Ik heb alleen maar bagger geleverd dus ik kan het niet zo goed zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef Lokasenna het volgende:
Terug van werk
Ik heb blijkbaar anderhalf topic gemist, was het alleen maar slowchat of heb ik nog iets belangrijks gemist?
Dan verwachtte waarschijnlijk # 1 dat je niet aan het daten was met anderen terwijl je met haar bezig was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:55 schreef Nairua het volgende:
Van 3 vrouwen naar 1 in drie dagen. #1 was eerst erg geïnteresseerd in mijn date leven, smsten de klok rond, maar toen ik ondertussen met #2 had gedate, daar niet direct wild enthousiast over was maar toch nog een keer terugging was ik 'gestoord' en wilde ze niets meer van me horen. #3, leuke date mee gehad maar is zeer negatief ingesteld, en dat zie ik niet zitten. Wilde wel vriendjes met d'r blijven (aardige meid verder) maar dat kon ze niet aan. Tenminste, na subtiel(!) herhaalt te hebben kreeg ik een 'fuck off' en dat was het.
#2 zie ik morgen of maandag weer. En dat is ook wel een geval apart..
Jawel. Dat wist ze. Ze deed het zelf ook. #vermoeiendquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
Dan verwachtte waarschijnlijk # 1 dat je niet aan het daten was met anderen terwijl je met haar bezig was.
Aan de andere kant, tis een borderliner, dus ergens is het ook niet zo onverwacht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:59 schreef Nairua het volgende:
Jawel. Dat wist ze. Ze deed het zelf ook. #vermoeiend
Oh ok , dan hield ze er dubbele standaard op na .quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:59 schreef Nairua het volgende:
[..]
Jawel. Dat wist ze. Ze deed het zelf ook. #vermoeiend
Tegen mij even niet negatief over borderline gaan doen want ik heb het zelf ook .quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:59 schreef Nairua het volgende:
[..]
Aan de andere kant, tis een borderliner, dus ergens is het ook niet zo onverwacht.
Bedoel er niets meer tegenover jou, voel je vooral niet aangesproken. Maar die actie, het gedrag, is in lijn met d'r diagnose. Mijn excuses indien je je aangevallen voelt, is niet nodig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:01 schreef formerjellybean het volgende:
Tegen mij even niet negatief over borderline gaan doen want ik heb het zelf ook .
Inderdaad, wel extreem in dit geval. Eerst zoveel aandacht ineens switchen naar niets.. ach. NEXT!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Nairua het volgende:
[..]
Bedoel er niets meer tegenover jou, voel je vooral niet aangesproken. Maar die actie, het gedrag, is in lijn met d'r diagnose. Mijn excuses indien je je aangevallen voelt, is niet nodig.
Ey, ze kon niet eerder afspreken. Ze wist ook op voorhand dat ik een afspraak had met #2, en het was niet erg. Bij de tweede keer blijkbaar wel. Ze had ondertussen zelf ook d'r oog op iemand. En als ze vraagt of ik verder nog date dan krijgt ze eerlijk antwoord.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
Anyway, meisjes nooit het gevoel laten krijgen dat ze de tweede keus zijn, ook al is het onterecht. Zodra ze dat 'gevoel' krijgen, BAM. Ze zijn nogal competitief, nog erger dan dat wij mannen onder elkaar zijn.
Ja maar het verschil met meiden is dan vaak dat je daarna met lege handen staat terwijl de jongens meer kemphanen worden als ze zoiets ontdekkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
Ohh snap!![]()
Anyway, meisjes nooit het gevoel laten krijgen dat ze de tweede keus zijn, ook al is het onterecht. Zodra ze dat 'gevoel' krijgen, BAM. Ze zijn nogal competitief, nog erger dan dat wij mannen onder elkaar zijn.
Antwoord gewoon met 'waarom wil je dat weten'?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ey, ze kon niet eerder afspreken. Ze wist ook op voorhand dat ik een afspraak had met #2, en het was niet erg. Bij de tweede keer blijkbaar wel. Ze had ondertussen zelf ook d'r oog op iemand. En als ze vraagt of ik verder nog date dan krijgt ze eerlijk antwoord.
Ik moet echt leren liegen.
Mannen vinder het minder erg. Als een vrouw een man kiest, ookal is hij de 2e keus, dan slikt hij dat sneller dan dat een vrouw dat zou doen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:07 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja maar het verschil met meiden is dan vaak dat je daarna met lege handen staat terwijl de jongens meer kemphanen worden als ze zoiets ontdekken
Ik zal d'r nooit in het algemeen op gaan bashen. No worries. Kan ik niet maken met m'n opleiding.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:05 schreef formerjellybean het volgende:
Excuses aanvaard op dit forum kunnen ze nog wel eens erg bashen op Borderline en daar ben ik niet echt voor in de stemming
Ik zoek gewoon een persoon die me het juiste gevoel geeft. Dus daten we vrolijk door.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:
Mannen vinder het minder erg. Als een vrouw een man kiest, ookal is hij de 2e keus, dan slikt hij dat sneller dan dat een vrouw dat zou doen.
Je bedoelt de vrouw?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind iemand dan al veeleisend bij daten, je kijkt wat rond je hebt niets met haar dus waarom dan moeilijk doen.
Had die gelezen ja, geniaal!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
Nou voor de maagden op latere leeftijd.
http://www.reddit.com/r/I(...)year_old_virgin_ama/
Word bro. NEXT!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:13 schreef Nairua het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een persoon die me het juiste gevoel geeft. Dus daten we vrolijk door.
I know! I know! Dat vertel ik mezelf ook. Maar ze is wel interessant en erg lief/affectief. Hoewel ik me nog meer vragen kan stellen hoor. In de disco zat ze ook op een bepaald moment een andere jongen te plagen door even aan te raken. En ze herlaad d'r gsm ook blijkbaar nooit, dus als ze belt is het vanuit huis of met de gsm van d'r moeder. Waar ze ook mee smst. Is nu ook al voorgekomen dat ik haar had gesmst rond 21:30 en van d'r moeder een bericht terug kreeg dat ze al sliep.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:13 schreef formerjellybean het volgende:
Huh , dan zou ik het juist voor gezien houden als iemand zo vaag is , ik vind een date moet leuk zijn en als het dat niet is dan is het bij mij niet voor herhaling vatbaar.
Of je moet haar toch erg leuk vinden...... maar ik weet niet of ik aan zoveel vaagheid zou beginnen
Dit komt me een beetje over als type aandachtshoer , en dat je daar meer drama mee krijgt dan je lief is , dus ik zou er heel erg over nadenken of je het echt wilt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:16 schreef Nairua het volgende:
[..]
I know! I know! Dat vertel ik mezelf ook. Maar ze is wel interessant en erg lief/affectief. Hoewel ik me nog meer vragen kan stellen hoor. In de disco zat ze ook op een bepaald moment een andere jongen te plagen door even aan te raken. En ze herlaad d'r gsm ook blijkbaar nooit, dus als ze belt is het vanuit huis of met de gsm van d'r moeder. Waar ze ook mee smst. Is nu ook al voorgekomen dat ik haar had gesmst rond 21:30 en van d'r moeder een bericht terug kreeg dat ze al sliep.
I mean, really? Oh, en voor de waarom doorgaan vraag: Ik wil niet te snel oordelen.
Doch, de eerste date duurde 50 minuten. Vond het sowieso al raar dat ze direct wilde blijven slapen eigenlijk...quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:21 schreef Sinji het volgende:
Altijd oordelen over haar gedragingen en nooit op haar woorden/berichtjes. Als ze echt wou, dan ging ze wel bij je slapen. NEXT!
ah dan was mijn indruk al juistquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:25 schreef Nairua het volgende:
[..]
Doch, de eerste date duurde 50 minuten. Vond het sowieso al raar dat ze direct wilde blijven slapen eigenlijk...
Even worse: De eerste ontmoeting was via chat. Volgens mij had ze m'n profiel niet eens gezien. 15min gesproken en ze gaf d'r nummer al. Type: Veel te enthousiast.
Als ze niet zo fucking knap was dan was het makkelijker. Maar momenteel niet eigenlijk. Ben een passieve internetdater.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn er geen andere meiden waar je ook interesse in hebt ???
Redelijk goed. Maar mijn tip is om eerst de schetserige lijnen heel dun te tekenen en uiteindelijk de lijnen strakker/netter te maken. Ga zo door, echt goed voor een eerste poging.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
he even een kritisch vraagje qua tekeningen ik heb in mijn fotoboek mijn eerste opzet van een tekening qua manga met een licht erotisch tintje hij is dus nog niet af maar kijk even in fotoboek en zeg maar even wat je er van vind
Doel is iets serieus, voor de LT. Seks, enkel binnen een relatie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef Sinji het volgende:
Wat is je doel, wil je gaan voor een serieuze relatie of gewoon voor de lol? En hoe sta je tegenover seks?
Ik zou gewoon parallel naar een ander op zoek gaan, dan zie je wel waar je uit gaat komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef Nairua het volgende:
Ja, wel okee. Niet echt veel diepgang, maar toch, de potentie is er. I've had better.
Als je naar iets serieus op zoek bent dan denk ik niet dat zij het gaat worden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef Nairua het volgende:
[..]
Doel is iets serieus, voor de LT. Seks, enkel binnen een relatie.
Dit. Zorg ervoor dat je in een positie komt waar jij de keuze kan maken. Maar zo min mogelijk laten merken dat je aan het daten bent met anderen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:40 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zou gewoon parallel naar een ander op zoek gaan, dan zie je wel waar je uit gaat komen.
Je weet het nog niet na 2 ontmoetingen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je naar iets serieus op zoek bent dan denk ik niet dat zij het gaat worden.
Ik vind het goed gelukt!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef formerjellybean het volgende:
he even een kritisch vraagje qua tekeningen ik heb in mijn fotoboek mijn eerste opzet van een tekening qua manga met een licht erotisch tintje hij is dus nog niet af maar kijk even in fotoboek en zeg maar even wat je er van vind
Ja, blijkbaar is dat toch beter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:41 schreef Sinji het volgende:
Maar zo min mogelijk laten merken dat je aan het daten bent met anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |