quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Wie weet, wie weet. Misschien moeten we briefjes bij Gijp door de brievenbus doen dat hij snel weer aan tafel moet zitten bij VI anders wachten we hem op. Beetje druk op de ketel zetten.
En de Wereld Draait Doorquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef j0rdiiii het volgende:
Maandag wel even RTL Boulevard kijken inderdaad, die besteden er aardig wat aandacht aan. [ afbeelding ]
Neuh ik denk dat Gijp met alle extra televisiering aandacht nog ff underground blijft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Smoofie het volgende:
Gisteren stond er bij VI "Maandag met Emile schelvis". Oftewel, één tafelgast...dus misschien wijl vaste gast GIJP
Waar woont zijn huis?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef DrDentz het volgende:
Wie weet, wie weet. Misschien moeten we briefjes bij Gijp door de brievenbus doen dat hij snel weer aan tafel moet zitten bij VI anders wachten we hem op. Beetje druk op de ketel zetten.
Ja maar door VI, en die exposure wordt ie een beetje een karikatuur van zichzelf, iedereen wil die vd gijp die ze op tv zien (wij ook)quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef Symer het volgende:
Zure appel? In de VI zei hij dat hij zich juist altijd verheugde op VI, dat was het probleem niet.
Eensch, jammer genoeg.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef onlogisch het volgende:
Denk dat het nog wel langer gaat duren, en dat het op den duur (als het dat al niet is) een obsessie voor hem gaat worden
Ja, dat gaat helpen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:37 schreef DrDentz het volgende:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helpen.
Laat hem gewoon even met rust.
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
die Boskamp vind ik echt zo'n onsmakelijke kerel
Dat jij morgen naast hem wakker moge wordenquote:
wens is de vader van de gedachte, we hopen het allemaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik denk dat Gijp maandag wel komt, neemt wat druk van zijn schouders en zullen ze het niet hele tijd over zijn "moeijlijke" tijd hebben.
Wedstrijden en natuurlijk nog over de ring napraten, plus Schelvis is altijd wel lekker rustig en brengt wel een ontspannen sfeertje.
Ja dat heb ik donderdag ook al gepost henkiequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:39 schreef Type-R het volgende:
Geen Gijp maandag:
http://sigaarsnor.blogspo(...)-der-gijp-lijkt.html
wtfquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:24 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij snel weer op tv komt, die Boskamp vind ik echt zo'n onsmakelijke kerel
Wel grote armen die je als kussen kunt gebruiken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij morgen naast hem wakker moge worden
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Dat jij morgen naast hem wakker moge worden
Dat lijkt me wel interessant, om te zien waar de mensen zich het meest mee identificeren. Toch de kluizenaar, of misschien de onderzoeksjournalist of de pure voetballiefhebber?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Derksen, Genee en Boskamp zijn veel puurder, en daar kan men zich meer mee identificeren.
Als er iemand een puur persoon is, is het Gijpie wel. Dat is eigenlijk de reden waarom ik VI kijk, de kleine details en dingetjes die hem opvallen, de goede analyses, de bijzondere verhalen en gewoon zijn eerlijke en oprechte persoonlijkheid.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
hij was altijd de kluizenaar. Derksen, Genee en Boskamp zijn veel puurder, en daar kan men zich meer mee identificeren. We zijn al zo vaak blij gemaakt met een dooie mus, mocht VdG terugkomen dan is dat prachtig, als hij wegblijft, het zij zo...
Dat is echt zo'n enorme dooddoener, puur bedacht om iemand met een sterke reactie af te zeiken zonder op het onderwerp in te gaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:48 schreef Caland het volgende:
Je kan het ook allemaal iets te serieus nemen.
Echt he, teh fuck.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:48 schreef Caland het volgende:
Natuurlijk heeft van der Gijp een masker op gehad, maar dat is denk ik ook iets wat de afgelopen 2 jaar geleidelijk zo is gegroeid door de toenemende populariteit. Anders kom je er denk ik niet zo makkelijk voor uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:43 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]![]()
Van der Gijp begint ook een beetje triest te worden, respect aan de ene kant, maar ik begin hem echt een mietje te vinden. Boskamp is veel meer een baas dan Van der Gijp. Gijpie heeft altijd een masker opgehad, die gedachte blijft door mijn hoofd spoken, of ik nu zijn opmerking over Sneijder in de Hummer terug zie of zijn grappen over de vierde man...hij was altijd de kluizenaar. Derksen, Genee en Boskamp zijn veel puurder, en daar kan men zich meer mee identificeren. We zijn al zo vaak blij gemaakt met een dooie mus, mocht VdG terugkomen dan is dat prachtig, als hij wegblijft, het zij zo...
Wie zet hem dan als triest neer? Niemand toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als er iemand een puur persoon is, is het Gijpie wel. Dat is eigenlijk de reden waarom ik VI kijk, de kleine details en dingetjes die hem opvallen, de goede analyses, de bijzondere verhalen en gewoon zijn eerlijke en oprechte persoonlijkheid.
Een heel complex persoon, maar om hem nou als triest neer te zetten vind ik raar en niet terecht. Ik vind het nog steeds een baas
Eeh, ZuidGrens?quote:Op zondag 23 oktober 2011 09:53 schreef RobertoCarlos het volgende:
Wie zet hem dan als triest neer? Niemand toch?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:43 schreef ZuidGrens het volgende:
Van der Gijp begint ook een beetje triest te worden,...
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:48 schreef Caland het volgende:
Natuurlijk heeft hij leuke anekdotes en goede verhalen, daar heb ik ook van genoten. Maar als ik nu zo'n filmpje terug zie waarin hij een halve uitzending de nar uit liep te hangen (en met name vlak voor zijn depressie) dan weet je dat hij na de uitzending weer chagrijnig en verdrietig in zijn auto naar huis zat....dat vind ik dus het 'trieste' aan dit verhaal. Ik heb het idee dat Wilfred en Johan bijv. in het echt niet veel anders zijn dan in de uitzendingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:56 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Als er iemand een puur persoon is, is het Gijpie wel. Dat is eigenlijk de reden waarom ik VI kijk, de kleine details en dingetjes die hem opvallen, de goede analyses, de bijzondere verhalen en gewoon zijn eerlijke en oprechte persoonlijkheid.
Een heel complex persoon, maar om hem nou als triest neer te zetten vind ik raar en niet terecht. Ik vind het nog steeds een baas
Juist !quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:14 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, dat gaat helpen.
Laat hem gewoon even met rust.
Als Johan in het echt continu mensen zat af te zeiken, was ie 10 jaar geleden al geen hoofdredacteur meer geweest. Die speelt net zo goed een rol natuurlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:14 schreef ZuidGrens het volgende:
Natuurlijk heeft hij leuke anekdotes en goede verhalen, daar heb ik ook van genoten. Maar als ik nu zo'n filmpje terug zie waarin hij een halve uitzending de nar uit liep te hangen (en met name vlak voor zijn depressie) dan weet je dat hij na de uitzending weer chagrijnig en verdrietig in zijn auto naar huis zat....dat vind ik dus het 'trieste' aan dit verhaal. Ik heb het idee dat Wilfred en Johan bijv. in het echt niet veel anders zijn dan in de uitzendingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |