Gaat toch niet weer zo worden dat PvE gear gelijk staat aan PvP gear...quote:Resilience will become a base stat, and will increase a little every time you level.
Nee, maar het geeft je een kans om later in de pcp scene te komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:11 schreef Chau het volgende:
Ben eigelijk benieuwd hoe ze het volgende gaan aanpakken
[..]
Gaat toch niet weer zo worden dat PvE gear gelijk staat aan PvP gear...
Die kans heb je altijd al gehad, anders zouden er niet zoveel mensen rerollen en opnieuw gearen. Alleen sommige mensen moeten superduper gear hebben willen ze ook maar iemand dood krijgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Nee, maar het geeft je een kans om later in de pcp scene te komen.
Die eerste pieces van pvp gear zij een pain als je in pve gear gaat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:31 schreef Chau het volgende:
[..]
Die kans heb je altijd al gehad, anders zouden er niet zoveel mensen rerollen en opnieuw gearen. Alleen sommige mensen moeten superduper gear hebben willen ze ook maar iemand dood krijgen
Valt wel mee, heb 4 chars direct toen ik 85 met pvp gegeared (moonkin,hunter,retri,priest) vond het allemaal wel meevallen. Gewoon slim spelen tegenover mensen met betere gear en desnoods uit de buurt blijven.quote:Op zondag 23 oktober 2011 18:39 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Die eerste pieces van pvp gear zij een pain als je in pve gear gaat.
Geef mij een kans om in de pve scene te komen dan :cquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, als je wil pvpen ga je pvpen. Een pvp set heb je zo bij elkaar. Als ik wil pve'n moet ik ook eerst een goede set bij elkaar farmen wil ik de moeilijkere content doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 18:27 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Wat ik dus ook dachtquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met die resilience? Dan heeft iedereen dezelfde resilience wanneer ze op level 90 zitten en wint diegene met de hoogste PvE gear?
Denk dat ze van de crafted pvp sets afgaan en je die resilience gewoon geven die anders op die gear stond. Dus begin je met een damage reduction vs players van ongeveer 20%.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:16 schreef Sapstengel het volgende:
Hoe gaan ze dat doen met die resilience? Dan heeft iedereen dezelfde resilience wanneer ze op level 90 zitten en wint diegene met de hoogste PvE gear?
Ja hoor, geen probleem.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:24 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft iemand op Auchindon geld voor mij (125G) voor een fly mount? Doordat ik al mijn greenies naar Fruitmand heb verzonden, en mijn gemaakte potions ook in de GB heb gezet, ben ik beetje arm..
Dat geld heb je dan binnen een week terug.
Graag!quote:
Dat is een hele domme vraagquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:38 schreef WJE11 het volgende:
Als je weapon van season 9 wil kopen staat er als requirement: requirs earning a total of ..... points for the season. Hoe krijg je die dan? Gewoon pvp'en en die punten halen? Of is dit een hele domme vraag..
Doe lief! Niet iedereen kan begrijpend lezen!quote:
S C R E E N S H O T ! !quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:47 schreef Metonae het volgende:
[..]
Doe lief! Niet iedereen kan begrijpend lezen!
Nieuwe UI
Wanneer kan je het overmaken?quote:
Hij is vet hequote:
Ye. UserIconquote:
...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Oh dacht dat jij een vrouwmensch was altijd
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:25 schreef Metonae het volgende:
[..]
...Je let echt niet op he! Waarom eigk?
Ok.. goedgekeurdquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:31 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkde naam misschien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de eerste paar jaar in een Tweakers guild gezeten (Ravenblood/Blackraven op Bloodscalp & Trollbane), en op alle guildmeets die we hadden was er niet 1 die op die foto's leek hoor...quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:41 schreef TwyLight het volgende:
Op tweakers vonden ze die foto's van de Q&A helemaal niet raar trouwens.
raar.
Armory linkquote:Op maandag 24 oktober 2011 01:20 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Pre-hc BiS chest in de pocket. Blij dat ik zo lui was de afgelopen dagen, anders had ik t12 chest gekocht en zat ik nu nog met gare gloves. Mooi T12 gloves kunnen kopen nu.
Maar ik heb wel nieuwe wapens nodig.
Ga questen, dan heb je 't zo bij elkaarquote:Op zondag 23 oktober 2011 23:58 schreef Bootje84 het volgende:
Isa, ik heb nog 200 nodig
Anders kan ik niet in het oude gedeelte vliegen. bah!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |