... ik hoop niet dat je op blond, grote borsten en blauwe ogen valtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op blonde vrouwen viel met grote borsten en blauwe ogen.![]()
Maar dat heb ik mis dus. Jammer mijn zusje voldoet aan daar aan.
ik hoop niet dat hij op zijn zusje valtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
... ik hoop niet dat je op blond, grote borsten en blauwe ogen valt
Ben jij indisch ?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
Ze is net 20 dus te jong voor jouquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ook al niets voor mij, dus. Zonde
nee totaal niet. Eerder donker haar en de rest is niet zo belangrijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef Sinji het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik weet zelf niet eens waarop ik eigenlijk val.![]()
Is totaal verschillend.
Nee.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:00 schreef Flepke het volgende:
[..]
ik hoop niet dat hij op zijn zusje valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]Wat heb je aan een lekker zusje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Heloef wel? Ik voel me verlatenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ze is net 20 dus te jong voor jouhaha en bovendien wil ik jou niet als zwager
Dan heb ik heb eindelijk een keer iets wat andere niet hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Sinji het volgende:
^Waarom zou je met een mooie zusje willen patsen man??
Iets om mee op te scheppen natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat heb je aan een lekker zusje?
Tuurlijk heloef is mijn mattie hij mag wel met mijn zusjequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef Capstan het volgende:
[..]
En Heloef wel? Ik voel me verlaten
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]HIHI mijn zusje is toch lekkerderder. Dat zit in de familie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ik durf het bijna niet te vragen. Hoe oud is ze en is nog single?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef Flepke het volgende:
[..]
HIHI mijn zusje is toch lekkerderder. Dat zit in de familie.
Ok, dus terwijl andere jouw zusje neuken kan jij er tenminste mee tof doen op internet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
Iets om mee op te scheppen natuurlijk
Uit een pakje kan ik het ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel indisch koken. Shit.. wat zeg ik??
Nee en neequote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet te vragen. Hoe oud is ze en is nog single?
Stop making sense.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dus terwijl andere jouw zusje neuken kan jij er tenminste mee tof doen op internet.
Kan je het ook in een pakje?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Uit een pakje kan ik het ook.
Ik weet 100 % zeker dat mijn beide zusjes nog maagd zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dus terwijl andere jouw zusje neuken kan jij er tenminste mee tof doen op internet.
Familiekwaal?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
Ik weet 100 % zeker dat mijn beide zusjes nog maagd zijnen dat zullen blijven tot aan hun huwelijk
gelovig zijn
![]()
Dus eigenlijk heeft niemand er iets aan
Dus jij denkt dat gelovige meisjes/vrouwen daar de waarheid over spreken? Hoe heerlijk naïefquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet 100 % zeker dat mijn beide zusjes nog maagd zijnen dat zullen blijven tot aan hun huwelijk
gelovig zijn
![]()
Dus eigenlijk heeft niemand er iets aan
Ik doe inderdaad ook niet aan seks voor het huwelijk.quote:
Oh dus je zoekt gelijk een huwelijkspartner. Dan snap ik dat het wat lastiger is om iemand te vinden.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ik doe inderdaad ook niet aan seks voor het huwelijk.
De meeste waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:11 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat gelovige meisjes/vrouwen daar de waarheid over spreken? Hoe heerlijk naïef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |