SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Luister naar deze vrouw. Stemgebruik... muy importante!! Intonatie, toonhoogte etc..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
en een heel heel goede stem
Kan me helemaal voorstellen hoe hij met die stem verteld hoe heerlijk ik ben en zo
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Nee, heb je nou nog iets geneukt in spanje of hoe zit het?
Wie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:33 schreef Flepke het volgende:
Heloef ben jij die technische lassi neger die altijd op 3fm door de webcam heen loopt?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou goed flepke, jij laat de langere vrouwen dan toch lekker voor mij over ;D
Wat is jou definitie van lang?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nou goed flepke, jij laat de langere vrouwen dan toch lekker voor mij over ;D
lang: bijvoeglijk naamwoord en bijwoordquote:
Nee helaas niet.quote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee helaas niet.
Ik ben er nog nooit geweest.
Maar als het goed is ben ik binnenkort een keer aanwezig daar.
Wat raar. Vrouwen waarvan ik op foto's denk dat ze 1.60 zijn, zijn altijd enorme reuzen.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat raar. Vrouwen waarvan ik op foto's denk dat ze 1.60 zijn, zijn altijd enorme reuzen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef Sinji het volgende:
Meiden die ik date, strictly 1.60. Heb altijd meetlint bij me
Ehm. In dat geval zou ik je toch niet doen. Denk ik.quote:
Heb je weinig keus of niet? Zelfs ik ben langerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef Sinji het volgende:
Meiden die ik date, strictly 1.60. Heb altijd meetlint bij me
Heb een ex die langer was dan Myraquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ehm. In dat geval zou ik je toch niet doen. Denk ik.
Kleine vrouwen
Ik ben echt serieus net korter of langer dan jou.quote:
Ik zei toch net, verhouding lezen oebelequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wanneer is iemand dan een reus? Das toch allemaal relatief?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:37 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat raar. Vrouwen waarvan ik op foto's denk dat ze 1.60 zijn, zijn altijd enorme reuzen.
Overal is een oplossing voor:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar wanneer is iemand dan een reus? Das toch allemaal relatief?
Jij was toch bijna 2m? Of heb ik dat verzonnen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben echt serieus net korter of langer dan jou.
Je kan me ook niet doen, ik blijf maagd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ehm. In dat geval zou ik je toch niet doen. Denk ik.
Kleine vrouwen
Voorbij heuphoogte > exit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Net even voorbij m'n schouder = max
Weet je hoeveel vrouwen er op de wereld zijn?! OMG, word helemaal duizelig nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je weinig keus of niet? Zelfs ik ben langer
To little too late, je had al geneukt zei jequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan me ook niet doen, ik blijf maagd.
quote:
*proest*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan me ook niet doen, ik blijf maagd.
Ik tel niet, ik aapte naquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Too* little, too late.
Twee mensen die het al fout doen. Dan moet ik er echt even iets van zeggen.
Supersoep! Heb jij trouwens die OP geschreven? Zo ja, goed bezig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Too* little, too late.
Twee mensen die het al fout doen. Dan moet ik er echt even iets van zeggen.
Ja het origineel was iets langer. Die eikel van een Crutch heeft de beste gedeeltes eruit gelaten. Iets van vrouwen en keukens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Supersoep! Heb jij trouwens die OP geschreven? Zo ja, goed bezig.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja het origineel was iets langer. Die eikel van een Crutch heeft de beste gedeeltes eruit gelaten. Iets van vrouwen en keukens.
In relax- of werkhouding?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja het origineel was iets langer. Die eikel van een Crutch heeft de beste gedeeltes eruit gelaten. Iets van vrouwen en keukens.
Ik kan hoog springen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef minibeer het volgende:
[..]Jij valt op kleuters?
O wacht, gewoon op knielende vrouwen zul je wel bedoelen![]()
Ik ben toch benieuwd waarom we stukken langer zijn dan bijvoorbeeld Fransen en andere Zuid-Europeanen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:
Gemiddelde lichaams lengte voor mannen is 184,5cm, voor vrouwen 169,6 cm.
Ik zit net boven het gemiddelde, hoera!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:
Voor Nederlanders jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:
Komt door de groeihormonen in de melkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd waarom we stukken langer zijn dan bijvoorbeeld Fransen en andere Zuid-Europeanen.
Dat is ook echt waar ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt door de groeihormonen in de melk
Ik moet echt nog een paar centimeter groeienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
"2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig."
Het duimpje is mijn standaard PI.
Ja, eerst was het alleen Crutch. Toen besloot Heloef dat het een goed idee was, nu jij en Flepke ook nog eens. Dan vermindert de impact toch net iets even.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
"2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig."
quote:
Ja die van mij ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik olifantenmelk ga drinken...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dát is het. Ik ga naar Azië verhuizenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor Nederlanders ja
Met mijn 1.75 ben ik een fokking reus in sommige delen van Azie
Het spijt me oprecht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, eerst was het alleen Crutch. Toen besloot Heloef dat het een goed idee was, nu jij en Flepke ook nog eens. Dan vermindert de impact toch net iets even.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als ik olifantenmelk ga drinken...
Dan krijg je een olifantenpiem0l.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als ik olifantenmelk ga drinken...
heb ik alquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan krijg je een olifantenpiem0l.
Jij hoeft ook geen alpha te zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Japan 165,6 cm lang zijn mannen en 153,0 cm volwassen vrouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dát is het. Ik ga naar Azië verhuizen
Als een echte alpha heb ik me laten versieren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jij hoeft ook geen alpha te zijn
Oneens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
De [ afbeelding ] zou er beter kunnen staan. Die PI mag alleen op de juiste momenten door de juiste personen gebruikt worden.
Niet lang gelukkig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daarom ben je nog maagd, Heloef.
Maar 17 jaartjes pas toch? Valt best mee.quote:
Ja, wie niet. 's Morgens als ik wakker wordt mep ik er eerst de wekker mee uit, dan doe ik het gordijn er mee open, en als het warm is krijg het raam ook nog een zwieper.quote:
Op vakantie wilden 2 Japanners met me op de foto voor de Eifeltorenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Japan 165,6 cm lang zijn mannen en 153,0 cm volwassen vrouwen.
Waarom lees ik dit in dat ene stemmetje van een of ander nummer van de jeugd van tegenwoordigquote:
Nomnomnom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Arme Myra. Die krijgt even een harde staaf van 30 centimeter te verduren.
pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:50 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Op vakantie wilden 2 Japanners met me op de foto voor de Eifeltoren
Ze zal er met volle teugen van genieten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Arme Myra. Die krijgt even een harde staaf van 30 centimeter te verduren.
Alle 2 secondenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zal er met volle teugen van genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimistquote:
15 seconden haal ik wel.quote:
Een seconde of 3/4quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
15 seconden haal ik wel.![]()
Ik denk wel aan Ma Flodder daar win ik sowieso een paar seconden mee.
Zolang je geen zak over haar hoofd doet hou je het sowieso uren vol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
15 seconden haal ik wel.![]()
Ik denk wel aan Ma Flodder daar win ik sowieso een paar seconden mee.
Nog iets geneukt op vakantie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik op zo'n moment aan Ma Flodder ga denken gaat meneer daar beneden staken vrees ikquote:
Oh ja helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zolang je geen zak over haar hoofd doet hou je het sowieso uren vol.
SMS nu ban aan naar 6969.quote:
Haiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ben SPATIE aan de foon, ben aan het bellen, stelletje taal nazi's hiero
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef Flepke het volgende:
Probeer het nog eens. Zie niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van mijn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Hola!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:08 schreef Flepke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:08 schreef Flepke het volgende:
[..]Je kunt zeggen wat je wilt, maar das een behoorlijk effectief wapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je me wel kapot slaat op iemands hoofdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar das een behoorlijk effectief wapen
Ik denk dat diegene nog héél lang koppijn van je heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je me wel kapot slaat op iemands hoofd
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je me wel kapot slaat op iemands hoofdEn je moet daarna natuurlijk je handen ontdoen van mijn naaldjes
![]()
Dat is oud nieuwsquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:11 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik denk dat diegene nog héél lang koppijn van je heeft
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:11 schreef Flepke het volgende:
Hahaha, waar haal je ze zo snel vandaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hahaha, waar haal je ze zo snel vandaan
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
Ben vannacht versierd door hem![]()
[ afbeelding ]
Toen de kleren uitgingen:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta hurtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Je was er duidelijk niet bij, want het leek eerder op dit:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef Flepke het volgende:
Toen de kleren uitgingen:
[ afbeelding ]
Grote godquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Toen de kleren uitgingen:
[ afbeelding ]
Tot zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:20 schreef Flepke het volgende:
Je had je bril weer niet op zeker, anders had je wel gezien dat die van mij ongeveer zo groot was:
[ afbeelding ]
Maar ik ben weg, afscheidscadeau:
Neuh niet echt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
Maar goed, hoe is het hier?![]()
Nog spannende verhalen, faal pogingen, succes ervaringen, tips, tricks, discussies of iets anders?
Hij had toch vanavond de date? Dan zullen we pas op z'n vroegst morgen een update krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Neuh niet echt.
Wij wachten allemaal op Axel die als het goed is een succesvolle date achter de rug heeft.
Of hopelijk is die gewoon nog steeds niet afgelopen.
Nee hij had hem gisterenavond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij had toch vanavond de date? Dan zullen we pas op z'n vroegst morgen een update krijgen.
We kunnen wel een weddenschap of poll opstarten
Liefde kent geen grenzen, daarbij komt al het goede van verquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit eens ff door m'n matches te koekeloeren op m'n profiel op een datingsite. Echt allemaal een téringeind uit de buurt, heel jammer weer
Nou niet zo zeiken dus en ga je best eens doen. Heb je geen rijbewijs/auto of treinstation in de buurt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Is er wel eentje bij waar ik best eens op zou kunnen vallen eigenlijk
Niet echt gekeken want ik zat in een dip en Johny Cash leven was nou niet echt een vrolijk levenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey Jelly, hoe was Walk the Line gister?
Mja, maar je wil er ook wel tijd voor hebben. Ik heb een drukke baan met legio overuren en zit met behoorlijk wat reistijd bovendien. Het zou echt héél onhandig zijn om iets te krijgen met iemand die meer dan een half uur rijden hier vandaan woont. En helaas woon ik nogal in een uithoek, dus dat half uur is nogal een beperkende factorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Liefde kent geen grenzen, daarbij komt al het goede van ver
Hmm, waarom een dip en is ie weer over?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
Niet echt gekeken want ik zat in een dip en Johny Cash leven was nou niet echt een vrolijk leven
Ik heb een relatie gehad met iemand op 2u rij afstand, met iemand op 1,5u rij afstand en iemand op 1 uur rij afstand. Prima te doen. Prioriteiten stellen en beter plannen, maar ik ga echt niet iemand afwijzen omdat hij te ver weg woont.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Mja, maar je wil er ook wel tijd voor hebben. Ik heb een drukke baan met legio overuren en zit met behoorlijk wat reistijd bovendien. Het zou echt héél onhandig zijn om iets te krijgen met iemand die meer dan een half uur rijden hier vandaan woont. En helaas woon ik nogal in een uithoek, dus dat half uur is nogal een beperkende factor
Ja, verhuisplannen enzo
Kleine nawerking van de date die ik hier over de vloer had een paar weken terug die ik kwaad het huis gewerkt had, overdag veel afleiding maar s'avonds moest waarschijnlijk wat woede eruit wat een eigen leven is gaan leiden door nachtmerries en daar baalde ik een beetje van en was moe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, waarom een dip en is ie weer over?
Nachtmerries zijn gewoon kut, zeker als je ermee wakker wordt en het gevoel blijft hangen. Wel fijn dat de dip weer een beetje over is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Kleine nawerking van de date die ik hier over de vloer had een paar weken terug die ik kwaad het huis gewerkt had, overdag veel afleiding maar s'avonds moest waarschijnlijk wat woede eruit wat een eigen leven is gaan leiden door nachtmerries en daar baalde ik een beetje van en was moe.
Afwijzen is teveel gezegd, maar ik zoek het ook niet op, zeg maar. Als ik 's morgens om 6 uur in de auto stap en 's avonds voor 7 uur zelden thuis ben, ben ik 's avonds niet zo veel meer waard. En dan ook nog eens 's avonds naar iemand anders toe op 2 uur rijden, en weer terug... Kan ik net zo goed niet gaan, als ik er ben kan ik ook weer naar huis anders ben ik de volgende dag niks waard. En ik ben ook niet het soort dat meteen maar blijft slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met iemand op 2u rij afstand, met iemand op 1,5u rij afstand en iemand op 1 uur rij afstand. Prima te doen. Prioriteiten stellen en beter plannen, maar ik ga echt niet iemand afwijzen omdat hij te ver weg woont.
Ik snap het, maar zij kan ook naar jou toe komen, je hebt het hele weekend en als het klikt wil je toch wel bij elkaar slapen? (Ok, misschien niet de eerste date of tweede, maar daarna toch wel?)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Afwijzen is teveel gezegd, maar ik zoek het ook niet op, zeg maar. Als ik 's morgens om 6 uur in de auto stap en 's avonds voor 7 uur zelden thuis ben, ben ik 's avonds niet zo veel meer waard. En dan ook nog eens 's avonds naar iemand anders toe op 2 uur rijden, en weer terug... Kan ik net zo goed niet gaan, als ik er ben kan ik ook weer naar huis anders ben ik de volgende dag niks waard. En ik ben ook niet het soort dat meteen maar blijft slapen
Het was een beetje een opdringerige creep die dacht dat we al wat hadden terwijl ik hem amper kende en ging mijn gangen iets te veel na op facebook, heb hem daarna geblokkeerd omdat het me niet echt lekker zat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nachtmerries zijn gewoon kut, zeker als je ermee wakker wordt en het gevoel blijft hangen. Wel fijn dat de dip weer een beetje over is.
Wat is er gebeurd dat je de date er kwaad uit moest schoppen?
Ook de zaterdag is niet altijd bij het weekend inbegrepenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap het, maar zij kan ook naar jou toe komen, je hebt het hele weekend en als het klikt wil je toch wel bij elkaar slapen? (Ok, misschien niet de eerste date of tweede, maar daarna toch wel?)
Daar zit je niet echt op te wachten. Volgende keer droom je gewoon dat jij degene bent met wapen in je hand en hem overhoop knalt ok? Heb je nog last van hem trouwens of laat hij je nu met rust?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Het was een beetje een opdringerige creep die dacht dat we al wat hadden terwijl ik hem amper kende en ging mijn gangen iets te veel na op facebook, heb hem daarna geblokkeerd omdat het me niet echt lekker zat.
Ik ben die avond toen heel opgefokt gaan slapen en ik denk dat dat een beetje een eigen leven is gaan leiden in mijn slaap, heel veel kwade dromen met schietpartijen en dat was een beetje vermoeiend.
Je woont nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Ook de zaterdag is niet altijd bij het weekend inbegrepen
Eerst maar eens verhuizen en m'n eigen stek enzo, en dan zien we wel verder
Dat is stom zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het was een beetje een opdringerige creep die dacht dat we al wat hadden terwijl ik hem amper kende en ging mijn gangen iets te veel na op facebook, heb hem daarna geblokkeerd omdat het me niet echt lekker zat.
Ik ben die avond toen heel opgefokt gaan slapen en ik denk dat dat een beetje een eigen leven is gaan leiden in mijn slaap, heel veel kwade dromen met schietpartijen en dat was een beetje vermoeiend.
Ik heb hem niet meer gezien gelukkig en als ik hem zie moet die gewoon uit mijn buurt blijven. Ik denk ook dat ik juist aan heb gedaan alles van hem te blokkeren want dat soort personen wil je gewoon niet op je facebook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar zit je niet echt op te wachten. Volgende keer droom je gewoon dat jij degene bent met wapen in je hand en hem overhoop knalt ok? Heb je nog last van hem trouwens of laat hij je nu met rust?
Nog wel ja. Heb op kamers gezeten, en toen ik afgestudeerd was liepen de dingen iets anders dan gepland. Moest m'n kamer uit, en met nowhere to go maar terug naar m'n ouders. Nu anderhalf jaar verder wordt het wel eens tijdquote:
Voor mij ook ik moet een kamer hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog wel ja. Heb op kamers gezeten, en toen ik afgestudeerd was liepen de dingen iets anders dan gepland. Moest m'n kamer uit, en met nowhere to go maar terug naar m'n ouders. Nu anderhalf jaar verder wordt het wel eens tijd
Waarom snappen gasten toch niet dat alles afhankelijk is van de tempo van de vrouw.. als je merkt dat ze je te opdringerig vind. Take a fokking step back..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben die een cursus bij Firefly gevolgd en geleerd dat nee niet altijd nee isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:
Waarom snappen gasten toch niet dat alles afhankelijk is van de tempo van de vrouw.. als je merkt dat ze je te opdringerig vind. Take a fokking step back..
Ja inderdaad daar lijkt het wel een beetje opquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben die een cursus bij Firefly gevolgd en geleerd dat nee niet altijd nee is
Jezus, heeft je dan zeker wel flink bezig gehoudenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou juist niet maar waarschijnlijk omdat ik er eigenlijk dus niet mee bezig was en ik dus toch met emoties zat die eruit moesten kwam het via dromen eruit. Leuk de menselijke psychequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus, heeft je dan zeker wel flink bezig gehouden
Menselijke psyche is een maf ding. Je dromen zijn een manier van verwerken, maar denk dat jij dat al weetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou juist niet maar waarschijnlijk omdat ik er eigenlijk dus niet mee bezig was en ik dus toch met emoties zat die eruit moesten kwam het via dromen eruit. Leuk de menselijke psyche
Ik heb gewoon de volle 4 jaar m'n eigen stinkhol gehad. I-de-aal. Had eigenlijk ook helemaal niet terug gewild, maar op dat moment kon het even niet andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor mij ook ik moet een kamer hebben
Maar dat is nog best lastig in Utrecht...
Met tik bedoel je een kleine terugval?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:08 schreef formerjellybean het volgende:
ja heb er ervaring mee , en ik denk ook dat ik soms iets te snel dingen weer op wil pikken en daardoor dus die tik af en toe heb .
Neemt niet weg dat je de interne tempo van de vrouw kan beïnvloeden hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom snappen gasten toch niet dat alles afhankelijk is van de tempo van de vrouw.. als je merkt dat ze je te opdringerig vind. Take a fokking step back..
Rare dromen is heel normaal, het is een manier waarin je onderbewust dingen verwerkt die je overdag bezig hielden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nee , dat ik dan rare dromen krijg terugval wil ik het niet echt noemen.
Moeilijk lijkt me dat, die dromen..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:16 schreef formerjellybean het volgende:
Nou nee , dat ik dan rare dromen krijg terugval wil ik het niet echt noemen.
Moeilijk is 't niet, je krijgt ze vanzelf, zonder dat je er om vraagtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:19 schreef Sinji het volgende:
[..]
Moeilijk lijkt me dat, die dromen..
Ik heb ze niet meer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moeilijk is 't niet, je krijgt ze vanzelf, zonder dat je er om vraagt
Heel af en toe.quote:
Niet door mij. Ik heb vaak vage dromenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel af en toe.![]()
Gelukkig word er wel over mij gedroomd dus dat scheelt.
Spaanse chicks natuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ga zo wel naar bed, ben echt moe van de vakantie en heb morgen een hele berg was te draaien haha!
Ben benieuwd wat ik ga dromen
Ik heb sowieso liever dat vrouwen over me dromen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet door mij. Ik heb vaak vage dromen
MSNquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
ja dat vond ik eigenlijk ook wel. Wat is het stil is iedereen weg of in pm ??
Ik heb alleen maar bagger geleverd dus ik kan het niet zo goed zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Terug van werk
Ik heb blijkbaar anderhalf topic gemist, was het alleen maar slowchat of heb ik nog iets belangrijks gemist?
Dan verwachtte waarschijnlijk # 1 dat je niet aan het daten was met anderen terwijl je met haar bezig was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef Nairua het volgende:
Van 3 vrouwen naar 1 in drie dagen. #1 was eerst erg geïnteresseerd in mijn date leven, smsten de klok rond, maar toen ik ondertussen met #2 had gedate, daar niet direct wild enthousiast over was maar toch nog een keer terugging was ik 'gestoord' en wilde ze niets meer van me horen. #3, leuke date mee gehad maar is zeer negatief ingesteld, en dat zie ik niet zitten. Wilde wel vriendjes met d'r blijven (aardige meid verder) maar dat kon ze niet aan. Tenminste, na subtiel(!) herhaalt te hebben kreeg ik een 'fuck off' en dat was het.
#2 zie ik morgen of maandag weer. En dat is ook wel een geval apart..
Jawel. Dat wist ze. Ze deed het zelf ook. #vermoeiendquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
Dan verwachtte waarschijnlijk # 1 dat je niet aan het daten was met anderen terwijl je met haar bezig was.
Aan de andere kant, tis een borderliner, dus ergens is het ook niet zo onverwacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:59 schreef Nairua het volgende:
Jawel. Dat wist ze. Ze deed het zelf ook. #vermoeiend
Oh ok , dan hield ze er dubbele standaard op na .quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:59 schreef Nairua het volgende:
[..]
Jawel. Dat wist ze. Ze deed het zelf ook. #vermoeiend
Tegen mij even niet negatief over borderline gaan doen want ik heb het zelf ook .quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:59 schreef Nairua het volgende:
[..]
Aan de andere kant, tis een borderliner, dus ergens is het ook niet zo onverwacht.
Bedoel er niets meer tegenover jou, voel je vooral niet aangesproken. Maar die actie, het gedrag, is in lijn met d'r diagnose. Mijn excuses indien je je aangevallen voelt, is niet nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Tegen mij even niet negatief over borderline gaan doen want ik heb het zelf ook .
Inderdaad, wel extreem in dit geval. Eerst zoveel aandacht ineens switchen naar niets.. ach. NEXT!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Nairua het volgende:
[..]
Bedoel er niets meer tegenover jou, voel je vooral niet aangesproken. Maar die actie, het gedrag, is in lijn met d'r diagnose. Mijn excuses indien je je aangevallen voelt, is niet nodig.
Ey, ze kon niet eerder afspreken. Ze wist ook op voorhand dat ik een afspraak had met #2, en het was niet erg. Bij de tweede keer blijkbaar wel. Ze had ondertussen zelf ook d'r oog op iemand. En als ze vraagt of ik verder nog date dan krijgt ze eerlijk antwoord.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
Anyway, meisjes nooit het gevoel laten krijgen dat ze de tweede keus zijn, ook al is het onterecht. Zodra ze dat 'gevoel' krijgen, BAM. Ze zijn nogal competitief, nog erger dan dat wij mannen onder elkaar zijn.
Ja maar het verschil met meiden is dan vaak dat je daarna met lege handen staat terwijl de jongens meer kemphanen worden als ze zoiets ontdekkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
Ohh snap!![]()
Anyway, meisjes nooit het gevoel laten krijgen dat ze de tweede keus zijn, ook al is het onterecht. Zodra ze dat 'gevoel' krijgen, BAM. Ze zijn nogal competitief, nog erger dan dat wij mannen onder elkaar zijn.
Antwoord gewoon met 'waarom wil je dat weten'?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ey, ze kon niet eerder afspreken. Ze wist ook op voorhand dat ik een afspraak had met #2, en het was niet erg. Bij de tweede keer blijkbaar wel. Ze had ondertussen zelf ook d'r oog op iemand. En als ze vraagt of ik verder nog date dan krijgt ze eerlijk antwoord.
Ik moet echt leren liegen.
Mannen vinder het minder erg. Als een vrouw een man kiest, ookal is hij de 2e keus, dan slikt hij dat sneller dan dat een vrouw dat zou doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar het verschil met meiden is dan vaak dat je daarna met lege handen staat terwijl de jongens meer kemphanen worden als ze zoiets ontdekken
Ik zal d'r nooit in het algemeen op gaan bashen. No worries. Kan ik niet maken met m'n opleiding.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Excuses aanvaard op dit forum kunnen ze nog wel eens erg bashen op Borderline en daar ben ik niet echt voor in de stemming
Ik zoek gewoon een persoon die me het juiste gevoel geeft. Dus daten we vrolijk door.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:
Mannen vinder het minder erg. Als een vrouw een man kiest, ookal is hij de 2e keus, dan slikt hij dat sneller dan dat een vrouw dat zou doen.
Je bedoelt de vrouw?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind iemand dan al veeleisend bij daten, je kijkt wat rond je hebt niets met haar dus waarom dan moeilijk doen.
Had die gelezen ja, geniaal!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
Nou voor de maagden op latere leeftijd.
http://www.reddit.com/r/I(...)year_old_virgin_ama/
Word bro. NEXT!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:13 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een persoon die me het juiste gevoel geeft. Dus daten we vrolijk door.
I know! I know! Dat vertel ik mezelf ook. Maar ze is wel interessant en erg lief/affectief. Hoewel ik me nog meer vragen kan stellen hoor. In de disco zat ze ook op een bepaald moment een andere jongen te plagen door even aan te raken. En ze herlaad d'r gsm ook blijkbaar nooit, dus als ze belt is het vanuit huis of met de gsm van d'r moeder. Waar ze ook mee smst. Is nu ook al voorgekomen dat ik haar had gesmst rond 21:30 en van d'r moeder een bericht terug kreeg dat ze al sliep.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
Huh , dan zou ik het juist voor gezien houden als iemand zo vaag is , ik vind een date moet leuk zijn en als het dat niet is dan is het bij mij niet voor herhaling vatbaar.
Of je moet haar toch erg leuk vinden...... maar ik weet niet of ik aan zoveel vaagheid zou beginnen
Dit komt me een beetje over als type aandachtshoer , en dat je daar meer drama mee krijgt dan je lief is , dus ik zou er heel erg over nadenken of je het echt wilt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
I know! I know! Dat vertel ik mezelf ook. Maar ze is wel interessant en erg lief/affectief. Hoewel ik me nog meer vragen kan stellen hoor. In de disco zat ze ook op een bepaald moment een andere jongen te plagen door even aan te raken. En ze herlaad d'r gsm ook blijkbaar nooit, dus als ze belt is het vanuit huis of met de gsm van d'r moeder. Waar ze ook mee smst. Is nu ook al voorgekomen dat ik haar had gesmst rond 21:30 en van d'r moeder een bericht terug kreeg dat ze al sliep.
I mean, really? Oh, en voor de waarom doorgaan vraag: Ik wil niet te snel oordelen.
Doch, de eerste date duurde 50 minuten. Vond het sowieso al raar dat ze direct wilde blijven slapen eigenlijk...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
Altijd oordelen over haar gedragingen en nooit op haar woorden/berichtjes. Als ze echt wou, dan ging ze wel bij je slapen. NEXT!
ah dan was mijn indruk al juistquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:25 schreef Nairua het volgende:
[..]
Doch, de eerste date duurde 50 minuten. Vond het sowieso al raar dat ze direct wilde blijven slapen eigenlijk...
Even worse: De eerste ontmoeting was via chat. Volgens mij had ze m'n profiel niet eens gezien. 15min gesproken en ze gaf d'r nummer al. Type: Veel te enthousiast.
Als ze niet zo fucking knap was dan was het makkelijker. Maar momenteel niet eigenlijk. Ben een passieve internetdater.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn er geen andere meiden waar je ook interesse in hebt ???
Redelijk goed. Maar mijn tip is om eerst de schetserige lijnen heel dun te tekenen en uiteindelijk de lijnen strakker/netter te maken. Ga zo door, echt goed voor een eerste poging.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
he even een kritisch vraagje qua tekeningen ik heb in mijn fotoboek mijn eerste opzet van een tekening qua manga met een licht erotisch tintje hij is dus nog niet af maar kijk even in fotoboek en zeg maar even wat je er van vind
Doel is iets serieus, voor de LT. Seks, enkel binnen een relatie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef Sinji het volgende:
Wat is je doel, wil je gaan voor een serieuze relatie of gewoon voor de lol? En hoe sta je tegenover seks?
Ik zou gewoon parallel naar een ander op zoek gaan, dan zie je wel waar je uit gaat komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef Nairua het volgende:
Ja, wel okee. Niet echt veel diepgang, maar toch, de potentie is er. I've had better.
Als je naar iets serieus op zoek bent dan denk ik niet dat zij het gaat worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Doel is iets serieus, voor de LT. Seks, enkel binnen een relatie.
Dit. Zorg ervoor dat je in een positie komt waar jij de keuze kan maken. Maar zo min mogelijk laten merken dat je aan het daten bent met anderen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zou gewoon parallel naar een ander op zoek gaan, dan zie je wel waar je uit gaat komen.
Je weet het nog niet na 2 ontmoetingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je naar iets serieus op zoek bent dan denk ik niet dat zij het gaat worden.
Ik vind het goed gelukt!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
he even een kritisch vraagje qua tekeningen ik heb in mijn fotoboek mijn eerste opzet van een tekening qua manga met een licht erotisch tintje hij is dus nog niet af maar kijk even in fotoboek en zeg maar even wat je er van vind
Ja, blijkbaar is dat toch beter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef Sinji het volgende:
Maar zo min mogelijk laten merken dat je aan het daten bent met anderen.
Niet alle vrouwen reageren gelijk op hun berichtjes als ze geïnteresseerd zijn. Zoveel meiden die de 'hard to get' act opzetten en later reageren.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:44 schreef formerjellybean het volgende:
Nee, maar ze komt zelf al beetje over alsof ze het niet weet ook al met sms laat reageren en wisselvallig en dan is de interesse er schijnbaar niet genoeg.
Hoor jij op dit tijdstip niet met je vriendje te seksenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het goed gelukt!
Ik heb sowieso een voorliefde voor erotische striptekeningen, dus als je binnenkort tekeningen echt af hebt, staat mijn PM-box er altijd voor open
Ik durf nooit meteen te reageren, dat staat zo opdringerig, meestal doe ik dat pas veel later.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen reageren gelijk op hun berichtjes als ze geïnteresseerd zijn. Zoveel meiden die de 'hard to get' act opzetten en later reageren.
Hij is 3000 kilometer bij mij vandaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoor jij op dit tijdstip niet met je vriendje te seksen?
Ik zie dat iets anders, vind het niet zo nodig om eerst seks te hebben alvorens het label relatie erop te kunnen plakken. Zolang ze niets tussen d'r benen heeft hangen vind ik het allang goed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Catbert het volgende:
Wat betreft dat seks binnen een relatie; voor mij is het sowieso geen relatie als we nooit seks gehad hebben dus dat zou een beetje een vervelende kip-ei situatie opleveren
Daarom niet zoveel proberen af te lezen wat ze met woorden en berichtjes bedoelen. Afgaan op lichaamstaal, ogen, gedrag etc..quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik durf nooit meteen te reageren, dat staat zo opdringerig, meestal doe ik dat pas veel later.
Maar het is ook de norm om even te wachten om niet te gretig over te komen, dus gewoon geduld hebben.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is 3000 kilometer bij mij vandaan
Hoe lang wil je dan wachten met seks zodra je wel zegt een relatie met elkaar te hebben?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik zie dat iets anders, vind het niet zo nodig om eerst seks te hebben alvorens het label relatie erop te kunnen plakken. Zolang ze niets tussen d'r benen heeft hangen vind ik het allang goed.
Binnen een relatie maakt het me ook niet uit. Nadat zoiets duidelijk is of goed aanvoelt, een minuutje later?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe lang wil je dan wachten met seks zodra je wel zegt een relatie met elkaar te hebben?
Ik zou na een maand ofzo me eigenlijk best zorgen gaan maken of hij me dan wel aantrekkelijk genoeg vindt, want als je zegt zoveel van elkaar te houden dat je een relatie hebt, wat houdt je dan tegen seks te hebben?
Hij heeft wel herfstvakantie en ik nietquote:
Niet per definitiequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Het ligt er ook aan wat de leeftijd is van beiden. Als je wat jonger bent ben je wat voorzichtiger met seks en duurt het wat langer als je wat ouder bent dan is het wat eerder omdat het al vaker voorkomt
Logisch dat je dat voelt. Maar laat nooit enige emoties van jaloezie zien, in wat voor vorm ook. Geen passief agressief gedrag of constant doorvragen. Funest dat je dat weetquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:52 schreef Nairua het volgende:
Gedrag zit wel okee. Buiten die halve flirt met een ander in de disco, zit me een beetje dwars. Ach, weet niet wat ik ervan moet denken. Maar ze is sowieso wel vrij los. Maar ze kan me wel aankijken alsof ze helemaal gek van me is. En het is ook niet echt iemand die niets teruggeeft. Ik ben nog redelijk gereserveerd en als ze dan in de auto 15 minuten lol heeft aan het masseren van mijn hand en daarna het pogen tot het lezen van mijn hand.
Mwa, denk dat het eerder met de mentaliteit te maken heeft.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
Het ligt er ook aan wat de leeftijd is van beiden. Als je wat jonger bent ben je wat voorzichtiger met seks en duurt het wat langer als je wat ouder bent dan is het wat eerder omdat het al vaker voorkomt
Prima mentaliteit eerst iemand effe beter leren kennenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:56 schreef Sinji het volgende:
^precies, kijk maar naar kree
Kusje hoor kree
Absoluut mee eens. Als ik aan het daten ben, ga ik me er ook gewoon niet mee bezig houden tussen de momenten dat ik haar zie. Dan zie je of het leuk is of niet, daarbuiten zjin er altijd andere factoren die je toch alleen maar anders loopt te interpreteren. Als een meid een date een paar keer naar achter schuift, tja, jammer, die tijd vul ik dan wel met dates met anderen dan. Dan zie ik wel of het doorgaat en hoe leuk het dan is. Ik ga niet als een hondje achter 1 meid aanlopen, heeft geen zin en is slecht voor je sekslevenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Sinji het volgende:
Daarom niet zoveel proberen af te lezen wat ze met woorden en berichtjes bedoelen. Afgaan op lichaamstaal, ogen, gedrag etc..
Dat kwam wat onaardig overquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:55 schreef Nairua het volgende:
Mwa, denk dat het eerder met de mentaliteit te maken heeft.
Heb er niets van gezegd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef Sinji het volgende:
Logisch dat je dat voelt. Maar laat nooit enige emoties van jaloezie zien, in wat voor vorm ook. Geen passief agressief gedrag of constant doorvragen. Funest dat je dat weet![]()
Maar ik gun je wel het beste goos. Stick to your principles.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
Prima mentaliteit eerst iemand effe beter leren kennen
Ik sta al een week droogquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel de hele tijd zin in seks nu ik weet wat ik mis.
Lange afstandsrelaties hebben zeer grote nadelen
Maar het is het waard gelukkig
Heb ik ook nog in het vooruitzicht, bijna twee zelfsquote:
Bovendien, als ik achteraf een meid ludiek confronteer met haar vage woorden of berichtjes dan kunnen ze het serieus niet eens verklaren waarom ze dat hebben gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Absoluut mee eens. Als ik aan het daten ben, ga ik me er ook gewoon niet mee bezig houden tussen de momenten dat ik haar zie. Dan zie je of het leuk is of niet, daarbuiten zjin er altijd andere factoren die je toch alleen maar anders loopt te interpreteren. Als een meid een date een paar keer naar achter schuift, tja, jammer, die tijd vul ik dan wel met dates met anderen dan. Dan zie ik wel of het doorgaat en hoe leuk het dan is. Ik ga niet als een hondje achter 1 meid aanlopen, heeft geen zin en is slecht voor je seksleven
[..]
Dat kwam wat onaardig over
Hulpmiddelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook nog in het vooruitzicht, bijna twee zelfs
Is dit alleen in het begin zo erg of gaat het over?
... mijn grootste nachtmerriequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef minnemin het volgende:
Sinji zeur niet ik sta al sinds 12 augustus droog. En sommigen al 40 jaar.
heldquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Het is afzien, maar ik doe mijn best.
Lijkt me erg moeilijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
het ligt er bij mij aan als ik veel aan mijn hoofd heb dan heb ik even geen zin in seks .
Als ik veel aan mijn hoofd heb, moet ik me inhouden om niet zes keer per daag te gaan masturberen zegmaar. Iets met afreagerenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
het ligt er bij mij aan als ik veel aan mijn hoofd heb dan heb ik even geen zin in seks .
Ook met heftige gebeurtenissen ??? Zoals ziekte in familie of andere dingen dat zijn bij mij de dingen dat het even minder is .quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik veel aan mijn hoofd heb, moet ik me inhouden om niet zes keer per daag te gaan masturberen zegmaar. Iets met afreageren
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ook met heftige gebeurtenissen ??? Zoals ziekte in familie of andere dingen dat zijn bij mij de dingen dat het even minder is .
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik veel aan mijn hoofd heb, moet ik me inhouden om niet zes keer per daag te gaan masturberen zegmaar. Iets met afreageren
Wat scheelt er meiske?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef minnemin het volgende:
bah ik word depri van de posts hier. potverdikkeme dat gaat me toch niet weer overkomen. ik ben leuk genoeg met al mijn bezigheden zo en karaktereigenschapenn, en toch dat gevoel... potverdomme, zo veel aan mezelf gewerkt dit jaar en dan dít!
Als haar vriend zou ik geen pik meer overhebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zes keer is echt misselijk veel
Kusjekroelquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef minnemin het volgende:
bah ik word depri van de posts hier. potverdikkeme dat gaat me toch niet weer overkomen. ik ben leuk genoeg met al mijn bezigheden zo en karaktereigenschapenn, en toch dat gevoel... potverdomme, zo veel aan mezelf gewerkt dit jaar en dan dít!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |