quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
Ben vannacht versierd door hem![]()
[ afbeelding ]
Toen de kleren uitgingen:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Gotta hurtquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:15 schreef Cactus1 het volgende:
[ afbeelding ]
Je was er duidelijk niet bij, want het leek eerder op dit:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef Flepke het volgende:
Toen de kleren uitgingen:
[ afbeelding ]
Grote godquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Toen de kleren uitgingen:
[ afbeelding ]
Tot zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:20 schreef Flepke het volgende:
Je had je bril weer niet op zeker, anders had je wel gezien dat die van mij ongeveer zo groot was:
[ afbeelding ]
Maar ik ben weg, afscheidscadeau:
Neuh niet echt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:24 schreef Cactus1 het volgende:
Maar goed, hoe is het hier?![]()
Nog spannende verhalen, faal pogingen, succes ervaringen, tips, tricks, discussies of iets anders?
Hij had toch vanavond de date? Dan zullen we pas op z'n vroegst morgen een update krijgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
Neuh niet echt.
Wij wachten allemaal op Axel die als het goed is een succesvolle date achter de rug heeft.
Of hopelijk is die gewoon nog steeds niet afgelopen.
Nee hij had hem gisterenavond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hij had toch vanavond de date? Dan zullen we pas op z'n vroegst morgen een update krijgen.
We kunnen wel een weddenschap of poll opstarten
Liefde kent geen grenzen, daarbij komt al het goede van verquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:33 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit eens ff door m'n matches te koekeloeren op m'n profiel op een datingsite. Echt allemaal een téringeind uit de buurt, heel jammer weer
Nou niet zo zeiken dus en ga je best eens doen. Heb je geen rijbewijs/auto of treinstation in de buurt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
Is er wel eentje bij waar ik best eens op zou kunnen vallen eigenlijk
Niet echt gekeken want ik zat in een dip en Johny Cash leven was nou niet echt een vrolijk levenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hey Jelly, hoe was Walk the Line gister?
Mja, maar je wil er ook wel tijd voor hebben. Ik heb een drukke baan met legio overuren en zit met behoorlijk wat reistijd bovendien. Het zou echt héél onhandig zijn om iets te krijgen met iemand die meer dan een half uur rijden hier vandaan woont. En helaas woon ik nogal in een uithoek, dus dat half uur is nogal een beperkende factorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Liefde kent geen grenzen, daarbij komt al het goede van ver
Hmm, waarom een dip en is ie weer over?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
Niet echt gekeken want ik zat in een dip en Johny Cash leven was nou niet echt een vrolijk leven
Ik heb een relatie gehad met iemand op 2u rij afstand, met iemand op 1,5u rij afstand en iemand op 1 uur rij afstand. Prima te doen. Prioriteiten stellen en beter plannen, maar ik ga echt niet iemand afwijzen omdat hij te ver weg woont.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
Mja, maar je wil er ook wel tijd voor hebben. Ik heb een drukke baan met legio overuren en zit met behoorlijk wat reistijd bovendien. Het zou echt héél onhandig zijn om iets te krijgen met iemand die meer dan een half uur rijden hier vandaan woont. En helaas woon ik nogal in een uithoek, dus dat half uur is nogal een beperkende factor
Ja, verhuisplannen enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |