Logisch ja, mooie meisjes neuken, wie doet dat nou.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als zij er daar net zo nep uitziet als daar dan ook. Ik hoef geen modebarbies namelijk
Guilty as chargedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logisch ja, mooie meisjes neuken, wie doet dat nou.
He zo krijg je ook een kans op een beurt af en toe.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Logisch ja, mooie meisjes neuken, wie doet dat nou.
Niet happen naar Myraelaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He zo krijg je ook een kans op een beurt af en toe.
Nah dan moet je je ONS wel heel vol stauwen op een avond als je wil dat ze nog aankomt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef Flepke het volgende:
Niet zo zeuren over omvang & gewicht, als ze te dik is schop je haar vaker de sportschool in, anders schop je haar vaker een restaurant in.
Schijnt ook helemaal niet zo lekker te stoten tegen een paar botten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
Als zij er daar net zo nep uitziet als daar dan ook. Ik hoef geen modebarbies namelijk
Daar heeft ze tegenwoordig een vriendje voor.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denken dat zij niet voor zichzelf kan opkomen. Dit is nog beledigender
Ik zou niet durven straks krijg ik nog een banquote:
Zeker daarom zoek ik ook een lekkere stevige damequote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Schijnt ook helemaal niet zo lekker te stoten tegen een paar botten.
Ik zal maar niet terug reageren voordat ik weer het halve topic over me heen krijg dat ik je dingen vertel die je al vaak genoeg te horen krijgt en het daardoor zielig is als iemand het je nog een keer verteld.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
He zo krijg je ook een kans op een beurt af en toe.
Vrouwen die voor zichzelf kunnen opkomen, laat me niet lachen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:42 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denken dat zij niet voor zichzelf kan opkomen. Dit is nog beledigender
Ik kan altijd nog naar de hoeren :p oh wacht die mogen ook klanten weigeren. Kut ...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zal maar niet terug reageren voordat ik weer het halve topic over me heen krijg dat ik je dingen vertel die je al vaak genoeg te horen krijgt en het daardoor zielig is als iemand het je nog een keer verteld.
Ja, als we het dan toch over modebarbies hebben zijn hoeren inderdaad een goede vervanging.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kan altijd nog naar de hoeren :p oh wacht die mogen ook klanten weigeren. Kut ...
Ik ben wel eens over de wallen gelopen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als we het dan toch over modebarbies hebben zijn hoeren inderdaad een goede vervanging.
Ach ik ga wel gewoon over op mannen die zijn minder moeilijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, als we het dan toch over modebarbies hebben zijn hoeren inderdaad een goede vervanging.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik ga wel gewoon over op mannen die zijn minder moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen zijn ook makkelijk hoor. En hebben tenminste een gat meer."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Luister naar deze wijze man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
Recensie van Paiq: Kut.
Als je als man zijnde op zoek wilt gaan naar the 'one' is het erg lastig. ONS zijn op zich te doen als je veel van je eigen voorkeuren gaat afwijken.
Raadt je aan om Paiq af te zweren en de echte wereld in te gaan Tijn!
Dat kon ik hem ook al vertellen, en ik heb nog nooit op een dating site gezeten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
De hoop om de ware te vinden heb ik al lang opgeven. Chatten op Paiq is best leuk soms. En als ik daar een contact aan overhoudt is dat mooi meegenomenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:48 schreef Sinji het volgende:
Recensie van Paiq: Kut.
Als je als man zijnde op zoek wilt gaan naar the 'one' is het erg lastig. ONS zijn op zich te doen als je veel van je eigen voorkeuren gaat afwijken.
In de kroeg een biertje drinken is ook best leuk, als je het goed doet hou je daar een seksueel contact aan over.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De hoop om de ware te vinden heb ik al lang opgeven. Chatten op Paiq is best leuk soms. En als ik daar een contact aan overhoudt is dat mooi meegenomen
Wedden van wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ja maar tijn leer toch echt eens echte contacten aan te gaan je kan je niet blijven verbergen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |