SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Eerlijk is eerlijk, nu mijn beurt:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiwi Gold ofc.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Sinji het volgende:
Ok. Ik ga zo kiwi's halen. Gele of groene? GO!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, nu mijn beurt:
[ afbeelding ]
[..]
Eerlijk is eerlijk, nu mijn beurt:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Is er wat mis met mijn rode bank ofzo? Waarom zo sad?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:52 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Ga je ze lek schieten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spreading the Word
Hoe verneuk je een grapquote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:56 schreef firefly3 het volgende:
Als je naar de site gaat van heloef dan verdwijnt je muis![]()
http://www.surinamstars.com/Quintis%20Ristie.html
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:56 schreef WokkelKardinaal het volgende:
jaWippende pandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe verneuk je een grapBreng 'm dan anders
[..]
Eerlijk is eerlijk, nu mijn beurt:DatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Het werktequote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:43 schreef Flepke het volgende:
Doe jij er maar wat aan!
Haal ze terug ofzo. Post een foto van je tieten.
Falen, duhquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:00 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jongeh, nooit stap zetten als zij nog geen interesse heeft getoond. Wat doe je?
Pick a subject.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu mag iedereen wel weer kappen met die ranzige foto's
Oh dan zal ik mijn foto's maar niet posten hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu mag iedereen wel weer kappen met die ranzige foto's
Ik heb 'm even gefatsoeneerd. Dit mag namelijk niet van Fok! policyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 'm even gefatsoeneerd. Dit mag namelijk niet van Fok! policySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
'iets'? Lekker bezig vandaagquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef Flepke het volgende:
tijnbrein nog iets op paiq gesproken?
Ja ik heb nog iets gesprokenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:14 schreef Flepke het volgende:
tijnbrein nog iets op paiq gesproken?
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb 'm even gefatsoeneerd. Dit mag namelijk niet van Fok! policySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
Je bent echt troll in je eigen topicquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:22 schreef Supersoep het volgende:
Ik voorspel dat het niks is geworden.
Is dit zijn topic dan ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent echt troll in je eigen topic
Er zijn gewoon een aantal constante factoren in dit topic, die zullen er altijd zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je bent echt troll in je eigen topic
Supersoep die zichzelf verheven voelt boven dit topic en alle mensen die er in posten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:
Er zijn gewoon een aantal constante factoren in dit topic, die zullen er altijd zijn.
Firefly en Flepke die de PUA's uithangen.
Tijnbrein die er niks van bakt.
Heloef die niks durft.
En vergeet mijn brottah sinji & de vrouwelijke groupies niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Supersoep die zichzelf verheven voelt boven dit topic en alle mensen die er in posten.
Ik dacht het welquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Supersoep die zichzelf verheven voelt boven dit topic en alle mensen die er in posten.
Idd, ik wil ook genoemd worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:26 schreef Flepke het volgende:
En vergeet mijn brottah sinji & de vrouwelijke groupies niet.
Oh dat maakt niet uit, daar heb ik ook last van.quote:
We hebben aan 1 Flepke wel genoeg hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:28 schreef Flepke het volgende:
Oh dat maakt niet uit, daar heb ik ook last van.
Nog een geluk dat je mij niet noemt als iemand die hier altijd zal zijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Er zijn gewoon een aantal constante factoren in dit topic, die zullen er altijd zijn.
Heloef die niks durft.
Niet te vergeten Capstan, de grote onbekendequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Capstan het volgende:
Nog een geluk dat je mij niet noemt als iemand die hier altijd zal zijn.
Goed, je kent me niet, maar dan nog
Had jij met formerjellybean iets ondernomen ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nog een geluk dat je mij niet noemt als iemand die hier altijd zal zijn.
Goed, je kent me niet, maar dan nog
Bij mijn weten niet, of ik moet iets gemist hebben...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Had jij met formerjellybean iets ondernomen ?
Meid toch! het was een grote orgie hier gister avondquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:31 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Had jij met formerjellybean iets ondernomen ?
Dat valt me dan weer tegen...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:30 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet te vergeten Capstan, de grote onbekende
Ik mis altijd alle toffe dingen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meid toch! het was een grote orgie hier gister avond
Accurate samenvatting van je ook, minus the black x asian confusion.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:33 schreef Flepke het volgende:
[..]
Meid toch! het was een grote orgie hier gister avond
Ik hoop dat er progressie in zit maar eigenlijk begin ik te twijfelen. Ik krijg nog steeds geen indruk wat zij nu wilquote:
Supersoep die internetheld is en IRL zelf ook niets durftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heloef die niks durft.
In welk stadium zitten jullie? Elkaar al ontmoet? Anders vraag dat eens, dan krijg je vanzelf een antwoord.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Ik hoop dat er progressie in zit maar eigenlijk begin ik te twijfelen. Ik krijg nog steeds geen indruk wat zij nu wil
Het gaat er om of jij de interactie voorwaarts brengt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop dat er progressie in zit maar eigenlijk begin ik te twijfelen. Ik krijg nog steeds geen indruk wat zij nu wil
[..]
Supersoep die internetheld is en IRL zelf ook niets durft
Wie is Capstan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:34 schreef Capstan het volgende:
Dat valt me dan weer tegen...
Wat wil je eens weten?
Die gast die gister avond in je kont klaar kwam terwijl hij het volkslied zong.quote:
Daar zitten er wel meer van hierquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
Oh was dat een volkslied, ik verstond er al niks van. Welk land dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:44 schreef Flepke het volgende:
Die gast die gister avond in je kont klaar kwam terwijl hij het volkslied zong.
Je praat tegen iemand die in een relatie zit, maar leuk geprobeerd.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Ja, vorige week bij een concert. Dat durf ik niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In welk stadium zitten jullie? Elkaar al ontmoet? Anders vraag dat eens, dan krijg je vanzelf een antwoord.
En dat durf ik dus niet en weet eigenlijk ook niet hoequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het gaat er om of jij de interactie voorwaarts brengt.
Niet van Sudan, ik was eldersquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh was dat een volkslied, ik verstond er al niks van. Welk land dan?
Sudan.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh was dat een volkslied, ik verstond er al niks van. Welk land dan?
Geef eens een goede tip aan de mannen hier dan, waar ze wel een vrouw kunnen versieren?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
Je praat tegen iemand die in een relatie zit, maar leuk geprobeerd.
Verder bedoel ik het niet zo vervelend, het is gewoon eenmaal zo dat je Paiq-avonturen altijd op niks uitdraaien. Je moet er maar gewoon de humor van inzien.
Capstan is de perfecte belichaming van dit topic, want hij loopt tegen de dertig en heeft nog nul ervaring met vrouwen.quote:
Kloptquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:44 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Daar zitten er wel meer van hier
Vind je het heel erg dat ik daar niets van geloof?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je praat tegen iemand die in een relatie zit, maar leuk geprobeerd.
Verder bedoel ik het niet zo vervelend, het is gewoon eenmaal zo dat je Paiq-avonturen altijd op niks uitdraaien. Je moet er maar gewoon de humor van inzien.
Specificeer nul ervaring. Heb je nog nooit met een vrouw gepraat. Heb je nog nooit met een vrouw gezoend? Heb je nog nooit sex gehad met een vrouw? En hoe denk je dat dat zelf komt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Capstan is de perfecte belichaming van dit topic, want hij loopt tegen de dertig en heeft nog nul ervaring met vrouwen.
Wellicht is dat al genoeg
Het volkslied van sudan word ook in andere landen gezongen, ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
JONGE, back me up bro, anderen lezen mee
Je weet wel wie ik bedoelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptmaar daar ben ik er geen een van.
HAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Denk het juist niet.quote:
Je hebt iemand op het oog die geen blond haar heeftquote:
Nou, met vrouwen praten dat gaat nog netquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Specificeer nul ervaring. Heb je nog nooit met een vrouw gepraat. Heb je nog nooit met een vrouw gezoend? Heb je nog nooit sex gehad met een vrouw? En hoe denk je dat dat zelf komt?
FOK? Het wemelt hier van de koppels. Ik zal nooit op een datingsite zitten, zó geforceerd terwijl het juist beter is als een vrouw de mogelijkheid krijgt om je te ontdekken zonder dat je jezelf aan haar opdringt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geef eens een goede tip aan de mannen hier dan, waar ze wel een vrouw kunnen versieren?
Dit komt me vaag bekend voor en ik moet er gelijk weer van schijtenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:51 schreef Flepke het volgende:
Wij zijn de soldaten van God, de soldaten van ons vaderland
Wij zullen de roep voor opoffering nooit bedriegen.
De dood trotseren we bij tegenslag
Glorie kopen wij voor de hoogste prijs
Dit land is van ons
Onze Soedan zal leven tussen de naties
O zonen van de Soedan is dit uw standaard
Schouder de last, en bescherm uw land.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
Heel handig die spytool om te zien of er achter je rug word gelult.
Schreeuw een keer "ALLE VROUWEN ZIJN KUDTHOEREH". Heb je daar geen last meer van.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar seks en zoenen inderdaad niet. En hoe dat komt? Als je tien van de tien keer gewoon de lieve jongen, de goede vriend enzovoorts bent, dan is dat helaas niet zo moeilijk.
Alle vrouwen die ik zo'n beetje ooit op het oog had hadden geen blond haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt iemand op het oog die geen blond haar heeft?
Nee, niet erg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
Vind je het heel erg dat ik daar niets van geloof?
En een vreemd soort humor heb je.Overigens is dat al meer dan sommige hier.
Als je een linkje wil mag je het ook gewoon vragen hoor.quote:
Ik zag je we naar me kijken:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle vrouwen die ik zo'n beetje ooit op het oog had hadden geen blond haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Subjectivity so subjectivequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptmaar daar ben ik er geen een van.
[..]
Vind je het heel erg dat ik daar niets van geloof?
En een vreemd soort humor heb je.Overigens is dat al meer dan sommige hier.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zag je we naar me kijken:Ik kan wel altijd om je lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik dacht dat jij op blonde vrouwen viel met grote borsten en blauwe ogen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle vrouwen die ik zo'n beetje ooit op het oog had hadden geen blond haar.
Ook al niets voor mij, dus. Zondequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op blonde vrouwen viel met grote borsten en blauwe ogen.![]()
Maar dat heb ik mis dus. Jammer mijn zusje voldoet aan daar aan.
Nee ik weet zelf niet eens waarop ik eigenlijk val.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit komt me vaag bekend voor en ik moet er gelijk weer van schijten
... ik hoop niet dat je op blond, grote borsten en blauwe ogen valtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik hoop niet dat hij op zijn zusje valtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
... ik hoop niet dat je op blond, grote borsten en blauwe ogen valt
Ben jij indisch ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze is net 20 dus te jong voor jouquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook al niets voor mij, dus. Zonde
nee totaal niet. Eerder donker haar en de rest is niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik weet zelf niet eens waarop ik eigenlijk val.![]()
Is totaal verschillend.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
ik hoop niet dat hij op zijn zusje valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Wat heb je aan een lekker zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Heloef wel? Ik voel me verlatenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is net 20 dus te jong voor jouhaha en bovendien wil ik jou niet als zwager
Dan heb ik heb eindelijk een keer iets wat andere niet hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
^Waarom zou je met een mooie zusje willen patsen man??
Iets om mee op te scheppen natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heb je aan een lekker zusje?
Tuurlijk heloef is mijn mattie hij mag wel met mijn zusjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
En Heloef wel? Ik voel me verlaten
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]HIHI mijn zusje is toch lekkerderder. Dat zit in de familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ik durf het bijna niet te vragen. Hoe oud is ze en is nog single?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
HIHI mijn zusje is toch lekkerderder. Dat zit in de familie.
Ok, dus terwijl andere jouw zusje neuken kan jij er tenminste mee tof doen op internet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Iets om mee op te scheppen natuurlijk
Uit een pakje kan ik het ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel indisch koken. Shit.. wat zeg ik??
Nee en neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen. Hoe oud is ze en is nog single?
Stop making sense.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dus terwijl andere jouw zusje neuken kan jij er tenminste mee tof doen op internet.
Kan je het ook in een pakje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Uit een pakje kan ik het ook.
Ik weet 100 % zeker dat mijn beide zusjes nog maagd zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dus terwijl andere jouw zusje neuken kan jij er tenminste mee tof doen op internet.
Familiekwaal?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet 100 % zeker dat mijn beide zusjes nog maagd zijnen dat zullen blijven tot aan hun huwelijk
gelovig zijn
![]()
Dus eigenlijk heeft niemand er iets aan
Dus jij denkt dat gelovige meisjes/vrouwen daar de waarheid over spreken? Hoe heerlijk naïefquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet 100 % zeker dat mijn beide zusjes nog maagd zijnen dat zullen blijven tot aan hun huwelijk
gelovig zijn
![]()
Dus eigenlijk heeft niemand er iets aan
Ik doe inderdaad ook niet aan seks voor het huwelijk.quote:
Oh dus je zoekt gelijk een huwelijkspartner. Dan snap ik dat het wat lastiger is om iemand te vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doe inderdaad ook niet aan seks voor het huwelijk.
De meeste waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat gelovige meisjes/vrouwen daar de waarheid over spreken? Hoe heerlijk naïef
Nee ik doe niet aan huwelijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh dus je zoekt gelijk een huwelijkspartner. Dan snap ik dat het wat lastiger is om iemand te vinden.
Maar bij jou thuis is het gras groener?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste waarschijnlijk niet.
Dit zijn juist de meest crazy, seksueel gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat gelovige meisjes/vrouwen daar de waarheid over spreken? Hoe heerlijk naïef
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je wil dus gewoon maagd blijven. Denk je dat je daar na je dood voor beloond wordt?
quote:
Nee maar het geval van mij zusje weet ik het zekerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Maar bij jou thuis is het gras groener?
Niet alleen seksueel gezienquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dit zijn juist de meest crazy, seksueel gezien
GADVERDAMMEquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar het geval van mij zusje weet ik het zeker
Hoe kan je dat soort dingen zeker weten?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je wil dus gewoon maagd blijven. Denk je dat je daar na je dood voor beloond wordt?
Zolang jij dat denkt dan is er ook niks aan de hand tochquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ene zusje wil niets van jongens hebben. Andere zusje gaat trouwen maar slaapt nooit samen in een bed. Figure in outquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe kan je dat soort dingen zeker weten?
"Geloof" is voor mij geen bevestiging dat iemand nog maagd is, ieder een bevestiging dat iemand het niet zou toegeven aan familie als het niet zo is.
Terwijl je maagd bent? Mooie topic wending.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Begrijpend lezen is best moeilijk zie ik al. Ik zal het even uitleggen voor je. Ik doe niet aan huwelijk maar wel aan seks.
Het zal mij werkelijk mijn reet roesten al gaat ze beide morgen op wallen staan. Hun leven hun keuzequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Zolang jij dat denkt dan is er ook niks aan de hand toch
Gast, je zegt net dat je ook geen seks hebt voor het huwelijk. Moeilijk hè begrijpend schrijven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
Begrijpend lezen is best moeilijk zie ik al. Ik zal het even uitleggen voor je. Ik doe niet aan huwelijk maar wel aan seks.
Euh?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef Flepke het volgende:
[..]
Terwijl je maagd bent? Mooie topic wending.
Damn, als jij ook zo opgevoed bent, snap ik je issues.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ene zusje wil niets van jongens hebben. Andere zusje gaat trouwen maar slaapt nooit samen in een bed. Figure in out
Elke avond even voelen natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:17 schreef Myraela het volgende:
Hoe kan je dat soort dingen zeker weten?
"Geloof" is voor mij geen bevestiging dat iemand nog maagd is, ieder een bevestiging dat iemand het niet zou toegeven aan familie als het niet zo is.
Hij zegt dat hij geen sex heeft voor het huwelijk dat hij nooit zal hebben, maar wel gewoon sexquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, je zegt net dat je ook geen seks hebt voor het huwelijk. Moeilijk hè begrijpend schrijven.
"Ja, nog net zo strak als gisteren, braaf zusje"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Elke avond even voelen natuurlijk
Nee jij begrijpt niet wat ik schrijfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gast, je zegt net dat je ook geen seks hebt voor het huwelijk. Moeilijk hè begrijpend schrijven.
Niet schrikken, maar euhm..mensen hebben ook wel eens seks buiten het bedquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ene zusje wil niets van jongens hebben. Andere zusje gaat trouwen maar slaapt nooit samen in een bed. Figure in out
Ik ben een schorpioen wat zegt dat over mij ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh?Dan weet jij meer dan ik. Ik ben boogschutter maar dat doet er verder niet toe
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar euhm..mensen hebben ook wel eens seks buiten het bed
Ik begreep wat je zei omdat ik je ken maar ik snapte het ook niet dus in dit geval lag t een beetje boel aan jouquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee jij begrijpt niet wat ik schrijfen dat ligt aan mij en aan jou
Mijn ouders hebben het nooit verboden. Was ook niet nodigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Damn, als jij ook zo opgevoed bent, snap ik je issues.
'87, geboortejaar?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij zegt dat hij geen sex heeft voor het huwelijk dat hij nooit zal hebben, maar wel gewoon sex
Tevens.. what happend to this topic..
Dat je bijna jarig bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:22 schreef HiddenResponse het volgende:
Ik ben een schorpioen wat zegt dat over mij ?
Echtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet schrikken, maar euhm..mensen hebben ook wel eens seks buiten het bed
Geen idee die horoscoop lees ik nooitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:22 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Ik ben een schorpioen wat zegt dat over mij ?
Ik vond 1986 een beter jaar. Zeker wat metal betreftquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad te jong om te kunnen verklaren dat dat een goed jaar was![]()
Jep
Niks, zie signature.quote:
Ik durf geen uitspraken te doen over 1982...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond 1986 een beter jaar. Zeker wat metal betreft
Niet voor wijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:26 schreef Myraela het volgende:
1992 is natuurlijk pas echt een goed jaar.
zo oud ben jij heul niet om dat bewust meegemaakt te hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond 1986 een beter jaar. Zeker wat metal betreft
Dat was een kut jaarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik durf geen uitspraken te doen over 1982...
Nee inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
zo oud ben jij heul niet om dat bewust meegemaakt te hebben
Er komt ook nooit iemand proeven of het een goed jaar wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was een kut jaarik bedoel kijk maar eens naar ons leven
PARTY @ Cassandraasssquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:28 schreef Cassandra87 het volgende:
Speaking of, ik ga morgen maar een flesje drank halen
Dat is raar om te geloven. Begeef jij je maar eens in een plek met veel vrouwelijke christenen & muziek. Als de eerste druppel alcohol is geschonken zitten alle vrouwelijke handen binnen 0,01 seconde aan/op/in je kruis.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt![]()
Maar even serieus mijn zusje is gelovig en vindt dat ze maagd moet blijven tot aan het huwelijk. Is dat zo raar om te geloven? Dat ik en de meeste hier dat nooit zouden is iets anders.
Been there done that burned the t-shirtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er komt ook nooit iemand proeven of het een goed jaar was
Bij mij welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er komt ook nooit iemand proeven of het een goed jaar was
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:29 schreef Sinji het volgende:
tijnbrein.
Wat nu met de chimeids dang. Hoe ga je dat doen.
Er is geen hoop meer als zelfs de kenners het een slecht jaar vindenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Been there done that burned the t-shirt
1977
ik vind het ook raar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat is raar om te geloven. Begeef jij je maar eens in een plek met veel vrouwelijke christenen & muziek. Als de eerste druppel alcohol is geschonken zitten alle vrouwelijke handen binnen 0,01 seconde aan/op/in je kruis.
Kom je nou uit de kast?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef tijnbrein het volgende:
Bij mij welen zij/hij vond het goed smaken. Naar meer
Wodka is toch lekkerderquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er is geen hoop meer als zelfs de kenners het een slecht jaar vinden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Er is geen hoop meer als zelfs de kenners het een slecht jaar vinden
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij huppelt al een hele tijd in een roze stringetje door het topic hoor.
Niet alleen door dit topicquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen idee nog tips voor mij?quote:
Kan dit ondersteund worden door beeldmateriaal?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:
Ik weet niet of er veel animo zou zijn voor Brabantse wijn. Tilburgse nog welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]Gelukkig heb je meerdere soorten wijn
Ik had arabische
Paint 'm eensquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
De MI die ik daarbij kreeg was overigens niet echt aangenaam.
Ja/nee ik ben van beide kantenquote:
Je hoeft hem zeker niet meer terug die string?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wijntje uit Den Boschquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik weet niet of er veel animo zou zijn voor Brabantse wijn. Tilburgse nog wel
Aight! Boks, eindelijk retoriek van good qualityquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja/nee ik ben van beide kanten
[..]
Je hoeft hem zeker niet meer terug die string?
Jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef Sinji het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Paiq, ga je daar nog mee aan de slag?
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!~`1`1``11`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`12`12`12`23123fsadrzfgdfhzfghsdhjsfhjsjsafgjafghjsquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaik ga eens kijken of ik haar binnenkort iets met haar kan afspreken.
Zo dus:quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:37 schreef Flepke het volgende:
[..]
NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!~`1`1``11`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`1`12`12`12`23123fsadrzfgdfhzfghsdhjsfhjsjsafgjafghjs
Een van de redenen dat ik gestopt met geloven is de houding van het geloof tegenover homoquote:
dank jequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Sinji het volgende:
[..]
Aight! Boks, eindelijk retoriek van good quality
En waarom ben je begonnen met geloven?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de redenen dat ik gestopt met geloven is de houding van het geloof tegenover homo
s en bi's
Nou je zusjes nog bekerenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
Een van de redenen dat ik gestopt met geloven is de houding van het geloof tegenover homo
s en bi's
Geen idee moet ik nog over nadenkenquote:
doe maar niet dankjewellen, blijf scherp brahquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
s en bi's
[..]
dank je
Nee, dan ben ik bang dat je zonder ook gewoon door huppelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:35 schreef tijnbrein het volgende:
Je hoeft hem zeker niet meer terug die string?
ouders, ik ken het helaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
En waarom ben je begonnen met geloven?
Hier hoef ik geen paint/beeldmateriaal vanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Nee, dan ben ik bang dat je zonder ook gewoon door huppelt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
*ba dum tss*quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zei er nog bij: "Tilburgse"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij vroeg of er animo was voor brabantse wijn
Dat werd met de paplepel ingegoten. ipv van sprookjes(assepoester etc) werd de bijbel voorgelezen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef Flepke het volgende:
[..]
En waarom ben je begonnen met geloven?
Kansloos die zullen niet van hun geloof afstappen.quote:
Oke ouwe boks, jeweetzelfquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef Sinji het volgende:
[..]
doe maar niet dankjewellen, blijf scherp brah
Log in dan nu in op Paiq dan, live ondersteuning!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee moet ik nog over nadenken
Nee dan trek ik doe omaonderbroek van Yvonne aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze is niet online helaasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:41 schreef Sinji het volgende:
[..]
Log in dan nu in op Paiq dan, live ondersteuning!
En omdat jij vind dat mannen elkaar in de kont moeten kunnen nemen bestaat er nu opeens geen god meer?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat werd met de paplepel ingegoten. ipv van sprookjes(assepoester etc) werd de bijbel voorgelezen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
En omdat jij vind dat mannen elkaar in de kont moeten kunnen nemen bestaat er nu opeens geen god meer?
God heeft voor mij nooit bestaan. Ik heb daar namelijk geen enkel bewijs voor gevonden om het bestaan van iets hogers te rechtvaardigen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:42 schreef Flepke het volgende:
[..]
En omdat jij vind dat mannen elkaar in de kont moeten kunnen nemen bestaat er nu opeens geen god meer?
Nee vast wel meer maar die zijn nooit onlinequote:
Hoe de..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
God heeft voor mij nooit bestaan. Ik heb daar namelijk geen enkel bewijs voor gevonden om het bestaan van iets hogers te rechtvaardigen.
[..]
Nee vast wel meer maar die zijn nooit online
matches worden automatisch gemaakt om de zo veel tijd. Verder kan je via oneliners mensen benaderen. Of via een speeddate. Battledatequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Hoe de..
Hoe wil je..
Hoe kom je dan aan een meid daar?!
jaquote:
Flikker ze er dan gelijk uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:
jamatches die niet reageren blokkeer ik
Dan hou ik niets overquote:
ja en jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:52 schreef Sinji het volgende:
Ok, ik ga zelf kijken hoe dat werkt. Kijken of ik er wat van ga bakken. Is het gratis en kan ik gelijk aan de slag?
Hoe babe?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh my god het is nog steeds zo
Niets. Daarom ga ik maar eens zoeken naar een andere site dan Paiqquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Wat heb je aan geblokkeerde chicks die sowieso al niks zeiden dan? Cognitieve dissonantie
Doe er iets aanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef formerjellybean het volgende:
oh my god het is nog steeds zo
Ik heb er ook over gedacht, maar ik wil er niet voor betalen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets. Daarom ga ik maar eens zoeken naar een andere site dan Paiq
Heb je al eens een date gehad via paiq ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niets. Daarom ga ik maar eens zoeken naar een andere site dan Paiq
En dat is dus het probleem inderdaadquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb er ook over gedacht, maar ik wil er niet voor betalen.
Volgens het systeem ga ik overmorgen weer een match krijgen. Ik weet nu al dat het ook weer niks isquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:53 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik had trouwens ook meer matches maar ik ben een vrouw, dat zal schelen
Jaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:55 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Heb je al eens een date gehad via paiq ?
Geef het op daar joh.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:56 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens het systeem ga ik overmorgen weer een match krijgen. Ik weet nu al dat het ook weer niks is
Omdat je geen smaak hebt? Niets beters te doen hebt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
waarom kijk ik in godsnaam naar glitter ???
Denk het laatstequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat je geen smaak hebt? Niets beters te doen hebt?
Naar de kroegquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, zeg, dan hou ik helemaal geen mogelijkheden meer over
Ik zie net deze banner in beeld. Is dat misschien een optie?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:58 schreef Capstan het volgende:
Ja, zeg, dan hou ik helemaal geen mogelijkheden meer over
Oh ik was even bang dat je het eerste ging zeggenquote:
IRL durf ik dus echt niets. Ik wil wel maar durf nietquote:
Voor mij welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie net deze banner in beeld. Is dat misschien een optie?
[ afbeelding ]
Ik had eerlijk gezegd ooit nog goede hoop dat ik nog wel een date kon regelen zonder mezelf in het hokje "volslank" te hoeven stoppenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik zie net deze banner in beeld. Is dat misschien een optie?
[ afbeelding ]
Nee iig tot op zekere hoogte.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef formerjellybean het volgende:
is het verstandig je te laten leiden door angst ..........
hmmm dat kwam er even diep uit
Dunne mensen mogen ook met volslanke dames daten hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:02 schreef Capstan het volgende:
Ik had eerlijk gezegd ooit nog goede hoop dat ik nog wel een date kon regelen zonder mezelf in het hokje "volslank" te hoeven stoppen
HEY jij zei eerder: Daar hoor ik niet bij !quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh ik was even bang dat je het eerste ging zeggen
[..]
IRL durf ik dus echt niets. Ik wil wel maar durf niet
Ik ben zelf niet dun, hoor...maar ik hou gewoon niet van die hokjesgeestquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dunne mensen mogen ook met volslanke dames daten hoor
Ik wil een leuke avond hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:05 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
HEY jij zei eerder: Daar hoor ik niet bij !
Ga met je zusjes stappen
Om je angst weg te halen moet je leren om buiten je comfort zone te komen, net zoals je met hoogtevrees je angsten kan overwinnen door juist vaak op grote hoogte te gaan. Dus gewoon flirten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, vorige week bij een concert. Dat durf ik niet.
[..]
En dat durf ik dus niet en weet eigenlijk ook niet hoe
Alsof hij dat al niet wistquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om je angst weg te halen moet je leren om buiten je comfort zone te komen, net zoals je met hoogtevrees je angsten kan overwinnen door juist vaak op grote hoogte te gaan. Dus gewoon flirten.
In welke categorie valt dit dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:06 schreef Myraela het volgende:
Nee, je hebt slanke mensen, dikke mensen en dikke ohmijngodwatdoejemetjezelf mensen.
Alle tips zijn al 1000 keer voorbij gekomen en je hebt gelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om je angst weg te halen moet je leren om buiten je comfort zone te komen, net zoals je met hoogtevrees je angsten kan overwinnen door juist vaak op grote hoogte te gaan. Dus gewoon flirten.
Normaal?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In welke categorie valt dit dan?
[ afbeelding ]
Dik.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
WTF is dat dikquote:
Volslank, dus niet te dun maar ook niet te dik maar er net tussen in. Trouwens vrouwen zoals Marilyn Monroe en Scarlett Johansen hebben een beetje zo'n figuur.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het begin is er iigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
Er neemt zowaar een dame op Paiq een Oneliner van me aan. Maar natuurlijk kan ze niet langer praten dan drie zinnetjes, want ze heeft nachtdienst
Een gelovige ex van me gaat trouwen met de gozer die na mij kwam. Ik had haar al voorbereid op het na-huwelijk evenementquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:30 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dat is raar om te geloven. Begeef jij je maar eens in een plek met veel vrouwelijke christenen & muziek. Als de eerste druppel alcohol is geschonken zitten alle vrouwelijke handen binnen 0,01 seconde aan/op/in je kruis.
Bij deze heb je verlof van het topic. Geniet ervanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:16 schreef formerjellybean het volgende:
Oh morgen komt walk the line die wil ik wel kijken
En weet hij dat ook?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Een gelovige ex van me gaat trouwen met de gozer die na mij kwam. Ik had haar al voorbereid op het na-huwelijk evenement
Het is niet slank iig. In dingen als mollig en volslank geloof ik niet, dat ik gewoon een softe manier om te zeggen dat iemand dik is. Ze is in verhouding en niet lelijk, maar ze is wel gewoon te zwaar.quote:
vertrouwenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
Er neemt zowaar een dame op Paiq een Oneliner van me aan. Maar natuurlijk kan ze niet langer praten dan drie zinnetjes, want ze heeft nachtdienst
Ze woont ook nog eens in Flevoland. Maar ja, het is geen Groningen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het begin is er iigZie dat als een succesje
Ja is een goede film en Jaquin Phoenix is geen straf om naar te kijkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:17 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bij deze heb je verlof van het topic. Geniet ervan
wie is het misschien ken ik haarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze woont ook nog eens in Flevoland.
Maar goed, je hebt ergens wel gelijk. Ze was in ieder geval qua uiterlijk precies mijn type, dus ik had al gehoopt dat deze Oneliner wel eens aangenomen zou worden
Dat vind jij maar niet alles is dik of dun. Zwart of wit. Er bestaat ook nog zoiets als grijs. Dus tussen dik en dun zitten ook nog gradatiesquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet slank iig. In dingen als mollig en volslank geloof ik niet, dat ik gewoon een softe manier om te zeggen dat iemand dik is. Ze is in verhouding en niet lelijk, maar ze is wel gewoon te zwaar.
Betaal je telkens voor die onliners?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ze woont ook nog eens in Flevoland. Maar ja, het is geen Groningen.
Maar goed, je hebt ergens wel gelijk. Ze was in ieder geval qua uiterlijk precies mijn type, dus ik had al gehoopt dat deze Oneliner wel eens aangenomen zou worden
Zo gek veel weet ik dus nog niet, behalve dat ze Elke heetquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wie is het misschien ken ik haar
Ok, dan weet je wat je te doen staatquote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alle tips zijn al 1000 keer voorbij gekomen en je hebt gelijk.
En haar badpak verbergt natuurlijk haar buik. Zo kun je niet echt een juist beeld van haar figuur krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is niet slank iig. In dingen als mollig en volslank geloof ik niet, dat ik gewoon een softe manier om te zeggen dat iemand dik is. Ze is in verhouding en niet lelijk, maar ze is wel gewoon te zwaar.
Weet ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |