Bij 1 moet iemand een item vasthouden en hoe langer je het vasthoudt hoe meer punten, maar op een gegeven moment gaat het ook dmg doen en moet je worden geheald. En het gebied is opgedeeld zodat je in het midden het snelst punten verzamelt en aan de randen een stuk minder.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Zeroku het volgende:
Ja, had zoiets al gehoord. Ben erg benieuwd.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Chau het volgende:
Blizzard moet weer alle oude NPC's terug stoppen en uiteraard buffen dan hebben die collect npc's ook weer nut.
Die eerste lijkt verdomd veel op een BG die SWTOR gaat gebruiken.. alleen dan is het meer rugby achtigquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij 1 moet iemand een item vasthouden en hoe langer je het vasthoudt hoe meer punten, maar op een gegeven moment gaat het ook dmg doen en moet je worden geheald. En het gebied is opgedeeld zodat je in het midden het snelst punten verzamelt en aan de randen een stuk minder.
En dan nog iets met mijnkarretjes die begeleid moeten worden oidDoet me aan Scooby Doo denken op de één of andere manier.
Ja, dat eerste deel zit al in RuneScape ( don't askquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij 1 moet iemand een item vasthouden en hoe langer je het vasthoudt hoe meer punten, maar op een gegeven moment gaat het ook dmg doen en moet je worden geheald. En het gebied is opgedeeld zodat je in het midden het snelst punten verzamelt en aan de randen een stuk minder.
En dan nog iets met mijnkarretjes die begeleid moeten worden oidDoet me aan Scooby Doo denken op de één of andere manier.
Oh jee, graphics omlaag?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:30 schreef Metonae het volgende:
Stormwind is druuuuuuk op Auchindoun. Geen poot door de trade district heen te trekken
Screenlag
Naw. Het 'nieuwe char probleem'. Je maakt een nieuwe char en ALLE addons worden vervolgens ingeladen zonder profiel. Dus je krijgt alles op je schermquote:
Die pak ik bij voorbaat al niet omdat het inderdaad toch niet gebruikt wordquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:39 schreef TwyLight het volgende:
ik vergeet echt altijd healthstone te gebruiken
Alvast je BoA item fixen !quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:44 schreef Metonae het volgende:
Ze hadden die Monk class nooit moeten aankondigenNu ga ik gewoon echt helemaal NIKS meer doen in WoW en in SW/OG hangen tot ik een Monk kan maken!
Ik heb elke heirloom die ingame te vinden is...quote:
Ook al die ring?quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:46 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik heb elke heirloom die ingame te vinden is...
...nouja. Met uitzondering van de pvp heirlooms.
Net een erg leuke close battle in AV gehad met mass fights in het middenquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
AV is echt helemaal erg geworden inderdaad.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Net een erg leuke close battle in AV gehad
quote:met mass fights in het midden
Challenge of the Diableards ^^quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vrees dat ze er allemaal als Chris Metzen uit willen zien, vandaar die goatie/baardjes trend bij wowspelers
[ afbeelding ]
Paar maanden geleden gedaan. Vloog door Northrend heen en zag ineens "The Kalu'ak Fishing Derby starts in 5 minutes!". Ik heb altijd een fishing pole in mn inventory en deed gewoon mee voor de lolquote:Op zondag 23 oktober 2011 16:47 schreef Chau het volgende:
[..]
Gief! Als ik me zelf omlul om te gaan vissen zie ik 1 alliance en ga PvPen
Take your time.quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:52 schreef TwyLight het volgende:
Wat betekend "tyt"? Of is dat gewoon een veelgemaakte typfout van "ty"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |