Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Realm: Al'AkirRealm: Alonsusquote:Realm: Argent Dawnquote:quote:quote:Realm: Aszunequote:Realm: Auchindounquote:quote:quote:Realm: Azjol-Nerubquote:quote:Realm: Azuremystquote:quote:Realm: Bloodfeatherquote:quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)Realm: Bronze Dragonflightquote:Realm: Bronzebeardquote:quote:Realm: Burning Legionquote:Realm: Burning Steppesquote:Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)Realm: Darksorrowquote:Realm: Draenorquote:Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)quote:quote:quote:Realm: Grim Batolquote:Realm: Hellfirequote:quote:Realm: Hellscreamquote:Legacythe2nd
Dutch Devils
Icynipplez - (H) - Goblin Mage (85)
Koekwaús - (H) - Goblin Shaman (85)
Fentanyl - (H) - Blood Elf Spriest (85)
Palinator - (H) - Blood Elf Paladin (85)
Ohnoo - (H) - Tauren DK (85)
Taú - (H) - Troll Hunter (81)
Nicebeef - (H) - Tauren Druid (72)
Fearfactory - (H) - Undead Warlock (65)
Thehorror - (H) - Tauren Warrior (62)Realm: Haomarushquote:quote:quote:quote:Realm: Kazzakquote:Realm: Karazhanquote:quote:Realm: Khadgarquote:Realm: Kor'gallquote:Realm: Laughing Skullquote:Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)Realm: Nagrandquote:Realm: Nordrassilquote:Realm: Outlandquote:quote:quote:trance_fan
Nalyubuites - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Deathnal - (H) - Orc Death Knight (83)
Niblits - (H) - Goblin Mage (24)
Nalyudruid - (H) - Troll Druid (22)quote:Realm: Ravencrestquote:Realm: Ravenholdtquote:quote:quote:Realm: Runetotemquote:Realm: Scarshield Legionquote:Realm: Shattered Hallsquote:Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)Realm: Silvermoonquote:Realm: Skullcrusherquote:ApoclysmX
Joegoslaaf - (A) - Human Death Knight
Discharge - (A) - Draenei Shaman (85)
Luftwaffe - (A) - Draenei Warrior (80)
Aerissa - (A) - Draenei Priest (80)Realm: Stormreaverquote:Realm: Stormscalequote:Pl4kkie
Jeleana - (H) Tauren Druid (85)
Jolyná (H) Orc Shaman (85)
Najietô - (H) Goblin Hunter (85)
Fuwiewawie - (H) Tauren Warrior (85)
Wapski - (H) Tauren Paladin (85)
Sýrina (H) Tauren Priest (72)
S rina (H) Undead Mage (70)
Fuwierogue (H) Troll Rogue (33)
Pinkherô (A) Gnome Mage (84)
Leeza (a) Worgen Warlock (84)Realm: Sylvanasquote:quote:Realm: The Maelstromquote:Realm: The Sha'tarquote:quote:Realm: Tarren Millquote:Realm: Terenasquote:Realm: Turalyonquote:quote:quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (85)
Rinpoche - (H) - Tauren Druid (85)
Vitriool - (H) - Undead Death knight (85)quote:Realm: Twisting Netherquote:quote:Realm: Wildhammerquote:quote:
Echt he...quote:
Je zou maar healer en dps tegelijkertijd zijn. Klinkt als een top dps tank dk in WotLK.quote:Statue of the Jade Serpent
5 Sec Cast
Summon a statue at the target location. Anytime you deal damage, a nearby friendly target within 20 yards of the statue will be healed. You can have up to 3 Jade Dragon Statues active at a time.
Dat heb ik gemist... hoe lock je xp?:Pquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef WJE11 het volgende:
Zijn characters die hun XP locken (twinks) nog steeds gescheiden van degene die gewoon doorlevelen? Bij BG's
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:55 schreef WJE11 het volgende:
Zijn characters die hun XP locken (twinks) nog steeds gescheiden van degene die gewoon doorlevelen? Bij BG's
Alliance kan het doen bij een rogue ncp in het kasteel in swquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:59 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist... hoe lock je xp?:P
Tegen een betaling van 10 goud om het te locken en 10 goud om het weer te unlockenquote:Op zondag 23 oktober 2011 15:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Alliance kan het doen bij een rogue ncp in het kasteel in sw
Hahaha ik kom niet meer bij van het lachen!quote:
Lijkt net echtquote:
Omdat?quote:
Omdat Blizzard dat op Blizzcon liet zien?quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat Blizzard dat op Blizzcon liet zien?
Hmm.quote:Op zondag 23 oktober 2011 15:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat Blizzard dat op Blizzcon liet zien?
Zal Isa aardig vinden dat je dat zegtquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doe nu AV's met Isabeau, is ook niks aan
Er komen elke exp weer een aantal BGs bij. Hoe wil jij een BG als WSG veranderen dan? Vlaggen jatten blijft vlaggen jatten?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:19 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso mogen die oldskool BG's wel eens wat veranderd worden imo. 12 jaar vlaggetjes jatten begint een beetje saai te worden.
Ben het wel eens hoor! Het was 'vroeger' veel leukerquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:12 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Doe nu AV's met Isabeau, is ook niks aan
Ja, weet ik. Maar die nieuwe BG's worden ook niet echt anders dan bases capturen en zoveel mogelijk resources verzamelen. Het is wel leuk om te doen op z'n tijd, maar mja kweet niet. Het mist gewoon iets. Het is ook niet echt op skills gebaseerd. Als je met je team een beetje bij elkaar blijft en wat overlegt dan win je al bijna zeker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:21 schreef Metonae het volgende:
[..]
Er komen elke exp weer een aantal BGs bij. Hoe wil jij een BG als WSG veranderen dan? Vlaggen jatten blijft vlaggen jatten?
Er komen nieuwe bg's met een heel andere opzet in 5.0quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:19 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso mogen die oldskool BG's wel eens wat veranderd worden imo. 12 jaar vlaggetjes jatten begint een beetje saai te worden.
AV is echt helemaal erg geworden inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben het wel eens hoor! Het was 'vroeger' veel leukerNu is het rushen en over with it. Maar gelukkig winnen we vooral; het tegenovergestelde zou nog erger zijn.
Ja, had zoiets al gehoord. Ben erg benieuwd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er komen nieuwe bg's met een heel andere opzet in 5.0
Bij 1 moet iemand een item vasthouden en hoe langer je het vasthoudt hoe meer punten, maar op een gegeven moment gaat het ook dmg doen en moet je worden geheald. En het gebied is opgedeeld zodat je in het midden het snelst punten verzamelt en aan de randen een stuk minder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, had zoiets al gehoord. Ben erg benieuwd.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Chau het volgende:
Blizzard moet weer alle oude NPC's terug stoppen en uiteraard buffen dan hebben die collect npc's ook weer nut.
Die eerste lijkt verdomd veel op een BG die SWTOR gaat gebruiken.. alleen dan is het meer rugby achtigquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij 1 moet iemand een item vasthouden en hoe langer je het vasthoudt hoe meer punten, maar op een gegeven moment gaat het ook dmg doen en moet je worden geheald. En het gebied is opgedeeld zodat je in het midden het snelst punten verzamelt en aan de randen een stuk minder.
En dan nog iets met mijnkarretjes die begeleid moeten worden oidDoet me aan Scooby Doo denken op de één of andere manier.
Ja, dat eerste deel zit al in RuneScape ( don't askquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij 1 moet iemand een item vasthouden en hoe langer je het vasthoudt hoe meer punten, maar op een gegeven moment gaat het ook dmg doen en moet je worden geheald. En het gebied is opgedeeld zodat je in het midden het snelst punten verzamelt en aan de randen een stuk minder.
En dan nog iets met mijnkarretjes die begeleid moeten worden oidDoet me aan Scooby Doo denken op de één of andere manier.
Oh jee, graphics omlaag?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:30 schreef Metonae het volgende:
Stormwind is druuuuuuk op Auchindoun. Geen poot door de trade district heen te trekken
Screenlag
Naw. Het 'nieuwe char probleem'. Je maakt een nieuwe char en ALLE addons worden vervolgens ingeladen zonder profiel. Dus je krijgt alles op je schermquote:
Die pak ik bij voorbaat al niet omdat het inderdaad toch niet gebruikt wordquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:39 schreef TwyLight het volgende:
ik vergeet echt altijd healthstone te gebruiken
Alvast je BoA item fixen !quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:44 schreef Metonae het volgende:
Ze hadden die Monk class nooit moeten aankondigenNu ga ik gewoon echt helemaal NIKS meer doen in WoW en in SW/OG hangen tot ik een Monk kan maken!
Ik heb elke heirloom die ingame te vinden is...quote:
Ook al die ring?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik heb elke heirloom die ingame te vinden is...
...nouja. Met uitzondering van de pvp heirlooms.
Net een erg leuke close battle in AV gehad met mass fights in het middenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AV is echt helemaal erg geworden inderdaad.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Net een erg leuke close battle in AV gehad
quote:met mass fights in het midden
Challenge of the Diableards ^^quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat ze er allemaal als Chris Metzen uit willen zien, vandaar die goatie/baardjes trend bij wowspelers
[ afbeelding ]
Paar maanden geleden gedaan. Vloog door Northrend heen en zag ineens "The Kalu'ak Fishing Derby starts in 5 minutes!". Ik heb altijd een fishing pole in mn inventory en deed gewoon mee voor de lolquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:47 schreef Chau het volgende:
[..]
Gief! Als ik me zelf omlul om te gaan vissen zie ik 1 alliance en ga PvPen
Take your time.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:52 schreef TwyLight het volgende:
Wat betekend "tyt"? Of is dat gewoon een veelgemaakte typfout van "ty"
Ah ofc, bedanktquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Take your time.
Monk naam alvast gereserveerd!
Tenaya
Ik ben een bg in gegaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:57 schreef TwyLight het volgende:
Was je trouwens nog blijven kijken Isa? Die hele tijd was ik onder de 1000 mana en die hunter kreeg me niet dood
ooit HALO gespeeld?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat hebben ze van Rift gepiktquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
ooit HALO gespeeld?
Dit wordt daar "oddball" genoemd, idd punten scoren met hoe lang je een item bij je houdt.
Volgens mij bestaat er ook nog geen king of the hill variant in wow?
just thinking out loud
Heb ik ook al een tijdje.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef Metonae het volgende:
Ik zet net mn wow op fullscreen, word ik er ineens continue uitgekickt als ik alt-tab
Vindk niet zo cool, want mn FPS gaat echt drastisch omhoog in fs.quote:
Komt omdat BlizzConquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Wow, ben ziek, slaap overdag en de WoW topics gaan ineens super snel!
...Dat was ook gewoon belachelijk!quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:18 schreef TwyLight het volgende:
ja gister hebben ik en fiets een topic vol gespamd
die worden jpquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:23 schreef SoraAoi het volgende:
Ik heb eigenlijk een paar vragen
Patch 4.3:
- Wat gebeurd er met je valor points die je hebt wanneer patch 4.3 komt
- Wat gebeurd er met je valor points als je full JP hebt (er vanuit gaande dat valor justice wordt)
- Met justice points ga je tier 12 kopen. Wat koop je met valor in 4.3?
- Wanneer komt de patch uit? Ik wil mijn nieuwe mount:D:
Helpt het als je windowed draait? Dat deed bij mij de trickquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:13 schreef Metonae het volgende:
Ik zet net mn wow op fullscreen, word ik er ineens continue uitgekickt als ik alt-tab
Maar hij wilde juist fullscreen om z'n fps een beetje op te krikken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Helpt het als je windowed draait? Dat deed bij mij de trick
Blijkbaar kan het niet allebeiquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:39 schreef Wolve000 het volgende:
Maar hij wilde juist fullscreen om z'n fps een beetje op te krikken.
En fok dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:45 schreef Wolve000 het volgende:
Mijn oplossing is dan ook: niet alt-tabben!
tnx. Maar soon moet ik dan denken aan maanden of aan paar weekjesquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:27 schreef bubalus het volgende:
[..]
die worden jp
krijg je wat gold
geen t13 maar non set gear.
Soon (Copyright 2004-2011 Blizzard Entertainment, Inc. All rights reserved. "Soon" does not imply any particular date, time, decade, century, or millennia in the past, present, and certainly not the future. "Soon" shall make no contract or warranty between Blizzard Entertainment and the end user. "Soon" will arrive some day, Blizzard does guarantee that "soon" will be here before the end of time. Maybe. Do not make plans based on "soon" as Blizzard will not be liable for any misuse, use, or even casual glancing at "soon)
Meh een beetje te laat, had graag mijn oude guild mee genomen naar Kazzak -.-quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, binnen 2 weken komen de guildveranderingen uit (zoals namechange en zo)
halo bestaat al wat langer dan tf2 en rift, of ben ik nou gek?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat hebben ze van Rift gepikten payload van TF:2
Halo komt uit 2001, TF2 uit 2007 en Rift uit 2011. Dus Rift heeft het van TF2 gejat en TF2 weer van Haloquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
halo bestaat al wat langer dan tf2 en rift, of ben ik nou gek?
Gaat toch niet weer zo worden dat PvE gear gelijk staat aan PvP gear...quote:Resilience will become a base stat, and will increase a little every time you level.
Nee, maar het geeft je een kans om later in de pcp scene te komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:11 schreef Chau het volgende:
Ben eigelijk benieuwd hoe ze het volgende gaan aanpakken
[..]
Gaat toch niet weer zo worden dat PvE gear gelijk staat aan PvP gear...
Die kans heb je altijd al gehad, anders zouden er niet zoveel mensen rerollen en opnieuw gearen. Alleen sommige mensen moeten superduper gear hebben willen ze ook maar iemand dood krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft je een kans om later in de pcp scene te komen.
Die eerste pieces van pvp gear zij een pain als je in pve gear gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef Chau het volgende:
[..]
Die kans heb je altijd al gehad, anders zouden er niet zoveel mensen rerollen en opnieuw gearen. Alleen sommige mensen moeten superduper gear hebben willen ze ook maar iemand dood krijgen
Valt wel mee, heb 4 chars direct toen ik 85 met pvp gegeared (moonkin,hunter,retri,priest) vond het allemaal wel meevallen. Gewoon slim spelen tegenover mensen met betere gear en desnoods uit de buurt blijven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Die eerste pieces van pvp gear zij een pain als je in pve gear gaat.
Geef mij een kans om in de pve scene te komen dan :cquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, als je wil pvpen ga je pvpen. Een pvp set heb je zo bij elkaar. Als ik wil pve'n moet ik ook eerst een goede set bij elkaar farmen wil ik de moeilijkere content doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wat ik dus ook dachtquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met die resilience? Dan heeft iedereen dezelfde resilience wanneer ze op level 90 zitten en wint diegene met de hoogste PvE gear?
Denk dat ze van de crafted pvp sets afgaan en je die resilience gewoon geven die anders op die gear stond. Dus begin je met een damage reduction vs players van ongeveer 20%.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met die resilience? Dan heeft iedereen dezelfde resilience wanneer ze op level 90 zitten en wint diegene met de hoogste PvE gear?
Ja hoor, geen probleem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand op Auchindon geld voor mij (125G) voor een fly mount? Doordat ik al mijn greenies naar Fruitmand heb verzonden, en mijn gemaakte potions ook in de GB heb gezet, ben ik beetje arm..
Dat geld heb je dan binnen een week terug.
Graag!quote:
Dat is een hele domme vraagquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:38 schreef WJE11 het volgende:
Als je weapon van season 9 wil kopen staat er als requirement: requirs earning a total of ..... points for the season. Hoe krijg je die dan? Gewoon pvp'en en die punten halen? Of is dit een hele domme vraag..
Doe lief! Niet iedereen kan begrijpend lezen!quote:
S C R E E N S H O T ! !quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Doe lief! Niet iedereen kan begrijpend lezen!
Nieuwe UI
Wanneer kan je het overmaken?quote:
Hij is vet hequote:
Ye. UserIconquote:
...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij een vrouwmensch was altijd
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef Metonae het volgende:
[..]
...Je let echt niet op he! Waarom eigk?
Ok.. goedgekeurdquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkde naam misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de eerste paar jaar in een Tweakers guild gezeten (Ravenblood/Blackraven op Bloodscalp & Trollbane), en op alle guildmeets die we hadden was er niet 1 die op die foto's leek hoor...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef TwyLight het volgende:
Op tweakers vonden ze die foto's van de Q&A helemaal niet raar trouwens.
raar.
Armory linkquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Pre-hc BiS chest in de pocket. Blij dat ik zo lui was de afgelopen dagen, anders had ik t12 chest gekocht en zat ik nu nog met gare gloves. Mooi T12 gloves kunnen kopen nu.
Maar ik heb wel nieuwe wapens nodig.
Ga questen, dan heb je 't zo bij elkaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:58 schreef Bootje84 het volgende:
Isa, ik heb nog 200 nodig
Anders kan ik niet in het oude gedeelte vliegen. bah!
hahhah so truequote:Op maandag 24 oktober 2011 08:17 schreef Rikketik het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2868629489?page=1
Bedankt voor je troll.quote:
Iets wat jullie even vergeten.. Klein detail. Ik zit momenteel alleen maar te questen. alle greenies die ik loot, stuur ik naar Fruitmand ( = geen inkomsten). Daarbij ben ik herbalist / Alchemist. Alle herbs die ik pluk, gebruik ik om pots te maken. Pots gaan naar de Guildbank. ( = geen inkomsten). De herbs die ik niet gebruik, gaan naar mijn alt voor inscription. Daar zitten enkele bij die ik op de AH kan verkopen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 02:16 schreef Messina het volgende:
[..]
Ga questen, dan heb je 't zo bij elkaar
Mijn priest is inmiddels level 23, dus die kan misschien weer mee.. (holy)quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
Zullen we binnenkort maar eens wat dungeons gaan doen FOK! knokploeg?
Dinsdag en woensdagavond ben ik eventueel beschikbaarquote:Op maandag 24 oktober 2011 10:06 schreef Patje1987 het volgende:
Zullen we binnenkort maar eens wat dungeons gaan doen FOK! knokploeg?
Kom ik wel op Hyurgish (22 prot pala)quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mijn priest is inmiddels level 23, dus die kan misschien weer mee.. (holy)
"Baby Blizzard Bear, ik kies jouuuuuuu!"quote:Op maandag 24 oktober 2011 10:56 schreef internal het volgende:
Ik las vanochtend pas wat de ideeën zijn voor petsDat wordt gewoon Pokemon in WoW.
...Enchanted Broom, i choose you!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Baby Blizzard Bear, ik kies jouuuuuuu!"
En dan, "veeg de vloer met hem aan" ?quote:
Ik ken af en toe ook wel mee doen, indien nodig, mn warrior is 21 nu (ook tankquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kom ik wel op Hyurgish (22 prot pala)
Alliance Balloonquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:44 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb niet alle topics terug gelezen. Dit zal dus al wel vermeld zijn. Hoe gaat Alliance balloon vechten? Ik wil natuurlijk een master worden met de balloon.
Waar zie je dat?quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
Alliance Balloon
Vlieg type
Abilities:
Whirlwind
Gust
Quick Attack
Self Destruct
....Verzonnen! Pokemon abilities toch!quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:53 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Waar zie je dat?of verzin je dat
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Wubdor/simplequote:
..Totdat de wolf na een minuut tevoorschijn komtquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef TwyLight het volgende:
Mijn Elwyn Lamb gaat jullie allemaal facerollen
Most prestigious raid title: Jenkinsquote:Op maandag 24 oktober 2011 11:55 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
http://eu.battle.net/wow/en/character/auchindoun/Wubdor/simple
Switchen van PVP naar PVE is vervelend als er verder geen wapens te krijgen zijn behalve drops. Dan moet je maar lucky zijn. Overigens ook geen geluk gehad met headpiece. Vanavond Ragnaros normal, misschien heb ik dan wel geluk, want shoulders kreeg de mage gister.
(Let niet op mijn belt, trouwens. Ik ben lui, ik weet het.Wel bijna honored met avengers, dus dan kan ik een nieuwe krijgen. )
Ik las het nu ook net hahaha. Wilde het net zeggen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 11:58 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Most prestigious raid title: Jenkins
Ik moest even lachen :"D
Blizzard's reactie:quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Niet bellen. Gewoon ticket maken.
Je bedoelt de positie? Zit niet in de nieuwe armory volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:05 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoe kan je veranderen hoe je character op de armory staat? Laatste keer dat ik het veranderd heb was op de oude armory.
Als je niet zo veel wilt uitgeven maakt het eigenlijk niks uit, logitech heeft nog wel betaalbare headsets dacht ik..quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef TwyLight het volgende:
Iemand tips voor een goede headset (heldere mic etc) die niet belachelijk 120 euro oid kost?
Was laatst op die van mij gaan zitten en doormidden gebroken
Hoef ook geen ding van 10 euroquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:10 schreef Pixell het volgende:
[..]
Als je niet zo veel wilt uitgeven maakt het eigenlijk niks uit, logitech heeft nog wel betaalbare headsets dacht ik..
Mijn Sennheiser zou ik echter nooit inruilen tegen zo'n ding ^^
Ik heb er een van 79 euro die veel ellende opleverde in vent (hè Isa, Bootje en de rest?quote:Op maandag 24 oktober 2011 12:03 schreef TwyLight het volgende:
Iemand tips voor een goede headset (heldere mic etc) die niet belachelijk 120 euro oid kost?
Was laatst op die van mij gaan zitten en doormidden gebroken
Ik gebruik deze http://www.bol.com/nl/p/e(...)003897016/index.htmlquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Hoef ook geen ding van 10 euromaar 120 vind ik wel veel voor een headset
Ja dat had ik bij mijn vorige ook, mensen hoorden altijd heel veel gekraak enzo. Kwam volgens mij omdat die mic er ook afgehaald kon wordenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb er een van 79 euro die veel ellende opleverde in vent (hè Isa, Bootje en de rest?), maar door wat gekloot lijkt dat voorbij te zijn. 't Is een Speedink Medusa 5.1 btw
Tijdens de ellende heb ik er een afgrijselijk simpel ding van 8 euro bij gehaald en die was goed genoeg voor vent en skype (een Trust, fuck yeah)
Dat laatste is hier niet het geval, maar ik heb het opgelost door nieuwe drivers te downen en wat instellingen aan te passenquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja dat had ik bij mijn vorige ook, mensen hoorden altijd heel veel gekraak enzo. Kwam volgens mij omdat die mic er ook afgehaald kon worden
Mwah. Wat ik in Red Alert altijd deed was als een malle schietpoppies maken en dan naar de vijand. They never saw it comingquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:29 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb ook SC2 maar doe alleen singleplayer. Ik ben echt nooben ook niet de behoefte om goed te worden. In zulke spellen ben ik altijd noob, red alert etc
Mja, na 3 dagen lag 1 van die oorbeschermers er al af, kreeg het er met geen mogelijkheid meer op dus heb ik de ander er ook maar afgehaaldquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:40 schreef Pixell het volgende:
Mooi ding! Ik geloof alleen nooit in dat surround sound bij die headsets, ik had ook ooit een medusa speedlink 5.1, al na een paar weken naast me neer gegooid! Zat ook niet lekker en zo'n krakkemikkige microfoon
Dat had ik ook, gekloot om het er weer op te krijgen valt ie er 5min later weer afquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, na 3 dagen lag 1 van die oorbeschermers er al af, kreeg het er met geen mogelijkheid meer op dus heb ik de ander er ook maar afgehaald
Oh, dat 7.1 kan me niet zo veel boeien. Ben daar ook niet zo van overtuigd. Als het maar gewoon een solide ding is met helder geluid en een goede micquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:40 schreef Pixell het volgende:
Mooi ding! Ik geloof alleen nooit in dat surround sound bij die headsets, ik had ook ooit een medusa speedlink 5.1, al na een paar weken naast me neer gegooid! Zat ook niet lekker en zo'n krakkemikkige microfoon
Gewoon ff een ticket maken op de website, mailtje afwachten en van daar weer verderquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:44 schreef Noppie2000 het volgende:
Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geen WoW meer gespeeld en kreeg een maand geleden ofzo een e-mail waarin stond dat er geadvertised en dat soort bagger werd op mijn account. Hierdoor kreeg ik een 3 hour suspension. Toentertijd interesseerde het me niet zoveel, omdat ik toch niet meer speelde.
Nu heb ik echter weer zin om te spelen, maar die suspension staat er nog steeds. Wat natuurlijk raar is, aangezien hij maar 3 uur zou moeten duren. Hoe moet ik dit aanvechten/aankaarten bij Blizzard? Want dat stappenplan dat ze hebben kom ik niet helemaal uit :/
Singleplayer = terranquote:Op maandag 24 oktober 2011 12:27 schreef Metonae het volgende:
Ben nu de StarCraft 2 starters edition aan het downloadenJe kan er ook mee multiplayer doen ja
Alleen als Terran tho!
Skyrim, SWTOR en Mass Effect 3quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Singleplayer = terran
Multiplayer = alle rassen maar er zit een timer aan je gametime vast afaik
Ik speel ook sc2 vrij fanatiek
Dalijk diablo 3 en dan heb ik :
wow
sc2
d3
wat heb je nog meer nodig dan op gamegebied?
Skyrim gaat wel mooi worden denk ik. Hoop in ieder geval beter dan Oblivion maar dat is een ander topicquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim, SWTOR en Mass Effect 3
Guild Wars 2quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Skyrim, SWTOR en Mass Effect 3
Ik heb veel uurtjes plezier gehad in Oblivion hoor!quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:27 schreef SoraAoi het volgende:
Skyrim gaat wel mooi worden denk ik. Hoop in ieder geval beter dan Oblivion maar dat is een ander topic
Alles levelled meequote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel uurtjes plezier gehad in Oblivion hoor!
Ik durf die serie (elder scrolls) niet meer aan sinds Morrowind.quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb veel uurtjes plezier gehad in Oblivion hoor!
Morrowind vond ik de beste en daarna Daggerfallquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:45 schreef internal het volgende:
[..]
Ik durf die serie (elder scrolls) niet meer aan sinds Morrowind.
Ik vond het niet echt geweldig dat ik toen ik net uit de boot was en opweg naar de eerste questhub werd geowned door een worm omdat ik hem niet kon rakenquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:47 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Morrowind vond ik de beste en daarna Daggerfall
Heb je wat te doen in 5.0quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:
147/150 pets! Super cute, die Feline Familiar! Vliegt mee op bezemsteel!
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:04 schreef Bienelientjee het volgende:
147/150 pets! Super cute, die Feline Familiar! Vliegt mee op bezemsteel!
League of Legendsquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Singleplayer = terran
wow
sc2
d3
Heroes of Newerth!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
League of Legends![]()
Die keihard aan de kant gezet gaat worden voor B-Dota![]()
Er zijn nog wel meer pets, maar voor de achievement moet ik er 150 hebben. Zijn heel veel TGC pets die ik nog niet heb, die ik ook niet zal krijgen aangezien ik die niet koop. Petstore, doe ik ook niet aan. Veels te duur.quote:
d3, mw3, fifa12..quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Singleplayer = terran
wow
sc2
d3
Die bedoelde ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:27 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dan nog een paar in game zoals; Gundrak Hatchling, Whiskers the Rat, Toxic Wasteling, Disgusting Oozeling, Magical Crawdad, Emerald Whelpling, Hyacinth Macaw, Crawling Claw, Fox Kit, Frigid Frostling, Legs. Dat is het wel zo beetje.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:36 schreef TwyLight het volgende:
Bezig met [For the Alliance!]we zijn gewiped op Garrosh, hij zat op 25% maar mensen negeerden horde en daardoor gingen we dood, en ook omdat veel healers oom waren. Net thunder bluff en UC gedaan, nu op naar blood elfs
/lickquote:
En daar word je nu opgewacht omdat je de rest al hebt gedaan zekerquote:
Daggerfallquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:47 schreef SoraAoi het volgende:
Morrowind vond ik de beste en daarna Daggerfall
Volgende keer als je dan zoiets onderneemt doe dan eerst Garrosh, anders staan ze je allemaal in Orgri op te wachten ^^quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:29 schreef TwyLight het volgende:
Damn, net met garrosh op 10% weer gewiped omdat de horde eindelijk georganizeerd bezig was en met een dikke groep binnen kwamiets van 60 hordes ofzo
ander keertje maar weer
Wie wil vanavond wat trolls doen? Hordes hier?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 20 op m'n undead fury warrior ^^
Hm? Met z'n allen Trolls maken om te questen bedoel je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wie wil vanavond wat trolls doen? Hordes hier?
zg of zaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm? Met z'n allen Trolls maken om te questen bedoel je?
Ohquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
zg of za![]()
die jungle trollz instances
Wat een schijt dungeons zijn datquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef Zeroku het volgende:
Haha die ZG en ZA heb ik net gecleared met twee vrienden en twee randoms. Best grappig op zich.
Nee, ik was niet aanwezig net. Was al van een andere keer.quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:54 schreef internal het volgende:
[..]
En daar word je nu opgewacht omdat je de rest al hebt gedaan zeker
Ik doe altijd dungeons metquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:54 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Walk in Deeprun Tram station.
Tram comes immediately.
[ afbeelding ]
Nobuo Uematsu - Not Alonequote:Op maandag 24 oktober 2011 17:36 schreef Zeroku het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=5305074691016355068
Dat introliedje. Iemand enig idee hoe dat heet?
Heldquote:
Die luister ik als ik Levitate heb van een priestquote:
Sssssshh!!!quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:27 schreef Metonae het volgende:
[..]
Sssssshh!!!
Ik bedoel... Wtf is Soundhound nou weer? Ik herken gewoon muziek like a boss.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
quote:Op maandag 24 oktober 2011 19:33 schreef Metonae het volgende:
Twy! Misschien had je toch gelijk over dat vrouw gedoe
* Metonae heeft 800g chocolade voor zn neus.Moet er niet aan denken op dit moment....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was toch niet van plan te delenquote:Op maandag 24 oktober 2011 20:23 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken op dit moment....![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:56 schreef Metonae het volgende:
[..]
Was toch niet van plan te delen
...Het word inmiddels al wel via DM geclaimt
Dat word een verplichte namechange bij release dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef SoraAoi het volgende:
Zo mijn pandacharacters heb ik al reserved
PedoPanda gaat hem worden
Hier hebben ze gelukkig smilies voor:quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef SoraAoi het volgende:
quote:
quote:Extreme Sexuality/Violence
This category includes both clear and masked names which:
Refer to extreme and/or violent sexual acts
Refer to extremely violent real life actions
sexualharrasmentPandaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef SoraAoi het volgende:
komt omdat merknamen verboden zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Er zit al heel lang een pedobearxx in ons guild. Dus zolang niemand je rapporteert komt het wel goed
Iemand had ook Heinekensuxx en dat moest dus worden veranderd
Alsof mensen in Europa allemaal japans sprekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een jaar met een druid rondgelopen die Omanko heette (Japans voor vagina) en niemand had me gereport of eits.
Da's gewoon een Nederlandse achternaam!quote:
En een internationaal bekend biermerk, dus verbodenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's gewoon een Nederlandse achternaam!
Zit er geen 45 min limiet aan ofzo? Als er dan geen winnaar is is het een draw. Mij vaak zat gebeurd in 2v2quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef lifeblind het volgende:
Pff, net een arena match van 75 minuten gehad! Ik (retri) met een holy pally tegen een disc priest en een holy pally... echt dat ging nergens over!
Dan is dat limiet in 2v2 minderquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:20 schreef lifeblind het volgende:
limit is 75 minutenWe hadden geen zin om te leaven namelijk.
Right! Lezen >< Kan me toch echt herinneren dat het limiet een aantal maanden geleden 45 minuten was. Zal wel verandert zijn danquote:
Limit was 50 voor zover ik weet. Verder nog nooit gehaald. Altijd gewonnen bij 45 min.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:24 schreef Metonae het volgende:
[..]
Right! Lezen >< Kan me toch echt herinneren dat het limiet een aantal maanden geleden 45 minuten was. Zal wel verandert zijn dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |