ze lacht altijd wel naar mij als ze me ziet, en ze doet ook altijd een beetje zenuwachtig dus ik heb wel het idee dat ze mij ook ziet zitten, maar zoals al gezegd, dat kan ook een illusie zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef Sinji het volgende:
Hmm beschermde omgeving is wel een obstakel ja. Wat heb je tot nu toe van haar als feedback gekregen? Lichaamstaal, glimlach, loens? etc
Wat voor glimlach? Stewardessen of een ekte ekte?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ze lacht altijd wel naar mij als ze me ziet, en ze doet ook altijd een beetje zenuwachtig dus ik heb wel het idee dat ze mij ook ziet zitten, maar zoals al gezegd, dat kan ook een illusie zijn
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Tijdens buurtfeesten, het kan niet beter dan dat joh, of tijdens koffie. allemaal goed!
Beetje met haar praten, zo moeilijk is dat toch niet. Daarna lichtelijk fysiek contact en je vraagt haar nummer. Als je haar nummer hebt vraag je ofdat ze volgend weekend iets wil gaan drinken/stappen. Als ze komt op dagen ga je weer met haar praten, alleen nu voor je de seksuele spanning op door meer fysiek contact met als uitkomst zoen. Vervolgens heb je seks met haar ergens in een steegje. This shit ain't no rocket science. Waarom leren ze dit niet op school inplaats van seksuele voorlichting?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:06 schreef Shispeed het volgende:
[..]
ja daar is de hele familie dan bij van mij en haar inclusief oma en alles he, lijkt me niet het moment![]()
Boeien, haar even apart nemen omdat je haar iets persoonlijks wilt vertellen. "Mijn hamster is doodquote:bovendien is de sociale controle hier echt belachelijk groot
ja ik ben wel in dingen goed, maar dat zijn hoogstwaarschijnlijk dingen die haar niet interesserenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:09 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ben je ook ergens goed in? And what about hobbies?
najah weet ik niet, maar ze doet het meestal alleen als er niemand anders in de buurt isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wat voor glimlach? Stewardessen of een ekte ekte?
Je moet dus een kans zien te vinden om haar te isoleren en 1 op 1 te kunnen spreken. Maar voordat je verder gaat moet je even mijn vorige vraag beantwoordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij?
Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:12 schreef mrk.n het volgende:
Verliefdheid geeft je wel een rare houding naar de vrouw in kwestie toe inderdaad. Of maakt je gewoon gek? Ik kan alleen al gek worden van haar ogen, ik wil altijd bij haar zijn of alleen maar naar haar kijken vind ik al genoeg als ze bijvoorbeeld slaapt.![]()
Vandaag heb ik twee uur lang met haar in de trein gespeeld (zoenen, zoenen in nek/oor blabla). Dit doe ik ''normaal'' nooit aangezien ik het maar ordinair vind in het openbaar. Is het ook wel trouwens.
Voor jou geldt hetzelfde regel als de meeste beginners hier: Het maakt niet uit wat een ander over je denkt. Stamp dit elke dag in je hoofd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:10 schreef Shispeed het volgende:
[..]
met mijn ouders, haar ouders, de rest van de mensen die ik allemaal door en door ken erbij?
Nice, perfect verwoordquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemo
In zekere zin. Je moet geen oogluiken op hebben though. Bewust maar unshakenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Voor jou geldt hetzelfde regel als de meeste beginners hier: Het maakt niet uit wat een ander over je denkt. Stamp dit elke dag in je hoofd.
Nee, dat niet. Ik ben gewoon gek op haar, that's it. Dit overdreven gevoel wordt vanzelf na een aantal maanden minder. Komt omdat dit het begin is, vermoed ik. Wederzijds is het sowieso wel qua gevoelens en verliefdheid, dat is duidelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Je plaatst haar hoger dan jijzelf, not good. Maar wederzijdse verliefdheid no problemo
Whoop, ik zie het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:17 schreef Shispeed het volgende:
ik heb je vragen trouwens een eindje terug al beantwoord
Tieten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:19 schreef kree het volgende:
Ok was effe een avond weg maar ik heb twee delen gemist.
Iemand even een samenvatting?
maar is dat dan meer bedoeld om daarmee haar aandacht te trekken of om haar daarmee te imponeren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:20 schreef Sinji het volgende:
[..]
Whoop, ik zie het.
Ga dan iets leren wat zij waarschijnlijk wel leuk vind. Meeste meisjes houden van dansen.. Ga op dansles bijvoorbeeld.
Waardeverhoging. Als zij bijvoorbeeld salsa fantastisch vindt dan zal zij automatisch meer attractie voelen tot je. En sowieso, leren dansen komt altijd goed van pas later.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:21 schreef Shispeed het volgende:
[..]
maar is dat dan meer bedoeld om daarmee haar aandacht te trekken of om haar daarmee te imponeren?
Grappig het eerste woord waar je mee begint. Flepke is zijn woord (dwaalleer) hier aan het verkondigenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
Jezus Flepke, heb je niks beters te doen dan de hele avond hier rond te hangen?
Genoeg andere dingen te doen, daar ligt het probleem een beetje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:22 schreef Catbert het volgende:
Jezus Flepke, heb je niks beters te doen dan de hele avond hier rond te hangen?
hehe ja nou daar ligt het net ik kan totaal niet dansen, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat zij ook niet echt heel erg van (stijl)dansen houdt gelukkigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:23 schreef Sinji het volgende:
[..]
Waardeverhoging. Als zij bijvoorbeeld salsa fantastisch vindt dan zal zij automatisch meer attractie voelen tot je. En sowieso, leren dansen komt altijd goed van pas later.
Precies, gaat om het idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 00:26 schreef Shispeed het volgende:
[..]
hehe ja nou daar ligt het net ik kan totaal niet dansen, maar ik heb eerlijk gezegd het idee dat zij ook niet echt heel erg van (stijl)dansen houdt gelukkig![]()
maar ik denk ik wel wat dingen bedenken die haar haar wel aanstaan die ik zelf ook wel leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |