Meh een beetje te laat, had graag mijn oude guild mee genomen naar Kazzak -.-quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:51 schreef Isabeau het volgende:
Overigens, binnen 2 weken komen de guildveranderingen uit (zoals namechange en zo)
halo bestaat al wat langer dan tf2 en rift, of ben ik nou gek?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:11 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat hebben ze van Rift gepikten payload van TF:2
Halo komt uit 2001, TF2 uit 2007 en Rift uit 2011. Dus Rift heeft het van TF2 gejat en TF2 weer van Haloquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:57 schreef Pixell het volgende:
[..]
halo bestaat al wat langer dan tf2 en rift, of ben ik nou gek?
Gaat toch niet weer zo worden dat PvE gear gelijk staat aan PvP gear...quote:Resilience will become a base stat, and will increase a little every time you level.
Nee, maar het geeft je een kans om later in de pcp scene te komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:11 schreef Chau het volgende:
Ben eigelijk benieuwd hoe ze het volgende gaan aanpakken
[..]
Gaat toch niet weer zo worden dat PvE gear gelijk staat aan PvP gear...
Die kans heb je altijd al gehad, anders zouden er niet zoveel mensen rerollen en opnieuw gearen. Alleen sommige mensen moeten superduper gear hebben willen ze ook maar iemand dood krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft je een kans om later in de pcp scene te komen.
Die eerste pieces van pvp gear zij een pain als je in pve gear gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef Chau het volgende:
[..]
Die kans heb je altijd al gehad, anders zouden er niet zoveel mensen rerollen en opnieuw gearen. Alleen sommige mensen moeten superduper gear hebben willen ze ook maar iemand dood krijgen
Valt wel mee, heb 4 chars direct toen ik 85 met pvp gegeared (moonkin,hunter,retri,priest) vond het allemaal wel meevallen. Gewoon slim spelen tegenover mensen met betere gear en desnoods uit de buurt blijven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Die eerste pieces van pvp gear zij een pain als je in pve gear gaat.
Geef mij een kans om in de pve scene te komen dan :cquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, als je wil pvpen ga je pvpen. Een pvp set heb je zo bij elkaar. Als ik wil pve'n moet ik ook eerst een goede set bij elkaar farmen wil ik de moeilijkere content doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wat ik dus ook dachtquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met die resilience? Dan heeft iedereen dezelfde resilience wanneer ze op level 90 zitten en wint diegene met de hoogste PvE gear?
Denk dat ze van de crafted pvp sets afgaan en je die resilience gewoon geven die anders op die gear stond. Dus begin je met een damage reduction vs players van ongeveer 20%.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met die resilience? Dan heeft iedereen dezelfde resilience wanneer ze op level 90 zitten en wint diegene met de hoogste PvE gear?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |