Ik counter je met:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:28 schreef firefly3 het volgende:
Ik val aan met mijn level 3 magiër.
[ afbeelding ]
dat is nou net het probleem, ik heb eigenlijk en boel dingen mee die door meisjes als pluspunten worden gezien, maar ik heb totaal niet het lef om op meisjes af te stappen die ik zie zitten. ik heb serieus nog nooit ook maar een flirtpoging vanuit mijzelf ondernomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:35 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je hebt je uiterlijk blijkbaar mee. Meet jezelf een mindset aan die neerkomt op: "Iedere vrouw die ik tegen komt vind me leuk/geil/lief/whatever" Afstappen op het meisje wat je leuk vind komt neer op de grote van je ballen.
[..]
Maar toch zal je eerst moeten selecteren op uiterlijk (efficiëntie). Grow some balls om meisjes te benaderen die je wel ziet zitten. Met het zelfvertrouwen wat je krijgt van andere vrouwen die jou benaderen moet dat toch geen probleem zijn?
Komop je kan het welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef minnemin het volgende:
Ik ga volgend weekend hopelijk 2 keer uit. Sowieso 1 keer. Even flink wat zelfvertrouwen kweken en iemand proberen te versieren. En niet direct gaan janken als ie niet mee naar huis wil. MOEILIJK.
Waarom niet? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Datje afgewezen wordt? Nou, dat overleef je ook wel hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:41 schreef Shispeed het volgende:
dat is nou net het probleem, ik heb eigenlijk en boel dingen mee die door meisjes als pluspunten worden gezien, maar ik heb totaal niet het lef om op meisjes af te stappen die ik zie zitten. ik heb serieus nog nooit ook maar een flirtpoging vanuit mijzelf ondernomen.![]()
ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen. bovendien zijn de meisjes die ik leuk vind vaak ook best verlegen wat het er zeker niet makkelijker op maakt
Net als bij mannen helpt met de borst(en) vooruit lopenquote:
Wat is moeilijk precies?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:42 schreef minnemin het volgende:
Ik ga volgend weekend hopelijk 2 keer uit. Sowieso 1 keer. Even flink wat zelfvertrouwen kweken en iemand proberen te versieren. En niet direct gaan janken als ie niet mee naar huis wil. MOEILIJK.
Vrouwen bijten niet. Gewoon een luchtig gesprek beginnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:41 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is nou net het probleem, ik heb eigenlijk en boel dingen mee die door meisjes als pluspunten worden gezien, maar ik heb totaal niet het lef om op meisjes af te stappen die ik zie zitten. ik heb serieus nog nooit ook maar een flirtpoging vanuit mijzelf ondernomen.![]()
Lullen als brugman, of:quote:ik weet niet hoe en waar ik moet beginnen. bovendien zijn de meisjes die ik leuk vind vaak ook best verlegen wat het er zeker niet makkelijker op maakt
dat is inderdaad het probleem, ik ben verschrikkelijk bang om afgewezen te worden of voor lul te staanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:44 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is het ergste dat je kan gebeuren? Datje afgewezen wordt? Nou, dat overleef je ook wel hoor![]()
Uitdaging bij verlegen meisjes is zoeken naar waar hun interesses zitten en daar dan op doorvragen. Zodat ze zich veilig voelen bij het onderwerp.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen bijten niet. Gewoon een luchtig gesprek beginnen.
[..]
Lullen als brugman, of:
"Waarom praten als we ook in elkaars ogen kunnen kijken?"
|
3 sec later + stoute blik+ smile
\/
*zoen*
Oh ja joh?quote:
Verlegen meisjes zetten je sowieso niet voor lulquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Shispeed het volgende:
dat is inderdaad het probleem, ik ben verschrikkelijk bang om afgewezen te worden of voor lul te staan![]()
wat betreft die velegen meisjes, goede tipdaar had ik eigenlijk nog nooit zo over na gedacht
lullen en onzin uitslaan kan ik als de beste, zeker met een paar alcoholische versnaperingen achter de kiezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Flepke het volgende:
[..]
Vrouwen bijten niet. Gewoon een luchtig gesprek beginnen.
[..]
Lullen als brugman, of:
"Waarom praten als we ook in elkaars ogen kunnen kijken?"
|
3 sec later + stoute blik+ smile
\/
*zoen*
Ik val je aan met een white horse met een naakt kind erop?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik counter je met:
[ afbeelding ]
Hihi, ik zie een piemel
Ik denk dat verlegen meisje niet zijn doelgroep isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja je hebt echt verstand van versieren
Loop morgen de stad in met de doelstelling om de 20 knapste meisjes aan te spreken die je tegen komt. 20 afwijzingen heb je al in je broek. Niet nadenken, niet de kat uit de boom kijken, gewoon impulsief denken en handelen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Shispeed het volgende:
[..]
dat is inderdaad het probleem, ik ben verschrikkelijk bang om afgewezen te worden of voor lul te staan![]()
Die andere meiden vinden hem schijnbaar leuk en zijn zelf te verlegen. De meeste van die meiden wachten af op de stap van de man. Hij moet echter aan kunnen voelen wanneer een meisje daar klaar voor is.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Jongens ik heb mijn broer gevonden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:46 schreef Shispeed het volgende:
[..]
Ik doe heel druk met veel dingen tegelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef firefly3 het volgende:
Ik val je aan met een white horse met een naakt kind erop?
[ afbeelding ]
Shit ain't no rocket science.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
die vorige was geilerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik doe heel druk met veel dingen tegelijk
[ afbeelding ]
En zomaar worden ze als slet 'gelabeld' meisjes zijn zo gemeenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
ja als je het bij breezersletjes probeert.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |