abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103433157
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:43 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Hmm, waarom een dip en is ie weer over?
Kleine nawerking van de date die ik hier over de vloer had een paar weken terug die ik kwaad het huis gewerkt had, overdag veel afleiding maar s'avonds moest waarschijnlijk wat woede eruit wat een eigen leven is gaan leiden door nachtmerries en daar baalde ik een beetje van en was moe.
pi_103433181
En de dip is weer een beetje over
pi_103433263
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:46 schreef formerjellybean het volgende:

Kleine nawerking van de date die ik hier over de vloer had een paar weken terug die ik kwaad het huis gewerkt had, overdag veel afleiding maar s'avonds moest waarschijnlijk wat woede eruit wat een eigen leven is gaan leiden door nachtmerries en daar baalde ik een beetje van en was moe.
Nachtmerries zijn gewoon kut, zeker als je ermee wakker wordt en het gevoel blijft hangen. Wel fijn dat de dip weer een beetje over is.

Wat is er gebeurd dat je de date er kwaad uit moest schoppen?
pi_103433279
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:45 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb een relatie gehad met iemand op 2u rij afstand, met iemand op 1,5u rij afstand en iemand op 1 uur rij afstand. Prima te doen. Prioriteiten stellen en beter plannen, maar ik ga echt niet iemand afwijzen omdat hij te ver weg woont.
Afwijzen is teveel gezegd, maar ik zoek het ook niet op, zeg maar. Als ik 's morgens om 6 uur in de auto stap en 's avonds voor 7 uur zelden thuis ben, ben ik 's avonds niet zo veel meer waard. En dan ook nog eens 's avonds naar iemand anders toe op 2 uur rijden, en weer terug... Kan ik net zo goed niet gaan, als ik er ben kan ik ook weer naar huis anders ben ik de volgende dag niks waard. En ik ben ook niet het soort dat meteen maar blijft slapen :P
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_103433387
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Bartholomeus het volgende:

Afwijzen is teveel gezegd, maar ik zoek het ook niet op, zeg maar. Als ik 's morgens om 6 uur in de auto stap en 's avonds voor 7 uur zelden thuis ben, ben ik 's avonds niet zo veel meer waard. En dan ook nog eens 's avonds naar iemand anders toe op 2 uur rijden, en weer terug... Kan ik net zo goed niet gaan, als ik er ben kan ik ook weer naar huis anders ben ik de volgende dag niks waard. En ik ben ook niet het soort dat meteen maar blijft slapen :P
Ik snap het, maar zij kan ook naar jou toe komen, je hebt het hele weekend en als het klikt wil je toch wel bij elkaar slapen? (Ok, misschien niet de eerste date of tweede, maar daarna toch wel?)
pi_103433476
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:48 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nachtmerries zijn gewoon kut, zeker als je ermee wakker wordt en het gevoel blijft hangen. Wel fijn dat de dip weer een beetje over is.

Wat is er gebeurd dat je de date er kwaad uit moest schoppen?
Het was een beetje een opdringerige creep die dacht dat we al wat hadden terwijl ik hem amper kende en ging mijn gangen iets te veel na op facebook, heb hem daarna geblokkeerd omdat het me niet echt lekker zat.
Ik ben die avond toen heel opgefokt gaan slapen en ik denk dat dat een beetje een eigen leven is gaan leiden in mijn slaap, heel veel kwade dromen met schietpartijen en dat was een beetje vermoeiend.
pi_103433558
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik snap het, maar zij kan ook naar jou toe komen, je hebt het hele weekend en als het klikt wil je toch wel bij elkaar slapen? (Ok, misschien niet de eerste date of tweede, maar daarna toch wel?)
Ook de zaterdag is niet altijd bij het weekend inbegrepen :P

Eerst maar eens verhuizen en m'n eigen stek enzo, en dan zien we wel verder :)
pi_103433583
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:52 schreef formerjellybean het volgende:

Het was een beetje een opdringerige creep die dacht dat we al wat hadden terwijl ik hem amper kende en ging mijn gangen iets te veel na op facebook, heb hem daarna geblokkeerd omdat het me niet echt lekker zat.
Ik ben die avond toen heel opgefokt gaan slapen en ik denk dat dat een beetje een eigen leven is gaan leiden in mijn slaap, heel veel kwade dromen met schietpartijen en dat was een beetje vermoeiend.
Daar zit je niet echt op te wachten. Volgende keer droom je gewoon dat jij degene bent met wapen in je hand en hem overhoop knalt ok? Heb je nog last van hem trouwens of laat hij je nu met rust?
pi_103433606
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:54 schreef Bartholomeus het volgende:

Ook de zaterdag is niet altijd bij het weekend inbegrepen :P

Eerst maar eens verhuizen en m'n eigen stek enzo, en dan zien we wel verder :)
Je woont nog bij je ouders?
pi_103433658
quote:

[..]

Dat is stom zeg :N

Move.to/next :Y
pi_103433707
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Daar zit je niet echt op te wachten. Volgende keer droom je gewoon dat jij degene bent met wapen in je hand en hem overhoop knalt ok? Heb je nog last van hem trouwens of laat hij je nu met rust?
Ik heb hem niet meer gezien gelukkig en als ik hem zie moet die gewoon uit mijn buurt blijven. Ik denk ook dat ik juist aan heb gedaan alles van hem te blokkeren want dat soort personen wil je gewoon niet op je facebook.
pi_103433722
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Je woont nog bij je ouders?
Nog wel ja. Heb op kamers gezeten, en toen ik afgestudeerd was liepen de dingen iets anders dan gepland. Moest m'n kamer uit, en met nowhere to go maar terug naar m'n ouders. Nu anderhalf jaar verder wordt het wel eens tijd :Y
pi_103433749
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:58 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Nog wel ja. Heb op kamers gezeten, en toen ik afgestudeerd was liepen de dingen iets anders dan gepland. Moest m'n kamer uit, en met nowhere to go maar terug naar m'n ouders. Nu anderhalf jaar verder wordt het wel eens tijd :Y
Voor mij ook ik moet een kamer hebben :X
Maar dat is nog best lastig in Utrecht...
Finally, someone let me out of my cage
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 22:59:51 #164
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103433761
quote:

[..]

Waarom snappen gasten toch niet dat alles afhankelijk is van de tempo van de vrouw.. als je merkt dat ze je te opdringerig vind. Take a fokking step back.. |:(
pi_103433818
Zo, ben er weerrrr!!
pi_103433853
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:

Waarom snappen gasten toch niet dat alles afhankelijk is van de tempo van de vrouw.. als je merkt dat ze je te opdringerig vind. Take a fokking step back.. |:(
Waarschijnlijk hebben die een cursus bij Firefly gevolgd en geleerd dat nee niet altijd nee is :')
pi_103433891
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:02 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk hebben die een cursus bij Firefly gevolgd en geleerd dat nee niet altijd nee is :')
Ja inderdaad daar lijkt het wel een beetje op _O- _O-
pi_103433929
quote:

[..]

Jezus, heeft je dan zeker wel flink bezig gehouden
pi_103434010
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jezus, heeft je dan zeker wel flink bezig gehouden
Nou juist niet maar waarschijnlijk omdat ik er eigenlijk dus niet mee bezig was en ik dus toch met emoties zat die eruit moesten kwam het via dromen eruit. Leuk de menselijke psyche }:|
pi_103434116
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou juist niet maar waarschijnlijk omdat ik er eigenlijk dus niet mee bezig was en ik dus toch met emoties zat die eruit moesten kwam het via dromen eruit. Leuk de menselijke psyche }:|
Menselijke psyche is een maf ding. Je dromen zijn een manier van verwerken, maar denk dat jij dat al weet ;)
pi_103434165
ja heb er ervaring mee , en ik denk ook dat ik soms iets te snel dingen weer op wil pikken en daardoor dus die tik af en toe heb .
pi_103434173
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef minibeer het volgende:

[..]

Voor mij ook ik moet een kamer hebben :X
Maar dat is nog best lastig in Utrecht...
Ik heb gewoon de volle 4 jaar m'n eigen stinkhol gehad. I-de-aal. Had eigenlijk ook helemaal niet terug gewild, maar op dat moment kon het even niet anders :)
pi_103434299
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 23:08 schreef formerjellybean het volgende:
ja heb er ervaring mee , en ik denk ook dat ik soms iets te snel dingen weer op wil pikken en daardoor dus die tik af en toe heb .
Met tik bedoel je een kleine terugval?
pi_103434470
Nou nee , dat ik dan rare dromen krijg terugval wil ik het niet echt noemen.
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 23:19:13 #175
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103434621
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 22:59 schreef Sinji het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat je de interne tempo van de vrouw kan beïnvloeden he ~O>

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 22-10-2011 23:24:55 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')