Seks is vies he?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
ja als je het bij breezersletjes probeert.......
Nee, wel een paar pogingen afgewezenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:49 schreef mrk.n het volgende:
En hebben de users vandaag ook nog wat ondernomen qua versieren?
In real life, neem ik aan? Vertel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, wel een paar pogingen afgewezen
jellybelly zie ik meer als manquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:30 schreef Sinji het volgende:
Als je echt zo'n versierder was dan wist je dat vrouwen anders denken dan mannen. Alles met destiny and fate is drugs voor ze.
Niet doen! Nuchter blijven man.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Shispeed het volgende:
achja ik heb in ieder geval al wel afgesproken met wat vrienden om zaterdag naar een discotheek hier in de buurt te gaan, ik denk dat ik maar gewoon eens mezelf wat moed indrink en de stoute schoenen aantrek, sommige van mijn vrienden zijn juist echte hosselbazen dus ze kunnen me vast wel een beetje helpen
Sorry, hier een goedmakertjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah drank helpt mij wel, ik wordt er ook altijd een stuk joliger van, dus een paar drankjes kan wel toch?quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, hier een goedmakertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Sorry, hier een goedmakertje
je bent vast niet zo lenigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Alcohol en jagen gaat niet samen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:51 schreef Shispeed het volgende:
achja ik heb in ieder geval al wel afgesproken met wat vrienden om zaterdag naar een discotheek hier in de buurt te gaan, ik denk dat ik maar gewoon eens mezelf wat moed indrink en de stoute schoenen aantrek, sommige van mijn vrienden zijn juist echte hosselbazen dus ze kunnen me vast wel een beetje helpen
Nee natuurlijk niet. We hebben het over Shispeed. Die heeft meiden die een oogje op hem hebben. Het zijn dus geen wildvreemden van elkaar. Dynamiek is anders. Tu comprendeso?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , heel serieus bijna geen enkel meisje gaat na 3 seconden met je zoenen nadat je een braakzin als goh waarom praten als je in elkaars ogen kunt kijken ....
Ik denk eerder dat of ze je heel hard uitlacht of heel bitchy reageert of niet reageert en keihard wegrent
Geluncht met iemand die me vertelde dat een vriend van hem wel met me op date wilde. Iemand op msn afgewezen en iemand die me smste om weer eens af te spreken.quote:
Je kan nog met veel slechtere shit wegkomen. Het gaat niet om de woorden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , heel serieus bijna geen enkel meisje gaat na 3 seconden met je zoenen nadat je een braakzin als goh waarom praten als je in elkaars ogen kunt kijken ....
Ik denk eerder dat of ze je heel hard uitlacht of heel bitchy reageert of niet reageert en keihard wegrent
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je kan nog met veel slechtere shit wegkomen. Het gaat niet om de woorden.
Kan ook nooit prettig zijn, zo'n houding.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Klopt het is geen autobiografische tekening
Verliefdheid is wel een probleem ja.. je attitude naar haar toe is dan fokked upquote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:56 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ik ben stiekem een beetje verliefd op mijn buurmeisje
Hmm, maar heb je nou een vriend of niet?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:55 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geluncht met iemand die me vertelde dat een vriend van hem wel met me op date wilde. Iemand op msn afgewezen en iemand die me smste om weer eens af te spreken.
Nope.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 23:57 schreef mrk.n het volgende:
Hmm, maar heb je nou een vriend of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |