Dat dus. Ik vraag me af of die dame van zojuist ooit nog online zal zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat is precies mijn punt. De laatste maanden bijna geen matches meer. En dan heb je match is die nooit online
Cammen was toen ook hip, dus elke meid vroeg bijna of je wilde cammenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Shit ik had eerder moeten gaan internetten
50 % kans van wel of nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat dus. Ik vraag me af of die dame van zojuist ooit nog online zal zijn
Die hebben anorexia. En toch zullen er genoeg mannen zijn die dit aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mannen klagen hier vrijwel nooit over iddIk vind juist niks mis met rondingen. Ik bedoel wie valt er nou in godsnaam op zoiets? 'Niemand wil mollige vrouwen zien'
Ik wil een tijdmachine en terug naar toen ik 18 wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:32 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Cammen was toen ook hip, dus elke meid vroeg bijna of je wilde cammen
Ach die neiging hebben mensen vaker.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat jij de enige bent die jezelf dik vindt
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil een tijdmachine en terug naar toen ik 18 was
Dat zijn gephotoshopte foto'squote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Mannen klagen hier vrijwel nooit over iddIk vind juist niks mis met rondingen. Ik bedoel wie valt er nou in godsnaam op zoiets? 'Niemand wil mollige vrouwen zien'
En nee nog steeds nietquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gephotoshopte foto's![]()
[ afbeelding ]
Links is het horrorbeeld dat gephotoshopt is, rechts is de originele foto en daar is ze gewoon mooi hoor.
Maarja, genoeg over dik/dun.
Ook rechts is niet mooi.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat zijn gephotoshopte foto's![]()
[ afbeelding ]
Links is het horrorbeeld dat gephotoshopt is, rechts is de originele foto en daar is ze gewoon mooi hoor.
Maarja, genoeg over dik/dun.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef formerjellybean het volgende:
Weet je wie ik trouwens een hele mooie vrouw vind ook al is ze niet echt slank ??? Kate Winslet die is gewoon op en top vrouwelijk
Het is een modeshow.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En nee nog steeds nietzeker dat haar
Been there done that.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef firefly3 het volgende:
In deze tijd zit je alleen maar te twijfelen of het echt is. Ik keek een keertje op omeagle, zag ik een meid uitkleden dus ik denken dat het nep was. Bleek het echt te zijn want ze ging naar het toetsenbord ineens om het af te sluiten omdat ik geen bal deed
Als zij er daar net zo nep uitziet als daar dan ook. Ik hoef geen modebarbies namelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is een modeshow.Als je haar in de kroeg tegen zou komen zou je der niet afwijzen hoor.
quote:
Gewoon mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:35 schreef Myraela het volgende:
Lekker likken als lassie die nasiquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:36 schreef heloef het volgende:
Ik vind mezelf dik.
Alleen het maakt me niet meer zo uit.![]()
Als ik weer wanhopig word ga ik weer op dieet denk ik.
toverrijstquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lekker likken als lassie die nasi
Deze grap is net zo uitgekauwd als die Lassie Toverrijst.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef Flepke het volgende:
[..]
Lekker likken als lassie die nasi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |