gouden geweren is toch van MW1 geleden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan kan je dus gewoon prestige 1 blijven en gouden geweren vergaren?
Volgens mij cod geen prestige toch ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef KrentebolHooft het volgende:
1 keer geprestiged in MW2 en 1 keer in BLOPS.
Toch een goede keuze achteraf gezien
Oh en volgensmij ook 1 keer in MW1, maar dat is al weer een tijd geleden...
Dan ben je wel vroeg vrij!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:22 schreef vandermar het volgende:
Oh oh, ik heb tentamenweek als hij uitkomt
Ik mag het wel hopenquote:
Ha, heb je wel een spel voor uitgekozen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Scorpie het volgende:
Eerste spel dat mijn nieuwe gamepc zal gaan benchmarken.
Ik weet zeker dat je je rank kon resetten en opnieuw kon beginnen. Of het ook daadwerkelijk prestige heet weet ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:24 schreef genakt het volgende:
[..]
Volgens mij cod geen prestige toch ?
vanaf waw pas prestige
ja wachten tot het weekend want dan is het dubbel xp geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben nu lvl 68 in MW2. Het prestige gaat echt enorm traag. Zijn er tips om snel te prestigen?
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben nu lvl 68 in MW2. Het prestige gaat echt enorm traag. Zijn er tips om snel te prestigen?
Ahh chill om te weten, thanksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja wachten tot het weekend want dan is het dubbel xp geloof ik
Want prestige zegt over hoe goed iemand is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flag
Nee, maar het zegt wel wat over je ervaring in het spel. Blijkbaar heb je die nog niet genoeg als je zo traag bent met levelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef DSS24 het volgende:
Want prestige zegt over hoe goed iemand is?
Dus hoor ik nog niet te prestigen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee, maar het zegt wel wat over je ervaring in het spel. Blijkbaar heb je die nog niet genoeg als je zo traag bent met levelen.
Het ziet er anders uit en een paar regeljes zijn anders... Voor de rest is het hetzelfde spel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef DinkMonkey het volgende:
Black ops bijna hetzelfde als mw2. Ik vind echt van niet.
En zeker de gameplay is in elke cod hetzelfde, dus als je bijv. cod4 hebt gespeeld kan je ook mw3 spelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het ziet er anders uit en een paar regeljes zijn anders... Voor de rest is het hetzelfde spel.
En toch zit er zeker verschil in als ik van BO naar MW2 ga dan merk ik het heel erg het werkt allemaal soepelerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En zeker de gameplay is in elke cod hetzelfde, dus als je bijv. cod4 hebt gespeeld kan je ook mw3 spelen
Misschien dat je in het begin moet wennen aan de killstreaks en sommige perks, maar dat is alles.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En zeker de gameplay is in elke cod hetzelfde, dus als je bijv. cod4 hebt gespeeld kan je ook mw3 spelen
Is ook een kwestie van een beetje geluk en een goed team. Als ik win hark ik zo 15k xp in 1 potje binnen. Als ik verlies zit dat rond de 3k. Bovendien ben ik een solo-speler, dus helaas gebeurt het maar al te regelmatig dat het eigen team bagger is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |