Ik sta al een week droogquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:01 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb wel de hele tijd zin in seks nu ik weet wat ik mis.
Lange afstandsrelaties hebben zeer grote nadelen
Maar het is het waard gelukkig
Heb ik ook nog in het vooruitzicht, bijna twee zelfsquote:
Bovendien, als ik achteraf een meid ludiek confronteer met haar vage woorden of berichtjes dan kunnen ze het serieus niet eens verklaren waarom ze dat hebben gedaan.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef Catbert het volgende:
[..]
Absoluut mee eens. Als ik aan het daten ben, ga ik me er ook gewoon niet mee bezig houden tussen de momenten dat ik haar zie. Dan zie je of het leuk is of niet, daarbuiten zjin er altijd andere factoren die je toch alleen maar anders loopt te interpreteren. Als een meid een date een paar keer naar achter schuift, tja, jammer, die tijd vul ik dan wel met dates met anderen dan. Dan zie ik wel of het doorgaat en hoe leuk het dan is. Ik ga niet als een hondje achter 1 meid aanlopen, heeft geen zin en is slecht voor je seksleven
[..]
Dat kwam wat onaardig over
Hulpmiddelenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik ook nog in het vooruitzicht, bijna twee zelfs
Is dit alleen in het begin zo erg of gaat het over?
... mijn grootste nachtmerriequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef minnemin het volgende:
Sinji zeur niet ik sta al sinds 12 augustus droog. En sommigen al 40 jaar.
heldquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:09 schreef Nairua het volgende:
[..]
Het is afzien, maar ik doe mijn best.
Lijkt me erg moeilijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
het ligt er bij mij aan als ik veel aan mijn hoofd heb dan heb ik even geen zin in seks .
Als ik veel aan mijn hoofd heb, moet ik me inhouden om niet zes keer per daag te gaan masturberen zegmaar. Iets met afreagerenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:10 schreef formerjellybean het volgende:
het ligt er bij mij aan als ik veel aan mijn hoofd heb dan heb ik even geen zin in seks .
Ook met heftige gebeurtenissen ??? Zoals ziekte in familie of andere dingen dat zijn bij mij de dingen dat het even minder is .quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik veel aan mijn hoofd heb, moet ik me inhouden om niet zes keer per daag te gaan masturberen zegmaar. Iets met afreageren
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ook met heftige gebeurtenissen ??? Zoals ziekte in familie of andere dingen dat zijn bij mij de dingen dat het even minder is .
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik veel aan mijn hoofd heb, moet ik me inhouden om niet zes keer per daag te gaan masturberen zegmaar. Iets met afreageren
Wat scheelt er meiske?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef minnemin het volgende:
bah ik word depri van de posts hier. potverdikkeme dat gaat me toch niet weer overkomen. ik ben leuk genoeg met al mijn bezigheden zo en karaktereigenschapenn, en toch dat gevoel... potverdomme, zo veel aan mezelf gewerkt dit jaar en dan dít!
Als haar vriend zou ik geen pik meer overhebben.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef WokkelKardinaal het volgende:
zes keer is echt misselijk veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |