SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierExponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Jij bent het gewoon jij smiechtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wie is het misschien ken ik haar
Gewoon positief benaderen elk nu contact en niet te lang blijven nadenken over contacten die niet liepenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze woont ook nog eens in Flevoland. Maar ja, het is geen Groningen.
Maar goed, je hebt ergens wel gelijk. Ze was in ieder geval qua uiterlijk precies mijn type, dus ik had al gehoopt dat deze Oneliner wel eens aangenomen zou worden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij bent het gewoon jij smiecht
Ik zou het bijna gelovenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]ik ben de enige vrouw in flevoland
Je kunt heus wel zelf wat verzinnen, maar je durft het niet omdat je maar 1 meid 1 kans hebt. Als je met 10 gelijk op paiq contact hebt doe je er niet zo moeilijk overquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
@ firefly: Gewoon doen ja dat klinkt heel makkelijk.
"een beetje dik" is nogsteeds dik. Ik bedoel het niet eens gemeen tegenover iemand, maar ik snap niet waarom het zo maatschappelijk geaccepteerd moet worden dat mensen dik zijn. Ik ben zelf ook dik, maar dat benoem ik dan ook gewoon.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat vind jij maar niet alles is dik of dun. Zwart of wit. Er bestaat ook nog zoiets als grijs. Dus tussen dik en dun zitten ook nog gradaties
Op normaal beeld ja, niet op een gephotoshopte goed belichte foto.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:20 schreef Cassandra87 het volgende:
Plus op beeld lijk je sowieso dikker
Je hebt je haar wel een beetje veranderd, danquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:22 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]ik ben de enige vrouw in flevoland
Volgens mij is dat ook helemaal niet geaccepteerd of de acceptatie neemt iig af.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
"een beetje dik" is nogsteeds dik. Ik bedoel het niet eens gemeen tegenover iemand, maar ik snap niet waarom het zo maatschappelijk geaccepteerd moet worden dat mensen dik zijn. Ik ben zelf ook dik, maar dat benoem ik dan ook gewoon.
Omdat online het veel makkelijker is dan IRL afgezien van het aantal. Er zit meer afstand tussen en het is wat minder persoonlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je kunt heus wel zelf wat verzinnen, maar je durft het niet omdat je maar 1 meid 1 kans hebt. Als je met 10 gelijk op paiq contact hebt doe je er niet zo moeilijk over
Ik heb zo'n vermoeden dat jij de enige bent die jezelf dik vindtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
"een beetje dik" is nogsteeds dik. Ik bedoel het niet eens gemeen tegenover iemand, maar ik snap niet waarom het zo maatschappelijk geaccepteerd moet worden dat mensen dik zijn. Ik ben zelf ook dik, maar dat benoem ik dan ook gewoon.
Dan heeft Detroit meer om van te houdenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoor ook liever dat ik iets mollig ben maar stiekem weet ik ook wel dat ik te dik ben
Mag ik opmerken dat ik vind van niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoor ook liever dat ik iets mollig ben maar stiekem weet ik ook wel dat ik te dik ben
Je had het toch over online chat via paiq?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
Omdat online het veel makkelijker is dan IRL afgezien van het aantal. Er zit meer afstand tussen en het is wat minder persoonlijk
En dat is precies mijn punt. De laatste maanden bijna geen matches meer. En dan heb je match is die nooit onlinequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:27 schreef Sinji het volgende:
Heb een telefoonnummer, maar wtf. Zo weinig vissen in deze oceaan.
Ja of een andere site.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je had het toch over online chat via paiq?
In de "goede oude tijd" had je nog chatboxes die helemaal vol zaten met vrouwen en voegde je 30 msn's op 1 dag in je lijst.quote:
Dat mag maar met maat 40 val je niet in de klasse slankquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef Capstan het volgende:
[..]
Mag ik opmerken dat ik vind van niet?
ooooh díe glitter!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet maar waarom vinden vrouwen een beetje vrouwelijke rondingen zo gauw te dik![]()
Marilyn Monroe was ook geen slanke den maar op en top vrouwelijk, een beetje houvast mag best
Oh mijn god nu snap ik waarom Mariah Carey voor deze film een raspberry kreeg
Mannen klagen hier vrijwel nooit over iddquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet maar waarom vinden vrouwen een beetje vrouwelijke rondingen zo gauw te dik![]()
Marilyn Monroe was ook geen slanke den maar op en top vrouwelijk, een beetje houvast mag best
Shit ik had eerder moeten gaan internettenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
In de "goede oude tijd" had je nog chatboxes die helemaal vol zaten met vrouwen en voegde je 30 msn's op 1 dag in je lijst.
Ik weet het van mezelf ook, hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat mag maar met maat 40 val je niet in de klasse slank
Je bent dus echt afhankelijk van een systeem die zo nu en dan een match uitfloept voor je?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is precies mijn punt. De laatste maanden bijna geen matches meer. En dan heb je match is die nooit online
Dat dus. Ik vraag me af of die dame van zojuist ooit nog online zal zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is precies mijn punt. De laatste maanden bijna geen matches meer. En dan heb je match is die nooit online
Cammen was toen ook hip, dus elke meid vroeg bijna of je wilde cammenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Shit ik had eerder moeten gaan internetten
50 % kans van wel of nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vraag me af of die dame van zojuist ooit nog online zal zijn
Die hebben anorexia. En toch zullen er genoeg mannen zijn die dit aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mannen klagen hier vrijwel nooit over iddIk vind juist niks mis met rondingen. Ik bedoel wie valt er nou in godsnaam op zoiets? 'Niemand wil mollige vrouwen zien'
Ik wil een tijdmachine en terug naar toen ik 18 wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Cammen was toen ook hip, dus elke meid vroeg bijna of je wilde cammen
Ach die neiging hebben mensen vaker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij de enige bent die jezelf dik vindt
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil een tijdmachine en terug naar toen ik 18 was
Dat zijn gephotoshopte foto'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mannen klagen hier vrijwel nooit over iddIk vind juist niks mis met rondingen. Ik bedoel wie valt er nou in godsnaam op zoiets? 'Niemand wil mollige vrouwen zien'
En nee nog steeds nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gephotoshopte foto's![]()
[ afbeelding ]
Links is het horrorbeeld dat gephotoshopt is, rechts is de originele foto en daar is ze gewoon mooi hoor.
Maarja, genoeg over dik/dun.
Ook rechts is niet mooi.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gephotoshopte foto's![]()
[ afbeelding ]
Links is het horrorbeeld dat gephotoshopt is, rechts is de originele foto en daar is ze gewoon mooi hoor.
Maarja, genoeg over dik/dun.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wie ik trouwens een hele mooie vrouw vind ook al is ze niet echt slank ??? Kate Winslet die is gewoon op en top vrouwelijk
Het is een modeshow.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nee nog steeds nietzeker dat haar
Been there done that.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef firefly3 het volgende:
In deze tijd zit je alleen maar te twijfelen of het echt is. Ik keek een keertje op omeagle, zag ik een meid uitkleden dus ik denken dat het nep was. Bleek het echt te zijn want ze ging naar het toetsenbord ineens om het af te sluiten omdat ik geen bal deed
Als zij er daar net zo nep uitziet als daar dan ook. Ik hoef geen modebarbies namelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een modeshow.Als je haar in de kroeg tegen zou komen zou je der niet afwijzen hoor.
quote:
Gewoon mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
Lekker likken als lassie die nasiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf dik.
Alleen het maakt me niet meer zo uit.![]()
Als ik weer wanhopig word ga ik weer op dieet denk ik.
toverrijstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lekker likken als lassie die nasi
Deze grap is net zo uitgekauwd als die Lassie Toverrijst.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lekker likken als lassie die nasi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |