abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103348849

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.

De OP vind je hier
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103348865
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

wie is het misschien ken ik haar :P
Jij bent het gewoon jij smiecht ;)

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ze woont ook nog eens in Flevoland. Maar ja, het is geen Groningen.

Maar goed, je hebt ergens wel gelijk. Ze was in ieder geval qua uiterlijk precies mijn type, dus ik had al gehoopt dat deze Oneliner wel eens aangenomen zou worden :P
Gewoon positief benaderen elk nu contact en niet te lang blijven nadenken over contacten die niet liepen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103348892
@ firefly: Gewoon doen ja dat klinkt heel makkelijk. :{
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_103348908
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Jij bent het gewoon jij smiecht ;)

:Y ik ben de enige vrouw in flevoland
pi_103348960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik zou het bijna geloven ;)
14 SHADES OF GREY
pi_103348966
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
@ firefly: Gewoon doen ja dat klinkt heel makkelijk. :{
Je kunt heus wel zelf wat verzinnen, maar je durft het niet omdat je maar 1 meid 1 kans hebt. Als je met 10 gelijk op paiq contact hebt doe je er niet zo moeilijk over :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_103348976
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat vind jij maar niet alles is dik of dun. Zwart of wit. Er bestaat ook nog zoiets als grijs. Dus tussen dik en dun zitten ook nog gradaties
"een beetje dik" is nogsteeds dik. Ik bedoel het niet eens gemeen tegenover iemand, maar ik snap niet waarom het zo maatschappelijk geaccepteerd moet worden dat mensen dik zijn. Ik ben zelf ook dik, maar dat benoem ik dan ook gewoon.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Plus op beeld lijk je sowieso dikker
Op normaal beeld ja, niet op een gephotoshopte goed belichte foto.
pi_103348977
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Je hebt je haar wel een beetje veranderd, dan :P
pi_103349141
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

"een beetje dik" is nogsteeds dik. Ik bedoel het niet eens gemeen tegenover iemand, maar ik snap niet waarom het zo maatschappelijk geaccepteerd moet worden dat mensen dik zijn. Ik ben zelf ook dik, maar dat benoem ik dan ook gewoon.

Volgens mij is dat ook helemaal niet geaccepteerd of de acceptatie neemt iig af.
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je kunt heus wel zelf wat verzinnen, maar je durft het niet omdat je maar 1 meid 1 kans hebt. Als je met 10 gelijk op paiq contact hebt doe je er niet zo moeilijk over :)
Omdat online het veel makkelijker is dan IRL afgezien van het aantal. Er zit meer afstand tussen en het is wat minder persoonlijk
14 SHADES OF GREY
pi_103349160
quote:

Ik heb zo'n vermoeden dat jij de enige bent die jezelf dik vindt :)
pi_103349192
Ik hoor ook liever dat ik iets mollig ben maar stiekem weet ik ook wel dat ik te dik ben :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:27:42 #12
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103349256
Heb een telefoonnummer, maar wtf. Zo weinig vissen in deze oceaan.
pi_103349270
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoor ook liever dat ik iets mollig ben maar stiekem weet ik ook wel dat ik te dik ben :')
Dan heeft Detroit meer om van te houden :P
14 SHADES OF GREY
pi_103349315
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Mag ik opmerken dat ik vind van niet? ;)
pi_103349319
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:

Omdat online het veel makkelijker is dan IRL afgezien van het aantal. Er zit meer afstand tussen en het is wat minder persoonlijk
Je had het toch over online chat via paiq?
pi_103349324
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
Heb een telefoonnummer, maar wtf. Zo weinig vissen in deze oceaan.
En dat is precies mijn punt. De laatste maanden bijna geen matches meer. En dan heb je match is die nooit online
14 SHADES OF GREY
pi_103349355
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je had het toch over online chat via paiq?
Ja of een andere site.
14 SHADES OF GREY
pi_103349406
Ik weet het niet maar waarom vinden vrouwen een beetje vrouwelijke rondingen zo gauw te dik :? :? Marilyn Monroe was ook geen slanke den maar op en top vrouwelijk, een beetje houvast mag best

Oh mijn god nu snap ik waarom Mariah Carey voor deze film een raspberry kreeg O-)
pi_103349410
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:29 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja of een andere site.
In de "goede oude tijd" had je nog chatboxes die helemaal vol zaten met vrouwen en voegde je 30 msn's op 1 dag in je lijst.
pi_103349416
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef Capstan het volgende:

[..]

Mag ik opmerken dat ik vind van niet? ;)
Dat mag maar met maat 40 val je niet in de klasse slank :+
pi_103349460
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet maar waarom vinden vrouwen een beetje vrouwelijke rondingen zo gauw te dik :? :? Marilyn Monroe was ook geen slanke den maar op en top vrouwelijk, een beetje houvast mag best

Oh mijn god nu snap ik waarom Mariah Carey voor deze film een raspberry kreeg O-)
ooooh díe glitter!
pi_103349519
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:

Mannen klagen hier vrijwel nooit over idd :) Ik vind juist niks mis met rondingen. Ik bedoel wie valt er nou in godsnaam op zoiets? 'Niemand wil mollige vrouwen zien'
pi_103349520
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

In de "goede oude tijd" had je nog chatboxes die helemaal vol zaten met vrouwen en voegde je 30 msn's op 1 dag in je lijst.
Shit ik had eerder moeten gaan internetten :P
14 SHADES OF GREY
pi_103349535
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat mag maar met maat 40 val je niet in de klasse slank :+
Ik weet het van mezelf ook, hoor :P
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:31:32 #25
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103349546
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En dat is precies mijn punt. De laatste maanden bijna geen matches meer. En dan heb je match is die nooit online
Je bent dus echt afhankelijk van een systeem die zo nu en dan een match uitfloept voor je?

Dan heb ik nog veel meer succes in de bibliotheek _O-
pi_103349548
ja en op mijn heeft die zo'n uitwerking hij is fout maar ik blijf toch kijken , het is het treinwrak waar je naar moet kijken.
pi_103349583
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat dus. Ik vraag me af of die dame van zojuist ooit nog online zal zijn :P
pi_103349608
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Shit ik had eerder moeten gaan internetten :P
Cammen was toen ook hip, dus elke meid vroeg bijna of je wilde cammen :D
pi_103349623
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat dus. Ik vraag me af of die dame van zojuist ooit nog online zal zijn :P
50 % kans van wel of niet :P
14 SHADES OF GREY
pi_103349637
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Mannen klagen hier vrijwel nooit over idd :) Ik vind juist niks mis met rondingen. Ik bedoel wie valt er nou in godsnaam op zoiets? 'Niemand wil mollige vrouwen zien'
Die hebben anorexia. En toch zullen er genoeg mannen zijn die dit aantrekkelijk vinden.
pi_103349655
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Cammen was toen ook hip, dus elke meid vroeg bijna of je wilde cammen :D
Ik wil een tijdmachine en terug naar toen ik 18 was :')
14 SHADES OF GREY
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:33:54 #32
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103349706
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat jij de enige bent die jezelf dik vindt :)
Ach die neiging hebben mensen vaker.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_103349721
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik wil een tijdmachine en terug naar toen ik 18 was :')
:D
pi_103349807
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Dat zijn gephotoshopte foto's :*

Links is het horrorbeeld dat gephotoshopt is, rechts is de originele foto en daar is ze gewoon mooi hoor.

Maarja, genoeg over dik/dun. :')
pi_103349859
rechts is ze ook mager
pi_103349874
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Links is het horrorbeeld dat gephotoshopt is, rechts is de originele foto en daar is ze gewoon mooi hoor.

En nee nog steeds niet :D zeker dat haar :+
14 SHADES OF GREY
pi_103349882
Weet je wie ik trouwens een hele mooie vrouw vind ook al is ze niet echt slank ??? Kate Winslet die is gewoon op en top vrouwelijk
pi_103349883
Ben ik weer. Rechts is te doen.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
pi_103349886
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Ook rechts is niet mooi.
pi_103349913
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wie ik trouwens een hele mooie vrouw vind ook al is ze niet echt slank ??? Kate Winslet die is gewoon op en top vrouwelijk
:?
pi_103349926
In deze tijd zit je alleen maar te twijfelen of het echt is. Ik keek een keertje op omeagle, zag ik een meid uitkleden dus ik denken dat het nep was. Bleek het echt te zijn want ze ging later naar het toetsenbord ineens om het af te sluiten omdat ik geen bal deed _O-
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:36:57 #42
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103349934
Ik vind mezelf dik.
Alleen het maakt me niet meer zo uit. :')

Als ik weer wanhopig word ga ik weer op dieet denk ik. :')
C'est la vie
pi_103349962
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

En nee nog steeds niet :D zeker dat haar :+
Het is een modeshow. :') Als je haar in de kroeg tegen zou komen zou je der niet afwijzen hoor.
pi_103350054
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef firefly3 het volgende:
In deze tijd zit je alleen maar te twijfelen of het echt is. Ik keek een keertje op omeagle, zag ik een meid uitkleden dus ik denken dat het nep was. Bleek het echt te zijn want ze ging naar het toetsenbord ineens om het af te sluiten omdat ik geen bal deed _O-
Been there done that. ;(
pi_103350089
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:

[..]

Het is een modeshow. :') Als je haar in de kroeg tegen zou komen zou je der niet afwijzen hoor.
Als zij er daar net zo nep uitziet als daar dan ook. Ik hoef geen modebarbies namelijk
14 SHADES OF GREY
pi_103350094
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:38 schreef Flepke het volgende:

[..]

Been there done that. ;(
:D
pi_103350102
quote:

Gewoon mooi :? Gelukkig dat smaken verschillen :{
pi_103350107
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf dik.
Alleen het maakt me niet meer zo uit. :')

Als ik weer wanhopig word ga ik weer op dieet denk ik. :')
Lekker likken als lassie die nasi
pi_103350147
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:

[..]

toverrijst :Y
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:40:13 #50
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103350172
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:

[..]

Deze grap is net zo uitgekauwd als die Lassie Toverrijst.
C'est la vie
pi_103350187
Niet zo zeuren over omvang & gewicht, als ze te dik is schop je haar vaker de sportschool in, anders schop je haar vaker een restaurant in.
pi_103350189
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als zij er daar net zo nep uitziet als daar dan ook. Ik hoef geen modebarbies namelijk
Logisch ja, mooie meisjes neuken, wie doet dat nou.
pi_103350221
quote:
9s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

Guilty as charged ;(
pi_103350223
quote:
9s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:

[..]

He zo krijg je ook een kans op een beurt af en toe.
14 SHADES OF GREY
pi_103350274
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Niet happen naar Myraela :{w
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:41:51 #56
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103350293
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Flepke het volgende:
Niet zo zeuren over omvang & gewicht, als ze te dik is schop je haar vaker de sportschool in, anders schop je haar vaker een restaurant in.
Nah dan moet je je ONS wel heel vol stauwen op een avond als je wil dat ze nog aankomt.
C'est la vie
pi_103350309
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:

Schijnt ook helemaal niet zo lekker te stoten tegen een paar botten. ;)
pi_103350347
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef Flepke het volgende:

Denken dat zij niet voor zichzelf kan opkomen. Dit is nog beledigender :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:42:49 #59
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103350355
Op die tweede is ze slank naar mijn mening.
C'est la vie
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:43:09 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103350383
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Daar heeft ze tegenwoordig een vriendje voor. :')
C'est la vie
pi_103350386
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:41 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ik zou niet durven straks krijg ik nog een ban :P

quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Schijnt ook helemaal niet zo lekker te stoten tegen een paar botten. ;)
Zeker daarom zoek ik ook een lekkere stevige dame :9
14 SHADES OF GREY
pi_103350392
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik zal maar niet terug reageren voordat ik weer het halve topic over me heen krijg dat ik je dingen vertel die je al vaak genoeg te horen krijgt en het daardoor zielig is als iemand het je nog een keer verteld.
pi_103350398
quote:
13s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Vrouwen die voor zichzelf kunnen opkomen, laat me niet lachen. _O-
pi_103350451
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik zal maar niet terug reageren voordat ik weer het halve topic over me heen krijg dat ik je dingen vertel die je al vaak genoeg te horen krijgt en het daardoor zielig is als iemand het je nog een keer verteld.
Ik kan altijd nog naar de hoeren :p oh wacht die mogen ook klanten weigeren. Kut ...
14 SHADES OF GREY
pi_103350518
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan altijd nog naar de hoeren :p oh wacht die mogen ook klanten weigeren. Kut ...
Ja, als we het dan toch over modebarbies hebben zijn hoeren inderdaad een goede vervanging.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:46:34 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103350568
quote:
9s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, als we het dan toch over modebarbies hebben zijn hoeren inderdaad een goede vervanging.
Ik ben wel eens over de wallen gelopen.
70% valt buiten de categorie modebarbies. :')
C'est la vie
pi_103350587
quote:
9s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach ik ga wel gewoon over op mannen die zijn minder moeilijk :')
14 SHADES OF GREY
pi_103350630
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach ik ga wel gewoon over op mannen die zijn minder moeilijk :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen zijn ook makkelijk hoor. En hebben tenminste een gat meer.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:48:01 #69
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103350668
Recensie van Paiq: Kut.

Als je als man zijnde op zoek wilt gaan naar the 'one' is het erg lastig. ONS zijn op zich te doen als je veel van je eigen voorkeuren gaat afwijken.

Raadt je aan om Paiq af te zweren en de echte wereld in te gaan Tijn!
pi_103350702
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:

Als je als man zijnde op zoek wilt gaan naar the 'one' is het erg lastig. ONS zijn op zich te doen als je veel van je eigen voorkeuren gaat afwijken.

Luister naar deze wijze man.
pi_103350733
quote:
Dat kon ik hem ook al vertellen, en ik heb nog nooit op een dating site gezeten.

Ik bedoel als je opzoek was naar een zeldzame diamant oke, maar vrouwen daar struikel je verdomme over.
pi_103350745
quote:

De hoop om de ware te vinden heb ik al lang opgeven. Chatten op Paiq is best leuk soms. En als ik daar een contact aan overhoudt is dat mooi meegenomen
14 SHADES OF GREY
pi_103350795
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De hoop om de ware te vinden heb ik al lang opgeven. Chatten op Paiq is best leuk soms. En als ik daar een contact aan overhoudt is dat mooi meegenomen
In de kroeg een biertje drinken is ook best leuk, als je het goed doet hou je daar een seksueel contact aan over.
pi_103350815
Ja maar tijn leer toch echt eens echte contacten aan te gaan je kan je niet blijven verbergen
pi_103350860
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar tijn leer toch echt eens echte contacten aan te gaan je kan je niet blijven verbergen
Wedden van wel.
pi_103350931
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik het al lastig vind om online contact te leggen dan moet ik maar helemaal niet IRL proberen
14 SHADES OF GREY
pi_103350985
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Als ik het al lastig vind om online contact te leggen dan moet ik maar helemaal niet IRL proberen
Ja zeg, je zou toch maar eens vooruit gaan in sprongen enzo. Eng man.
pi_103351048
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Flepke het volgende:

[..]

Ja zeg, je zou toch maar eens vooruit gaan in sprongen enzo. Eng man.
Ik kan hier serieus op ingaan maar ik betwijfel of je het wel kan begrijpen en nog belangrijker wil begrijpen. Bovendien wil ik nu gaan slapen eigenlijk
14 SHADES OF GREY
  donderdag 20 oktober 2011 @ 22:55:30 #79
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103351114
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:51 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wedden van wel.
Hehe.

Maar even serieus. Tijnbwoi, begin klein dan? Probeer de eerste doelstelling met alleen vriendelijk hoi zeggen naar meiden? Afhankelijk van je lichaamshouding zul je merken dat ze terug gaan groeten.
pi_103351123
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik kan hier serieus op ingaan maar ik betwijfel of je het wel kan begrijpen en nog belangrijker wil begrijpen. Bovendien wil ik nu gaan slapen eigenlijk
One way to find out
pi_103351201
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef Sinji het volgende:

[..]

Hehe.

Maar even serieus. Tijnbwoi, begin klein dan? Probeer de eerste doelstelling met alleen vriendelijk hoi zeggen naar meiden? Afhankelijk van je lichaamshouding zul je merken dat ze terug gaan groeten.
dat is wel een idee om kleine stapjes te doen inderdaad.

quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef Flepke het volgende:

[..]

One way to find out
Gezien hoe je meestal reageert laat maar.
14 SHADES OF GREY
pi_103351326
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

dat is wel een idee om kleine stapjes te doen inderdaad.
Even de stad inlopen en wat gesprekjes voeren heb ik al gesuggereerd, kleiner dan dat kan je niet beginnen.
pi_103351451
Ny ink *O* *O* *O*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:02:28 #84
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103351497
Verkoopsters en serveersters zijn nice om mee te beginnen vanwege hun servicegerichtheid.

Uitbuiten die hap ~O>
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:02:58 #85
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103351527
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ny ink *O* *O* *O*
Meiden met sleeves
pi_103351595
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef Sinji het volgende:
Verkoopsters en serveersters zijn nice om mee te beginnen vanwege hun servicegerichtheid. Uitbuiten die hap ~O>
Leuk altijd om dingen te regelen die voor andere niet gratis zijn. :D
pi_103351606
ik heb alleen een oude tattoo op mijn buik
pi_103351642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb alleen een oude tattoo op mijn buik
Naam van je voormalig vriendje? 9.gif
pi_103351677
nee , zo oppervlakkig ben ik niet
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:08:26 #90
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103351806
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
nee , zo oppervlakkig ben ik niet
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:10:17 #91
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103351898
Ik kende een meid met van die moari/indo achtige patroontjes rondom haar navel en richting beneden. Best nice
pi_103351962
Ik heb een zon van tarotkaart op mijn buik
pi_103352032
Ik heb zelf tarotkaarten en die leg ik af en toe en zon is positief , vind trouwens als je een tattoo zet dat het iets persoonlijks is want anders heb je later spijt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:13:22 #94
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103352037
never seen that

Voorbeelden?
pi_103352067
daarom ook persoonlijk O-)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:14:58 #96
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103352105
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb zelf tarotkaarten en die leg ik af en toe en zon is positief , vind trouwens als je een tattoo zet dat het iets persoonlijks is want anders heb je later spijt.
waarom leg je eigenlijk tarotkaarten? geloof je ook in de werking daarvan of doe je het puur voor de lol?

no offence hoor, het interesseert me gewoon ;)
pi_103352165
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef Shispeed het volgende:

[..]

waarom leg je eigenlijk tarotkaarten? geloof je ook in de werking daarvan of doe je het puur voor de lol?

no offence hoor, het interesseert me gewoon ;)
Stel jezelf eerst eens voor ofzo
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:17:46 #98
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103352231
quote:
11s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:16 schreef Flepke het volgende:

[..]

Stel jezelf eerst eens voor ofzo
ik kom hier wel eens vaker hoor, maar niet voor urenlange slowchat sessies ;)
pi_103352234
waar zijn alle groupies?
pi_103352270
http://www.detarotindehersteldeorde.nl/de-zon.html

die maar dan in zwart wit.

Het is dat ik het af en toe voor mezelf doe als ik even moeite heb met een situatie en even inzicht wil zo ben er eigenlijk aan begonnen .
Ik was toen geinteresseerd in wicca en eigenlijk in die zaakjes er tegenaan gelopen en wilde het leren.
pi_103352327
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ik kom hier wel eens vaker hoor, maar niet voor urenlange slowchat sessies ;)
Er zitten telkens 10-20 delen tussen. Stel je voor of ik bel de Fok!Politzei
pi_103352354
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
Tarotkaarten, daar geloof je toch niet in? :') Als je het vaak genoeg doet kom je alle combinaties langs :+
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:20:17 #103
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103352359
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef formerjellybean het volgende:
http://www.detarotindehersteldeorde.nl/de-zon.html

die maar dan in zwart wit.

Het is dat ik het af en toe voor mezelf doe als ik even moeite heb met een situatie en even inzicht wil zo ben er eigenlijk aan begonnen .
Ik was toen geinteresseerd in wicca en eigenlijk in die zaakjes er tegenaan gelopen en wilde het leren.
maar geloof je ook in de voorspellende gave, of is het meer om dingen goed op een rijtje te kunnen zetten? :)
pi_103352404
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef Shispeed het volgende:

[..]

maar geloof je ook in de voorspellende gave, of is het meer om dingen goed op een rijtje te kunnen zetten? :)
Meer om dingen op een rijtje te zetten
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:21:30 #105
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103352419
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:19 schreef Flepke het volgende:

[..]

Er zitten telkens 10-20 delen tussen. Stel je voor of ik bel de Fok!Politzei
ik heb me denk ik al wel 5x hier voorgesteld :P

maar alstublieft, bel niet de Fok!Politzei, ik heb nog wat onbetaalde boetes openstaan :@
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:21:59 #106
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103352441
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

ah ok :)
pi_103352454
Vrouwen met rondingen. O+
pi_103352468
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Je hebt ze denk ik sowieso niet op een rijtje als je karotkaarten gebruikt :')
pi_103352515
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ik heb me denk ik al wel 5x hier voorgesteld :P
En hier bied u zich de kans aan voor de 6de keer.
pi_103352575
vuurvliegje ik denk eerder dat jij ze niet op een rijtje hebt :W
pi_103352609
P
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:22 schreef mrk.n het volgende:
Vrouwen met rondingen. O+
Present :7
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:26:58 #112
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103352706
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef Flepke het volgende:

[..]

En hier bied u zich de kans aan voor de 6de keer.
ok, ik zal een kleine samenvatting geven:

Ik ben een 18 jarige jongen die graag een leuk meisje zou willen leren kennen voor eventueel meer. het probleem is echter dat ik nogal moeilijk contact leg met leuke meisjes. ik heb wel redelijk wat aandacht van meisjes, maar meestal meisjes die mij niet echt aanspreken. ik heb zelf ook nooit in de gaten dat ze mij leuk vinden. dat hoor ik altijd achteraf.

verder val ik (serieus ja) meer op innerlijk dan op uiterlijk. ik val vooral op meisjes die intelligent zijn en een beetje eigenwijs maar ook lief zijn. qua uiterlijk val ik vooral op schattige meisjes ( :') )

wat wil je nog meer weten?
pi_103352755
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:25 schreef Cactus1 het volgende:
P

[..]

Present :7
Pluspunt, je stijgt weer iets omhoog nu.
pi_103352756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
vuurvliegje ik denk eerder dat jij ze niet op een rijtje hebt :W
Ik val aan met mijn level 3 magiër.

pi_103352795
Even crosspost uit dit topic: Goede vriendin & Friendzone! (ja, zoveelste)

quote:
99s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Cakeisam het volgende:
Mijn eerste post, kan een lang verhaal worden.. dus als je geen zin hebt om te lezen, niet doen.

Ik (man, 21) heb nooit veel vrienden gehad. Waarom? Ben niet erg sociaal maar zeker ook niet contactgestoord. Ik vond het altijd moeilijk om vriendschappen op te bouwen, was denk ik met hele andere dingen bezig (lezen/leren ipv uitgaan en lol hebben etc.)
Daar heb ik vooral in mijn tienerjaren veel moeite mee gehad, nu accepteer ik het meer.

Mijn probleem (soort van):

Ik heb een meisje leren kennen (ook 21). Via via heeft zij mijn email gekregen want ze had wat vragen over een project waar ik o.a aan mee doe en zij misschien ook wilde proberen. (ga daar verder geen details over geven, maar het gaat om een project voor vrijwilligerswerk in het buitenland.)
We hebben wat emails verstuurd en ze leek me heel sociaal en gezellig. Ze heeft een soortgelijke studie gedaan dus dat klikte meteen.
Zo'n 9 maand geleden heb ik haar in het echt ontmoet, en.. ze is.. god, ik weet niet hoe ik haar moet beschrijven. Ze is perfect in zoveel opzichten. Ze is echt heel knap, mooi, aantrekkelijk.. maar naast dat ook nog eens grappig.. vrolijk en slim. Ze is alles wat een man maar zou willen in een vrouw. :@

We gaan vaak uit en ze heeft me echt goed leren dansen. Eigenlijk de vriend(in) die ik nooit eerder heb gehad. Als je bij haar bent krijg je het gevoel alsof ze alleen oog voor jou heeft.
Ook met uitgaan bijvoorbeeld: Ik weet van mezelf dat ik niet knap ben. Ik ben niet gespierd.. bleek.. bril.. onhandig.. tsja typische nerd zegt mijn familie :P . Altijd zitten jongens achter haar aan maar ze geeft hun 0,0% aandacht. We praten hele dagen en lachen veel. Ik heb nog nauwelijks ervaring met vrouwen.. heb 1 vriendin gehad toen ik 18 was, 6 maand. Dit voelt als zoveel meer dan dat ooit was.

Het probleem is dat ik dik in de friendzone zit. Ze heeft een vriend in Engeland waar ze elke dag mee gaat skypen en die ik nu ook al aardig heb leren kennen. Hij heeft geen problemen met onze vriendschap.. ze valt ook echt goed te vertrouwen. Ze gaat daar om de 2 maanden 2 week heen..
Ik voel overduidelijk meer voor haar dan alleen vriendschap ookal weet ik dat het nooit iets zal worden. Als ik iets zeg tegen haar (dat ik verliefd op haar ben) dan zal onze vriendschap waarschijnlijk stuklopen. En dan zou me kapotmaken. Ik merk dat ik haar steeds meer nodig heb en waardeer als vriend.. het heeft me positief veranderd, ik ben gelukkig door haar.

Toch voel ik me nogsteeds ziek door ja, de verliefdheid denk ik. Letterlijk ziek.
Het liefst wil ik haar uit mijn hoofd zetten maar toch blijven zien als vriend.
Hoe meer ik met haar omga hoe sterker mijn gevoel is.. daarom is het ook zo lastig.
Heeft iemand goed advies voor me? Of misschien in een soortgelijke situatie gezeten/ervaringen.
Ik moest het gewoon even van me afschrijven en andere meningen zijn altijd handig, want ik ben op dit moment radeloos!
Alvast bedankt! *)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:30:27 #116
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103352849
Liever een meid met rondingen dan zo'n graten.. meisje
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Als je echt zo'n versierder was dan wist je dat vrouwen anders denken dan mannen. Alles met destiny and fate is drugs voor ze.
pi_103352885
quote:
3s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef mrk.n het volgende:

Pluspunt, je stijgt weer iets omhoog nu.
Weet je inmiddels al dat het gelul was van gister dat aanvinklijstje? :D
pi_103352928
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Weet je inmiddels al dat het gelul was van gister dat aanvinklijstje? :D
Dat had ik toen al door, zo letterlijk neem ik alles dus ook weer niet. :P
pi_103352967
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:29 schreef Flepke het volgende:
Even crosspost uit dit topic: Goede vriendin & Friendzone! (ja, zoveelste)

Je punt?
pi_103352997
Zijn punt is dat die een vervelende zeur is
pi_103353056
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:26 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ok, ik zal een kleine samenvatting geven:

Ik ben een 18 jarige jongen die graag een leuk meisje zou willen leren kennen voor eventueel meer. het probleem is echter dat ik nogal moeilijk contact leg met leuke meisjes. ik heb wel redelijk wat aandacht van meisjes, maar meestal meisjes die mij niet echt aanspreken. ik heb zelf ook nooit in de gaten dat ze mij leuk vinden. dat hoor ik altijd achteraf.
Je hebt je uiterlijk blijkbaar mee. Meet jezelf een mindset aan die neerkomt op: "Iedere vrouw die ik tegen komt vind me leuk/geil/lief/whatever" Afstappen op het meisje wat je leuk vind komt neer op de grote van je ballen.

quote:
verder val ik (serieus ja) meer op innerlijk dan op uiterlijk. ik val vooral op meisjes die intelligent zijn en een beetje eigenwijs maar ook lief zijn. qua uiterlijk val ik vooral op schattige meisjes ( :') )
Maar toch zal je eerst moeten selecteren op uiterlijk (efficiëntie). Grow some balls om meisjes te benaderen die je wel ziet zitten. Met het zelfvertrouwen wat je krijgt van andere vrouwen die jou benaderen moet dat toch geen probleem zijn?
pi_103353071
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn punt is dat die een vervelende zeur is
Niet alleen een zeur hoor.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:36:24 #123
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353093
Nee, die jongen heeft hulp nodig B-)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:37:11 #124
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103353120
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:36 schreef Sinji het volgende:
Nee, die jongen heeft hulp nodig B-)
Wie heeft er hulp nodig? :D
C'est la vie
pi_103353149
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Wie heeft er hulp nodig? :D
Jij. Onder andere
pi_103353248
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:

[ afbeelding ]
Ik counter je met:

Hihi, ik zie een piemel :@
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:41:27 #127
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103353291
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je hebt je uiterlijk blijkbaar mee. Meet jezelf een mindset aan die neerkomt op: "Iedere vrouw die ik tegen komt vind me leuk/geil/lief/whatever" Afstappen op het meisje wat je leuk vind komt neer op de grote van je ballen.

[..]

Maar toch zal je eerst moeten selecteren op uiterlijk (efficiëntie). Grow some balls om meisjes te benaderen die je wel ziet zitten. Met het zelfvertrouwen wat je krijgt van andere vrouwen die jou benaderen moet dat toch geen probleem zijn?
dat is nou net het probleem, ik heb eigenlijk en boel dingen mee die door meisjes als pluspunten worden gezien, maar ik heb totaal niet het lef om op meisjes af te stappen die ik zie zitten. ik heb serieus nog nooit ook maar een flirtpoging vanuit mijzelf ondernomen. :')

ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen. bovendien zijn de meisjes die ik leuk vind vaak ook best verlegen wat het er zeker niet makkelijker op maakt :N
pi_103353353
Ik ga volgend weekend hopelijk 2 keer uit. Sowieso 1 keer. Even flink wat zelfvertrouwen kweken en iemand proberen te versieren. En niet direct gaan janken als ie niet mee naar huis wil. MOEILIJK.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:43:39 #129
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353391
Tips voor meisjes.. hmm.

Nahh, geen idee
pi_103353407
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef minnemin het volgende:
Ik ga volgend weekend hopelijk 2 keer uit. Sowieso 1 keer. Even flink wat zelfvertrouwen kweken en iemand proberen te versieren. En niet direct gaan janken als ie niet mee naar huis wil. MOEILIJK.
Komop je kan het wel :) Gaat je zeker lukken ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103353418
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:41 schreef Shispeed het volgende:

dat is nou net het probleem, ik heb eigenlijk en boel dingen mee die door meisjes als pluspunten worden gezien, maar ik heb totaal niet het lef om op meisjes af te stappen die ik zie zitten. ik heb serieus nog nooit ook maar een flirtpoging vanuit mijzelf ondernomen. :')

ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen. bovendien zijn de meisjes die ik leuk vind vaak ook best verlegen wat het er zeker niet makkelijker op maakt :N
Waarom niet? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Datje afgewezen wordt? Nou, dat overleef je ook wel hoor :)
Uitdaging bij verlegen meisjes is zoeken naar waar hun interesses zitten en daar dan op doorvragen. Zodat ze zich veilig voelen bij het onderwerp.
pi_103353443
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:43 schreef Sinji het volgende:
Tips voor meisjes.. hmm.

Smile :)
Net als bij mannen helpt met de borst(en) vooruit lopen :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_103353447
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef minnemin het volgende:
Wat is moeilijk precies?
pi_103353493
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:41 schreef Shispeed het volgende:

[..]

Vrouwen bijten niet. Gewoon een luchtig gesprek beginnen.
quote:
Lullen als brugman, of:

"Waarom praten als we ook in elkaars ogen kunnen kijken?"
|
3 sec later + stoute blik+ smile
\/
*zoen*
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:46:30 #135
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103353513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waarom niet? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Datje afgewezen wordt? Nou, dat overleef je ook wel hoor :)
Uitdaging bij verlegen meisjes is zoeken naar waar hun interesses zitten en daar dan op doorvragen. Zodat ze zich veilig voelen bij het onderwerp.
dat is inderdaad het probleem, ik ben verschrikkelijk bang om afgewezen te worden of voor lul te staan ;(

wat betreft die velegen meisjes, goede tip ^O^ daar had ik eigenlijk nog nooit zo over na gedacht :o
pi_103353546
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

Lullen als brugman, of:

|
\/
*zoen*
:') |:( _O- _O-

Ja je hebt echt verstand van versieren
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:47:27 #137
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103353549
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:37 schreef Flepke het volgende:

[..]

Jij. Onder andere
Oh ja joh?
C'est la vie
pi_103353555
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Shispeed het volgende:

dat is inderdaad het probleem, ik ben verschrikkelijk bang om afgewezen te worden of voor lul te staan ;(

wat betreft die velegen meisjes, goede tip ^O^ daar had ik eigenlijk nog nooit zo over na gedacht :o
Verlegen meisjes zetten je sowieso niet voor lul :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:47:55 #139
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103353567
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:

[..]

[..]

Lullen als brugman, of:

|
\/
*zoen*
lullen en onzin uitslaan kan ik als de beste, zeker met een paar alcoholische versnaperingen achter de kiezen :')

echter heb ik gewoon niet het lef om op iemand af te stappen ;(
pi_103353569
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik counter je met:

[ afbeelding ]

Hihi, ik zie een piemel :@
Ik val je aan met een white horse met een naakt kind erop?

pi_103353576
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:

Ik denk dat verlegen meisje niet zijn doelgroep is :')
pi_103353594
quote:

[..]

Loop morgen de stad in met de doelstelling om de 20 knapste meisjes aan te spreken die je tegen komt. 20 afwijzingen heb je al in je broek. Niet nadenken, niet de kat uit de boom kijken, gewoon impulsief denken en handelen.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:49:00 #143
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353611
quote:

[..]

Die andere meiden vinden hem schijnbaar leuk en zijn zelf te verlegen. De meeste van die meiden wachten af op de stap van de man. Hij moet echter aan kunnen voelen wanneer een meisje daar klaar voor is.

Je zult je verbazen hoevaak het gewoon lukt.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:49:27 #144
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103353628
quote:

[..]

Jongens ik heb mijn broer gevonden.
C'est la vie
pi_103353638
En hebben de users vandaag ook nog wat ondernomen qua versieren?
pi_103353649
ja als je het bij breezersletjes probeert.......
pi_103353663
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef firefly3 het volgende:

Ik val je aan met een white horse met een naakt kind erop?

[ afbeelding ]
Ik doe heel druk met veel dingen tegelijk :P

pi_103353667
quote:

[..]

Shit ain't no rocket science.
pi_103353696
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Ik doe heel druk met veel dingen tegelijk :P

[ afbeelding ]
die vorige was geiler
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:51:14 #150
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353706
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
En zomaar worden ze als slet 'gelabeld' meisjes zijn zo gemeen :'(
pi_103353714
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Seks is vies he?
pi_103353716
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef mrk.n het volgende:
En hebben de users vandaag ook nog wat ondernomen qua versieren?
Nee, wel een paar pogingen afgewezen :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:51:34 #153
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103353717
achja ik heb in ieder geval al wel afgesproken met wat vrienden om zaterdag naar een discotheek hier in de buurt te gaan, ik denk dat ik maar gewoon eens mezelf wat moed indrink en de stoute schoenen aantrek, sommige van mijn vrienden zijn juist echte hosselbazen dus ze kunnen me vast wel een beetje helpen ^O^
pi_103353733
quote:
7s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Nee, wel een paar pogingen afgewezen :')
In real life, neem ik aan? Vertel.
pi_103353753
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:30 schreef Sinji het volgende:

Als je echt zo'n versierder was dan wist je dat vrouwen anders denken dan mannen. Alles met destiny and fate is drugs voor ze.
jellybelly zie ik meer als man })
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:52:40 #156
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353759
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Shispeed het volgende:
achja ik heb in ieder geval al wel afgesproken met wat vrienden om zaterdag naar een discotheek hier in de buurt te gaan, ik denk dat ik maar gewoon eens mezelf wat moed indrink en de stoute schoenen aantrek, sommige van mijn vrienden zijn juist echte hosselbazen dus ze kunnen me vast wel een beetje helpen ^O^
Niet doen! Nuchter blijven man.

Hoe kun je accuraat je matties observeren en die tips opvolgen dan?
pi_103353783
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef firefly3 het volgende:

die vorige was geiler
Sorry, hier een goedmakertje :*

SPOILER
pi_103353788
Nee , heel serieus bijna geen enkel meisje gaat na 3 seconden met je zoenen nadat je een braakzin als goh waarom praten als je in elkaars ogen kunt kijken ....

Ik denk eerder dat of ze je heel hard uitlacht of heel bitchy reageert of niet reageert en keihard wegrent
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:53:27 #159
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103353792
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:52 schreef Sinji het volgende:

[..]

Niet doen! Nuchter blijven man.
nah drank helpt mij wel, ik wordt er ook altijd een stuk joliger van, dus een paar drankjes kan wel toch? :)
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:53:37 #160
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353798
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

SPOILER
_O-
pi_103353821
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

SPOILER
je bent vast niet zo lenig
pi_103353832
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Shispeed het volgende:
Alcohol en jagen gaat niet samen.

Niet zo'n pussy zijn en gewoon wat ballen kweken. "Laat mij eens even wat van je versier skills zien"(tegen je hosselbaasvrienden) moet je in principe wel in het vuur doen belanden.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:54:39 #163
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353845
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , heel serieus bijna geen enkel meisje gaat na 3 seconden met je zoenen nadat je een braakzin als goh waarom praten als je in elkaars ogen kunt kijken ....

Ik denk eerder dat of ze je heel hard uitlacht of heel bitchy reageert of niet reageert en keihard wegrent
Nee natuurlijk niet. We hebben het over Shispeed. Die heeft meiden die een oogje op hem hebben. Het zijn dus geen wildvreemden van elkaar. Dynamiek is anders. Tu comprendeso?
pi_103353881
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef mrk.n het volgende:

In real life, neem ik aan? Vertel.
Geluncht met iemand die me vertelde dat een vriend van hem wel met me op date wilde. Iemand op msn afgewezen en iemand die me smste om weer eens af te spreken.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:56:16 #165
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103353918
ohja en ik heb nog één probleempje ;( :P
pi_103353923
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:

Je kan nog met veel slechtere shit wegkomen. Het gaat niet om de woorden.
pi_103353926
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:54 schreef firefly3 het volgende:

je bent vast niet zo lenig
Klopt het is geen autobiografische tekening :')
pi_103353932
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Shispeed het volgende:
ohja en ik heb nog één probleempje ;( :P
Vertel.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:56:59 #169
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103353948
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Flepke het volgende:

[..]

Vertel.
ik ben stiekem een beetje verliefd op mijn buurmeisje :')
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:57:06 #170
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353958
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Flepke het volgende:

[..]

Je kan nog met veel slechtere shit wegkomen. Het gaat niet om de woorden.
^O^
pi_103353973
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Kan ook nooit prettig zijn, zo'n houding.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:57:33 #172
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353979
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ik ben stiekem een beetje verliefd op mijn buurmeisje :')
Verliefdheid is wel een probleem ja.. je attitude naar haar toe is dan fokked up
pi_103353991
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Geluncht met iemand die me vertelde dat een vriend van hem wel met me op date wilde. Iemand op msn afgewezen en iemand die me smste om weer eens af te spreken.
Hmm, maar heb je nou een vriend of niet?
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:57:55 #174
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103353997
Hoe lang al?
pi_103354006
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef mrk.n het volgende:
Hmm, maar heb je nou een vriend of niet?
Nope.
  donderdag 20 oktober 2011 @ 23:59:05 #176
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354038
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef Sinji het volgende:

[..]

Verliefdheid is wel een probleem ja.. je attitude naar haar toe is dan fokked up
nouja ik heb eigenlijk het idee dat ze mij ook wel mag, maar ik spreek haar eigenlijk nauwelijks. ze woont hier pas...
pi_103354055
quote:
5s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wat is moeilijk precies?
faalpogingen doen qua versieren, weer wegkijken, en vooral geloof in mezelf, zo'n houding van I ROCK. en vervolgens me heel alleen gaan voelen en afgewezen zonder echt serieuze pogingen te hebben gedaan. dat vind ik moeilijk, niet in dat gedrag vervallen.
pi_103354078
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk trouwens dat mrk.n & mfn aan het neuken zijn. Ik weet niet waarom, ik denk dat gewoon zomaar :+
Wel opvallend dat jullie beiden tegelijk het topic binnen wandelen. Zat ik dan toch goed met mijn vermoeden? :o
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:00:06 #179
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354086
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef Shispeed het volgende:

[..]

nouja ik heb eigenlijk het idee dat ze mij ook wel mag, maar ik spreek haar eigenlijk nauwelijks. ze woont hier pas...
Leeftijd van haar?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:00:35 #180
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354102
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:00 schreef Sinji het volgende:

[..]

Leeftijd van haar?
zo goed als 16 ( :') )
pi_103354108
quote:
14s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

jammer
pi_103354155
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:00 schreef Shispeed het volgende:

[..]

Go for it. Geen reistijd en niet samenwonen. Fucking hemel.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:02:12 #183
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354177
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:00 schreef Shispeed het volgende:

[..]

No fuss als jij 18 bent mate. We zitten niet in de VS.

Anyway, wanneer denk je haar weer te zien?
pi_103354192
quote:
10s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Wel opvallend dat jullie beiden tegelijk het topic binnen wandelen. Zat ik dan toch goed met mijn vermoeden? :o
Whaha, nee joh.
pi_103354202
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef minnemin het volgende:

faalpogingen doen qua versieren, weer wegkijken, en vooral geloof in mezelf, zo'n houding van I ROCK. en vervolgens me heel alleen gaan voelen en afgewezen zonder echt serieuze pogingen te hebben gedaan. dat vind ik moeilijk, niet in dat gedrag vervallen.
Maar als je al uitgaat met het idee: HET MOET ME LUKKEN! Dan is de kans dat het niet lukt alleen maar groter. Ga gewoon uit met het idee: ik ben een lekker wijf en ik ga flirten en lol maken en vooral niet met iemand naar huis! Wedden dat het dan veel beter gaat :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:03:11 #186
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354218
Eey moneyzzz, jij lekkere neger van me
pi_103354241
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Sinji het volgende:
Eey moneyzzz, jij lekkere neger van me
:*
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:03:50 #188
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354242
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:

[..]

Go for it. Geen reistijd en niet samenwonen. Fucking hemel.
nouja ze woont nog een paar honderd meter verderop maar dat is nog wel te overkomen :9

maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik haar kan aanspreken. ik zie haar nooit tijdens het stappen, ze heeft geen facebook, en ik geen andere social media, ik heb haar niet op msn. de enigste keren dat ik haar zie is als ze langs fietst of tijdens buurtfeesten en koffie drinken. maar dat zijn niet echt momenten om haar aan te spreken :N
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:04:37 #189
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354286
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Shispeed het volgende:

[..]

nouja ze woont nog een paar honderd meter verderop maar dat is nog wel te overkomen :9

maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik haar kan aanspreken. ik zie haar nooit tijdens het stappen, ze heeft geen facebook, en ik geen andere social media, ik heb haar niet op msn. de enigste keren dat ik haar zie is als ze langs fietst of tijdens buurtfeesten en koffie drinken. maar dat zijn niet echt momenten om haar aan te spreken :N
Weet je wel hoe ze heet en waar ze op school zit?
pi_103354289
quote:

[..]
of tijdens buurtfeesten en koffie drinken. maar dat zijn niet echt momenten om haar aan te spreken :N
Niggah whut?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:05:11 #191
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354310
Wacht je drinkt koffie met haar??
pi_103354343
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:05 schreef Sinji het volgende:
Wacht je drinkt koffie met haar??
18 & 16 gedragen zich als 81 en 61? :D
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:06:48 #193
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354383
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:04 schreef Sinji het volgende:

[..]

Weet je wel hoe ze heet en waar ze op school zit?
ja tuurlijk weet ik dat, ze zit wel op dezelfde school maar niet in dezelfde gebouwen, dus ik zie haar nooit op school.

quote:
15s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:04 schreef Flepke het volgende:

[..]

Niggah whut?
ja daar is de hele familie dan bij van mij en haar inclusief oma en alles he, lijkt me niet het moment :')

bovendien is de sociale controle hier echt belachelijk groot :{
pi_103354423
quote:

Rij dr gewoon een keer van haar fiets af en dan bied je aan dan je wel pleisters op haar wonden wil plakken O+ O+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:07:45 #195
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354427
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

18 & 16 gedragen zich als 81 en 61? :D
nee mijn ouders gaan daar wel eens op visite en dan ga ik soms mee, en omgedraaid, het is hier nogal een hechte gemeenschap :')
pi_103354428
quote:

[..]

Wanneer zijn het dan wel momenten om haar aan te spreken? :/
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:08:14 #197
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wanneer zijn het dan wel momenten om haar aan te spreken? :/
ja dat weet ik dus niet? ;(
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:08:36 #198
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354471
Hmm beschermde omgeving is wel een obstakel ja. Wat heb je tot nu toe van haar als feedback gekregen? Lichaamstaal, glimlach, loens? etc
pi_103354486
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef Shispeed het volgende:

[..]

Tijdens buurtfeesten, het kan niet beter dan dat joh, of tijdens koffie. allemaal goed!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:09:25 #200
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354505
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef Shispeed het volgende:

[..]

Ben je ook ergens goed in? And what about hobbies?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:10:01 #201
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354527
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef Sinji het volgende:
Hmm beschermde omgeving is wel een obstakel ja. Wat heb je tot nu toe van haar als feedback gekregen? Lichaamstaal, glimlach, loens? etc
ze lacht altijd wel naar mij als ze me ziet, en ze doet ook altijd een beetje zenuwachtig dus ik heb wel het idee dat ze mij ook ziet zitten, maar zoals al gezegd, dat kan ook een illusie zijn :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:10:44 #202
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354558
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ze lacht altijd wel naar mij als ze me ziet, en ze doet ook altijd een beetje zenuwachtig dus ik heb wel het idee dat ze mij ook ziet zitten, maar zoals al gezegd, dat kan ook een illusie zijn :)
Wat voor glimlach? Stewardessen of een ekte ekte?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:10:45 #203
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354559
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Tijdens buurtfeesten, het kan niet beter dan dat joh, of tijdens koffie. allemaal goed!
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij? :?
pi_103354597
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:06 schreef Shispeed het volgende:

[..]

ja daar is de hele familie dan bij van mij en haar inclusief oma en alles he, lijkt me niet het moment :')
Beetje met haar praten, zo moeilijk is dat toch niet. Daarna lichtelijk fysiek contact en je vraagt haar nummer. Als je haar nummer hebt vraag je ofdat ze volgend weekend iets wil gaan drinken/stappen. Als ze komt op dagen ga je weer met haar praten, alleen nu voor je de seksuele spanning op door meer fysiek contact met als uitkomst zoen. Vervolgens heb je seks met haar ergens in een steegje. This shit ain't no rocket science. Waarom leren ze dit niet op school inplaats van seksuele voorlichting?

quote:
bovendien is de sociale controle hier echt belachelijk groot :{
Boeien, haar even apart nemen omdat je haar iets persoonlijks wilt vertellen. "Mijn hamster is dood ;( "
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:11:59 #205
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354606
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:

[..]

Ben je ook ergens goed in? And what about hobbies?

ja ik ben wel in dingen goed, maar dat zijn hoogstwaarschijnlijk dingen die haar niet interesseren :N
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wat voor glimlach? Stewardessen of een ekte ekte?
najah weet ik niet, maar ze doet het meestal alleen als er niemand anders in de buurt is :+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:12:19 #206
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354625
quote:

[..]

met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij? :?
Je moet dus een kans zien te vinden om haar te isoleren en 1 op 1 te kunnen spreken. Maar voordat je verder gaat moet je even mijn vorige vraag beantwoorden
pi_103354641
Verliefdheid geeft je wel een rare houding naar de vrouw in kwestie toe inderdaad. Of maakt je gewoon gek? Ik kan alleen al gek worden van haar ogen, ik wil altijd bij haar zijn of alleen maar naar haar kijken vind ik al genoeg als ze bijvoorbeeld slaapt. :')

Vandaag heb ik twee uur lang met haar in de trein gespeeld (zoenen, zoenen in nek/oor blabla). Dit doe ik ''normaal'' nooit aangezien ik het maar ordinair vind in het openbaar. Is het ook wel trouwens.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:13:19 #208
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354672
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef mrk.n het volgende:
Verliefdheid geeft je wel een rare houding naar de vrouw in kwestie toe inderdaad. Of maakt je gewoon gek? Ik kan alleen al gek worden van haar ogen, ik wil altijd bij haar zijn of alleen maar naar haar kijken vind ik al genoeg als ze bijvoorbeeld slaapt. :')

Vandaag heb ik twee uur lang met haar in de trein gespeeld (zoenen, zoenen in nek/oor blabla). Dit doe ik ''normaal'' nooit aangezien ik het maar ordinair vind in het openbaar. Is het ook wel trouwens.
Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemo
pi_103354766
quote:

[..]

Voor jou geldt hetzelfde regel als de meeste beginners hier: Het maakt niet uit wat een ander over je denkt. Stamp dit elke dag in je hoofd.
pi_103354830
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:

[..]

Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemo
Nice, perfect verwoord :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:16:44 #211
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354831
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Voor jou geldt hetzelfde regel als de meeste beginners hier: Het maakt niet uit wat een ander over je denkt. Stamp dit elke dag in je hoofd.
In zekere zin. Je moet geen oogluiken op hebben though. Bewust maar unshaken
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:17:47 #212
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103354876
ik heb je vragen trouwens een eindje terug al beantwoord ;)
pi_103354920
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Ik ben gewoon gek op haar, that's it. Dit overdreven gevoel wordt vanzelf na een aantal maanden minder. Komt omdat dit het begin is, vermoed ik. Wederzijds is het sowieso wel qua gevoelens en verliefdheid, dat is duidelijk.
pi_103354938
Ok was effe een avond weg maar ik heb twee delen gemist.
Iemand even een samenvatting? ;)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:20:18 #215
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103354987
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:17 schreef Shispeed het volgende:
ik heb je vragen trouwens een eindje terug al beantwoord ;)
Whoop, ik zie het.

Ga dan iets leren wat zij waarschijnlijk wel leuk vind. Meeste meisjes houden van dansen.. Ga op dansles bijvoorbeeld.
pi_103354997
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:19 schreef kree het volgende:
Ok was effe een avond weg maar ik heb twee delen gemist.
Iemand even een samenvatting? ;)
Tieten.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:21:46 #217
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103355044
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:20 schreef Sinji het volgende:

[..]

Whoop, ik zie het.

Ga dan iets leren wat zij waarschijnlijk wel leuk vind. Meeste meisjes houden van dansen.. Ga op dansles bijvoorbeeld.
maar is dat dan meer bedoeld om daarmee haar aandacht te trekken of om haar daarmee te imponeren?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:22:25 #218
58834 Catbert
The evil HR Director.
pi_103355069
Jezus Flepke, heb je niks beters te doen dan de hele avond hier rond te hangen? :')
"[...] a large number of the teenagers claiming Asperger's are, in fact, merely dicks."
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:23:17 #219
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103355102
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:21 schreef Shispeed het volgende:

[..]

maar is dat dan meer bedoeld om daarmee haar aandacht te trekken of om haar daarmee te imponeren?
Waardeverhoging. Als zij bijvoorbeeld salsa fantastisch vindt dan zal zij automatisch meer attractie voelen tot je. En sowieso, leren dansen komt altijd goed van pas later.

Maar wat nóg belangrijker is, laat niet merken dat je haar leuk vindt, eerst met zekerheid kunnen zeggen dat zij geïnteresseerd is in jou.
pi_103355114
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
Jezus Flepke, heb je niks beters te doen dan de hele avond hier rond te hangen? :')
Grappig het eerste woord waar je mee begint. Flepke is zijn woord (dwaalleer) hier aan het verkondigen :D
pi_103355155
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
Genoeg andere dingen te doen, daar ligt het probleem een beetje.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:26:27 #222
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103355240
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:

[..]

Waardeverhoging. Als zij bijvoorbeeld salsa fantastisch vindt dan zal zij automatisch meer attractie voelen tot je. En sowieso, leren dansen komt altijd goed van pas later.
hehe ja nou daar ligt het net ik kan totaal niet dansen, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat zij ook niet echt heel erg van (stijl)dansen houdt gelukkig :)

maar ik denk ik wel wat dingen bedenken die haar haar wel aanstaan die ik zelf ook wel leuk vind ^O^
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:27:25 #223
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103355285
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:26 schreef Shispeed het volgende:

[..]

hehe ja nou daar ligt het net ik kan totaal niet dansen, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat zij ook niet echt heel erg van (stijl)dansen houdt gelukkig :)

maar ik denk ik wel wat dingen bedenken die haar haar wel aanstaan die ik zelf ook wel leuk vind ^O^
Precies, gaat om het idee.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinji op 21-10-2011 00:33:25 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:29:07 #224
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_103355352
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:27 schreef Sinji het volgende:

[..]

Precies, gaat om het idee.
ik denk dat ik de komende herfstvakantie maar eens wat meer moeite erin ga steken om met haar in contact te komen, op wat van manier dan ook ^O^

ik ga slapen voor nu, bedankt in ieder geval en misschien tot morgen :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:30:22 #225
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103355415
Geen natte dromen.
pi_103355473
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:26 schreef Shispeed het volgende:

[..]

Voordat je je leven naar haar hand zet hoort ze eerst munitie te hebben.
pi_103355662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:

[..]

In zekere zin. Je moet geen oogluiken op hebben though. Bewust maar unshaken
Klopt
pi_103355751
Nah, je gaat niet leren dansen voor haar alleen als je het zelf leuk vind.
pi_103355805
quote:

[..]

Ik zie het persoonlijk zo:

anorexia - mager - ondergewicht - slank/normaal - overgewicht - dik - obesitas

En als mensen mollig/volslacht zeggen dan bedoelen ze meestal overgewicht, met zeug dik en met walvis obesitas. :+
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:46:52 #230
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103356057
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:38 schreef firefly3 het volgende:
Nah, je gaat niet leren dansen voor haar alleen als je het zelf leuk vind.
Voordat je effectief kan versieren moet je iets kunnen en daar een passie voor hebben. Eigenlijk wat ik wou zeggen, misschien slecht verwoord. Je moet je leven niet aanpassen voor een meisje, maar wel je eigen leven verrijken met dingen die aantrekkelijk zijn voor jezelf.. en voor potentiële partners.
pi_103356078
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:

[..]

Voordat je effectief kan versieren moet je iets kunnen en daar een passie voor hebben. Eigenlijk wat ik wou zeggen, misschien slecht verwoord. Je moet je leven niet aanpassen voor een meisje, maar wel je eigen leven verrijken met dingen die aantrekkelijk zijn voor jezelf.. en voor potentiële partners.
totaal mee eens :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 00:52:10 #232
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103356243
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En als mensen mollig/volslacht zeggen dan bedoelen ze meestal overgewicht, met zeug dik en met walvis obesitas. :+
Waar vind je zelf onder vallen?
pi_103356419
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat vind ik een prima rijtje.
pi_103356514
Ooh dit is weer nieuw voor mij.

Dat paiq contact van gister heeft me weggegooid :')
Had volgens mij toch niks raars gezegd.
Haha nouja boeiend ook :)

Kunnen die meiden het niet gewoon zeggen wat ze nou niet leuk vinden????
Rare wezens zijn het af en toe.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:01:45 #235
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103356593
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef kree het volgende:

Ze houden juist rekening met je gevoelens in zekere zin. Meiden verwachten van ons dat wij die stille hintjes wel oppikken. They never state the obvious
pi_103356602
quote:

Misschien stopt ze gewoon met paiq
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:02:12 #237
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103356606
Ja hoe verwijder ik het account?
pi_103356655
quote:
14s.gif Op
[quote]14s.gif [b]Op vrijdag 21 oktober 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:

[..]

Misschien stopt ze gewoon met paiq
Of ze is nog steeds aan het bellen sinds gister 00:00 uur
haha waarom kunnen ze niet gewoon zeggen ik wil je niet ofzo?
Dan is het tenminste duidelijk. :') :') :') :') :')
pi_103356670
quote:

Altijd escaleren vanaf het eerste gesprek en tenminste een msn krijgen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:04:19 #240
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103356675
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:03 schreef kree het volgende:

[..]

[..]

Of ze is nog steeds aan het bellen sinds gistenter 00:00 uur
haha waarom kunnen ze niet gewoon zeggen ik wil je niet ofzo?
Dan is het tenminste duidelijk. :') :') :') :') :')
Was je dan minder gekrenkt dan nu?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:04:51 #241
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103356691
quote:
12s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:02 schreef Sinji het volgende:
Ja hoe verwijder ik het account?
Ojoo zo verstopt bij instellingen
pi_103356723
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:04 schreef Sinji het volgende:

[..]

Was je dan minder gekrenkt dan nu?
Ben niet gekrenkt omdat ik er sowieso al niet te hoge verwachtingen van had.
Maar het lijkt me vrij normaal als je gewoon even aangeeft waarom je iemand niet ziet zitten.

Maarja zal het internet zijn denk :')
pi_103356742
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:04 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Altijd escaleren vanaf het eerste gesprek en tenminste een msn krijgen.
Ik probeerde facebook bij volgens mij de vorige maar dat wilde ze niet.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:07:14 #244
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103356744
Waarom ga je gewoon niet de deur uit? Leuke meiden zat out there
pi_103356775
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:07 schreef Sinji het volgende:
Waarom ga je gewoon niet de deur uit? Leuke meiden zat out there
Valt vies tegen op mijn leeftijd voor mijn beleving ;)
pi_103357139
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:07 schreef kree het volgende:

[..]

Ik probeerde facebook bij volgens mij de vorige maar dat wilde ze niet.
Kan je me het gesprek sturen?
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:22:00 #247
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103357154
Waarom dan? Eigenlijk heb je mazzel dat je een man bent, vrouwen hebben het veel moeilijker zodra ze ouder worden in de dating scene. Ze zeggen wel eens dat mannen kunnen rijpen als goede wijn.. maar vrouwen? Poor gals.

Maargoed. Als jij je oud voelt, dan zul je je ook zo gedragen..
pi_103357196
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Kan je me het gesprek sturen?
Volgens mij had je die, zal het eens nakijken :)
pi_103357241
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:22 schreef Sinji het volgende:
Waarom dan? Eigenlijk heb je mazzel dat je een man bent, vrouwen hebben het veel moeilijker zodra ze ouder worden in de dating scene. Ze zeggen wel eens dat mannen kunnen rijpen als goede wijn.. maar vrouwen? Poor gals.

Maargoed. Als jij je oud voelt, dan zul je je ook zo gedragen..
Haha nou dat weet ik nog zo net niet.
Misschien moeten die vrouwen dan een wat meer hun best doen en het niet allemaal maar van de mannen laten afhangen.
pi_103357257
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef kree het volgende:

[..]

Volgens mij had je die, zal het eens nakijken :)
Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.
pi_103357350
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.
Zie DM :)
pi_103357452
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Volgens mij denk jij nu aan meisje 1 waar ik een heel verhaal vertelde.
Maar dit is meisje 2 dan ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:32:08 #253
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103357457
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef kree het volgende:

[..]

Misschien moeten die vrouwen dan een wat meer hun best doen en het niet allemaal maar van de mannen laten afhangen.
Het hangt absoluut aan de man op paiq. Selectie zit daar puur in handen van de vrouw. Zodra er een andere vrouw erbij komt kijken zullen ze pas hun best doen. Maar dat zal daar niet snel gebeuren. Real life is so much better.
pi_103357535
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:

[..]

Het hangt absoluut aan de man op paiq. Selectie zit daar puur in handen van de vrouw. Zodra er een andere vrouw erbij komt kijken zullen ze pas hun best doen. Maar dat zal daar niet snel gebeuren. Real life is so much better.
Helemaal mee eens.
Maar ik zie paiq nog wel als een optie :)

Succes...... Geen idee, maar het zou wel mogelijk zijn vandaar dat ik het gewoon probeer :)
pi_103357697
jij bent blauw?
pi_103357709
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef kree het volgende:

[..]

Pardon? Wij hebben het voor het kiezen. Zij worden (hopelijk) gekozen. Waarom zou je daar problemen mee hebben?
pi_103357731
oh zwart ik zie het al
pi_103357736
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:38 schreef firefly3 het volgende:
jij bent blauw?
zwart :)
pi_103357739
-
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:40:54 #260
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103357766
Wil je via Paiq een relatie opbouwen of gebruik je het puur als catalysator voor een echte meet?
pi_103357771
De tekst boven helemaal snap ik niet in het blauw, dat is zij die nog een hoop zei of iemand anders? Daaronder zie ik haar eerste zin ivm een lang berichtje. (de rest doe ik wel prive)
pi_103357787
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:39 schreef Flepke het volgende:

[..]

Pardon? Wij hebben het voor het kiezen. Zij worden (hopelijk) gekozen. Waarom zou je daar problemen mee hebben?
Ja dag, :) vrouwen hebben het voor het kiezen in het echte leven (en ze hebben het daar een stuk makkelijker mee als mannen)
pi_103357812
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
Wil je via Paiq een relatie opbouwen of gebruik je het puur als catalysator voor een echte meet?
Zie het puur als een mogenlijkheid.
Misschien heb ik wel een hele leuke chat daar en dan zou ik afspreken.
pi_103357888
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef kree het volgende:

[..]

Ja dag, :) vrouwen hebben het voor het kiezen in het echte leven (en ze hebben het daar een stuk makkelijker mee als mannen)
Wtf am i reading?

Vrouwen kunnen/zullen alleen een blik werpen. Een man kan op iedere vrouw afstappen die hij maar wil.
pi_103357939
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:45 schreef Flepke het volgende:

[..]

Wtf am i reading?

Vrouwen kunnen/zullen alleen een blik werpen. Een man kan op iedere vrouw afstappen die hij maar wil.
Precies wat ik zeg, vrouwen werpen alleen een blik op iemand die ze leuk vinden (kan op uiterlijk zijn of om een andere reden)

Mannen kijken naar elke vrouw die er leuk uit ziet.
Uiteindelijk beslist de vrouw.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 01:52:09 #266
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358083
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef kree het volgende:

[..]

Het klinkt misschien raar of onrealistisch voor je. Maar je moet zelf de situatie creeeren dat JIJ het voor het kiezen hebt. En dit is ECHT mogelijk. Maar om daar succesvol in te zijn zul jij je houding en gedrag tegenover vrouwen moeten veranderen.

Mijn broertje zegt vaak gekscherend dat alle vrouwen kuthoer of gleufdier zijn, maar dat meent hij natuurlijk niet. Het is puur zijn houding die daaruit te concluderen valt. Hij vind vrouwen niet de zodanig speciaal om ze te behandelen als een soort porseleinen prinses. Je kunt met ze lachen en ouwehoeren door ze te plagen. Because frankly dear, Flepke doesnt give shit.

It's all about the attitude.
pi_103358129
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 01:47 schreef kree het volgende:

[..]

Precies wat ik zeg, vrouwen werpen alleen een blik op iemand die ze leuk vinden (kan op uiterlijk zijn of om een andere reden)

Mannen kijken naar elke vrouw die er leuk uit ziet.
Uiteindelijk beslist de vrouw.
Met die instelling wel ja.
pi_103358234
Nouja weet ik veel hoe ik dat soort dingen aan moet pakken.
In ieder geval moet ik eerst iemand zien die leuk is.

En dan is de volgende stap blijkbaar dat ik gewoon nergens wat om moet geven.
Maar het rare is, dat doe ik al.
Ik steek mijn mening echt niet onder banken of stoelen en ik zeg keihard gelijk wat ik denk.

Vrouwen zijn gewoon raar en indirect dat is het hele probleem denk ik.
Maar als man moet je dat weten te handelen en ik weet niet hoe :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:02:05 #269
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358351
Helaas, maar om dat te kunnen moet je echt de real world betreden. Je kunt het allemaal aanleren door te oefenen een van je fouten te leren.
pi_103358422
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:02 schreef Sinji het volgende:
Helaas, maar om dat te kunnen moet je echt de real world betreden. Je kunt het allemaal aanleren door te oefenen een van je fouten te leren.
Yep alleen moet ik in de real world dan wel eerst iemand kunnen vinden :)
(of het liefst meerdere)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:05:46 #271
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358449
Ok. Waar zoek je dan?
pi_103358479
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:05 schreef Sinji het volgende:
Ok. Waar zoek je dan?
Zoals ik al eerder zei, op het moment via internet en m'n met m'n lokale clubjes (viavia) waar ik mee bezig ben.
pi_103358481
Waarom alleen vrouwen versieren die je leuk vind?

Net alsof michael schumacher zijn eerste auto een zelfbetaalde F1 bak was...
Zoja dan was hij veel voorzichtiger gaan rijden en dus nooit zo goed geworden, of hij had miljoenen aan schade gehad en daar dus jaren werk voor moeten doen en was dus later bij zijn doel terecht gekomen
pi_103358499
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:07 schreef Flepke het volgende:
Waarom alleen vrouwen versieren die je leuk vind?

Net alsof michael schumacher zijn eerste auto een zelfbetaalde F1 bak was...
Zoja dan was hij veel voorzichtiger gaan rijden en dus nooit zo goed geworden, of hij had miljoenen aan schade gehad en daar dus jaren werk voor moeten doen en was dus later bij zijn doel terecht gekomen
Haha je weet dat ik dit niet met je eens ben.
Ik versier alleen maar een vrouw die ik ook echt leuk vindt.

Haha dus doe geen moeite om er op verder te gaan ;)
pi_103358520
Volgens mij hebben we ook een andere definitie van het woord versieren dus laat ik er maar helemaal mee ophouden...
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:10:46 #276
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358539
Gast, je moet vrouwen beter begrijpen. En door dat te doen moet je oefenen. En dat zul je een stuk beter kunnen doen bij vrouwen waarbij het je niets uit kan maken wat de uitkomst is.
pi_103358558
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:09 schreef Flepke het volgende:
Volgens mij hebben we ook een andere definitie van het woord versieren dus laat ik er maar helemaal mee ophouden...
Het gaat erom waarom je iemand versierd

is het voor de seks
of is het iemand waar je je leven mee wil delen.

zijn toch heel verschillende dingen.
Maarja laten we er maar niet over doorgaan ik heb dit al gezegd :)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:13:08 #278
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358593
Wat je uiteindelijke doel ook is, interactie met heel veel vrouwen is funest. Ik hoop dat je dat begrijpt.
pi_103358599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
Gast, je moet vrouwen beter begrijpen. En door dat te doen moet je oefenen. En dat zul je een stuk beter kunnen doen bij vrouwen waarbij het je niets uit kan maken wat de uitkomst is.
Ik wil vrouwen niet zien als een "oefen project" ik wil iemand gewoon eerst echt leuk vinden.
Maarja dat is mijn idee hoor
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:15:34 #280
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358650
We proberen je alleen te helpen. Dit is echt de snelste manier. En zoals ik al eerder zei. Je bedriegt een vrouw niet, je maakt alleen een praatje en hebt wat contact. Whats wrong with that?
pi_103358661
Als je iets tegen seks hebt dan knuffel en zoen je haar toch alleen?

Het gaat erom dat je weet hoe je met een vrouw in bed beland ofdat je haar daar uit elkaartrekt en/of over de kadaffi gaat lullen boeit me eigenlijk niet
pi_103358693
En trouwens, wanneer is een vrouw leuk?
pi_103358695
Ja ik zeg ook niet dat jullie manier fout is.
Maar dat is gewoon niet mijn manier.
pi_103358708
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:17 schreef Flepke het volgende:
En trouwens, wanneer is een vrouw leuk?
Simpel als ze overeenkomt met mij en we een beetje dezelfde interesses en ideeën hebben
pi_103358716
Ik vind een vrouw pas leuk als ik haar echt ken, maargoed ik ben dan ook heel oppervlakkig enzo
pi_103358746
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:18 schreef Flepke het volgende:
Ik vind een vrouw pas leuk als ik haar echt ken, maargoed ik ben dan ook heel oppervlakkig enzo
Ik ook en daarom wil ik haar eerst goed genoeg kennen voordat ik het bed in duik met haar.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:23:25 #287
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358828
Vrouwen hebben dus de broek aan in jouw leven en je hebt de situatie al geaccepteerd zoals het is...

Maakt niet uit, je moet wel de behoefte hebben om dat te veranderen natuurlijk.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:25:38 #288
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103358869
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:19 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ook en daarom wil ik haar eerst goed genoeg kennen voordat ik het bed in duik met haar.
Wie zegt dat je in bed moet duiken met haar ?
pi_103358870
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:23 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen hebben dus de broek aan in jouw leven en je hebt de situatie al geaccepteerd zoals het is...

Maakt niet uit, je moet wel de behoefte hebben om dat te veranderen natuurlijk.
Het zal vast wel een manier zijn zoals jullie denken.
Maar de meeste relaties met anderen bekenden om mij heen zijn helemaal niet op die manier gegaan.

Het is gewoon een beetje moraal van mij dat ik het niet op zo'n manier wil/
pi_103358910
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:25 schreef Sinji het volgende:

[..]

Wie zegt dat je in bed moet duiken met haar ?
Als je gaat zoenen met een meid dan doe je dat omdat je elkaar leuk vindt,

Bed in duiken is het gevolg daarvan....
pi_103358982
Kree, leuk dat om je heen mensen hun relaties.uit sociale cirkels vissen maar zoals je zelf al zei zwemt daar niks leuks rond.

En nee zoenen heeft niks met seks te maken.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:35:33 #292
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359046
Wie zegt dat je haar moet zoenen? Je doelstelling is haar een emotioneel interessante tijd bezorgen, hoe je dat doet maakt geen fok uit. Sommige vrouwen kunnen er dan emotioneel klaar voor zijn om je te zoenen/slapen/whatever, doet er niet toe.

Het gaat om het leren autorijden. Niet nu al naar je bestemming te gaan. Want daar ben jij nog niet klaar voor, je zult geheid een ongeluk krijgen. Kijk maar naar die zuster die je met de eeuwige belsmoes afwimpelt.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:37:53 #293
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103359089
Zozo nog leven hier. Het is wat.
C'est la vie
pi_103359102
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:35 schreef Sinji het volgende:
Wie zegt dat je haar moet zoenen? Je doelstelling is haar een emotioneel interessante tijd bezorgen, hoe je dat doet maakt geen fok uit. Sommige vrouwen kunnen er dan emotioneel klaar voor zijn om je te zoenen/slapen/whatever, doet er niet toe.

Het gaat om het leren autorijden. Niet nu al naar je bestemming te gaan. Want daar ben jij nog niet klaar voor, je zult geheid een ongeluk krijgen. Kijk maar naar die zuster die je met de eeuwige belsmoes afwimpelt.
Inderdaad, ik ken wel een aantal beginnelingen die gelijk alles in 1x willen hebben en willen gelijk "de ware" in 1x eruit vissen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:39:27 #295
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359104
Nog niet op bed jongeman, jeugd van tegenwoordig..
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:44:40 #296
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_103359197
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:39 schreef Sinji het volgende:
Nog niet op bed jongeman, jeugd van tegenwoordig..
Vakantie he.
C'est la vie
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 02:55:10 #297
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359335
Ik ook. Moet zeer veel onderzoek doen eigenlijk voor mijn studie. Heb daardoor nog nooit zoveel tijd doorgebracht op fok :')
pi_103359338
Zo weer terug, zit nog effe die posts te lezen.
Maar probleem is vooral dat ik al niet eens iemand tegen kom waarmee ik wil zoenen enzo.

Haha ja weet ik veel, dan moet ik er harder achter aan zullen jullie zeggen.
Maar eigenlijk heb ik daar geen zin in.

Wel om een leuk meisje te vinden maar niet om me er helemaal kapot over te werken met allerlei ideeën enzo.

Het zou mooi zijn als het gewoon vanzelf zou gaan.
Maargoed dat gaat het blijkbaar niet dus dan moet ik zelf toch meer doen ;)
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 03:01:07 #299
268505 Sinji
Technology wants my soul
pi_103359391
Je hebt de mensen die wachten op een kans en de mensen die kansen creeeren
pi_103359400
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:55 schreef kree het volgende:
Zo weer terug, zit nog effe die posts te lezen.
Maar probleem is vooral dat ik al niet eens iemand tegen kom waarmee ik wil zoenen enzo.

Haha ja weet ik veel, dan moet ik er harder achter aan zullen jullie zeggen.
Maar eigenlijk heb ik daar geen zin in.

Wel om een leuk meisje te vinden maar niet om me er helemaal kapot over te werken met allerlei ideeën enzo.

Het zou mooi zijn als het gewoon vanzelf zou gaan.
Maargoed dat gaat het blijkbaar niet dus dan moet ik zelf toch meer doen ;)
Zodra je na een tijdje succes begint te krijgen terwijl je actie onderneemt zul je jezelf dankbaar zijn :)
pi_103359404
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 02:31 schreef Flepke het volgende:
Kree, leuk dat om je heen mensen hun relaties.uit sociale cirkels vissen maar zoals je zelf al zei zwemt daar niks leuks rond.

En nee zoenen heeft niks met seks te maken.
eerste is waar.

Tweede niet, als je lekker aan het zoenen bent dan doe je dat omdat je elkaar echt leuk vindt,
en als dat zo is dan is het gevolg seks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')