Kleine nawerking van de date die ik hier over de vloer had een paar weken terug die ik kwaad het huis gewerkt had, overdag veel afleiding maar s'avonds moest waarschijnlijk wat woede eruit wat een eigen leven is gaan leiden door nachtmerries en daar baalde ik een beetje van en was moe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, waarom een dip en is ie weer over?
Nachtmerries zijn gewoon kut, zeker als je ermee wakker wordt en het gevoel blijft hangen. Wel fijn dat de dip weer een beetje over is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:
Kleine nawerking van de date die ik hier over de vloer had een paar weken terug die ik kwaad het huis gewerkt had, overdag veel afleiding maar s'avonds moest waarschijnlijk wat woede eruit wat een eigen leven is gaan leiden door nachtmerries en daar baalde ik een beetje van en was moe.
Afwijzen is teveel gezegd, maar ik zoek het ook niet op, zeg maar. Als ik 's morgens om 6 uur in de auto stap en 's avonds voor 7 uur zelden thuis ben, ben ik 's avonds niet zo veel meer waard. En dan ook nog eens 's avonds naar iemand anders toe op 2 uur rijden, en weer terug... Kan ik net zo goed niet gaan, als ik er ben kan ik ook weer naar huis anders ben ik de volgende dag niks waard. En ik ben ook niet het soort dat meteen maar blijft slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb een relatie gehad met iemand op 2u rij afstand, met iemand op 1,5u rij afstand en iemand op 1 uur rij afstand. Prima te doen. Prioriteiten stellen en beter plannen, maar ik ga echt niet iemand afwijzen omdat hij te ver weg woont.
Ik snap het, maar zij kan ook naar jou toe komen, je hebt het hele weekend en als het klikt wil je toch wel bij elkaar slapen? (Ok, misschien niet de eerste date of tweede, maar daarna toch wel?)quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:
Afwijzen is teveel gezegd, maar ik zoek het ook niet op, zeg maar. Als ik 's morgens om 6 uur in de auto stap en 's avonds voor 7 uur zelden thuis ben, ben ik 's avonds niet zo veel meer waard. En dan ook nog eens 's avonds naar iemand anders toe op 2 uur rijden, en weer terug... Kan ik net zo goed niet gaan, als ik er ben kan ik ook weer naar huis anders ben ik de volgende dag niks waard. En ik ben ook niet het soort dat meteen maar blijft slapen
Het was een beetje een opdringerige creep die dacht dat we al wat hadden terwijl ik hem amper kende en ging mijn gangen iets te veel na op facebook, heb hem daarna geblokkeerd omdat het me niet echt lekker zat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nachtmerries zijn gewoon kut, zeker als je ermee wakker wordt en het gevoel blijft hangen. Wel fijn dat de dip weer een beetje over is.
Wat is er gebeurd dat je de date er kwaad uit moest schoppen?
Ook de zaterdag is niet altijd bij het weekend inbegrepenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik snap het, maar zij kan ook naar jou toe komen, je hebt het hele weekend en als het klikt wil je toch wel bij elkaar slapen? (Ok, misschien niet de eerste date of tweede, maar daarna toch wel?)
Daar zit je niet echt op te wachten. Volgende keer droom je gewoon dat jij degene bent met wapen in je hand en hem overhoop knalt ok? Heb je nog last van hem trouwens of laat hij je nu met rust?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
Het was een beetje een opdringerige creep die dacht dat we al wat hadden terwijl ik hem amper kende en ging mijn gangen iets te veel na op facebook, heb hem daarna geblokkeerd omdat het me niet echt lekker zat.
Ik ben die avond toen heel opgefokt gaan slapen en ik denk dat dat een beetje een eigen leven is gaan leiden in mijn slaap, heel veel kwade dromen met schietpartijen en dat was een beetje vermoeiend.
Je woont nog bij je ouders?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:
Ook de zaterdag is niet altijd bij het weekend inbegrepen
Eerst maar eens verhuizen en m'n eigen stek enzo, en dan zien we wel verder
Dat is stom zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het was een beetje een opdringerige creep die dacht dat we al wat hadden terwijl ik hem amper kende en ging mijn gangen iets te veel na op facebook, heb hem daarna geblokkeerd omdat het me niet echt lekker zat.
Ik ben die avond toen heel opgefokt gaan slapen en ik denk dat dat een beetje een eigen leven is gaan leiden in mijn slaap, heel veel kwade dromen met schietpartijen en dat was een beetje vermoeiend.
Ik heb hem niet meer gezien gelukkig en als ik hem zie moet die gewoon uit mijn buurt blijven. Ik denk ook dat ik juist aan heb gedaan alles van hem te blokkeren want dat soort personen wil je gewoon niet op je facebook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daar zit je niet echt op te wachten. Volgende keer droom je gewoon dat jij degene bent met wapen in je hand en hem overhoop knalt ok? Heb je nog last van hem trouwens of laat hij je nu met rust?
Nog wel ja. Heb op kamers gezeten, en toen ik afgestudeerd was liepen de dingen iets anders dan gepland. Moest m'n kamer uit, en met nowhere to go maar terug naar m'n ouders. Nu anderhalf jaar verder wordt het wel eens tijdquote:
Voor mij ook ik moet een kamer hebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nog wel ja. Heb op kamers gezeten, en toen ik afgestudeerd was liepen de dingen iets anders dan gepland. Moest m'n kamer uit, en met nowhere to go maar terug naar m'n ouders. Nu anderhalf jaar verder wordt het wel eens tijd
Waarom snappen gasten toch niet dat alles afhankelijk is van de tempo van de vrouw.. als je merkt dat ze je te opdringerig vind. Take a fokking step back..quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben die een cursus bij Firefly gevolgd en geleerd dat nee niet altijd nee isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:
Waarom snappen gasten toch niet dat alles afhankelijk is van de tempo van de vrouw.. als je merkt dat ze je te opdringerig vind. Take a fokking step back..
Ja inderdaad daar lijkt het wel een beetje opquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben die een cursus bij Firefly gevolgd en geleerd dat nee niet altijd nee is
Jezus, heeft je dan zeker wel flink bezig gehoudenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou juist niet maar waarschijnlijk omdat ik er eigenlijk dus niet mee bezig was en ik dus toch met emoties zat die eruit moesten kwam het via dromen eruit. Leuk de menselijke psychequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jezus, heeft je dan zeker wel flink bezig gehouden
Menselijke psyche is een maf ding. Je dromen zijn een manier van verwerken, maar denk dat jij dat al weetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nou juist niet maar waarschijnlijk omdat ik er eigenlijk dus niet mee bezig was en ik dus toch met emoties zat die eruit moesten kwam het via dromen eruit. Leuk de menselijke psyche
Ik heb gewoon de volle 4 jaar m'n eigen stinkhol gehad. I-de-aal. Had eigenlijk ook helemaal niet terug gewild, maar op dat moment kon het even niet andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Voor mij ook ik moet een kamer hebben
Maar dat is nog best lastig in Utrecht...
Met tik bedoel je een kleine terugval?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:08 schreef formerjellybean het volgende:
ja heb er ervaring mee , en ik denk ook dat ik soms iets te snel dingen weer op wil pikken en daardoor dus die tik af en toe heb .
Neemt niet weg dat je de interne tempo van de vrouw kan beïnvloeden hequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waarom snappen gasten toch niet dat alles afhankelijk is van de tempo van de vrouw.. als je merkt dat ze je te opdringerig vind. Take a fokking step back..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |