quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:31 schreef FUUUU het volgende:
Voor de liefhebbers hier vast de Prestige Emblems
Wow, wat lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Idd, maar ach. Lekker belangrijk! Denk niet dat ik voor de 10e prestige ga.quote:
Wat boeit dat nou weer? Speel gewoon wat je leuk vindtquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Haha best wat BF haters hier
*MW3 pre-order gaat cancellen
3 haters hier tegen duizenden BF3 kneuzen die in elk bericht wat over MW3 gaat moeten verkondigen dat COD kut is en BF3 zo geweldig...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:41 schreef Catkiller het volgende:
Haha best wat BF haters hier
*MW3 pre-order gaat cancellen
SP heb ik best van genoten. Niet al te lang en niet bijster origineel maar vermakelijk dat zeker.quote:SP: Rare missies zonder duidelijke uitleg waar je nou precies heen moet etc.
MP: ik had heel veel connection problemen. Er is veel lag en de balans is zoek. Vaak vijanden die achter je respawnen. Het werkt gewoon niet. Ook had ik wat andere maps verwacht online.
Battlefield 2 was echt te gruwelijk met die eilanden enz, maar deeltje 3 probeert teveel op call of duty te lijken en daar falen ze in. Ik zou het niet doen als ik jouw was.
Fuck yeah.quote:Op dinsdag 1 november 2011 19:50 schreef LeaderRoel het volgende:
De IGN livestream gaat bijna beginnen!
http://uk.ign.com/videos/(...)nts-modern-warfare-3
Ik wilde eigenlijk dus wel de hardened versie maar heb de normale gewoon via bol.com besteld zal vast wel later dat ergens kunnen laten activeren ofniet?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:00 schreef tliciouz het volgende:
Haat iemand de hardened edition hier? Of allemaal de normale? Wat krijg je allemaal extra?
Ik weet wel dat je later de extra mappen er bij kan kopen, maar verder?quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:03 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk dus wel de hardened versie maar heb de normale gewoon via bol.com besteld zal vast wel later dat ergens kunnen laten activeren ofniet?
Heb ff gegoogled:quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet wel dat je later de extra mappen er bij kan kopen, maar verder?
Ik denk dat ik dus dat Elite later ga aanschaffen.quote:De Hardened Editie bevat een aantal extra's ten opzichte van de gewone editie, waaronder een hard metalen hoesje, 'n speciale Avatar-outfit voor de Xbox 360 (of een thema voor PlayStation 3), een artbook en een jaarabonnement (Premium subscription) op het online platform CoD Elite. Met Elite kunnen gamers gratis met elkaar communiceren, hun statistieken bijhouden en filmpjes maken. En met het Premium abonnement van CoD Elite mag je al het downloadbare content dat voor Modern Warfare 3 verschijnt downloaden, zonder bijbetaling. Wat voor DLC we kunnen verwachten is nog steeds onduidelijk. De officiële website spreekt namelijk van 20 stuks en niet van mappen....
In de Verenigde Staten is de adviesprijs voor de Hardened Edition honderd dollar, omgerekend ruim zeventig euro. Maar bij ons, in Nederland, is de Hardened versie vanaf 105 euro verkrijgbaar. Pietsje duurder dus......
Hmm hoe mooi het er ook uit zie koop ik denk ik toch geen hardened nu ik dit gelezen heb.quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled:
http://www.mapmodnews.com/article.php/Gewone-MW3-of-Hardened-MW3
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik dus dat Elite later ga aanschaffen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 23:13 schreef Spacevietnamees het volgende:
[..]
Heb ff gegoogled:
http://www.mapmodnews.com/article.php/Gewone-MW3-of-Hardened-MW3
[ afbeelding ]
[..]
Ik denk dat ik dus dat Elite later ga aanschaffen.
Mooi dit.quote:Met Elite kunnen gamers gratis met elkaar communiceren, hun statistieken bijhouden en filmpjes maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |