Falen, duhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jongeh, nooit stap zetten als zij nog geen interesse heeft getoond. Wat doe je?
Pick a subject.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu mag iedereen wel weer kappen met die ranzige foto's
Oh dan zal ik mijn foto's maar niet posten hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu mag iedereen wel weer kappen met die ranzige foto's
Ik heb 'm even gefatsoeneerd. Dit mag namelijk niet van Fok! policyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 'm even gefatsoeneerd. Dit mag namelijk niet van Fok! policySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
'iets'? Lekker bezig vandaagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef Flepke het volgende:
tijnbrein nog iets op paiq gesproken?
Ja ik heb nog iets gesprokenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef Flepke het volgende:
tijnbrein nog iets op paiq gesproken?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 'm even gefatsoeneerd. Dit mag namelijk niet van Fok! policySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Je bent echt troll in je eigen topicquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:22 schreef Supersoep het volgende:
Ik voorspel dat het niks is geworden.
Is dit zijn topic dan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent echt troll in je eigen topic
Er zijn gewoon een aantal constante factoren in dit topic, die zullen er altijd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent echt troll in je eigen topic
Supersoep die zichzelf verheven voelt boven dit topic en alle mensen die er in posten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:
Er zijn gewoon een aantal constante factoren in dit topic, die zullen er altijd zijn.
Firefly en Flepke die de PUA's uithangen.
Tijnbrein die er niks van bakt.
Heloef die niks durft.
En vergeet mijn brottah sinji & de vrouwelijke groupies niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Supersoep die zichzelf verheven voelt boven dit topic en alle mensen die er in posten.
Ik dacht het welquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Supersoep die zichzelf verheven voelt boven dit topic en alle mensen die er in posten.
Idd, ik wil ook genoemd worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef Flepke het volgende:
En vergeet mijn brottah sinji & de vrouwelijke groupies niet.
Oh dat maakt niet uit, daar heb ik ook last van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |