ach doe normaal man,die laatste levels haal je echt niet in 4uur.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flag
alles over voor de FOK!kersquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wel mooi dat je het hier ff meldt dat je naar binnen loopt.
Oké, dan begin ik met Survival Modequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:03 schreef waaromniet1988 het volgende:
Zou het niet leuk zijn om gezamenlijk, dagelijks filmpjes te plaatsen met betrekking tot MW3 gameplay?
Zonde van de uploadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:36 schreef KoningStoma het volgende:
Voor de PC staat hij al op het internet. Jammer dat er geen crack is.
Neequote:Op zondag 30 oktober 2011 12:09 schreef KrentebolHooft het volgende:
Krijg je een ban als je m nu al speelt?
Als je hem in de winkel hebt gekocht kunnen ze je niet bannen. Heb je hem gedownload dan wel natuurlijk maar ik dacht dat dat voor iedereen wel duidelijk wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nou.. Het hangt ervan af hoe je hem speelt.
Ik wil oookquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zonde van de uploaden volgens mij is het nog via steam ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze kunnen wel vragen om een bon of iets dergelijks en dan komt de winkel in de problemen. Als je hem illegaal gekocht hebt, van iemand die hem gestolen heeft kan je ook in de problemen komen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je hem in de winkel hebt gekocht kunnen ze je niet bannen. Heb je hem gedownload dan wel natuurlijk maar ik dacht dat dat voor iedereen wel duidelijk was
Nogal logisch tochquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze kunnen wel vragen om een bon of iets dergelijks en dan komt de winkel in de problemen. Als je hem illegaal gekocht hebt, van iemand die hem gestolen heeft kan je ook in de problemen komen.
Inderdaad. Maar de kans dat je nu een ban krijgt als je hem in de winkel koopt is gigantisch klein. Al zijn er tegenwoordig nog maar sporadisch winkels die eerder verkopenquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:55 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ze kunnen wel vragen om een bon of iets dergelijks en dan komt de winkel in de problemen. Als je hem illegaal gekocht hebt, van iemand die hem gestolen heeft kan je ook in de problemen komen.
Boeie...multiplayer als er geen hond online is!quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zonde van de uploaden volgens mij is het nog via steam ook
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://whywasibanned.com/quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nogal logisch toch! Al weet natuurlijk niet iedereen waar een game vandaan komt
. Als er weer een banwave is moet je de forums van xbox eens kijken
quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://whywasibanned.com/
Daar is een site voor
echt belachelijk waarvoor je allemaal gebanned kan wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 18:24 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
http://whywasibanned.com/
Daar is een site voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |