Heroes of Newerth!quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:12 schreef Metonae het volgende:
[..]
League of Legends![]()
Die keihard aan de kant gezet gaat worden voor B-Dota![]()
Er zijn nog wel meer pets, maar voor de achievement moet ik er 150 hebben. Zijn heel veel TGC pets die ik nog niet heb, die ik ook niet zal krijgen aangezien ik die niet koop. Petstore, doe ik ook niet aan. Veels te duur.quote:
d3, mw3, fifa12..quote:Op maandag 24 oktober 2011 13:21 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Singleplayer = terran
Multiplayer = alle rassen maar er zit een timer aan je gametime vast afaik
Ik speel ook sc2 vrij fanatiek
Dalijk diablo 3 en dan heb ik :
wow
sc2
d3
wat heb je nog meer nodig dan op gamegebied?
Die bedoelde ik ookquote:Op maandag 24 oktober 2011 14:27 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dan nog een paar in game zoals; Gundrak Hatchling, Whiskers the Rat, Toxic Wasteling, Disgusting Oozeling, Magical Crawdad, Emerald Whelpling, Hyacinth Macaw, Crawling Claw, Fox Kit, Frigid Frostling, Legs. Dat is het wel zo beetje.
quote:Op maandag 24 oktober 2011 14:36 schreef TwyLight het volgende:
Bezig met [For the Alliance!]we zijn gewiped op Garrosh, hij zat op 25% maar mensen negeerden horde en daardoor gingen we dood, en ook omdat veel healers oom waren. Net thunder bluff en UC gedaan, nu op naar blood elfs
/lickquote:
En daar word je nu opgewacht omdat je de rest al hebt gedaan zekerquote:
Daggerfallquote:Op maandag 24 oktober 2011 13:47 schreef SoraAoi het volgende:
Morrowind vond ik de beste en daarna Daggerfall
Volgende keer als je dan zoiets onderneemt doe dan eerst Garrosh, anders staan ze je allemaal in Orgri op te wachten ^^quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:29 schreef TwyLight het volgende:
Damn, net met garrosh op 10% weer gewiped omdat de horde eindelijk georganizeerd bezig was en met een dikke groep binnen kwamiets van 60 hordes ofzo
ander keertje maar weer
Wie wil vanavond wat trolls doen? Hordes hier?quote:Op maandag 24 oktober 2011 15:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, lvl 20 op m'n undead fury warrior ^^
Hm? Met z'n allen Trolls maken om te questen bedoel je?quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:05 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
Wie wil vanavond wat trolls doen? Hordes hier?
zg of zaquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hm? Met z'n allen Trolls maken om te questen bedoel je?
Ohquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:13 schreef SoraAoi het volgende:
[..]
zg of za![]()
die jungle trollz instances
Wat een schijt dungeons zijn datquote:Op maandag 24 oktober 2011 16:27 schreef Zeroku het volgende:
Haha die ZG en ZA heb ik net gecleared met twee vrienden en twee randoms. Best grappig op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |