Dat zou ik niet weten, maar elke cutscene/actiescene zie je een kilometer van te voren aan komen, elke explosie en elk voertuig dat wordt opgeblazen is ook ontzettend voorspelbaar, en dan zal ik het nog maar niet hebben over de plottwists etc.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef tjawatdan het volgende:
Ben nu halverwege de singleplayer denk ik..
Sorry hoor maar daar kan BF3 zijn singleplayer echt niet aan tippen
Ik vond hem stront saai.quote:Op donderdag 3 november 2011 23:45 schreef tjawatdan het volgende:
Ben nu halverwege de singleplayer denk ik..
Sorry hoor maar daar kan BF3 zijn singleplayer echt niet aan tippen
Je hebt ook een beetje inlevingsvermogen nodig.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Het enige wat ik denk als ik MW3 singleplayer speel...
Wow een helikopter battle in manhattan tussen alle gebouwen, echt kan het nog meer over the top...
Oh wacht jep...Nog drie andere helikopters.
Nu kan het vast niet erge..
Oh een nucleaire onderzeeer in new york.... Ooookkkeeeeeeee....
Is er überhaubt 1 spel dat realistisch is...Zelfs de scene in de electriciteitscentrale in Heavy Rain was onrealistisch.quote:Op donderdag 3 november 2011 17:52 schreef DutchErrorist het volgende:
Het enige wat ik denk als ik MW3 singleplayer speel...
Wow een helikopter battle in manhattan tussen alle gebouwen, echt kan het nog meer over the top...
Oh wacht jep...Nog drie andere helikopters.
Nu kan het vast niet erge..
Oh een nucleaire onderzeeer in new york.... Ooookkkeeeeeeee....
Okay chill. In dat filmpje zeggen ze dat als je in vorige COD's later nog prestiged, dan krijg je een token in MW3.quote:Op vrijdag 4 november 2011 10:34 schreef mash_ het volgende:
http://www.youtube.com/user/TmarTn#p/u/0/Dof0lDh3OKU
Vind het wel chillquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:04 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Okay chill. In dat filmpje zeggen ze dat als je in vorige COD's later nog prestiged, dan krijg je een token in MW3.
Ik dacht eerst dat het voor de launch van MW3 geregeld moest zijn.
Jawel.quote:Op vrijdag 4 november 2011 09:20 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Je hebt ook een beetje inlevingsvermogen nodig.
Als WW3 uitbreekt met Rusland en Amerika enz. is het heus niet zo'n grote bullshit om 4 helikopters tussen de gebouwen te laten vliegen
Ik snap je wel. Toch zit er ook nieuwe vette actie in, zoals in de metro.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Jawel.
En dat betekent niet dat ze elk cliche en elke actie scene die ze in 1 en 2 hadden nog een keer moeten misbruiken.
Je vliegt in een helikopter mee aan het begin van de missie, er vliegt een helikopter naast je... Eenmaal raden wat daarmee gebeurd. Juist die wordt neergeschoten. Allemaal van dat soort onzin, ik heb geen zin om te spoileren, maar alles zie je van een kilometer aan komen.
Ja oke, ik vermaakt me er ook wel mee hoorquote:Op vrijdag 4 november 2011 11:28 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ik snap je wel. Toch zit er ook nieuwe vette actie in, zoals in de metro.
Ik ga toch de SP niet spelen en direct aan de MP. Zoals gewoonlijk.
Ik doe geen MP.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wtf boeit die single player met spec opa en MP
Estate Takedownquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:31 schreef Saekerhett het volgende:
Mijn doel is de platinum-trofee halen. Bovendien speel ik nu nog zeer regelmatig spec ops in solo met MW2, ik vind dat echt geniaal, vooral de missies Hidden en Estate Takedown. Beide uiteraard op veteran
Daar heb je assassin voorquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:42 schreef gniffie het volgende:
Lees op neogaf dat iedereen support class gebruikt en dat er constant UAV's en die super Uav's door de lucht vliegen.
IW en spelbalans![]()
Gebruik ik zelf ook altijd, maar heel veel mensen doen dat niet en die zullen dus best pissig zijnquote:
was het 1 token game waar je hebt geprestiged of 1 token als je ooit hebt geprestiged?quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Vind het wel chillDan kan ik later nog ff prestige in mw2 als ik een token wil
Het token die ik heb van black ops gebruik ik om een wapen wat je pas in de laatste levels krijg te unlocken denk ik
per game. dus je kan er hoog uit 4 hebben.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:05 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
was het 1 token game waar je hebt geprestiged of 1 token als je ooit hebt geprestiged?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |