ach doe normaal man,die laatste levels haal je echt niet in 4uur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flag
alles over voor de FOK!kersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel mooi dat je het hier ff meldt dat je naar binnen loopt.
Oké, dan begin ik met Survival Modequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou het niet leuk zijn om gezamenlijk, dagelijks filmpjes te plaatsen met betrekking tot MW3 gameplay?
Zonde van de uploadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:36 schreef KoningStoma het volgende:
Voor de PC staat hij al op het internet. Jammer dat er geen crack is.
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 12:09 schreef KrentebolHooft het volgende:
Krijg je een ban als je m nu al speelt?
Als je hem in de winkel hebt gekocht kunnen ze je niet bannen. Heb je hem gedownload dan wel natuurlijk maar ik dacht dat dat voor iedereen wel duidelijk wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou.. Het hangt ervan af hoe je hem speelt.
Ik wil oookquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zonde van de uploaden volgens mij is het nog via steam ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kunnen wel vragen om een bon of iets dergelijks en dan komt de winkel in de problemen. Als je hem illegaal gekocht hebt, van iemand die hem gestolen heeft kan je ook in de problemen komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je hem in de winkel hebt gekocht kunnen ze je niet bannen. Heb je hem gedownload dan wel natuurlijk maar ik dacht dat dat voor iedereen wel duidelijk was
Nogal logisch tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze kunnen wel vragen om een bon of iets dergelijks en dan komt de winkel in de problemen. Als je hem illegaal gekocht hebt, van iemand die hem gestolen heeft kan je ook in de problemen komen.
Inderdaad. Maar de kans dat je nu een ban krijgt als je hem in de winkel koopt is gigantisch klein. Al zijn er tegenwoordig nog maar sporadisch winkels die eerder verkopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze kunnen wel vragen om een bon of iets dergelijks en dan komt de winkel in de problemen. Als je hem illegaal gekocht hebt, van iemand die hem gestolen heeft kan je ook in de problemen komen.
Boeie...multiplayer als er geen hond online is!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zonde van de uploaden volgens mij is het nog via steam ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://whywasibanned.com/quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogal logisch toch! Al weet natuurlijk niet iedereen waar een game vandaan komt
. Als er weer een banwave is moet je de forums van xbox eens kijken
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://whywasibanned.com/
Daar is een site voor
echt belachelijk waarvoor je allemaal gebanned kan wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://whywasibanned.com/
Daar is een site voor
Ik ga ook naar de nachtopening van de gamemania. Als je in camouflage kleding komt kun je van alles winnen. Heb een lange groene winterjas, als ik daar nu blaadjes aan vast maakquote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 10:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de nachtopening van de gamemania. Als je in camouflage kleding komt kun je van alles winnen. Heb een lange groene winterjas, als ik daar nu blaadjes aan vast maakBen alleen bang dat ik dadelijk de enigste ben
Lol nee dan maak ik er echt zo'n ghillie suit van. En anders heeft een vriendin vast nog wel een legerpakje van carnaval.quote:
Jezelf verkleden om een game op te gaan halenquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol nee dan maak ik er echt zo'n ghillie suit van. En anders heeft een vriendin vast nog wel een legerpakje van carnaval.
Dat tweede. Staat ook beter bij vrouwen denk ikquote:Op maandag 31 oktober 2011 10:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol nee dan maak ik er echt zo'n ghillie suit van. En anders heeft een vriendin vast nog wel een legerpakje van carnaval.
Ja echt elke avond kras ik mezelf huilend in slaapquote:Op maandag 31 oktober 2011 11:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jezelf verkleden om een game op te gaan halen
Dan moet je bijna wel een krasser zijn.
Trek een of ander geil legerpakje aan, gegarandeerde winst.quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:07 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja echt elke avond kras ik mezelf huilend in slaap
Ach je kan er 500 euro mee winnen. Het proberen waard.
wat zijn de probs dan? (en nee, ik lees geen andere foraquote:Op maandag 31 oktober 2011 12:20 schreef rubje het volgende:
Yo! Hebben jullie niet wat leedvermaak over al die problemen die bij BF3 momenteel heersen gezien hun grootschalige reclamecampagnes en andere advertenties vooraf die BF3 als Het Spel van 2011 neerzetten?We vergeten voor het gemak wat er op diverse fora wordt gezegd.
![]()
Wat is er slecht aan? Ik was van plan om battlefield 3 deze week te halen. Ik heb nog nooit battlefield gespeeldquote:Op dinsdag 1 november 2011 09:46 schreef Snever het volgende:
Zo, ik heb Battlefield alweer verkocht voor de ps3. Wat een slechte game op dat platform zeg. Om te janken. Kan niet wachten tot 8 november
SP: Rare missies zonder duidelijke uitleg waar je nou precies heen moet etc.quote:Op dinsdag 1 november 2011 09:59 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Wat is er slecht aan? Ik was van plan om battlefield 3 deze week te halen. Ik heb nog nooit battlefield gespeeld
Die singleplayer vond ik ook niet fijn spelen inderdaad..quote:Op dinsdag 1 november 2011 10:10 schreef Snever het volgende:
[..]
SP: Rare missies zonder duidelijke uitleg waar je nou precies heen moet etc.
MP: ik had heel veel connection problemen. Er is veel lag en de balans is zoek. Vaak vijanden die achter je respawnen. Het werkt gewoon niet. Ook had ik wat andere maps verwacht online.
Battlefield 2 was echt te gruwelijk met die eilanden enz, maar deeltje 3 probeert teveel op call of duty te lijken en daar falen ze in. Ik zou het niet doen als ik jouw was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:31 schreef FUUUU het volgende:
Voor de liefhebbers hier vast de Prestige Emblems
Wow, wat lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Idd, maar ach. Lekker belangrijk! Denk niet dat ik voor de 10e prestige ga.quote:
Wat boeit dat nou weer? Speel gewoon wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Haha best wat BF haters hier
*MW3 pre-order gaat cancellen
3 haters hier tegen duizenden BF3 kneuzen die in elk bericht wat over MW3 gaat moeten verkondigen dat COD kut is en BF3 zo geweldig...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Haha best wat BF haters hier
*MW3 pre-order gaat cancellen
SP heb ik best van genoten. Niet al te lang en niet bijster origineel maar vermakelijk dat zeker.quote:SP: Rare missies zonder duidelijke uitleg waar je nou precies heen moet etc.
MP: ik had heel veel connection problemen. Er is veel lag en de balans is zoek. Vaak vijanden die achter je respawnen. Het werkt gewoon niet. Ook had ik wat andere maps verwacht online.
Battlefield 2 was echt te gruwelijk met die eilanden enz, maar deeltje 3 probeert teveel op call of duty te lijken en daar falen ze in. Ik zou het niet doen als ik jouw was.
Fuck yeah.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef LeaderRoel het volgende:
De IGN livestream gaat bijna beginnen!
http://uk.ign.com/videos/(...)nts-modern-warfare-3
Ik wilde eigenlijk dus wel de hardened versie maar heb de normale gewoon via bol.com besteld zal vast wel later dat ergens kunnen laten activeren ofniet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef tliciouz het volgende:
Haat iemand de hardened edition hier? Of allemaal de normale? Wat krijg je allemaal extra?
Ik weet wel dat je later de extra mappen er bij kan kopen, maar verder?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk dus wel de hardened versie maar heb de normale gewoon via bol.com besteld zal vast wel later dat ergens kunnen laten activeren ofniet?
Heb ff gegoogled:quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je later de extra mappen er bij kan kopen, maar verder?
Ik denk dat ik dus dat Elite later ga aanschaffen.quote:De Hardened Editie bevat een aantal extra's ten opzichte van de gewone editie, waaronder een hard metalen hoesje, 'n speciale Avatar-outfit voor de Xbox 360 (of een thema voor PlayStation 3), een artbook en een jaarabonnement (Premium subscription) op het online platform CoD Elite. Met Elite kunnen gamers gratis met elkaar communiceren, hun statistieken bijhouden en filmpjes maken. En met het Premium abonnement van CoD Elite mag je al het downloadbare content dat voor Modern Warfare 3 verschijnt downloaden, zonder bijbetaling. Wat voor DLC we kunnen verwachten is nog steeds onduidelijk. De officiële website spreekt namelijk van 20 stuks en niet van mappen....
In de Verenigde Staten is de adviesprijs voor de Hardened Edition honderd dollar, omgerekend ruim zeventig euro. Maar bij ons, in Nederland, is de Hardened versie vanaf 105 euro verkrijgbaar. Pietsje duurder dus......
Hmm hoe mooi het er ook uit zie koop ik denk ik toch geen hardened nu ik dit gelezen heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled:
http://www.mapmodnews.com/article.php/Gewone-MW3-of-Hardened-MW3
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik dus dat Elite later ga aanschaffen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled:
http://www.mapmodnews.com/article.php/Gewone-MW3-of-Hardened-MW3
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik dus dat Elite later ga aanschaffen.
Mooi dit.quote:Met Elite kunnen gamers gratis met elkaar communiceren, hun statistieken bijhouden en filmpjes maken.
Super vetquote:
MW2 vond ik heel leuk, dus dat is alleen maar goed nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2011 09:53 schreef Lamabal het volgende:
Opzich vind ik het een verbeterde versie van mw2
Mijn blok is net voorbij. Dus tentamens klaar voor even = no lifenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:57 schreef Lamabal het volgende:
True. Cod4 blijft in mijn ogen het beste.
Maar mw2 was ook leuk ja. Die heb ik ook wel lang gedaan.
Alleen ik heb nu steeds stage dus ik kan niet no lifen
Dat is wat ik er ook uit begrijp.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:47 schreef gniffie het volgende:
Snap geen zak van de support package. Je KS worden niet gereset dus na 3 KS krijg je niks meer?
Advanced UAV boeit jou niet wtf?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef gniffie het volgende:
Ben benieuwd of ik dan maar 2 KS kan kiezen, want alles na 5 caret me niet echt veel
ik wil uav's en counter uav's stackenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Advanced UAV boeit jou niet wtf?
Niet als dat betekent dat na ik dood ben, mijn nieuwe setje (counter)-UAv niet krijgquote:Op woensdag 2 november 2011 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke maar een super UAV net zoals de Blackbird uit BO boeit je dan weer niet?
Die shit telt door nadat je dood gaat dus na je eerste UAV en Counter moet je wel door naar je 3de streak. Als je die hebt begin je pas weer opnieuwquote:Op woensdag 2 november 2011 13:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet als dat betekent dat na ik dood ben, mijn nieuwe setje (counter)-UAv niet krijg
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn er mensen die dat in z'n geheel gaan kijken?...
Volgend jaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
Eerst de multiplayer maar grijs spelen, dan komt in september of oktober de singleplayer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |