God heeft voor mij nooit bestaan. Ik heb daar namelijk geen enkel bewijs voor gevonden om het bestaan van iets hogers te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
En omdat jij vind dat mannen elkaar in de kont moeten kunnen nemen bestaat er nu opeens geen god meer?
Nee vast wel meer maar die zijn nooit onlinequote:
Hoe de..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
God heeft voor mij nooit bestaan. Ik heb daar namelijk geen enkel bewijs voor gevonden om het bestaan van iets hogers te rechtvaardigen.
[..]
Nee vast wel meer maar die zijn nooit online
matches worden automatisch gemaakt om de zo veel tijd. Verder kan je via oneliners mensen benaderen. Of via een speeddate. Battledatequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe de..
Hoe wil je..
Hoe kom je dan aan een meid daar?!
jaquote:
Flikker ze er dan gelijk uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
jamatches die niet reageren blokkeer ik
Dan hou ik niets overquote:
ja en jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef Sinji het volgende:
Ok, ik ga zelf kijken hoe dat werkt. Kijken of ik er wat van ga bakken. Is het gratis en kan ik gelijk aan de slag?
Hoe babe?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh my god het is nog steeds zo
Niets. Daarom ga ik maar eens zoeken naar een andere site dan Paiqquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb je aan geblokkeerde chicks die sowieso al niks zeiden dan? Cognitieve dissonantie
Doe er iets aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh my god het is nog steeds zo
Ik heb er ook over gedacht, maar ik wil er niet voor betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets. Daarom ga ik maar eens zoeken naar een andere site dan Paiq
Heb je al eens een date gehad via paiq ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets. Daarom ga ik maar eens zoeken naar een andere site dan Paiq
En dat is dus het probleem inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb er ook over gedacht, maar ik wil er niet voor betalen.
Volgens het systeem ga ik overmorgen weer een match krijgen. Ik weet nu al dat het ook weer niks isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had trouwens ook meer matches maar ik ben een vrouw, dat zal schelen
Jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Heb je al eens een date gehad via paiq ?
Geef het op daar joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens het systeem ga ik overmorgen weer een match krijgen. Ik weet nu al dat het ook weer niks is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |