Tof, kan God zingen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh God doet weer mee mensen na de reclame, da's fijn
Kuifjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:38 schreef fratsman het volgende:
Ik begin steeds positiever over die Kuifje-film te worden.
Geen fijne uitstraling inderdaad. geef mij Jennifer Ewbank maar. had ik al verteld dat vandaag haar album uitgekomen?quote:
Zeg... hou es opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Flounder het volgende:
[..]
Geen fijne uitstraling inderdaad. geef mij Jennifer Ewbank maar. had ik al verteld dat vandaag haar album uitgekomen?![]()
Yupquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Benny, gil je ff weer als t weer begint?
Nobody cares.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Flounder het volgende:
[..]
Geen fijne uitstraling inderdaad. geef mij Jennifer Ewbank maar. had ik al verteld dat vandaag haar album uitgekomen?![]()
WIDM gaat winnen zo te zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe de bal die het wint van VoH, dat zou wat zijn
quote:
gehypte programma's die constant stembalken in hun eigen programma stoppenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik vind toch echt dat TVOH zou moeten winnen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:40 schreef livelink het volgende:
Ik vind toch echt dat TVOH zou moeten winnen.
Dat is toch dat wijf met een baby stemmetje?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ja maar dat ze zelfs niet de 2e plek halen (als het zo blijft), wendy kan haar zakdoek alvast pakken.quote:
Waar verstopt ze die in haar jurken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar dat ze zelfs niet de 2e plek halen (als het zo blijft), wendy kan haar zakdoek alvast pakken.
quote:
Luister haar Youtubekanaal en je komt hierop terug.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:41 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Dat is toch dat wijf met een baby stemmetje?
jaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:39 schreef Flounder het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
pssssst ik heb haar ook op Facebook
ehquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef Flounder het volgende:
[..]
[..]
Luister haar Youtubekanaal en je komt hierop terug.
Ik hou van je!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
pssssst ik heb haar ook op Facebook
Ze houdt niet van dolfijnen.quote:
*Poef!* asjeblieft.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil nu een leuke man op de TV
Best coolquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik hou van je!![]()
Psst, Miran, ze heeft me vandaag uitgenodigd voor de perspresentatie van haar album, hoe cool is dat?!
Nou, succes met promoten!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik hou van je!![]()
Psst, Miran, ze heeft me vandaag uitgenodigd voor de perspresentatie van haar album, hoe cool is dat?!
Sorry, ik was niet door.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Wie, wat, waar? Ik wil ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef Flounder het volgende:
[..]
Ik hou van je!![]()
Dan zou ik mijn ogen maar even dicht doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
"Even"quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn ogen maar even dicht doen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Ahhhh, ik zou lekker iets van Adele doen en janken, dan drukt Marco je aan zijn jeweetwel en Ansj je aan de borst
ik ook!quote:
Wel meer mensen moeten naar de WC, voor ze gaan optreden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:48 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb ook een boodschap:
OPTAKKEH NOU!
quote:
Eh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef Flounder het volgende:
[..]
Wel meer mensen moeten naar de WC, voor ze gaan optreden.
huispak? Ow nee dat was ander topicquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk is net thuis, snel alles uitgepakt joggingbroek aan en op de bank gesprongen. Kijkt mee![]()
Wat leuk dat die jongen door is
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja?
Ik heb geheugenverlies
Ik heb op N&S gedrukt
Hoiquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:50 schreef Moonwalk het volgende:
* Moonwalk is net thuis, snel alles uitgepakt joggingbroek aan en op de bank gesprongen. Kijkt mee![]()
Wat leuk dat die jongen door is
Nee mijn vader deed altijd een huispak aanquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
huispak? Ow nee dat was ander topic
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Hij kwam de deur door en dacht ff dat hij het syndroom van Down had
De lijnen zijn geslotenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef charmed_angel het volgende:
Je kan nog geen eens stemmen09098851 werkt niet
Dat ja, en dan heb ik het niet eens vanaf begin gzienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Starlie het volgende:
O wat vind zij zichzelf leuk!!!! Jakkk
Haha ja dat dacht ik toen hij zijn lippen om die mondharmonica legde!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
Ik zei precies hetzelfdequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef iBenny het volgende:
niks gemist. Was gewoon t zoveelste zeiktopic over vrouwen die zich laten verslonzenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:52 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee mijn vader deed altijd een huispak aanmaar dat topic ken ik niet
Netquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wanneer? Ik heb het 10 minuten geleden geprobeerd
Ik vind het echt een bagger uitzending.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef Day het volgende:
Zucht....het gaat 'm echt niet worden voor mij vandaag.
Ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Flounder het volgende:
Vind deze Blind audition aflevering de minste tot nu toe trouwens.
ja ik ook.... ik zit me echt in te houden om niet iets anders te gaan doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Flounder het volgende:
Amenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
ze moeten nou allemaal eens ophouden met dat gebaal... dat moet je gewoon drukken.. het zijn blinde audities, en het gaat niet om uiterlijk
en nou Optakken!
Mwah, vind 'm nog wel beter dan die van vorige week. Ben benieuwd of we weer zo gek gaan afsluiten met een "Oh, JIJ bent geweldig!" bij een kandidaat die maar zo-zo zingtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Flounder het volgende:
RETWEETquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
ze moeten nou allemaal eens ophouden met dat gebaal... dat moet je gewoon drukken.. het zijn blinde audities, en het gaat niet om uiterlijk
en nou Optakken!
Ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook.... ik zit me echt in te houden om niet iets anders te gaan doen
idd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
en nou Optakken!
Zoveel zijn er ook niet door toch?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Er zijn ook pas 2 mensen geadopteerd
"Wie is de homo"?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef charmed_angel het volgende:
Ivar die heeft toch wel eens meegedaan met een ander programma?
Of niet.......
kenne nie andersquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Hebben ze expres zo'n zwakke aflevering tegenover de televizierring gezet?
Maar absoluut beter dan anderen die vandaag wel doorgingen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef Chuphinh het volgende:
Een heel typisch "donker" persoon stem...
Hmm.. weet niet... is het televiergala en het the voice publiek een beetje gelijkwaardig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou best kunnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
vorige week vond ik ook niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, the voice heeft 3,5 miljoen kijkers, er moet overlap zijn denk 'k ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. weet niet... is het televiergala en het the voice publiek een beetje gelijkwaardig?
Zei ik ook net tegen mijn vriendquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:58 schreef Day het volgende:
Hij lijkt op Boris! Maar dan de rockversie
Vind ik ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar absoluut beter dan anderen die vandaag wel doorgingen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
Auditie Ben Saunders staat op #1#televizierring
Ja maar zullen die mensen dan switchen naar het gala?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, the voice heeft 3,5 miljoen kijkers, er moet overlap zijn denk 'k ?
ninja edit: ik lees niet goed dus never mindquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
Auditie Ben Saunders staat op #1#televizierring
ik heb misschien onder een steentje gelegen maar: artiest? Titel?quote:
Sick puppiesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik heb misschien onder een steentje gelegen maar: artiest? Titel?
Sick Puppies - Maybequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Sick Puppies - Maybequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:05 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Mies?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:06 schreef Flounder het volgende:
Hmmm, vind deze kandidaat wat oud, maar wele een prettige stem.....
In ieder geval TVoH nietquote:
31quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
Is dit een desigual(?) jurkje?
En hoe oud is ze?
Ik ook!!!!!quote:
Het is heel gek, maar ik heb echt een afkeer van die kostuums en visagie in deze musical. Dat groenquote:
Ik ook, helpt me het laatste kwartier vol te houdenquote:
Wicked Witch of the West.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is heel gek, maar ik heb echt een afkeer van die kostuums en visagie in deze musical. Dat groen
Roel lijkt ook de enige te zijn die niet op alles met een stem drukt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ik begin dit een minder seizoen te vinden. Echt middelmaat zit erbij. Vorig jaar zag je die toch minder dacht ik?
Yup. Maar misschien lijkt dat ook wel gewoon zo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ik begin dit een minder seizoen te vinden. Echt middelmaat zit erbij. Vorig jaar zag je die toch minder dacht ik?
Ik hou van musicals, maar krijg echt jeuk van deze op-en-top-Amerikaanse-mierzoette meukquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het is heel gek, maar ik heb echt een afkeer van die kostuums en visagie in deze musical. Dat groen
Had je wat anders van iemand als Johan Derksen verwacht?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Flounder het volgende:
Ik vind die reactie en houding van Derksen echt walgelijk. Het is wel een publieksprijs.
Klopt! En toch blijven de coaches roepen dat het niveau dit jaar hoger ligt. Ik hoor het niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:12 schreef Pheno het volgende:
Marco drukt bij alles met een jonge vrouwenstemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Roel lijkt ook de enige te zijn die niet op alles met een stem drukt.
Dat viel mij ook al opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Marco drukt bij alles met een jonge vrouwenstem
niet bij alles helaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Pheno het volgende:
Marco drukt bij alles met een jonge vrouwenstem
quote:
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Flounder het volgende:
Ik vind die reactie en houding van Derksen echt walgelijk. Het is wel een publieksprijs.
The labelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Pheno het volgende:
Afrojack wordt gebeld door Frank Sinatra? Wat liegt die gast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |