Ja, lees de comments maar onder het filmpje.quote:Op maandag 24 oktober 2011 09:54 schreef DSS24 het volgende:
Als ik het goed begrijp uit het vorige topic:
Het maakt dus niet uit hoe vaak je geprestigd bent in de vorige COD's, als je het maar 1x gedaan hebt, krijg je 1 token per spel. Niet meer en niet minder?
Dat is wel genaaid voor de prestige 15 mensenquote:Op maandag 24 oktober 2011 09:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ja, lees de comments maar onder het filmpje.
Ja dat denk je idd nu. Dat dacht ik ook 4x in BLOPS.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:02 schreef mash_ het volgende:
Alleen die tokens maken mij eigenlijk niks uit want ik ga toch niet prestige in mw3 denk ik.
Ik black ops ben ik 7x ge prestiged ofzo geloof ik. en toen er mee gestopt en bevalt me erg goed. (had in die tijd al weer 3x kunnen prestige ofzo) In mw3 ben ik dus vanplan het echt niet te gaan doen. genoeg dingen om voor te spelen zoals alle emblemen halen. alle wapens helemaal upgrde etc etc. Blijft dus ook veel langer leuk zonder te prestige. En je hebt gewoon een voordeel op mensen die wel steeds prestige.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:05 schreef DSS24 het volgende:
[..]
Ja dat denk je idd nu. Dat dacht ik ook 4x in BLOPS.
Mwa. extra class is leuk. maar opzich niet echt nodig. je speelt toch nooit met 6 verschillende classes in 1 potje. dubble xp kan best handig zijn. dan ga je heel snel door de eerste levels heen waardoor je al snel weer wat beteren wapens en perks hebt.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:09 schreef poker4lifee het volgende:
is een extra class trouwens niet zoveel nuttiger dan 2 uur lang oid dubbel xp? lijkt mij dat de keuze toch steeds best makkelijk een extra class is of niet?
ah ja zo kan je het ook bekijken idd. ik vind zelf veel verschillende classes hebben wel handig, soms met maar 1 perk verschilquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:11 schreef mash_ het volgende:
[..]
Mwa. extra class is leuk. maar opzich niet echt nodig. je speelt toch nooit met 6 verschillende classes in 1 potje. dubble xp kan best handig zijn. dan ga je heel snel door de eerste levels heen waardoor je al snel weer wat beteren wapens en perks hebt.
Daar heb je wel een punt. Het zal waarschijnlijk veel tijd in beslag nemen om bij veel wapens alle upgrades te unlocken in MW3. Ik ga sowieso 1x prestigen om het kleurloze embleem te vervangen. Daarna check ik idd wel of ik alles unlock of doorga met prestigen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik black ops ben ik 7x ge prestiged ofzo geloof ik. en toen er mee gestopt en bevalt me erg goed. (had in die tijd al weer 3x kunnen prestige ofzo) In mw3 ben ik dus vanplan het echt niet te gaan doen. genoeg dingen om voor te spelen zoals alle emblemen halen. alle wapens helemaal upgrde etc etc. Blijft dus ook veel langer leuk zonder te prestige. En je hebt gewoon een voordeel op mensen die wel steeds prestige.
Ik gebruik er vaak maar 2. Een voor het ruige werk met hardline en snelheid. En een voor Ghost / stealth. De rest mogen mn vrienden gebruikenquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:23 schreef GlenSpey het volgende:
Misschien heel erg noob, maar ik speel altijd maar met 1 classheb de andere class slots niet eens ingevuld
Inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:26 schreef tuut-chips het volgende:
Je krijgt maar max 1 token hoor, ook niet 1 per spel ofzo. Gewoon 1 token, maximaal.
Eerste 80 levels heb je er sowieso niets aan.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:43 schreef tuut-chips het volgende:
Ze kunnen toch niet iedereen een prestige token geven voor elke prestige, dan beginnen sommigen met 45 tokens
quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
Hou jij 12 november eens vrij! Is op een zaterdag.
Je zou wel 1 gewone token kunnen geven en de rest dubbel XP al zou dat ook wel beetje ridicuul zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:43 schreef tuut-chips het volgende:
Ze kunnen toch niet iedereen een prestige token geven voor elke prestige, dan beginnen sommigen met 45 tokens
Heeft dit spel een singleplayer dan?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:51 schreef LeaderRoel het volgende:
Beste TS, kan je ook Singleplayer info in de OP doen? Alvast bedankt
BO en MW verschilt behoorlijk vind ik. En aangezien je multiplayer en spec ops mega tof vindt, is het juist chill dat er niet veel veranderd is.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm ik heb Battlefield 3 inmiddels al gekocht.
Zat er aan te denken om MW3 ook te kopen, maar het is gewoon wéér pre-cies hetzelfde als MW2 en BO's
Alhoewel de multiplayer en spec ops wel altijd mega tof is
Zit echt nog te twijfelen
Nee gewoon mw3. Dus alles er vanquote:
Unlock Gear (Choose one item that's unlocked permanently)quote:The Prestige Shop is unlocked after Prestiging for the first time. After you reach rank 80, you can reset your rank by Prestiging, but each time you Prestige in MW3, you will receive one token that you can use to unlock Prestige Rewards.
There are a total of 10 Prestige Levels.
If you've Prestiged in any of the previous Call of Duty games, you will automatically receive one bonus token for each CoD game you've Prestiged in. You can only receive a maximum of one token per game, regardless of the Prestige Level in that game.
In the shop, you can spend your tokens on the following rewards:
Extra Custom Class
Double XP (two hours in-game time)
Double Weapon XP
Regular Package (Callsign Title and Emblem)
Unlock Gear (Choose one item that's unlocked permanently)
Hardened Package
Veteran Package
Reset All Stats (resets everything, including your Prestige Level)
In Geknakt zijn post staat dus dat je wel per spel een token kan krijgen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:26 schreef tuut-chips het volgende:
Je krijgt maar max 1 token hoor, ook niet 1 per spel ofzo. Gewoon 1 token, maximaal.
Lol wut waarom zou je Reset all stats doen? Na zoveel tijd erin hebben gestoken, boom weg!1quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:54 schreef genakt het volgende:
http://www.themodernwarfare3.com/mw3/prestige-shop/
[..]
AK <3
Toch leuk als je dronken bij vrienden thuis bent.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:33 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut waarom zou je Reset all stats doen? Na zoveel tijd erin hebben gestoken, boom weg!1
doei
quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heeft dit spel een singleplayer dan?![]()
Yupquote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef vandermar het volgende:
Kan je ook gouden geweren vergaren? Anders ga ik niet prestigen
Ah crap, dan maar wel prestigen denk ikquote:
Niet door te prestigen, maar door je wapens te levelen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:07 schreef vandermar het volgende:
Kan je ook gouden geweren vergaren? Anders ga ik niet prestigen
Oh, dan kan je dus gewoon prestige 1 blijven en gouden geweren vergaren?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:17 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Niet door te prestigen, maar door je wapens te levelen.
Ja ik gok ook zoiets als die headshot challenge van de vorige MW'squote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan kan je dus gewoon prestige 1 blijven en gouden geweren vergaren?
:-Dquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:08 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heeft dit spel een singleplayer dan?![]()
nope. je moet gewoon je wapen levelen tot een bepaald level en dan kan je je wapen goud maken.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik gok ook zoiets als die headshot challenge van de vorige MW's
Een beetje overeenkomend met pauper gepimpte golfjes inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:00 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb goud altijd al lelijk gevonden. Ik vind het iets voor tokkies of kampers.
gouden geweren is toch van MW1 geleden?quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:22 schreef vandermar het volgende:
[..]
Oh, dan kan je dus gewoon prestige 1 blijven en gouden geweren vergaren?
Volgens mij cod geen prestige toch ?quote:Op maandag 24 oktober 2011 22:19 schreef KrentebolHooft het volgende:
1 keer geprestiged in MW2 en 1 keer in BLOPS.
Toch een goede keuze achteraf gezien
Oh en volgensmij ook 1 keer in MW1, maar dat is al weer een tijd geleden...
Dan ben je wel vroeg vrij!quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:22 schreef vandermar het volgende:
Oh oh, ik heb tentamenweek als hij uitkomt
Ik mag het wel hopenquote:
Ha, heb je wel een spel voor uitgekozen danquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:41 schreef Scorpie het volgende:
Eerste spel dat mijn nieuwe gamepc zal gaan benchmarken.
Ik weet zeker dat je je rank kon resetten en opnieuw kon beginnen. Of het ook daadwerkelijk prestige heet weet ik nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:24 schreef genakt het volgende:
[..]
Volgens mij cod geen prestige toch ?
vanaf waw pas prestige
ja wachten tot het weekend want dan is het dubbel xp geloof ikquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben nu lvl 68 in MW2. Het prestige gaat echt enorm traag. Zijn er tips om snel te prestigen?
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flagquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef DSS24 het volgende:
Ik ben nu lvl 68 in MW2. Het prestige gaat echt enorm traag. Zijn er tips om snel te prestigen?
Ahh chill om te weten, thanksquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:06 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja wachten tot het weekend want dan is het dubbel xp geloof ik
Want prestige zegt over hoe goed iemand is?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flag
Nee, maar het zegt wel wat over je ervaring in het spel. Blijkbaar heb je die nog niet genoeg als je zo traag bent met levelen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:17 schreef DSS24 het volgende:
Want prestige zegt over hoe goed iemand is?
Dus hoor ik nog niet te prestigen...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:25 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee, maar het zegt wel wat over je ervaring in het spel. Blijkbaar heb je die nog niet genoeg als je zo traag bent met levelen.
Het ziet er anders uit en een paar regeljes zijn anders... Voor de rest is het hetzelfde spel.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:37 schreef DinkMonkey het volgende:
Black ops bijna hetzelfde als mw2. Ik vind echt van niet.
En zeker de gameplay is in elke cod hetzelfde, dus als je bijv. cod4 hebt gespeeld kan je ook mw3 spelenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het ziet er anders uit en een paar regeljes zijn anders... Voor de rest is het hetzelfde spel.
En toch zit er zeker verschil in als ik van BO naar MW2 ga dan merk ik het heel erg het werkt allemaal soepelerquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En zeker de gameplay is in elke cod hetzelfde, dus als je bijv. cod4 hebt gespeeld kan je ook mw3 spelen
Misschien dat je in het begin moet wennen aan de killstreaks en sommige perks, maar dat is alles.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:14 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En zeker de gameplay is in elke cod hetzelfde, dus als je bijv. cod4 hebt gespeeld kan je ook mw3 spelen
Is ook een kwestie van een beetje geluk en een goed team. Als ik win hark ik zo 15k xp in 1 potje binnen. Als ik verlies zit dat rond de 3k. Bovendien ben ik een solo-speler, dus helaas gebeurt het maar al te regelmatig dat het eigen team bagger is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:13 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Lol wut? Als het prestigen voor jou enorm traag gaat, dan hoor je niet eens prestige te worden. die 2 laatste levels kan je best in 4 uurtjes af hebben , SD of capture the flag
Misschien is dat ook mijn probleem. In BO heb ik redelijk goed ratio. In MW2 wil het vaak niet lukken. Nu ga ik wel met andere guns die ik normaal nooit gebruik om daar XP mee te scoren.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 19:43 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Is ook een kwestie van een beetje geluk en een goed team. Als ik win hark ik zo 15k xp in 1 potje binnen. Als ik verlies zit dat rond de 3k. Bovendien ben ik een solo-speler, dus helaas gebeurt het maar al te regelmatig dat het eigen team bagger is.
Die zitten in bijna iedere game die geen bèta heeft gehad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ze hebben iig geen excuus als er voordehandliggende bugs en slechte gameplay elementen in zitten.
Nee hoor, wel in iedere gerushte game.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die zitten in bijna iedere game die geen bèta heeft gehad.
Ja krijgt inderdaad alle mappacks. En zelfs ook eerder, bijvoorbeeld de eerste maand de 1e twee maps, aan het begin van de tweede maand de derde en als iedereen de mappack krijgt krijg jij nog toegang tot de 4e ofzo. Maar het is sowieso geloof ik goedkoper om ELITE te nemen dan alle DLC los te kopenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 18:14 schreef Antilurker het volgende:
Zal ik gelijk Elite erbij nemen? Want ik hoorde dat je dan ook de mappacks gratis kreeg.
Ik haal ze alle 2.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 17:33 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wie gaat ook Battlefield 3 halen?
Ik ben erg aan het twijfelen. Modern Warfare 3 haal ik definitely
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:39 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Artikel Artikelnummer Aantal Subtotaal
Call of Duty, Modern Warfare 3 (PS3) 84817 1 ¤ 48,40
Subtotaal ¤ 40,67
Verzending en afhandeling ¤ 1,68
BTW ¤ 8,05
Eindtotaal ¤ 50,40
net besteld
Klopt ja, personeelskorting er ook nog bij en het is een prima bedrag.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 09:10 schreef mash_ het volgende:
[..]50 euro is wel netjes. Al koop ik hem denk ik gewoon bij de media markt dan is die meestal 45 op de release
UMP is backquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef DSS24 het volgende:
Op min. 2.59 is dat een deathstreak waardoor hij dood gaat?
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef DSS24 het volgende:
Dat is gewoon een bouncing betty tochquote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:29 schreef DSS24 het volgende:
Nee dit is een ding dat in de lucht schiet, scant en schiet denk ik. Die zag je ook in de reveal trailer. Dat dingetje komt uit een apparaat die je op de grond zet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 13:52 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Dat is gewoon een bouncing betty toch
That's fucked up bro.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:06 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Nee dit is een ding dat in de lucht schiet, scant en schiet denk ik. Die zag je ook in de reveal trailer. Dat dingetje komt uit een apparaat die je op de grond zet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |