15 seconden haal ik wel.quote:
Een seconde of 3/4quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
15 seconden haal ik wel.![]()
Ik denk wel aan Ma Flodder daar win ik sowieso een paar seconden mee.
Zolang je geen zak over haar hoofd doet hou je het sowieso uren vol.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:55 schreef heloef het volgende:
[..]
15 seconden haal ik wel.![]()
Ik denk wel aan Ma Flodder daar win ik sowieso een paar seconden mee.
Nog iets geneukt op vakantie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Komt door de groeihormonen in de melk
Als ik op zo'n moment aan Ma Flodder ga denken gaat meneer daar beneden staken vrees ikquote:
Oh ja helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Zolang je geen zak over haar hoofd doet hou je het sowieso uren vol.
SMS nu ban aan naar 6969.quote:
Haiquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ben SPATIE aan de foon, ben aan het bellen, stelletje taal nazi's hiero
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:03 schreef Flepke het volgende:
Probeer het nog eens. Zie niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan een foto van mijn moeder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Hola!quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:08 schreef Flepke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:08 schreef Flepke het volgende:
[..]Je kunt zeggen wat je wilt, maar das een behoorlijk effectief wapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat je me wel kapot slaat op iemands hoofdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:10 schreef Sinji het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar das een behoorlijk effectief wapen
Ik denk dat diegene nog héél lang koppijn van je heeftquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 22:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je me wel kapot slaat op iemands hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |