Je kan me ook niet doen, ik blijf maagd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ehm. In dat geval zou ik je toch niet doen. Denk ik.
Kleine vrouwen
Voorbij heuphoogte > exit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Net even voorbij m'n schouder = max
Weet je hoeveel vrouwen er op de wereld zijn?! OMG, word helemaal duizelig nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Heb je weinig keus of niet? Zelfs ik ben langer
To little too late, je had al geneukt zei jequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan me ook niet doen, ik blijf maagd.
quote:
*proest*quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kan me ook niet doen, ik blijf maagd.
Ik tel niet, ik aapte naquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Too* little, too late.
Twee mensen die het al fout doen. Dan moet ik er echt even iets van zeggen.
Supersoep! Heb jij trouwens die OP geschreven? Zo ja, goed bezig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef Supersoep het volgende:
Too* little, too late.
Twee mensen die het al fout doen. Dan moet ik er echt even iets van zeggen.
Ja het origineel was iets langer. Die eikel van een Crutch heeft de beste gedeeltes eruit gelaten. Iets van vrouwen en keukens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef Sinji het volgende:
[..]
Supersoep! Heb jij trouwens die OP geschreven? Zo ja, goed bezig.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja het origineel was iets langer. Die eikel van een Crutch heeft de beste gedeeltes eruit gelaten. Iets van vrouwen en keukens.
In relax- of werkhouding?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ja het origineel was iets langer. Die eikel van een Crutch heeft de beste gedeeltes eruit gelaten. Iets van vrouwen en keukens.
Ik kan hoog springen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:41 schreef minibeer het volgende:
[..]Jij valt op kleuters?
O wacht, gewoon op knielende vrouwen zul je wel bedoelen![]()
Ik ben toch benieuwd waarom we stukken langer zijn dan bijvoorbeeld Fransen en andere Zuid-Europeanen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:
Gemiddelde lichaams lengte voor mannen is 184,5cm, voor vrouwen 169,6 cm.
Ik zit net boven het gemiddelde, hoera!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:
Voor Nederlanders jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:
Komt door de groeihormonen in de melkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:44 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd waarom we stukken langer zijn dan bijvoorbeeld Fransen en andere Zuid-Europeanen.
Dat is ook echt waar ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt door de groeihormonen in de melk
Ik moet echt nog een paar centimeter groeienquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:43 schreef Flepke het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
"2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig."
Het duimpje is mijn standaard PI.
Ja, eerst was het alleen Crutch. Toen besloot Heloef dat het een goed idee was, nu jij en Flepke ook nog eens. Dan vermindert de impact toch net iets even.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
"2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig."
quote:
Ja die van mij ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef Myraela het volgende:
Wat zou er gebeuren als ik olifantenmelk ga drinken...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt door de groeihormonen in de melk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |