Dát is het. Ik ga naar Azië verhuizenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voor Nederlanders ja
Met mijn 1.75 ben ik een fokking reus in sommige delen van Azie
Het spijt me oprecht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja, eerst was het alleen Crutch. Toen besloot Heloef dat het een goed idee was, nu jij en Flepke ook nog eens. Dan vermindert de impact toch net iets even.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als ik olifantenmelk ga drinken...
Dan krijg je een olifantenpiem0l.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als ik olifantenmelk ga drinken...
heb ik alquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan krijg je een olifantenpiem0l.
Jij hoeft ook geen alpha te zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
"2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig."
Het duimpje is mijn standaard PI.
Japan 165,6 cm lang zijn mannen en 153,0 cm volwassen vrouwen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:47 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dát is het. Ik ga naar Azië verhuizen
Als een echte alpha heb ik me laten versieren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jij hoeft ook geen alpha te zijn
Oneens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:49 schreef Myraela het volgende:
De [ afbeelding ] zou er beter kunnen staan. Die PI mag alleen op de juiste momenten door de juiste personen gebruikt worden.
Niet lang gelukkig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Daarom ben je nog maagd, Heloef.
Maar 17 jaartjes pas toch? Valt best mee.quote:
Ja, wie niet. 's Morgens als ik wakker wordt mep ik er eerst de wekker mee uit, dan doe ik het gordijn er mee open, en als het warm is krijg het raam ook nog een zwieper.quote:
Op vakantie wilden 2 Japanners met me op de foto voor de Eifeltorenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:48 schreef Flepke het volgende:
[..]
Japan 165,6 cm lang zijn mannen en 153,0 cm volwassen vrouwen.
Waarom lees ik dit in dat ene stemmetje van een of ander nummer van de jeugd van tegenwoordigquote:
Nomnomnom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Arme Myra. Die krijgt even een harde staaf van 30 centimeter te verduren.
pics or it didn't happen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:50 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Op vakantie wilden 2 Japanners met me op de foto voor de Eifeltoren
Ze zal er met volle teugen van genieten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Arme Myra. Die krijgt even een harde staaf van 30 centimeter te verduren.
Alle 2 secondenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zal er met volle teugen van genieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimistquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |