Het gaat erom waarom je iemand versierdquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:09 schreef Flepke het volgende:
Volgens mij hebben we ook een andere definitie van het woord versieren dus laat ik er maar helemaal mee ophouden...
Ik wil vrouwen niet zien als een "oefen project" ik wil iemand gewoon eerst echt leuk vinden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:10 schreef Sinji het volgende:
Gast, je moet vrouwen beter begrijpen. En door dat te doen moet je oefenen. En dat zul je een stuk beter kunnen doen bij vrouwen waarbij het je niets uit kan maken wat de uitkomst is.
Simpel als ze overeenkomt met mij en we een beetje dezelfde interesses en ideeën hebbenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:17 schreef Flepke het volgende:
En trouwens, wanneer is een vrouw leuk?
Ik ook en daarom wil ik haar eerst goed genoeg kennen voordat ik het bed in duik met haar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:18 schreef Flepke het volgende:
Ik vind een vrouw pas leuk als ik haar echt ken, maargoed ik ben dan ook heel oppervlakkig enzo
Wie zegt dat je in bed moet duiken met haar ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook en daarom wil ik haar eerst goed genoeg kennen voordat ik het bed in duik met haar.
Het zal vast wel een manier zijn zoals jullie denken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:23 schreef Sinji het volgende:
Vrouwen hebben dus de broek aan in jouw leven en je hebt de situatie al geaccepteerd zoals het is...
Maakt niet uit, je moet wel de behoefte hebben om dat te veranderen natuurlijk.
Als je gaat zoenen met een meid dan doe je dat omdat je elkaar leuk vindt,quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:25 schreef Sinji het volgende:
[..]
Wie zegt dat je in bed moet duiken met haar ?
Inderdaad, ik ken wel een aantal beginnelingen die gelijk alles in 1x willen hebben en willen gelijk "de ware" in 1x eruit vissen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:35 schreef Sinji het volgende:
Wie zegt dat je haar moet zoenen? Je doelstelling is haar een emotioneel interessante tijd bezorgen, hoe je dat doet maakt geen fok uit. Sommige vrouwen kunnen er dan emotioneel klaar voor zijn om je te zoenen/slapen/whatever, doet er niet toe.
Het gaat om het leren autorijden. Niet nu al naar je bestemming te gaan. Want daar ben jij nog niet klaar voor, je zult geheid een ongeluk krijgen. Kijk maar naar die zuster die je met de eeuwige belsmoes afwimpelt.
Vakantie he.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:39 schreef Sinji het volgende:
Nog niet op bed jongeman, jeugd van tegenwoordig..
Zodra je na een tijdje succes begint te krijgen terwijl je actie onderneemt zul je jezelf dankbaar zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 02:55 schreef kree het volgende:
Zo weer terug, zit nog effe die posts te lezen.
Maar probleem is vooral dat ik al niet eens iemand tegen kom waarmee ik wil zoenen enzo.
Haha ja weet ik veel, dan moet ik er harder achter aan zullen jullie zeggen.
Maar eigenlijk heb ik daar geen zin in.
Wel om een leuk meisje te vinden maar niet om me er helemaal kapot over te werken met allerlei ideeën enzo.
Het zou mooi zijn als het gewoon vanzelf zou gaan.
Maargoed dat gaat het blijkbaar niet dus dan moet ik zelf toch meer doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |