Dat word een verplichte namechange bij release dusquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef SoraAoi het volgende:
Zo mijn pandacharacters heb ik al reserved
PedoPanda gaat hem worden
Hier hebben ze gelukkig smilies voor:quote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef SoraAoi het volgende:
quote:
quote:Extreme Sexuality/Violence
This category includes both clear and masked names which:
Refer to extreme and/or violent sexual acts
Refer to extremely violent real life actions
sexualharrasmentPandaquote:Op maandag 24 oktober 2011 21:39 schreef SoraAoi het volgende:
komt omdat merknamen verboden zijnquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:
Er zit al heel lang een pedobearxx in ons guild. Dus zolang niemand je rapporteert komt het wel goed
Iemand had ook Heinekensuxx en dat moest dus worden veranderd
Alsof mensen in Europa allemaal japans sprekenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb een jaar met een druid rondgelopen die Omanko heette (Japans voor vagina) en niemand had me gereport of eits.
Da's gewoon een Nederlandse achternaam!quote:
En een internationaal bekend biermerk, dus verbodenquote:Op maandag 24 oktober 2011 22:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Da's gewoon een Nederlandse achternaam!
Zit er geen 45 min limiet aan ofzo? Als er dan geen winnaar is is het een draw. Mij vaak zat gebeurd in 2v2quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:06 schreef lifeblind het volgende:
Pff, net een arena match van 75 minuten gehad! Ik (retri) met een holy pally tegen een disc priest en een holy pally... echt dat ging nergens over!
Dan is dat limiet in 2v2 minderquote:Op maandag 24 oktober 2011 23:20 schreef lifeblind het volgende:
limit is 75 minutenWe hadden geen zin om te leaven namelijk.
Right! Lezen >< Kan me toch echt herinneren dat het limiet een aantal maanden geleden 45 minuten was. Zal wel verandert zijn danquote:
Limit was 50 voor zover ik weet. Verder nog nooit gehaald. Altijd gewonnen bij 45 min.quote:Op maandag 24 oktober 2011 23:24 schreef Metonae het volgende:
[..]
Right! Lezen >< Kan me toch echt herinneren dat het limiet een aantal maanden geleden 45 minuten was. Zal wel verandert zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |