SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Jij bent het gewoon jij smiechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wie is het misschien ken ik haar
Gewoon positief benaderen elk nu contact en niet te lang blijven nadenken over contacten die niet liepenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze woont ook nog eens in Flevoland. Maar ja, het is geen Groningen.
Maar goed, je hebt ergens wel gelijk. Ze was in ieder geval qua uiterlijk precies mijn type, dus ik had al gehoopt dat deze Oneliner wel eens aangenomen zou worden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent het gewoon jij smiecht
Ik zou het bijna gelovenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]ik ben de enige vrouw in flevoland
Je kunt heus wel zelf wat verzinnen, maar je durft het niet omdat je maar 1 meid 1 kans hebt. Als je met 10 gelijk op paiq contact hebt doe je er niet zo moeilijk overquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
@ firefly: Gewoon doen ja dat klinkt heel makkelijk.
"een beetje dik" is nogsteeds dik. Ik bedoel het niet eens gemeen tegenover iemand, maar ik snap niet waarom het zo maatschappelijk geaccepteerd moet worden dat mensen dik zijn. Ik ben zelf ook dik, maar dat benoem ik dan ook gewoon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij maar niet alles is dik of dun. Zwart of wit. Er bestaat ook nog zoiets als grijs. Dus tussen dik en dun zitten ook nog gradaties
Op normaal beeld ja, niet op een gephotoshopte goed belichte foto.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Plus op beeld lijk je sowieso dikker
Je hebt je haar wel een beetje veranderd, danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]ik ben de enige vrouw in flevoland
Volgens mij is dat ook helemaal niet geaccepteerd of de acceptatie neemt iig af.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
"een beetje dik" is nogsteeds dik. Ik bedoel het niet eens gemeen tegenover iemand, maar ik snap niet waarom het zo maatschappelijk geaccepteerd moet worden dat mensen dik zijn. Ik ben zelf ook dik, maar dat benoem ik dan ook gewoon.
Omdat online het veel makkelijker is dan IRL afgezien van het aantal. Er zit meer afstand tussen en het is wat minder persoonlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt heus wel zelf wat verzinnen, maar je durft het niet omdat je maar 1 meid 1 kans hebt. Als je met 10 gelijk op paiq contact hebt doe je er niet zo moeilijk over
Ik heb zo'n vermoeden dat jij de enige bent die jezelf dik vindtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
"een beetje dik" is nogsteeds dik. Ik bedoel het niet eens gemeen tegenover iemand, maar ik snap niet waarom het zo maatschappelijk geaccepteerd moet worden dat mensen dik zijn. Ik ben zelf ook dik, maar dat benoem ik dan ook gewoon.
Dan heeft Detroit meer om van te houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoor ook liever dat ik iets mollig ben maar stiekem weet ik ook wel dat ik te dik ben
Mag ik opmerken dat ik vind van niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoor ook liever dat ik iets mollig ben maar stiekem weet ik ook wel dat ik te dik ben
Je had het toch over online chat via paiq?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
Omdat online het veel makkelijker is dan IRL afgezien van het aantal. Er zit meer afstand tussen en het is wat minder persoonlijk
En dat is precies mijn punt. De laatste maanden bijna geen matches meer. En dan heb je match is die nooit onlinequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
Heb een telefoonnummer, maar wtf. Zo weinig vissen in deze oceaan.
Ja of een andere site.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je had het toch over online chat via paiq?
In de "goede oude tijd" had je nog chatboxes die helemaal vol zaten met vrouwen en voegde je 30 msn's op 1 dag in je lijst.quote:
Dat mag maar met maat 40 val je niet in de klasse slankquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat ik vind van niet?
ooooh díe glitter!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet maar waarom vinden vrouwen een beetje vrouwelijke rondingen zo gauw te dik![]()
Marilyn Monroe was ook geen slanke den maar op en top vrouwelijk, een beetje houvast mag best
Oh mijn god nu snap ik waarom Mariah Carey voor deze film een raspberry kreeg
Mannen klagen hier vrijwel nooit over iddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet maar waarom vinden vrouwen een beetje vrouwelijke rondingen zo gauw te dik![]()
Marilyn Monroe was ook geen slanke den maar op en top vrouwelijk, een beetje houvast mag best
Shit ik had eerder moeten gaan internettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In de "goede oude tijd" had je nog chatboxes die helemaal vol zaten met vrouwen en voegde je 30 msn's op 1 dag in je lijst.
Ik weet het van mezelf ook, hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat mag maar met maat 40 val je niet in de klasse slank
Je bent dus echt afhankelijk van een systeem die zo nu en dan een match uitfloept voor je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is precies mijn punt. De laatste maanden bijna geen matches meer. En dan heb je match is die nooit online
Dat dus. Ik vraag me af of die dame van zojuist ooit nog online zal zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is precies mijn punt. De laatste maanden bijna geen matches meer. En dan heb je match is die nooit online
Cammen was toen ook hip, dus elke meid vroeg bijna of je wilde cammenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Shit ik had eerder moeten gaan internetten
50 % kans van wel of nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vraag me af of die dame van zojuist ooit nog online zal zijn
Die hebben anorexia. En toch zullen er genoeg mannen zijn die dit aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mannen klagen hier vrijwel nooit over iddIk vind juist niks mis met rondingen. Ik bedoel wie valt er nou in godsnaam op zoiets? 'Niemand wil mollige vrouwen zien'
Ik wil een tijdmachine en terug naar toen ik 18 wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Cammen was toen ook hip, dus elke meid vroeg bijna of je wilde cammen
Ach die neiging hebben mensen vaker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij de enige bent die jezelf dik vindt
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil een tijdmachine en terug naar toen ik 18 was
Dat zijn gephotoshopte foto'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mannen klagen hier vrijwel nooit over iddIk vind juist niks mis met rondingen. Ik bedoel wie valt er nou in godsnaam op zoiets? 'Niemand wil mollige vrouwen zien'
En nee nog steeds nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gephotoshopte foto's![]()
[ afbeelding ]
Links is het horrorbeeld dat gephotoshopt is, rechts is de originele foto en daar is ze gewoon mooi hoor.
Maarja, genoeg over dik/dun.
Ook rechts is niet mooi.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gephotoshopte foto's![]()
[ afbeelding ]
Links is het horrorbeeld dat gephotoshopt is, rechts is de originele foto en daar is ze gewoon mooi hoor.
Maarja, genoeg over dik/dun.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wie ik trouwens een hele mooie vrouw vind ook al is ze niet echt slank ??? Kate Winslet die is gewoon op en top vrouwelijk
Het is een modeshow.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nee nog steeds nietzeker dat haar
Been there done that.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef firefly3 het volgende:
In deze tijd zit je alleen maar te twijfelen of het echt is. Ik keek een keertje op omeagle, zag ik een meid uitkleden dus ik denken dat het nep was. Bleek het echt te zijn want ze ging naar het toetsenbord ineens om het af te sluiten omdat ik geen bal deed
Als zij er daar net zo nep uitziet als daar dan ook. Ik hoef geen modebarbies namelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een modeshow.Als je haar in de kroeg tegen zou komen zou je der niet afwijzen hoor.
quote:
Gewoon mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
Lekker likken als lassie die nasiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf dik.
Alleen het maakt me niet meer zo uit.![]()
Als ik weer wanhopig word ga ik weer op dieet denk ik.
toverrijstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lekker likken als lassie die nasi
Deze grap is net zo uitgekauwd als die Lassie Toverrijst.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lekker likken als lassie die nasi
Logisch ja, mooie meisjes neuken, wie doet dat nou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij er daar net zo nep uitziet als daar dan ook. Ik hoef geen modebarbies namelijk
Guilty as chargedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logisch ja, mooie meisjes neuken, wie doet dat nou.
He zo krijg je ook een kans op een beurt af en toe.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logisch ja, mooie meisjes neuken, wie doet dat nou.
Niet happen naar Myraelaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He zo krijg je ook een kans op een beurt af en toe.
Nah dan moet je je ONS wel heel vol stauwen op een avond als je wil dat ze nog aankomt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Flepke het volgende:
Niet zo zeuren over omvang & gewicht, als ze te dik is schop je haar vaker de sportschool in, anders schop je haar vaker een restaurant in.
Schijnt ook helemaal niet zo lekker te stoten tegen een paar botten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
Als zij er daar net zo nep uitziet als daar dan ook. Ik hoef geen modebarbies namelijk
Daar heeft ze tegenwoordig een vriendje voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denken dat zij niet voor zichzelf kan opkomen. Dit is nog beledigender
Ik zou niet durven straks krijg ik nog een banquote:
Zeker daarom zoek ik ook een lekkere stevige damequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schijnt ook helemaal niet zo lekker te stoten tegen een paar botten.
Ik zal maar niet terug reageren voordat ik weer het halve topic over me heen krijg dat ik je dingen vertel die je al vaak genoeg te horen krijgt en het daardoor zielig is als iemand het je nog een keer verteld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He zo krijg je ook een kans op een beurt af en toe.
Vrouwen die voor zichzelf kunnen opkomen, laat me niet lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denken dat zij niet voor zichzelf kan opkomen. Dit is nog beledigender
Ik kan altijd nog naar de hoeren :p oh wacht die mogen ook klanten weigeren. Kut ...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal maar niet terug reageren voordat ik weer het halve topic over me heen krijg dat ik je dingen vertel die je al vaak genoeg te horen krijgt en het daardoor zielig is als iemand het je nog een keer verteld.
Ja, als we het dan toch over modebarbies hebben zijn hoeren inderdaad een goede vervanging.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog naar de hoeren :p oh wacht die mogen ook klanten weigeren. Kut ...
Ik ben wel eens over de wallen gelopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als we het dan toch over modebarbies hebben zijn hoeren inderdaad een goede vervanging.
Ach ik ga wel gewoon over op mannen die zijn minder moeilijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als we het dan toch over modebarbies hebben zijn hoeren inderdaad een goede vervanging.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik ga wel gewoon over op mannen die zijn minder moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen zijn ook makkelijk hoor. En hebben tenminste een gat meer."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Luister naar deze wijze man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
Recensie van Paiq: Kut.
Als je als man zijnde op zoek wilt gaan naar the 'one' is het erg lastig. ONS zijn op zich te doen als je veel van je eigen voorkeuren gaat afwijken.
Raadt je aan om Paiq af te zweren en de echte wereld in te gaan Tijn!
Dat kon ik hem ook al vertellen, en ik heb nog nooit op een dating site gezeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
De hoop om de ware te vinden heb ik al lang opgeven. Chatten op Paiq is best leuk soms. En als ik daar een contact aan overhoudt is dat mooi meegenomenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
Recensie van Paiq: Kut.
Als je als man zijnde op zoek wilt gaan naar the 'one' is het erg lastig. ONS zijn op zich te doen als je veel van je eigen voorkeuren gaat afwijken.
In de kroeg een biertje drinken is ook best leuk, als je het goed doet hou je daar een seksueel contact aan over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De hoop om de ware te vinden heb ik al lang opgeven. Chatten op Paiq is best leuk soms. En als ik daar een contact aan overhoudt is dat mooi meegenomen
Wedden van wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar tijn leer toch echt eens echte contacten aan te gaan je kan je niet blijven verbergen
Als ik het al lastig vind om online contact te leggen dan moet ik maar helemaal niet IRL proberenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar tijn leer toch echt eens echte contacten aan te gaan je kan je niet blijven verbergen
Ja zeg, je zou toch maar eens vooruit gaan in sprongen enzo. Eng man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik het al lastig vind om online contact te leggen dan moet ik maar helemaal niet IRL proberen
Ik kan hier serieus op ingaan maar ik betwijfel of je het wel kan begrijpen en nog belangrijker wil begrijpen. Bovendien wil ik nu gaan slapen eigenlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:53 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ja zeg, je zou toch maar eens vooruit gaan in sprongen enzo. Eng man.
Hehe.quote:
One way to find outquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan hier serieus op ingaan maar ik betwijfel of je het wel kan begrijpen en nog belangrijker wil begrijpen. Bovendien wil ik nu gaan slapen eigenlijk
dat is wel een idee om kleine stapjes te doen inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:55 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hehe.
Maar even serieus. Tijnbwoi, begin klein dan? Probeer de eerste doelstelling met alleen vriendelijk hoi zeggen naar meiden? Afhankelijk van je lichaamshouding zul je merken dat ze terug gaan groeten.
Gezien hoe je meestal reageert laat maar.quote:
Even de stad inlopen en wat gesprekjes voeren heb ik al gesuggereerd, kleiner dan dat kan je niet beginnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
dat is wel een idee om kleine stapjes te doen inderdaad.
Leuk altijd om dingen te regelen die voor andere niet gratis zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:02 schreef Sinji het volgende:
Verkoopsters en serveersters zijn nice om mee te beginnen vanwege hun servicegerichtheid. Uitbuiten die hap
Naam van je voormalig vriendje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:04 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb alleen een oude tattoo op mijn buik
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
nee , zo oppervlakkig ben ik niet
waarom leg je eigenlijk tarotkaarten? geloof je ook in de werking daarvan of doe je het puur voor de lol?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb zelf tarotkaarten en die leg ik af en toe en zon is positief , vind trouwens als je een tattoo zet dat het iets persoonlijks is want anders heb je later spijt.
Stel jezelf eerst eens voor ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:14 schreef Shispeed het volgende:
[..]
waarom leg je eigenlijk tarotkaarten? geloof je ook in de werking daarvan of doe je het puur voor de lol?
no offence hoor, het interesseert me gewoon
Er zitten telkens 10-20 delen tussen. Stel je voor of ik bel de Fok!Politzeiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:17 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik kom hier wel eens vaker hoor, maar niet voor urenlange slowchat sessies
Tarotkaarten, daar geloof je toch niet in?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:13 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb zelf tarotkaarten en die leg ik af en toe en zon is positief , vind trouwens als je een tattoo zet dat het iets persoonlijks is want anders heb je later spijt.
maar geloof je ook in de voorspellende gave, of is het meer om dingen goed op een rijtje te kunnen zetten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:18 schreef formerjellybean het volgende:
http://www.detarotindehersteldeorde.nl/de-zon.html
die maar dan in zwart wit.
Het is dat ik het af en toe voor mezelf doe als ik even moeite heb met een situatie en even inzicht wil zo ben er eigenlijk aan begonnen .
Ik was toen geinteresseerd in wicca en eigenlijk in die zaakjes er tegenaan gelopen en wilde het leren.
Meer om dingen op een rijtje te zettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:20 schreef Shispeed het volgende:
[..]
maar geloof je ook in de voorspellende gave, of is het meer om dingen goed op een rijtje te kunnen zetten?
ik heb me denk ik al wel 5x hier voorgesteldquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Er zitten telkens 10-20 delen tussen. Stel je voor of ik bel de Fok!Politzei
ah okquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Meer om dingen op een rijtje te zetten
Je hebt ze denk ik sowieso niet op een rijtje als je karotkaarten gebruiktquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Meer om dingen op een rijtje te zetten
En hier bied u zich de kans aan voor de 6de keer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:21 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik heb me denk ik al wel 5x hier voorgesteld![]()
ok, ik zal een kleine samenvatting geven:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:23 schreef Flepke het volgende:
[..]
En hier bied u zich de kans aan voor de 6de keer.
Ik val aan met mijn level 3 magiër.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
vuurvliegje ik denk eerder dat jij ze niet op een rijtje hebt
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Cakeisam het volgende:
Mijn eerste post, kan een lang verhaal worden.. dus als je geen zin hebt om te lezen, niet doen.
Ik (man, 21) heb nooit veel vrienden gehad. Waarom? Ben niet erg sociaal maar zeker ook niet contactgestoord. Ik vond het altijd moeilijk om vriendschappen op te bouwen, was denk ik met hele andere dingen bezig (lezen/leren ipv uitgaan en lol hebben etc.)
Daar heb ik vooral in mijn tienerjaren veel moeite mee gehad, nu accepteer ik het meer.
Mijn probleem (soort van):
Ik heb een meisje leren kennen (ook 21). Via via heeft zij mijn email gekregen want ze had wat vragen over een project waar ik o.a aan mee doe en zij misschien ook wilde proberen. (ga daar verder geen details over geven, maar het gaat om een project voor vrijwilligerswerk in het buitenland.)
We hebben wat emails verstuurd en ze leek me heel sociaal en gezellig. Ze heeft een soortgelijke studie gedaan dus dat klikte meteen.
Zo'n 9 maand geleden heb ik haar in het echt ontmoet, en.. ze is.. god, ik weet niet hoe ik haar moet beschrijven. Ze is perfect in zoveel opzichten. Ze is echt heel knap, mooi, aantrekkelijk.. maar naast dat ook nog eens grappig.. vrolijk en slim. Ze is alles wat een man maar zou willen in een vrouw.![]()
We gaan vaak uit en ze heeft me echt goed leren dansen. Eigenlijk de vriend(in) die ik nooit eerder heb gehad. Als je bij haar bent krijg je het gevoel alsof ze alleen oog voor jou heeft.
Ook met uitgaan bijvoorbeeld: Ik weet van mezelf dat ik niet knap ben. Ik ben niet gespierd.. bleek.. bril.. onhandig.. tsja typische nerd zegt mijn familie. Altijd zitten jongens achter haar aan maar ze geeft hun 0,0% aandacht. We praten hele dagen en lachen veel. Ik heb nog nauwelijks ervaring met vrouwen.. heb 1 vriendin gehad toen ik 18 was, 6 maand. Dit voelt als zoveel meer dan dat ooit was.
Het probleem is dat ik dik in de friendzone zit. Ze heeft een vriend in Engeland waar ze elke dag mee gaat skypen en die ik nu ook al aardig heb leren kennen. Hij heeft geen problemen met onze vriendschap.. ze valt ook echt goed te vertrouwen. Ze gaat daar om de 2 maanden 2 week heen..
Ik voel overduidelijk meer voor haar dan alleen vriendschap ookal weet ik dat het nooit iets zal worden. Als ik iets zeg tegen haar (dat ik verliefd op haar ben) dan zal onze vriendschap waarschijnlijk stuklopen. En dan zou me kapotmaken. Ik merk dat ik haar steeds meer nodig heb en waardeer als vriend.. het heeft me positief veranderd, ik ben gelukkig door haar.
Toch voel ik me nogsteeds ziek door ja, de verliefdheid denk ik. Letterlijk ziek.
Het liefst wil ik haar uit mijn hoofd zetten maar toch blijven zien als vriend.
Hoe meer ik met haar omga hoe sterker mijn gevoel is.. daarom is het ook zo lastig.
Heeft iemand goed advies voor me? Of misschien in een soortgelijke situatie gezeten/ervaringen.
Ik moest het gewoon even van me afschrijven en andere meningen zijn altijd handig, want ik ben op dit moment radeloos!
Alvast bedankt!
Als je echt zo'n versierder was dan wist je dat vrouwen anders denken dan mannen. Alles met destiny and fate is drugs voor ze.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik val aan met mijn level 3 magiër.
[ afbeelding ]
Weet je inmiddels al dat het gelul was van gister dat aanvinklijstje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef mrk.n het volgende:
Pluspunt, je stijgt weer iets omhoog nu.
Dat had ik toen al door, zo letterlijk neem ik alles dus ook weer niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je inmiddels al dat het gelul was van gister dat aanvinklijstje?
Je punt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:29 schreef Flepke het volgende:
Even crosspost uit dit topic: Goede vriendin & Friendzone! (ja, zoveelste)
Je hebt je uiterlijk blijkbaar mee. Meet jezelf een mindset aan die neerkomt op: "Iedere vrouw die ik tegen komt vind me leuk/geil/lief/whatever" Afstappen op het meisje wat je leuk vind komt neer op de grote van je ballen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:26 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ok, ik zal een kleine samenvatting geven:
Ik ben een 18 jarige jongen die graag een leuk meisje zou willen leren kennen voor eventueel meer. het probleem is echter dat ik nogal moeilijk contact leg met leuke meisjes. ik heb wel redelijk wat aandacht van meisjes, maar meestal meisjes die mij niet echt aanspreken. ik heb zelf ook nooit in de gaten dat ze mij leuk vinden. dat hoor ik altijd achteraf.
Maar toch zal je eerst moeten selecteren op uiterlijk (efficiëntie). Grow some balls om meisjes te benaderen die je wel ziet zitten. Met het zelfvertrouwen wat je krijgt van andere vrouwen die jou benaderen moet dat toch geen probleem zijn?quote:verder val ik (serieus ja) meer op innerlijk dan op uiterlijk. ik val vooral op meisjes die intelligent zijn en een beetje eigenwijs maar ook lief zijn. qua uiterlijk val ik vooral op schattige meisjes ()
Niet alleen een zeur hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Zijn punt is dat die een vervelende zeur is
Wie heeft er hulp nodig?quote:
Ik counter je met:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
Ik val aan met mijn level 3 magiër.
[ afbeelding ]
dat is nou net het probleem, ik heb eigenlijk en boel dingen mee die door meisjes als pluspunten worden gezien, maar ik heb totaal niet het lef om op meisjes af te stappen die ik zie zitten. ik heb serieus nog nooit ook maar een flirtpoging vanuit mijzelf ondernomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je hebt je uiterlijk blijkbaar mee. Meet jezelf een mindset aan die neerkomt op: "Iedere vrouw die ik tegen komt vind me leuk/geil/lief/whatever" Afstappen op het meisje wat je leuk vind komt neer op de grote van je ballen.
[..]
Maar toch zal je eerst moeten selecteren op uiterlijk (efficiëntie). Grow some balls om meisjes te benaderen die je wel ziet zitten. Met het zelfvertrouwen wat je krijgt van andere vrouwen die jou benaderen moet dat toch geen probleem zijn?
Komop je kan het welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef minnemin het volgende:
Ik ga volgend weekend hopelijk 2 keer uit. Sowieso 1 keer. Even flink wat zelfvertrouwen kweken en iemand proberen te versieren. En niet direct gaan janken als ie niet mee naar huis wil. MOEILIJK.
Waarom niet? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Datje afgewezen wordt? Nou, dat overleef je ook wel hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:41 schreef Shispeed het volgende:
dat is nou net het probleem, ik heb eigenlijk en boel dingen mee die door meisjes als pluspunten worden gezien, maar ik heb totaal niet het lef om op meisjes af te stappen die ik zie zitten. ik heb serieus nog nooit ook maar een flirtpoging vanuit mijzelf ondernomen.![]()
ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen. bovendien zijn de meisjes die ik leuk vind vaak ook best verlegen wat het er zeker niet makkelijker op maakt
Net als bij mannen helpt met de borst(en) vooruit lopenquote:
Wat is moeilijk precies?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef minnemin het volgende:
Ik ga volgend weekend hopelijk 2 keer uit. Sowieso 1 keer. Even flink wat zelfvertrouwen kweken en iemand proberen te versieren. En niet direct gaan janken als ie niet mee naar huis wil. MOEILIJK.
Vrouwen bijten niet. Gewoon een luchtig gesprek beginnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:41 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is nou net het probleem, ik heb eigenlijk en boel dingen mee die door meisjes als pluspunten worden gezien, maar ik heb totaal niet het lef om op meisjes af te stappen die ik zie zitten. ik heb serieus nog nooit ook maar een flirtpoging vanuit mijzelf ondernomen.![]()
Lullen als brugman, of:quote:ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen. bovendien zijn de meisjes die ik leuk vind vaak ook best verlegen wat het er zeker niet makkelijker op maakt
dat is inderdaad het probleem, ik ben verschrikkelijk bang om afgewezen te worden of voor lul te staanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Datje afgewezen wordt? Nou, dat overleef je ook wel hoor![]()
Uitdaging bij verlegen meisjes is zoeken naar waar hun interesses zitten en daar dan op doorvragen. Zodat ze zich veilig voelen bij het onderwerp.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen bijten niet. Gewoon een luchtig gesprek beginnen.
[..]
Lullen als brugman, of:
"Waarom praten als we ook in elkaars ogen kunnen kijken?"
|
3 sec later + stoute blik+ smile
\/
*zoen*
Oh ja joh?quote:
Verlegen meisjes zetten je sowieso niet voor lulquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Shispeed het volgende:
dat is inderdaad het probleem, ik ben verschrikkelijk bang om afgewezen te worden of voor lul te staan![]()
wat betreft die velegen meisjes, goede tipdaar had ik eigenlijk nog nooit zo over na gedacht
lullen en onzin uitslaan kan ik als de beste, zeker met een paar alcoholische versnaperingen achter de kiezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen bijten niet. Gewoon een luchtig gesprek beginnen.
[..]
Lullen als brugman, of:
"Waarom praten als we ook in elkaars ogen kunnen kijken?"
|
3 sec later + stoute blik+ smile
\/
*zoen*
Ik val je aan met een white horse met een naakt kind erop?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik counter je met:
[ afbeelding ]
Hihi, ik zie een piemel
Ik denk dat verlegen meisje niet zijn doelgroep isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja je hebt echt verstand van versieren
Loop morgen de stad in met de doelstelling om de 20 knapste meisjes aan te spreken die je tegen komt. 20 afwijzingen heb je al in je broek. Niet nadenken, niet de kat uit de boom kijken, gewoon impulsief denken en handelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is inderdaad het probleem, ik ben verschrikkelijk bang om afgewezen te worden of voor lul te staan![]()
Die andere meiden vinden hem schijnbaar leuk en zijn zelf te verlegen. De meeste van die meiden wachten af op de stap van de man. Hij moet echter aan kunnen voelen wanneer een meisje daar klaar voor is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jongens ik heb mijn broer gevonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Ik doe heel druk met veel dingen tegelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef firefly3 het volgende:
Ik val je aan met een white horse met een naakt kind erop?
[ afbeelding ]
Shit ain't no rocket science.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
die vorige was geilerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe heel druk met veel dingen tegelijk
[ afbeelding ]
En zomaar worden ze als slet 'gelabeld' meisjes zijn zo gemeenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
ja als je het bij breezersletjes probeert.......
Seks is vies he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
ja als je het bij breezersletjes probeert.......
Nee, wel een paar pogingen afgewezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef mrk.n het volgende:
En hebben de users vandaag ook nog wat ondernomen qua versieren?
In real life, neem ik aan? Vertel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, wel een paar pogingen afgewezen
jellybelly zie ik meer als manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:30 schreef Sinji het volgende:
Als je echt zo'n versierder was dan wist je dat vrouwen anders denken dan mannen. Alles met destiny and fate is drugs voor ze.
Niet doen! Nuchter blijven man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Shispeed het volgende:
achja ik heb in ieder geval al wel afgesproken met wat vrienden om zaterdag naar een discotheek hier in de buurt te gaan, ik denk dat ik maar gewoon eens mezelf wat moed indrink en de stoute schoenen aantrek, sommige van mijn vrienden zijn juist echte hosselbazen dus ze kunnen me vast wel een beetje helpen
Sorry, hier een goedmakertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah drank helpt mij wel, ik wordt er ook altijd een stuk joliger van, dus een paar drankjes kan wel toch?quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, hier een goedmakertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, hier een goedmakertje
je bent vast niet zo lenigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Alcohol en jagen gaat niet samen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Shispeed het volgende:
achja ik heb in ieder geval al wel afgesproken met wat vrienden om zaterdag naar een discotheek hier in de buurt te gaan, ik denk dat ik maar gewoon eens mezelf wat moed indrink en de stoute schoenen aantrek, sommige van mijn vrienden zijn juist echte hosselbazen dus ze kunnen me vast wel een beetje helpen
Nee natuurlijk niet. We hebben het over Shispeed. Die heeft meiden die een oogje op hem hebben. Het zijn dus geen wildvreemden van elkaar. Dynamiek is anders. Tu comprendeso?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , heel serieus bijna geen enkel meisje gaat na 3 seconden met je zoenen nadat je een braakzin als goh waarom praten als je in elkaars ogen kunt kijken ....
Ik denk eerder dat of ze je heel hard uitlacht of heel bitchy reageert of niet reageert en keihard wegrent
Geluncht met iemand die me vertelde dat een vriend van hem wel met me op date wilde. Iemand op msn afgewezen en iemand die me smste om weer eens af te spreken.quote:
Je kan nog met veel slechtere shit wegkomen. Het gaat niet om de woorden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , heel serieus bijna geen enkel meisje gaat na 3 seconden met je zoenen nadat je een braakzin als goh waarom praten als je in elkaars ogen kunt kijken ....
Ik denk eerder dat of ze je heel hard uitlacht of heel bitchy reageert of niet reageert en keihard wegrent
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je kan nog met veel slechtere shit wegkomen. Het gaat niet om de woorden.
Kan ook nooit prettig zijn, zo'n houding.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt het is geen autobiografische tekening
Verliefdheid is wel een probleem ja.. je attitude naar haar toe is dan fokked upquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik ben stiekem een beetje verliefd op mijn buurmeisje
Hmm, maar heb je nou een vriend of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geluncht met iemand die me vertelde dat een vriend van hem wel met me op date wilde. Iemand op msn afgewezen en iemand die me smste om weer eens af te spreken.
Nope.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef mrk.n het volgende:
Hmm, maar heb je nou een vriend of niet?
nouja ik heb eigenlijk het idee dat ze mij ook wel mag, maar ik spreek haar eigenlijk nauwelijks. ze woont hier pas...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef Sinji het volgende:
[..]
Verliefdheid is wel een probleem ja.. je attitude naar haar toe is dan fokked up
faalpogingen doen qua versieren, weer wegkijken, en vooral geloof in mezelf, zo'n houding van I ROCK. en vervolgens me heel alleen gaan voelen en afgewezen zonder echt serieuze pogingen te hebben gedaan. dat vind ik moeilijk, niet in dat gedrag vervallen.quote:
Wel opvallend dat jullie beiden tegelijk het topic binnen wandelen. Zat ik dan toch goed met mijn vermoeden?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef Cactus1 het volgende:
Ik denk trouwens dat mrk.n & mfn aan het neuken zijn. Ik weet niet waarom, ik denk dat gewoon zomaar
Leeftijd van haar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nouja ik heb eigenlijk het idee dat ze mij ook wel mag, maar ik spreek haar eigenlijk nauwelijks. ze woont hier pas...
jammerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt het is geen autobiografische tekening
Go for it. Geen reistijd en niet samenwonen. Fucking hemel.quote:
No fuss als jij 18 bent mate. We zitten niet in de VS.quote:
Whaha, nee joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wel opvallend dat jullie beiden tegelijk het topic binnen wandelen. Zat ik dan toch goed met mijn vermoeden?
Maar als je al uitgaat met het idee: HET MOET ME LUKKEN! Dan is de kans dat het niet lukt alleen maar groter. Ga gewoon uit met het idee: ik ben een lekker wijf en ik ga flirten en lol maken en vooral niet met iemand naar huis! Wedden dat het dan veel beter gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:59 schreef minnemin het volgende:
faalpogingen doen qua versieren, weer wegkijken, en vooral geloof in mezelf, zo'n houding van I ROCK. en vervolgens me heel alleen gaan voelen en afgewezen zonder echt serieuze pogingen te hebben gedaan. dat vind ik moeilijk, niet in dat gedrag vervallen.
nouja ze woont nog een paar honderd meter verderop maar dat is nog wel te overkomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:01 schreef Flepke het volgende:
[..]
Go for it. Geen reistijd en niet samenwonen. Fucking hemel.
Weet je wel hoe ze heet en waar ze op school zit?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
nouja ze woont nog een paar honderd meter verderop maar dat is nog wel te overkomen![]()
maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik haar kan aanspreken. ik zie haar nooit tijdens het stappen, ze heeft geen facebook, en ik geen andere social media, ik heb haar niet op msn. de enigste keren dat ik haar zie is als ze langs fietst of tijdens buurtfeesten en koffie drinken. maar dat zijn niet echt momenten om haar aan te spreken
Niggah whut?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
of tijdens buurtfeesten en koffie drinken. maar dat zijn niet echt momenten om haar aan te spreken
ja tuurlijk weet ik dat, ze zit wel op dezelfde school maar niet in dezelfde gebouwen, dus ik zie haar nooit op school.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Weet je wel hoe ze heet en waar ze op school zit?
ja daar is de hele familie dan bij van mij en haar inclusief oma en alles he, lijkt me niet het momentquote:
Rij dr gewoon een keer van haar fiets af en dan bied je aan dan je wel pleisters op haar wonden wil plakkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Shispeed het volgende:
nouja ze woont nog een paar honderd meter verderop maar dat is nog wel te overkomen![]()
maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik haar kan aanspreken. ik zie haar nooit tijdens het stappen, ze heeft geen facebook, en ik geen andere social media, ik heb haar niet op msn. de enigste keren dat ik haar zie is als ze langs fietst of tijdens buurtfeesten en koffie drinken. maar dat zijn niet echt momenten om haar aan te spreken
nee mijn ouders gaan daar wel eens op visite en dan ga ik soms mee, en omgedraaid, het is hier nogal een hechte gemeenschapquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:05 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
18 & 16 gedragen zich als 81 en 61?
Wanneer zijn het dan wel momenten om haar aan te spreken? :/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:03 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wanneer zijn het dan wel momenten om haar aan te spreken? :/
Tijdens buurtfeesten, het kan niet beter dan dat joh, of tijdens koffie. allemaal goed!quote:
ze lacht altijd wel naar mij als ze me ziet, en ze doet ook altijd een beetje zenuwachtig dus ik heb wel het idee dat ze mij ook ziet zitten, maar zoals al gezegd, dat kan ook een illusie zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef Sinji het volgende:
Hmm beschermde omgeving is wel een obstakel ja. Wat heb je tot nu toe van haar als feedback gekregen? Lichaamstaal, glimlach, loens? etc
Wat voor glimlach? Stewardessen of een ekte ekte?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze lacht altijd wel naar mij als ze me ziet, en ze doet ook altijd een beetje zenuwachtig dus ik heb wel het idee dat ze mij ook ziet zitten, maar zoals al gezegd, dat kan ook een illusie zijn
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tijdens buurtfeesten, het kan niet beter dan dat joh, of tijdens koffie. allemaal goed!
Beetje met haar praten, zo moeilijk is dat toch niet. Daarna lichtelijk fysiek contact en je vraagt haar nummer. Als je haar nummer hebt vraag je ofdat ze volgend weekend iets wil gaan drinken/stappen. Als ze komt op dagen ga je weer met haar praten, alleen nu voor je de seksuele spanning op door meer fysiek contact met als uitkomst zoen. Vervolgens heb je seks met haar ergens in een steegje. This shit ain't no rocket science. Waarom leren ze dit niet op school inplaats van seksuele voorlichting?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:06 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja daar is de hele familie dan bij van mij en haar inclusief oma en alles he, lijkt me niet het moment![]()
Boeien, haar even apart nemen omdat je haar iets persoonlijks wilt vertellen. "Mijn hamster is doodquote:bovendien is de sociale controle hier echt belachelijk groot
ja ik ben wel in dingen goed, maar dat zijn hoogstwaarschijnlijk dingen die haar niet interesserenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben je ook ergens goed in? And what about hobbies?
najah weet ik niet, maar ze doet het meestal alleen als er niemand anders in de buurt isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat voor glimlach? Stewardessen of een ekte ekte?
Je moet dus een kans zien te vinden om haar te isoleren en 1 op 1 te kunnen spreken. Maar voordat je verder gaat moet je even mijn vorige vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij?
Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef mrk.n het volgende:
Verliefdheid geeft je wel een rare houding naar de vrouw in kwestie toe inderdaad. Of maakt je gewoon gek? Ik kan alleen al gek worden van haar ogen, ik wil altijd bij haar zijn of alleen maar naar haar kijken vind ik al genoeg als ze bijvoorbeeld slaapt.![]()
Vandaag heb ik twee uur lang met haar in de trein gespeeld (zoenen, zoenen in nek/oor blabla). Dit doe ik ''normaal'' nooit aangezien ik het maar ordinair vind in het openbaar. Is het ook wel trouwens.
Voor jou geldt hetzelfde regel als de meeste beginners hier: Het maakt niet uit wat een ander over je denkt. Stamp dit elke dag in je hoofd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij?
Nice, perfect verwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemo
In zekere zin. Je moet geen oogluiken op hebben though. Bewust maar unshakenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde regel als de meeste beginners hier: Het maakt niet uit wat een ander over je denkt. Stamp dit elke dag in je hoofd.
Nee, dat niet. Ik ben gewoon gek op haar, that's it. Dit overdreven gevoel wordt vanzelf na een aantal maanden minder. Komt omdat dit het begin is, vermoed ik. Wederzijds is het sowieso wel qua gevoelens en verliefdheid, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemo
Whoop, ik zie het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:17 schreef Shispeed het volgende:
ik heb je vragen trouwens een eindje terug al beantwoord
Tieten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:19 schreef kree het volgende:
Ok was effe een avond weg maar ik heb twee delen gemist.
Iemand even een samenvatting?
maar is dat dan meer bedoeld om daarmee haar aandacht te trekken of om haar daarmee te imponeren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whoop, ik zie het.
Ga dan iets leren wat zij waarschijnlijk wel leuk vind. Meeste meisjes houden van dansen.. Ga op dansles bijvoorbeeld.
Waardeverhoging. Als zij bijvoorbeeld salsa fantastisch vindt dan zal zij automatisch meer attractie voelen tot je. En sowieso, leren dansen komt altijd goed van pas later.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:21 schreef Shispeed het volgende:
[..]
maar is dat dan meer bedoeld om daarmee haar aandacht te trekken of om haar daarmee te imponeren?
Grappig het eerste woord waar je mee begint. Flepke is zijn woord (dwaalleer) hier aan het verkondigenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
Jezus Flepke, heb je niks beters te doen dan de hele avond hier rond te hangen?
Genoeg andere dingen te doen, daar ligt het probleem een beetje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
Jezus Flepke, heb je niks beters te doen dan de hele avond hier rond te hangen?
hehe ja nou daar ligt het net ik kan totaal niet dansen, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat zij ook niet echt heel erg van (stijl)dansen houdt gelukkigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waardeverhoging. Als zij bijvoorbeeld salsa fantastisch vindt dan zal zij automatisch meer attractie voelen tot je. En sowieso, leren dansen komt altijd goed van pas later.
Precies, gaat om het idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:26 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hehe ja nou daar ligt het net ik kan totaal niet dansen, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat zij ook niet echt heel erg van (stijl)dansen houdt gelukkig![]()
maar ik denk ik wel wat dingen bedenken die haar haar wel aanstaan die ik zelf ook wel leuk vind
ik denk dat ik de komende herfstvakantie maar eens wat meer moeite erin ga steken om met haar in contact te komen, op wat van manier dan ookquote:
Voordat je je leven naar haar hand zet hoort ze eerst munitie te hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:26 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hehe ja nou daar ligt het net ik kan totaal niet dansen, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat zij ook niet echt heel erg van (stijl)dansen houdt gelukkig![]()
maar ik denk ik wel wat dingen bedenken die haar haar wel aanstaan die ik zelf ook wel leuk vind
Kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
In zekere zin. Je moet geen oogluiken op hebben though. Bewust maar unshaken
Ik zie het persoonlijk zo:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Voordat je effectief kan versieren moet je iets kunnen en daar een passie voor hebben. Eigenlijk wat ik wou zeggen, misschien slecht verwoord. Je moet je leven niet aanpassen voor een meisje, maar wel je eigen leven verrijken met dingen die aantrekkelijk zijn voor jezelf.. en voor potentiële partners.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:38 schreef firefly3 het volgende:
Nah, je gaat niet leren dansen voor haar alleen als je het zelf leuk vind.
totaal mee eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:46 schreef Sinji het volgende:
[..]
Voordat je effectief kan versieren moet je iets kunnen en daar een passie voor hebben. Eigenlijk wat ik wou zeggen, misschien slecht verwoord. Je moet je leven niet aanpassen voor een meisje, maar wel je eigen leven verrijken met dingen die aantrekkelijk zijn voor jezelf.. en voor potentiële partners.
Waar vind je zelf onder vallen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie het persoonlijk zo:
anorexia - mager - ondergewicht - slank/normaal - overgewicht - dik - obesitas
En als mensen mollig/volslacht zeggen dan bedoelen ze meestal overgewicht, met zeug dik en met walvis obesitas.![]()
Dat vind ik een prima rijtje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zie het persoonlijk zo:
anorexia - mager - ondergewicht - slank/normaal - overgewicht - dik - obesitas
En als mensen mollig/volslacht zeggen dan bedoelen ze meestal overgewicht, met zeug dik en met walvis obesitas.![]()
Ze houden juist rekening met je gevoelens in zekere zin. Meiden verwachten van ons dat wij die stille hintjes wel oppikken. They never state the obviousquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef kree het volgende:
Ooh dit is weer nieuw voor mij.
Dat paiq contact van gister heeft me weggegooid![]()
Had volgens mij toch niks raars gezegd.
Haha nouja boeiend ook
Kunnen die meiden het niet gewoon zeggen wat ze nou niet leuk vinden????
Rare wezens zijn het af en toe.
Misschien stopt ze gewoon met paiqquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef kree het volgende:
Haha nouja boeiend ook
Of ze is nog steeds aan het bellen sinds gister 00:00 uurquote:Op
[quote][b]Op vrijdag 21 oktober 2011 01:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien stopt ze gewoon met paiq
Altijd escaleren vanaf het eerste gesprek en tenminste een msn krijgen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:59 schreef kree het volgende:
Haha nouja boeiend ook
Was je dan minder gekrenkt dan nu?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
[..]
Of ze is nog steeds aan het bellen sinds gistenter 00:00 uur
haha waarom kunnen ze niet gewoon zeggen ik wil je niet ofzo?
Dan is het tenminste duidelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
Ben niet gekrenkt omdat ik er sowieso al niet te hoge verwachtingen van had.quote:
Ik probeerde facebook bij volgens mij de vorige maar dat wilde ze niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:04 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Altijd escaleren vanaf het eerste gesprek en tenminste een msn krijgen.
Valt vies tegen op mijn leeftijd voor mijn belevingquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:07 schreef Sinji het volgende:
Waarom ga je gewoon niet de deur uit? Leuke meiden zat out there
Kan je me het gesprek sturen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:07 schreef kree het volgende:
[..]
Ik probeerde facebook bij volgens mij de vorige maar dat wilde ze niet.
Haha nou dat weet ik nog zo net niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:22 schreef Sinji het volgende:
Waarom dan? Eigenlijk heb je mazzel dat je een man bent, vrouwen hebben het veel moeilijker zodra ze ouder worden in de dating scene. Ze zeggen wel eens dat mannen kunnen rijpen als goede wijn.. maar vrouwen? Poor gals.
Maargoed. Als jij je oud voelt, dan zul je je ook zo gedragen..
Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:23 schreef kree het volgende:
[..]
Volgens mij had je die, zal het eens nakijken
Zie DMquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.
Volgens mij denk jij nu aan meisje 1 waar ik een heel verhaal vertelde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:25 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oh als het die was, naja dan weet je het voor de volgende keer wat ik zei ivm lange zinnen enzo.
Het hangt absoluut aan de man op paiq. Selectie zit daar puur in handen van de vrouw. Zodra er een andere vrouw erbij komt kijken zullen ze pas hun best doen. Maar dat zal daar niet snel gebeuren. Real life is so much better.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou dat weet ik nog zo net niet.
Misschien moeten die vrouwen dan een wat meer hun best doen en het niet allemaal maar van de mannen laten afhangen.
Helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Het hangt absoluut aan de man op paiq. Selectie zit daar puur in handen van de vrouw. Zodra er een andere vrouw erbij komt kijken zullen ze pas hun best doen. Maar dat zal daar niet snel gebeuren. Real life is so much better.
Pardon? Wij hebben het voor het kiezen. Zij worden (hopelijk) gekozen. Waarom zou je daar problemen mee hebben?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
Haha nou dat weet ik nog zo net niet.
Misschien moeten die vrouwen dan een wat meer hun best doen en het niet allemaal maar van de mannen laten afhangen.
Ja dag,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Pardon? Wij hebben het voor het kiezen. Zij worden (hopelijk) gekozen. Waarom zou je daar problemen mee hebben?
Zie het puur als een mogenlijkheid.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:40 schreef Sinji het volgende:
Wil je via Paiq een relatie opbouwen of gebruik je het puur als catalysator voor een echte meet?
Wtf am i reading?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dag,vrouwen hebben het voor het kiezen in het echte leven (en ze hebben het daar een stuk makkelijker mee als mannen)
Precies wat ik zeg, vrouwen werpen alleen een blik op iemand die ze leuk vinden (kan op uiterlijk zijn of om een andere reden)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:45 schreef Flepke het volgende:
[..]
Wtf am i reading?
Vrouwen kunnen/zullen alleen een blik werpen. Een man kan op iedere vrouw afstappen die hij maar wil.
Het klinkt misschien raar of onrealistisch voor je. Maar je moet zelf de situatie creeeren dat JIJ het voor het kiezen hebt. En dit is ECHT mogelijk. Maar om daar succesvol in te zijn zul jij je houding en gedrag tegenover vrouwen moeten veranderen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:41 schreef kree het volgende:
[..]
Ja dag,vrouwen hebben het voor het kiezen in het echte leven (en ze hebben het daar een stuk makkelijker mee als mannen)
Met die instelling wel ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 01:47 schreef kree het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, vrouwen werpen alleen een blik op iemand die ze leuk vinden (kan op uiterlijk zijn of om een andere reden)
Mannen kijken naar elke vrouw die er leuk uit ziet.
Uiteindelijk beslist de vrouw.
Yep alleen moet ik in de real world dan wel eerst iemand kunnen vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:02 schreef Sinji het volgende:
Helaas, maar om dat te kunnen moet je echt de real world betreden. Je kunt het allemaal aanleren door te oefenen een van je fouten te leren.
Zoals ik al eerder zei, op het moment via internet en m'n met m'n lokale clubjes (viavia) waar ik mee bezig ben.quote:
Haha je weet dat ik dit niet met je eens ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:07 schreef Flepke het volgende:
Waarom alleen vrouwen versieren die je leuk vind?
Net alsof michael schumacher zijn eerste auto een zelfbetaalde F1 bak was...
Zoja dan was hij veel voorzichtiger gaan rijden en dus nooit zo goed geworden, of hij had miljoenen aan schade gehad en daar dus jaren werk voor moeten doen en was dus later bij zijn doel terecht gekomen
Het gaat erom waarom je iemand versierdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:09 schreef Flepke het volgende:
Volgens mij hebben we ook een andere definitie van het woord versieren dus laat ik er maar helemaal mee ophouden...
Ik wil vrouwen niet zien als een "oefen project" ik wil iemand gewoon eerst echt leuk vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
Gast, je moet vrouwen beter begrijpen. En door dat te doen moet je oefenen. En dat zul je een stuk beter kunnen doen bij vrouwen waarbij het je niets uit kan maken wat de uitkomst is.
Simpel als ze overeenkomt met mij en we een beetje dezelfde interesses en ideeën hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:17 schreef Flepke het volgende:
En trouwens, wanneer is een vrouw leuk?
Ik ook en daarom wil ik haar eerst goed genoeg kennen voordat ik het bed in duik met haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:18 schreef Flepke het volgende:
Ik vind een vrouw pas leuk als ik haar echt ken, maargoed ik ben dan ook heel oppervlakkig enzo
Wie zegt dat je in bed moet duiken met haar ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook en daarom wil ik haar eerst goed genoeg kennen voordat ik het bed in duik met haar.
Het zal vast wel een manier zijn zoals jullie denken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:23 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen hebben dus de broek aan in jouw leven en je hebt de situatie al geaccepteerd zoals het is...
Maakt niet uit, je moet wel de behoefte hebben om dat te veranderen natuurlijk.
Als je gaat zoenen met een meid dan doe je dat omdat je elkaar leuk vindt,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wie zegt dat je in bed moet duiken met haar ?
Inderdaad, ik ken wel een aantal beginnelingen die gelijk alles in 1x willen hebben en willen gelijk "de ware" in 1x eruit vissen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:35 schreef Sinji het volgende:
Wie zegt dat je haar moet zoenen? Je doelstelling is haar een emotioneel interessante tijd bezorgen, hoe je dat doet maakt geen fok uit. Sommige vrouwen kunnen er dan emotioneel klaar voor zijn om je te zoenen/slapen/whatever, doet er niet toe.
Het gaat om het leren autorijden. Niet nu al naar je bestemming te gaan. Want daar ben jij nog niet klaar voor, je zult geheid een ongeluk krijgen. Kijk maar naar die zuster die je met de eeuwige belsmoes afwimpelt.
Vakantie he.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:39 schreef Sinji het volgende:
Nog niet op bed jongeman, jeugd van tegenwoordig..
Zodra je na een tijdje succes begint te krijgen terwijl je actie onderneemt zul je jezelf dankbaar zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:55 schreef kree het volgende:
Zo weer terug, zit nog effe die posts te lezen.
Maar probleem is vooral dat ik al niet eens iemand tegen kom waarmee ik wil zoenen enzo.
Haha ja weet ik veel, dan moet ik er harder achter aan zullen jullie zeggen.
Maar eigenlijk heb ik daar geen zin in.
Wel om een leuk meisje te vinden maar niet om me er helemaal kapot over te werken met allerlei ideeën enzo.
Het zou mooi zijn als het gewoon vanzelf zou gaan.
Maargoed dat gaat het blijkbaar niet dus dan moet ik zelf toch meer doen
eerste is waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:31 schreef Flepke het volgende:
Kree, leuk dat om je heen mensen hun relaties.uit sociale cirkels vissen maar zoals je zelf al zei zwemt daar niks leuks rond.
En nee zoenen heeft niks met seks te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |