achja 80% zal wel met assassin lopen. Dus dan maken al die uavs ook niet meer uitquote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef gniffie het volgende:
Assasin Pro stopt counter-uav.![]()
Wat is dit voor overpowerde zooi
Singleplayer uitgespeeld.quote:Op vrijdag 4 november 2011 15:25 schreef donald_dick het volgende:
http://puu.sh/85tb
De xbox versie is al eerder verstuurd en die hebben nu een tijdelijke ban
das geweldig, maar daar ging het plaatje niet overquote:
Die juggernautsquote:
Pas vanaf level 26 dacht ik, dus je moet de eerste uren zonder doenquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eerste weken loop ik toch met Assasin rond omdat iedereen dan UAV speelt daarna switched toch iedereen naar andere dingen
Level 26 ben ik met een paar uurtjes zeker als ik wat dubbel XP regel als je naar de nachtrelease gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Pas vanaf level 26 dacht ik, dus je moet de eerste uren zonder doen
Dat ligt eraan:quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Tical2000 het volgende:
Zit te twijfelen of ik MW3 voor de PS3 of voor de PC zal gaan halen. Iemand enige suggesties, bijv. zoals op welk platform meerdere spelers zitten?
Meeste spelers zal wel xbox zijn. Al die dikke amerikanen spelen dit spel en hebben allemaal xdozen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:16 schreef Tical2000 het volgende:
Zit te twijfelen of ik MW3 voor de PS3 of voor de PC zal gaan halen. Iemand enige suggesties, bijv. zoals op welk platform meerdere spelers zitten?
Op de pc zal ik hem makkelijk kunnen draaien. Het varieert een beetje binnen de vriendengroep; een paar spelen hem op de PC en anderen op de PS3. Muis en toetsenbord vind ik prettiger als het aankomt op Battlefield of Counterstrike.quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:20 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat ligt eraan:
- Wat voor pc heb je? Een Pentium 4 gaat hem niet worden namelijk
- Speel je online met vrienden en zo ja, welk platform gebruiken zij?
- Wat vind je fijner qua besturing, muis/toetsenbord of controller?
Ik haal hem zelf voor de PS3, spellen voor de pc koop ik per definitie niet.
Mwah dat is bij mw3 minder het geval, heb al een paar keer gehad dat ik dacht van woow wtf gebeurd hier.quote:Op vrijdag 4 november 2011 00:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat zou ik niet weten, maar elke cutscene/actiescene zie je een kilometer van te voren aan komen, elke explosie en elk voertuig dat wordt opgeblazen is ook ontzettend voorspelbaar, en dan zal ik het nog maar niet hebben over de plottwists etc.
Xbox en pc meine freundquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iedereen die hem al heeft is dat op de PC of op de PS3/XBOX?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |