MW2 vond ik heel leuk, dus dat is alleen maar goed nieuwsquote:Op woensdag 2 november 2011 09:53 schreef Lamabal het volgende:
Opzich vind ik het een verbeterde versie van mw2
Mijn blok is net voorbij. Dus tentamens klaar voor even = no lifenquote:Op woensdag 2 november 2011 09:57 schreef Lamabal het volgende:
True. Cod4 blijft in mijn ogen het beste.
Maar mw2 was ook leuk ja. Die heb ik ook wel lang gedaan.
Alleen ik heb nu steeds stage dus ik kan niet no lifen
Dat is wat ik er ook uit begrijp.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:47 schreef gniffie het volgende:
Snap geen zak van de support package. Je KS worden niet gereset dus na 3 KS krijg je niks meer?
Advanced UAV boeit jou niet wtf?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:56 schreef gniffie het volgende:
Ben benieuwd of ik dan maar 2 KS kan kiezen, want alles na 5 caret me niet echt veel
ik wil uav's en counter uav's stackenquote:Op woensdag 2 november 2011 12:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Advanced UAV boeit jou niet wtf?
Niet als dat betekent dat na ik dood ben, mijn nieuwe setje (counter)-UAv niet krijgquote:Op woensdag 2 november 2011 13:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Oke maar een super UAV net zoals de Blackbird uit BO boeit je dan weer niet?
Die shit telt door nadat je dood gaat dus na je eerste UAV en Counter moet je wel door naar je 3de streak. Als je die hebt begin je pas weer opnieuwquote:Op woensdag 2 november 2011 13:03 schreef gniffie het volgende:
[..]
Niet als dat betekent dat na ik dood ben, mijn nieuwe setje (counter)-UAv niet krijg
quote:Op woensdag 2 november 2011 17:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zijn er mensen die dat in z'n geheel gaan kijken?...
Volgend jaar?quote:Op donderdag 3 november 2011 00:03 schreef vandermar het volgende:
Eerst de multiplayer maar grijs spelen, dan komt in september of oktober de singleplayer wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |