Alle tips zijn al 1000 keer voorbij gekomen en je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om je angst weg te halen moet je leren om buiten je comfort zone te komen, net zoals je met hoogtevrees je angsten kan overwinnen door juist vaak op grote hoogte te gaan. Dus gewoon flirten.
Normaal?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In welke categorie valt dit dan?
[ afbeelding ]
Dik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF is dat dikquote:
Volslank, dus niet te dun maar ook niet te dik maar er net tussen in. Trouwens vrouwen zoals Marilyn Monroe en Scarlett Johansen hebben een beetje zo'n figuur.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het begin is er iigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
Er neemt zowaar een dame op Paiq een Oneliner van me aan. Maar natuurlijk kan ze niet langer praten dan drie zinnetjes, want ze heeft nachtdienst
Een gelovige ex van me gaat trouwen met de gozer die na mij kwam. Ik had haar al voorbereid op het na-huwelijk evenementquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat is raar om te geloven. Begeef jij je maar eens in een plek met veel vrouwelijke christenen & muziek. Als de eerste druppel alcohol is geschonken zitten alle vrouwelijke handen binnen 0,01 seconde aan/op/in je kruis.
Bij deze heb je verlof van het topic. Geniet ervanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
Oh morgen komt walk the line die wil ik wel kijken
En weet hij dat ook?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een gelovige ex van me gaat trouwen met de gozer die na mij kwam. Ik had haar al voorbereid op het na-huwelijk evenement
Het is niet slank iig. In dingen als mollig en volslank geloof ik niet, dat ik gewoon een softe manier om te zeggen dat iemand dik is. Ze is in verhouding en niet lelijk, maar ze is wel gewoon te zwaar.quote:
vertrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
Er neemt zowaar een dame op Paiq een Oneliner van me aan. Maar natuurlijk kan ze niet langer praten dan drie zinnetjes, want ze heeft nachtdienst
Ze woont ook nog eens in Flevoland. Maar ja, het is geen Groningen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het begin is er iigZie dat als een succesje
Ja is een goede film en Jaquin Phoenix is geen straf om naar te kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij deze heb je verlof van het topic. Geniet ervan
wie is het misschien ken ik haarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze woont ook nog eens in Flevoland.
Maar goed, je hebt ergens wel gelijk. Ze was in ieder geval qua uiterlijk precies mijn type, dus ik had al gehoopt dat deze Oneliner wel eens aangenomen zou worden
Dat vind jij maar niet alles is dik of dun. Zwart of wit. Er bestaat ook nog zoiets als grijs. Dus tussen dik en dun zitten ook nog gradatiesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet slank iig. In dingen als mollig en volslank geloof ik niet, dat ik gewoon een softe manier om te zeggen dat iemand dik is. Ze is in verhouding en niet lelijk, maar ze is wel gewoon te zwaar.
Betaal je telkens voor die onliners?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze woont ook nog eens in Flevoland. Maar ja, het is geen Groningen.
Maar goed, je hebt ergens wel gelijk. Ze was in ieder geval qua uiterlijk precies mijn type, dus ik had al gehoopt dat deze Oneliner wel eens aangenomen zou worden
Zo gek veel weet ik dus nog niet, behalve dat ze Elke heetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wie is het misschien ken ik haar
Ok, dan weet je wat je te doen staatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle tips zijn al 1000 keer voorbij gekomen en je hebt gelijk.
En haar badpak verbergt natuurlijk haar buik. Zo kun je niet echt een juist beeld van haar figuur krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet slank iig. In dingen als mollig en volslank geloof ik niet, dat ik gewoon een softe manier om te zeggen dat iemand dik is. Ze is in verhouding en niet lelijk, maar ze is wel gewoon te zwaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |