Omdat je geen smaak hebt? Niets beters te doen hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
waarom kijk ik in godsnaam naar glitter ???
Denk het laatstequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je geen smaak hebt? Niets beters te doen hebt?
Naar de kroegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, zeg, dan hou ik helemaal geen mogelijkheden meer over
Ik zie net deze banner in beeld. Is dat misschien een optie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Capstan het volgende:
Ja, zeg, dan hou ik helemaal geen mogelijkheden meer over
Oh ik was even bang dat je het eerste ging zeggenquote:
IRL durf ik dus echt niets. Ik wil wel maar durf nietquote:
Voor mij welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie net deze banner in beeld. Is dat misschien een optie?
[ afbeelding ]
Ik had eerlijk gezegd ooit nog goede hoop dat ik nog wel een date kon regelen zonder mezelf in het hokje "volslank" te hoeven stoppenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie net deze banner in beeld. Is dat misschien een optie?
[ afbeelding ]
Nee iig tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
is het verstandig je te laten leiden door angst ..........
hmmm dat kwam er even diep uit
Dunne mensen mogen ook met volslanke dames daten hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef Capstan het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ooit nog goede hoop dat ik nog wel een date kon regelen zonder mezelf in het hokje "volslank" te hoeven stoppen
HEY jij zei eerder: Daar hoor ik niet bij !quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik was even bang dat je het eerste ging zeggen
[..]
IRL durf ik dus echt niets. Ik wil wel maar durf niet
Ik ben zelf niet dun, hoor...maar ik hou gewoon niet van die hokjesgeestquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dunne mensen mogen ook met volslanke dames daten hoor
Ik wil een leuke avond hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
HEY jij zei eerder: Daar hoor ik niet bij !
Ga met je zusjes stappen
Om je angst weg te halen moet je leren om buiten je comfort zone te komen, net zoals je met hoogtevrees je angsten kan overwinnen door juist vaak op grote hoogte te gaan. Dus gewoon flirten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, vorige week bij een concert. Dat durf ik niet.
[..]
En dat durf ik dus niet en weet eigenlijk ook niet hoe
Alsof hij dat al niet wistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om je angst weg te halen moet je leren om buiten je comfort zone te komen, net zoals je met hoogtevrees je angsten kan overwinnen door juist vaak op grote hoogte te gaan. Dus gewoon flirten.
In welke categorie valt dit dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
Nee, je hebt slanke mensen, dikke mensen en dikke ohmijngodwatdoejemetjezelf mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |