus als er voordehandliggende bugs en slechte gameplay elementen in zitten.
Nee hoor, wel in iedere gerushte game.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zitten in bijna iedere game die geen bèta heeft gehad.
Ja krijgt inderdaad alle mappacks. En zelfs ook eerder, bijvoorbeeld de eerste maand de 1e twee maps, aan het begin van de tweede maand de derde en als iedereen de mappack krijgt krijg jij nog toegang tot de 4e ofzo. Maar het is sowieso geloof ik goedkoper om ELITE te nemen dan alle DLC los te kopenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef Antilurker het volgende:
Zal ik gelijk Elite erbij nemen? Want ik hoorde dat je dan ook de mappacks gratis kreeg.
Ik haal ze alle 2.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie gaat ook Battlefield 3 halen?
Ik ben erg aan het twijfelen. Modern Warfare 3 haal ik definitely
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
Call of Duty, Modern Warfare 3 (PS3) 84817 1 ¤ 48,40
Subtotaal ¤ 40,67
Verzending en afhandeling ¤ 1,68
BTW ¤ 8,05
Eindtotaal ¤ 50,40
net besteld
Klopt ja, personeelskorting er ook nog bij en het is een prima bedrag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:10 schreef mash_ het volgende:
[..]50 euro is wel netjes. Al koop ik hem denk ik gewoon bij de media markt dan is die meestal 45 op de release
UMP is backquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef DSS24 het volgende:
Op min. 2.59 is dat een deathstreak waardoor hij dood gaat?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef DSS24 het volgende:
Dat is gewoon een bouncing betty tochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef DSS24 het volgende:
Nee dit is een ding dat in de lucht schiet, scant en schiet denk ik. Die zag je ook in de reveal trailer. Dat dingetje komt uit een apparaat die je op de grond zet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bouncing betty toch
That's fucked up bro.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee dit is een ding dat in de lucht schiet, scant en schiet denk ik. Die zag je ook in de reveal trailer. Dat dingetje komt uit een apparaat die je op de grond zet.
ach doe normaal man,die laatste levels haal je echt niet in 4uur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
alles over voor de FOK!kersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel mooi dat je het hier ff meldt dat je naar binnen loopt.
Oké, dan begin ik met Survival Modequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou het niet leuk zijn om gezamenlijk, dagelijks filmpjes te plaatsen met betrekking tot MW3 gameplay?
Zonde van de uploadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:36 schreef KoningStoma het volgende:
Voor de PC staat hij al op het internet. Jammer dat er geen crack is.
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 12:09 schreef KrentebolHooft het volgende:
Krijg je een ban als je m nu al speelt?
Als je hem in de winkel hebt gekocht kunnen ze je niet bannen. Heb je hem gedownload dan wel natuurlijk maar ik dacht dat dat voor iedereen wel duidelijk wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou.. Het hangt ervan af hoe je hem speelt.
Ik wil oookquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zonde van de uploaden volgens mij is het nog via steam ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kunnen wel vragen om een bon of iets dergelijks en dan komt de winkel in de problemen. Als je hem illegaal gekocht hebt, van iemand die hem gestolen heeft kan je ook in de problemen komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je hem in de winkel hebt gekocht kunnen ze je niet bannen. Heb je hem gedownload dan wel natuurlijk maar ik dacht dat dat voor iedereen wel duidelijk was
Nogal logisch tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze kunnen wel vragen om een bon of iets dergelijks en dan komt de winkel in de problemen. Als je hem illegaal gekocht hebt, van iemand die hem gestolen heeft kan je ook in de problemen komen.
Inderdaad. Maar de kans dat je nu een ban krijgt als je hem in de winkel koopt is gigantisch klein. Al zijn er tegenwoordig nog maar sporadisch winkels die eerder verkopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze kunnen wel vragen om een bon of iets dergelijks en dan komt de winkel in de problemen. Als je hem illegaal gekocht hebt, van iemand die hem gestolen heeft kan je ook in de problemen komen.
Boeie...multiplayer als er geen hond online is!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zonde van de uploaden volgens mij is het nog via steam ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://whywasibanned.com/quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogal logisch toch! Al weet natuurlijk niet iedereen waar een game vandaan komt
. Als er weer een banwave is moet je de forums van xbox eens kijken
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://whywasibanned.com/
Daar is een site voor
echt belachelijk waarvoor je allemaal gebanned kan wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://whywasibanned.com/
Daar is een site voor
Ik ga ook naar de nachtopening van de gamemania. Als je in camouflage kleding komt kun je van alles winnen. Heb een lange groene winterjas, als ik daar nu blaadjes aan vast maakquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de nachtopening van de gamemania. Als je in camouflage kleding komt kun je van alles winnen. Heb een lange groene winterjas, als ik daar nu blaadjes aan vast maakBen alleen bang dat ik dadelijk de enigste ben
Lol nee dan maak ik er echt zo'n ghillie suit van. En anders heeft een vriendin vast nog wel een legerpakje van carnaval.quote:
Jezelf verkleden om een game op te gaan halenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol nee dan maak ik er echt zo'n ghillie suit van. En anders heeft een vriendin vast nog wel een legerpakje van carnaval.
Dat tweede. Staat ook beter bij vrouwen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol nee dan maak ik er echt zo'n ghillie suit van. En anders heeft een vriendin vast nog wel een legerpakje van carnaval.
Ja echt elke avond kras ik mezelf huilend in slaapquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jezelf verkleden om een game op te gaan halen
Dan moet je bijna wel een krasser zijn.
Trek een of ander geil legerpakje aan, gegarandeerde winst.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt elke avond kras ik mezelf huilend in slaap
Ach je kan er 500 euro mee winnen. Het proberen waard.
wat zijn de probs dan? (en nee, ik lees geen andere foraquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:20 schreef rubje het volgende:
Yo! Hebben jullie niet wat leedvermaak over al die problemen die bij BF3 momenteel heersen gezien hun grootschalige reclamecampagnes en andere advertenties vooraf die BF3 als Het Spel van 2011 neerzetten?We vergeten voor het gemak wat er op diverse fora wordt gezegd.
![]()
Wat is er slecht aan? Ik was van plan om battlefield 3 deze week te halen. Ik heb nog nooit battlefield gespeeldquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef Snever het volgende:
Zo, ik heb Battlefield alweer verkocht voor de ps3. Wat een slechte game op dat platform zeg. Om te janken. Kan niet wachten tot 8 november
SP: Rare missies zonder duidelijke uitleg waar je nou precies heen moet etc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan? Ik was van plan om battlefield 3 deze week te halen. Ik heb nog nooit battlefield gespeeld
Die singleplayer vond ik ook niet fijn spelen inderdaad..quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:10 schreef Snever het volgende:
[..]
SP: Rare missies zonder duidelijke uitleg waar je nou precies heen moet etc.
MP: ik had heel veel connection problemen. Er is veel lag en de balans is zoek. Vaak vijanden die achter je respawnen. Het werkt gewoon niet. Ook had ik wat andere maps verwacht online.
Battlefield 2 was echt te gruwelijk met die eilanden enz, maar deeltje 3 probeert teveel op call of duty te lijken en daar falen ze in. Ik zou het niet doen als ik jouw was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:31 schreef FUUUU het volgende:
Voor de liefhebbers hier vast de Prestige Emblems
Wow, wat lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Idd, maar ach. Lekker belangrijk! Denk niet dat ik voor de 10e prestige ga.quote:
Wat boeit dat nou weer? Speel gewoon wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Haha best wat BF haters hier
*MW3 pre-order gaat cancellen
3 haters hier tegen duizenden BF3 kneuzen die in elk bericht wat over MW3 gaat moeten verkondigen dat COD kut is en BF3 zo geweldig...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Haha best wat BF haters hier
*MW3 pre-order gaat cancellen
SP heb ik best van genoten. Niet al te lang en niet bijster origineel maar vermakelijk dat zeker.quote:SP: Rare missies zonder duidelijke uitleg waar je nou precies heen moet etc.
MP: ik had heel veel connection problemen. Er is veel lag en de balans is zoek. Vaak vijanden die achter je respawnen. Het werkt gewoon niet. Ook had ik wat andere maps verwacht online.
Battlefield 2 was echt te gruwelijk met die eilanden enz, maar deeltje 3 probeert teveel op call of duty te lijken en daar falen ze in. Ik zou het niet doen als ik jouw was.
Fuck yeah.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef LeaderRoel het volgende:
De IGN livestream gaat bijna beginnen!
http://uk.ign.com/videos/(...)nts-modern-warfare-3
Ik wilde eigenlijk dus wel de hardened versie maar heb de normale gewoon via bol.com besteld zal vast wel later dat ergens kunnen laten activeren ofniet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef tliciouz het volgende:
Haat iemand de hardened edition hier? Of allemaal de normale? Wat krijg je allemaal extra?
Ik weet wel dat je later de extra mappen er bij kan kopen, maar verder?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk dus wel de hardened versie maar heb de normale gewoon via bol.com besteld zal vast wel later dat ergens kunnen laten activeren ofniet?
Heb ff gegoogled:quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je later de extra mappen er bij kan kopen, maar verder?
Ik denk dat ik dus dat Elite later ga aanschaffen.quote:De Hardened Editie bevat een aantal extra's ten opzichte van de gewone editie, waaronder een hard metalen hoesje, 'n speciale Avatar-outfit voor de Xbox 360 (of een thema voor PlayStation 3), een artbook en een jaarabonnement (Premium subscription) op het online platform CoD Elite. Met Elite kunnen gamers gratis met elkaar communiceren, hun statistieken bijhouden en filmpjes maken. En met het Premium abonnement van CoD Elite mag je al het downloadbare content dat voor Modern Warfare 3 verschijnt downloaden, zonder bijbetaling. Wat voor DLC we kunnen verwachten is nog steeds onduidelijk. De officiële website spreekt namelijk van 20 stuks en niet van mappen....
In de Verenigde Staten is de adviesprijs voor de Hardened Edition honderd dollar, omgerekend ruim zeventig euro. Maar bij ons, in Nederland, is de Hardened versie vanaf 105 euro verkrijgbaar. Pietsje duurder dus......
Hmm hoe mooi het er ook uit zie koop ik denk ik toch geen hardened nu ik dit gelezen heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled:
http://www.mapmodnews.com/article.php/Gewone-MW3-of-Hardened-MW3
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik dus dat Elite later ga aanschaffen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled:
http://www.mapmodnews.com/article.php/Gewone-MW3-of-Hardened-MW3
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik dus dat Elite later ga aanschaffen.
Mooi dit.quote:Met Elite kunnen gamers gratis met elkaar communiceren, hun statistieken bijhouden en filmpjes maken.
Super vetquote:
MW2 vond ik heel leuk, dus dat is alleen maar goed nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2011 09:53 schreef Lamabal het volgende:
Opzich vind ik het een verbeterde versie van mw2
Mijn blok is net voorbij. Dus tentamens klaar voor even = no lifenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:57 schreef Lamabal het volgende:
True. Cod4 blijft in mijn ogen het beste.
Maar mw2 was ook leuk ja. Die heb ik ook wel lang gedaan.
Alleen ik heb nu steeds stage dus ik kan niet no lifen
Dat is wat ik er ook uit begrijp.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:47 schreef gniffie het volgende:
Snap geen zak van de support package. Je KS worden niet gereset dus na 3 KS krijg je niks meer?
Advanced UAV boeit jou niet wtf?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef gniffie het volgende:
Ben benieuwd of ik dan maar 2 KS kan kiezen, want alles na 5 caret me niet echt veel
ik wil uav's en counter uav's stackenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Advanced UAV boeit jou niet wtf?
Niet als dat betekent dat na ik dood ben, mijn nieuwe setje (counter)-UAv niet krijgquote:Op woensdag 2 november 2011 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke maar een super UAV net zoals de Blackbird uit BO boeit je dan weer niet?
Die shit telt door nadat je dood gaat dus na je eerste UAV en Counter moet je wel door naar je 3de streak. Als je die hebt begin je pas weer opnieuwquote:Op woensdag 2 november 2011 13:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet als dat betekent dat na ik dood ben, mijn nieuwe setje (counter)-UAv niet krijg
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn er mensen die dat in z'n geheel gaan kijken?...
Volgend jaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
Eerst de multiplayer maar grijs spelen, dan komt in september of oktober de singleplayer wel
Jepquote:
Is die trouwens nog ergens te bestellen?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef tliciouz het volgende:
Haat iemand de hardened edition hier? Of allemaal de normale? Wat krijg je allemaal extra?
Ik snap niks meer van je zin.. je hebt het 3x over de multiplayerquote:Op donderdag 3 november 2011 00:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jepmultiplayer trekt het spel mij eigenlijk voor, multiplayer speel ik pas achter af. Ook pas sinds 3 weken de multiplayer van Blops uitgespeeld
quequote:Op donderdag 3 november 2011 09:11 schreef mash_ het volgende:
Ik krijg mw3 gratisEn maandag waarschijnlijk
Mijn zwager werkte bij een webwinkel, en heeft nog contacten met het hoofd van de games afdeling en die krijgen altijd een aantal spellen gratis. Waar ik er 1 van krijg.quote:
Sinds gisteren BF3 in huis (eerste bf ooit op bf vietnam naquote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Sant. het volgende:
Ik heb BF3 en ik ga MW3 ook gewoon halen.
Niet te vergelijken. Echt lachwekkend hier die fanboy reacties. Maar ik durf te wedden dat dat 16-jarigen zijn..
CoD = Need for Speed
BF = GranTurismo / Forza
Is snelle arcada actie je ding en zit je niet te wachten op tactiek, samenwerken en uitgebreide gamemodes? Je loopt liever in je eentje rennend door de mappen en knalt op alles wat beweegt? Ga dan vooral voor CoD
Wil je een uitgebreide en realistische oorlogservaring waarin tactiek, samenwerken en gebruik maken van voertuigen aan bod komen? Je spot vijanden, maar laat ze ooit leven, omdat je anders zelf ook gedood wordt of je je plek opgeeft? Ga dan vooral voor BF.
Verder is MW veel toegankelijker dan BF, omdat MW gewoon een gemakkelijker spel is om te spelen. Je kiest een gun en rent rond, that's it! Dan kan bij BF niet.
Beide spellen zijn een vorm van geniale gaming!
Ik bedoel singleplayer die ik als laatste speel lol.quote:Op donderdag 3 november 2011 09:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik snap niks meer van je zin.. je hebt het 3x over de multiplayeren hoe speel je een multiplayer uit?
Ik ga me altijd lopen irriteren in grote teams daarom liever CODquote:Op donderdag 3 november 2011 11:47 schreef Sant. het volgende:
Ik heb BF3 en ik ga MW3 ook gewoon halen.
Niet te vergelijken. Echt lachwekkend hier die fanboy reacties. Maar ik durf te wedden dat dat 16-jarigen zijn..
CoD = Need for Speed
BF = GranTurismo / Forza
Is snelle arcada actie je ding en zit je niet te wachten op tactiek, samenwerken en uitgebreide gamemodes? Je loopt liever in je eentje rennend door de mappen en knalt op alles wat beweegt? Ga dan vooral voor CoD
Wil je een uitgebreide en realistische oorlogservaring waarin tactiek, samenwerken en gebruik maken van voertuigen aan bod komen? Je spot vijanden, maar laat ze ooit leven, omdat je anders zelf ook gedood wordt of je je plek opgeeft? Ga dan vooral voor BF.
Verder is MW veel toegankelijker dan BF, omdat MW gewoon een gemakkelijker spel is om te spelen. Je kiest een gun en rent rond, that's it! Dan kan bij BF niet.
Vind ik heerlijk gezegd wel mee vallen. Bij BF 3 kan je dat toch ook gewoon doen in team deatchmatch. Verschil vind ik hem er alleen in zitten dat in MW de maps kleiner zijn en het allemaal iets sneller gaat waardoor het bij MW meer op reactie aankomt en daardoor is BF iets tactisher. Heeft alletwee wel iets.quote:Verder is MW veel toegankelijker dan BF, omdat MW gewoon een gemakkelijker spel is om te spelen. Je kiest een gun en rent rond, that's it! Dan kan bij BF niet.
De mappen in BF waar je Team Deathmatch op speelt zijn verkleint. je speelt dan niet op de map die je bijvoorbeeld voor Rush (domination) of conquest (capture the flag) zou hebben.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:43 schreef nwilke het volgende:
[..]
Vind ik heerlijk gezegd wel mee vallen. Bij BF 3 kan je dat toch ook gewoon doen in team deatchmatch. Verschil vind ik hem er alleen in zitten dat in MW de maps kleiner zijn en het allemaal iets sneller gaat waardoor het bij MW meer op reactie aankomt en daardoor is BF iets tactisher. Heeft alletwee wel iets.
Waar blijf je met Forzaquote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Het enige wat ik denk als ik MW3 singleplayer speel...
Wow een helikopter battle in manhattan tussen alle gebouwen, echt kan het nog meer over the top...
Oh wacht jep...Nog drie andere helikopters.
Nu kan het vast niet erge..
Oh een nucleaire onderzeeer in new york.... Ooookkkeeeeeeee....
Als jij zo redeneert dan speel jij geen enkel spel of wel?quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Wow een helikopter battle in manhattan tussen alle gebouwen, echt kan het nog meer over the top...
Jawel, alleen MW3 is zo ontzettend over the top. Vergelijk het maar met 2012. Die film was ook zo overdreven dat het niet leuk meer was.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als jij zo redeneert dan speel jij geen enkel spel of wel?
Daarom is het ook geen realiteit en niet al te veel waarde aan hechtenquote:Op donderdag 3 november 2011 18:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel, alleen MW3 is zo ontzettend over the top. Vergelijk het maar met 2012. Die film was ook zo overdreven dat het niet leuk meer was.
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daarom is het ook geen realiteit en niet al te veel waarde aan hechtenik denk altijd maar zo, als het lekker wegkijkt of wegspeelt is het goed genoeg.
Het is een game, dus geen realiteit.quote:Op donderdag 3 november 2011 18:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel, alleen MW3 is zo ontzettend over the top. Vergelijk het maar met 2012. Die film was ook zo overdreven dat het niet leuk meer was.
Ik was het niet. Ik speel op ps3quote:Op donderdag 3 november 2011 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik bedoel singleplayer die ik als laatste speel lol.
Ik kwam laatst met fifa een tegen en die had jouw Fok! nick als gamertag.
MW3 ziet er wel ziek vet uit, nu maar hopen dat ik mijn tentamens niet verneuk volgende week
Dat had ik al doorquote:
Dat zou ik niet weten, maar elke cutscene/actiescene zie je een kilometer van te voren aan komen, elke explosie en elk voertuig dat wordt opgeblazen is ook ontzettend voorspelbaar, en dan zal ik het nog maar niet hebben over de plottwists etc.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef tjawatdan het volgende:
Ben nu halverwege de singleplayer denk ik..
Sorry hoor maar daar kan BF3 zijn singleplayer echt niet aan tippen
Ik vond hem stront saai.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef tjawatdan het volgende:
Ben nu halverwege de singleplayer denk ik..
Sorry hoor maar daar kan BF3 zijn singleplayer echt niet aan tippen
Je hebt ook een beetje inlevingsvermogen nodig.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Is er überhaubt 1 spel dat realistisch is...Zelfs de scene in de electriciteitscentrale in Heavy Rain was onrealistisch.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Okay chill. In dat filmpje zeggen ze dat als je in vorige COD's later nog prestiged, dan krijg je een token in MW3.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:34 schreef mash_ het volgende:
http://www.youtube.com/user/TmarTn#p/u/0/Dof0lDh3OKU
Vind het wel chillquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:04 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Okay chill. In dat filmpje zeggen ze dat als je in vorige COD's later nog prestiged, dan krijg je een token in MW3.
Ik dacht eerst dat het voor de launch van MW3 geregeld moest zijn.
Jawel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:20 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Je hebt ook een beetje inlevingsvermogen nodig.
Als WW3 uitbreekt met Rusland en Amerika enz. is het heus niet zo'n grote bullshit om 4 helikopters tussen de gebouwen te laten vliegen
Ik snap je wel. Toch zit er ook nieuwe vette actie in, zoals in de metro.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel.
En dat betekent niet dat ze elk cliche en elke actie scene die ze in 1 en 2 hadden nog een keer moeten misbruiken.
Je vliegt in een helikopter mee aan het begin van de missie, er vliegt een helikopter naast je... Eenmaal raden wat daarmee gebeurd. Juist die wordt neergeschoten. Allemaal van dat soort onzin, ik heb geen zin om te spoileren, maar alles zie je van een kilometer aan komen.
Ja oke, ik vermaakt me er ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:28 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Toch zit er ook nieuwe vette actie in, zoals in de metro.
Ik ga toch de SP niet spelen en direct aan de MP. Zoals gewoonlijk.
Ik doe geen MP.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf boeit die single player met spec opa en MP
Estate Takedownquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:31 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn doel is de platinum-trofee halen. Bovendien speel ik nu nog zeer regelmatig spec ops in solo met MW2, ik vind dat echt geniaal, vooral de missies Hidden en Estate Takedown. Beide uiteraard op veteran
Daar heb je assassin voorquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:42 schreef gniffie het volgende:
Lees op neogaf dat iedereen support class gebruikt en dat er constant UAV's en die super Uav's door de lucht vliegen.
IW en spelbalans![]()
Gebruik ik zelf ook altijd, maar heel veel mensen doen dat niet en die zullen dus best pissig zijnquote:
was het 1 token game waar je hebt geprestiged of 1 token als je ooit hebt geprestiged?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vind het wel chillDan kan ik later nog ff prestige in mw2 als ik een token wil
Het token die ik heb van black ops gebruik ik om een wapen wat je pas in de laatste levels krijg te unlocken denk ik
per game. dus je kan er hoog uit 4 hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:05 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
was het 1 token game waar je hebt geprestiged of 1 token als je ooit hebt geprestiged?
achja 80% zal wel met assassin lopen. Dus dan maken al die uavs ook niet meer uitquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef gniffie het volgende:
Assasin Pro stopt counter-uav.![]()
Wat is dit voor overpowerde zooi
Singleplayer uitgespeeld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:25 schreef donald_dick het volgende:
http://puu.sh/85tb
De xbox versie is al eerder verstuurd en die hebben nu een tijdelijke ban
das geweldig, maar daar ging het plaatje niet overquote:
Die juggernautsquote:
Pas vanaf level 26 dacht ik, dus je moet de eerste uren zonder doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerste weken loop ik toch met Assasin rond omdat iedereen dan UAV speelt daarna switched toch iedereen naar andere dingen
Level 26 ben ik met een paar uurtjes zeker als ik wat dubbel XP regel als je naar de nachtrelease gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Pas vanaf level 26 dacht ik, dus je moet de eerste uren zonder doen
Dat ligt eraan:quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Tical2000 het volgende:
Zit te twijfelen of ik MW3 voor de PS3 of voor de PC zal gaan halen. Iemand enige suggesties, bijv. zoals op welk platform meerdere spelers zitten?
Meeste spelers zal wel xbox zijn. Al die dikke amerikanen spelen dit spel en hebben allemaal xdozen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Tical2000 het volgende:
Zit te twijfelen of ik MW3 voor de PS3 of voor de PC zal gaan halen. Iemand enige suggesties, bijv. zoals op welk platform meerdere spelers zitten?
Op de pc zal ik hem makkelijk kunnen draaien. Het varieert een beetje binnen de vriendengroep; een paar spelen hem op de PC en anderen op de PS3. Muis en toetsenbord vind ik prettiger als het aankomt op Battlefield of Counterstrike.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat ligt eraan:
- Wat voor pc heb je? Een Pentium 4 gaat hem niet worden namelijk
- Speel je online met vrienden en zo ja, welk platform gebruiken zij?
- Wat vind je fijner qua besturing, muis/toetsenbord of controller?
Ik haal hem zelf voor de PS3, spellen voor de pc koop ik per definitie niet.
Mwah dat is bij mw3 minder het geval, heb al een paar keer gehad dat ik dacht van woow wtf gebeurd hier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar elke cutscene/actiescene zie je een kilometer van te voren aan komen, elke explosie en elk voertuig dat wordt opgeblazen is ook ontzettend voorspelbaar, en dan zal ik het nog maar niet hebben over de plottwists etc.
Xbox en pc meine freundquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iedereen die hem al heeft is dat op de PC of op de PS3/XBOX?!!
3.0 in tdmquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:31 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik heb hem lekker op release datum + Controller binnen. Ik kan niet wachten. Sowieso wil ik weer een goede ratio hebben in multiplayer. Black ops 2.33 (A)
tdm is ook niet zo boeiend, probeer die 3.0 maar eens te houden in headquaters of dominationquote:
daar wordt je gegang-raped en constant in je rug neergeschoten. nee bedanktquote:Op vrijdag 4 november 2011 19:42 schreef donald_dick het volgende:
[..]
tdm is ook niet zo boeiend, probeer die 3.0 maar eens te houden in headquaters of domination
Gamemania heeft nachtopening + glossy poster + 4 uur double XPquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:58 schreef KoningStoma het volgende:
Slechte maps, weinig variatie met wapens. Support strike package. Dingen zoals hoe je wapen beweegt als je rent, of als je je wapen wisselt zien er buggy uit. Als je inzoomt met de sniper dan gaat de scope niet naar het midden van je scherm. Veel slordigheidjes.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:59 schreef KoningStoma het volgende:
En ik kwam er ook achter dat die icoontjes die in domination de vlaggen weergeven niet doorzichtig worden als je in die richting kijkt, zoal in black ops.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:09 schreef KoningStoma het volgende:
Haha
http://www.twitvid.com/OGTJX
Fuck it, dit ga ik niet kopen
Oh shit![]()
http://www.twitvid.com/G7CYZ
quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:43 schreef Tauchmeister het volgende:
"I almost feel like if I did post gameplay from this on my channel, a lot of people wouldn't buy it."
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:00 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik begrijp niets van die Support strike package. Je kunt dus gewoon 15-40 spelen en nog een goede killstreak reward halen zonder dat je daadwerkelijk een killstreak van 15 maakt.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:08 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog iets waar 80% van de spelers mee rond zal gaan lopen: als je iemand raakt met een stun of flashbang met Recon als perk (slot 1) blijft diegene 10 (!) seconden zichtbaar, op de minimap op dezelfde manier als met de Blackbird in BO. Geweldig idee
Ik zei het hier al eerder maar nu ben ik er echt klaar mee. Al die kleine dingetjes die gewoon hetzelfde zijn als bij MW2, het geluidje ook bij die QS video waar zijn weapon rank omhoog gaat, die ken ik al, ik wil liever iets nieuws, ja zelfs al is het zoiets kleins.quote:We hebben uw verzoek tot annulering van dit artikel ontvangen en houden u per e-mail op de hoogte van de status.
quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik zei het hier al eerder maar nu ben ik er echt klaar mee. Al die kleine dingetjes die gewoon hetzelfde zijn als bij MW2, het geluidje ook bij die QS video waar zijn weapon rank omhoog gaat, die ken ik al, ik wil liever iets nieuws, ja zelfs al is het zoiets kleins.
Het nieuwe systeem van killstreaks is ook gewoon achterlijk. Als je niet in staat bent om killstreaks te halen dan verdien je ze ook niet. Maar dan vallen de mensen die niet kunnen spelen buiten de boot en kopen ze ons spel niet dus laten we ze een goede killstreak geven zelfs al gaan ze 20 keer dood!
Maar goed, veel plezier voor degene die hem wel halen/krijgen/al hebben. Ik ga wel weer naar mijn BF3 fanboy-topic
Ik zie het nergens op de site van bart smit staan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:22 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Gamemania heeft nachtopening + glossy poster + 4 uur double XP
Bart Smit heeft geen nachtopening maar geeft een gratis COD controller bij het spel
(allebei in vlaanderen)
je hebt gelijk, het was intertoys (vlaanderen) ik haal ze ook altijd door elkaar.quote:Op zaterdag 5 november 2011 08:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zie het nergens op de site van bart smit staan?
Niet voor de xboxquote:Op zaterdag 5 november 2011 08:22 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
je hebt gelijk, het was intertoys (vlaanderen) ik haal ze ook altijd door elkaar.
Hoe is daar de matchmaking dan, en is er ook Hostmirgrationquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:30 schreef Driepink het volgende:
Wie zit er nog meer online? Zo weer ff knallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |