We hebben aan 1 Flepke wel genoeg hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:28 schreef Flepke het volgende:
Oh dat maakt niet uit, daar heb ik ook last van.
Nog een geluk dat je mij niet noemt als iemand die hier altijd zal zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er zijn gewoon een aantal constante factoren in dit topic, die zullen er altijd zijn.
Firefly en Flepke die de PUA's uithangen.
Tijnbrein die er niks van bakt.
Heloef die niks durft.
Niet te vergeten Capstan, de grote onbekendequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Capstan het volgende:
Nog een geluk dat je mij niet noemt als iemand die hier altijd zal zijn.
Goed, je kent me niet, maar dan nog
Had jij met formerjellybean iets ondernomen ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nog een geluk dat je mij niet noemt als iemand die hier altijd zal zijn.
Goed, je kent me niet, maar dan nog
Bij mijn weten niet, of ik moet iets gemist hebben...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Had jij met formerjellybean iets ondernomen ?
Meid toch! het was een grote orgie hier gister avondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Had jij met formerjellybean iets ondernomen ?
Dat valt me dan weer tegen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet te vergeten Capstan, de grote onbekende
Ik mis altijd alle toffe dingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meid toch! het was een grote orgie hier gister avond
Accurate samenvatting van je ook, minus the black x asian confusion.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meid toch! het was een grote orgie hier gister avond
Ik hoop dat er progressie in zit maar eigenlijk begin ik te twijfelen. Ik krijg nog steeds geen indruk wat zij nu wilquote:
Supersoep die internetheld is en IRL zelf ook niets durftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er zijn gewoon een aantal constante factoren in dit topic, die zullen er altijd zijn.
Firefly en Flepke die de PUA's uithangen.
Tijnbrein die er niks van bakt.
Heloef die niks durft.
In welk stadium zitten jullie? Elkaar al ontmoet? Anders vraag dat eens, dan krijg je vanzelf een antwoord.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat er progressie in zit maar eigenlijk begin ik te twijfelen. Ik krijg nog steeds geen indruk wat zij nu wil
Het gaat er om of jij de interactie voorwaarts brengt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat er progressie in zit maar eigenlijk begin ik te twijfelen. Ik krijg nog steeds geen indruk wat zij nu wil
[..]
Supersoep die internetheld is en IRL zelf ook niets durft
Wie is Capstan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
Dat valt me dan weer tegen...
Wat wil je eens weten?
Die gast die gister avond in je kont klaar kwam terwijl hij het volkslied zong.quote:
Daar zitten er wel meer van hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Oh was dat een volkslied, ik verstond er al niks van. Welk land dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:44 schreef Flepke het volgende:
Die gast die gister avond in je kont klaar kwam terwijl hij het volkslied zong.
Je praat tegen iemand die in een relatie zit, maar leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ja, vorige week bij een concert. Dat durf ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In welk stadium zitten jullie? Elkaar al ontmoet? Anders vraag dat eens, dan krijg je vanzelf een antwoord.
En dat durf ik dus niet en weet eigenlijk ook niet hoequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat er om of jij de interactie voorwaarts brengt.
Niet van Sudan, ik was eldersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh was dat een volkslied, ik verstond er al niks van. Welk land dan?
Sudan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh was dat een volkslied, ik verstond er al niks van. Welk land dan?
Geef eens een goede tip aan de mannen hier dan, waar ze wel een vrouw kunnen versieren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
Je praat tegen iemand die in een relatie zit, maar leuk geprobeerd.
Verder bedoel ik het niet zo vervelend, het is gewoon eenmaal zo dat je Paiq-avonturen altijd op niks uitdraaien. Je moet er maar gewoon de humor van inzien.
Capstan is de perfecte belichaming van dit topic, want hij loopt tegen de dertig en heeft nog nul ervaring met vrouwen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |