Kloptquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:44 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Daar zitten er wel meer van hier
Vind je het heel erg dat ik daar niets van geloof?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Je praat tegen iemand die in een relatie zit, maar leuk geprobeerd.
Verder bedoel ik het niet zo vervelend, het is gewoon eenmaal zo dat je Paiq-avonturen altijd op niks uitdraaien. Je moet er maar gewoon de humor van inzien.
Specificeer nul ervaring. Heb je nog nooit met een vrouw gepraat. Heb je nog nooit met een vrouw gezoend? Heb je nog nooit sex gehad met een vrouw? En hoe denk je dat dat zelf komt?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef Capstan het volgende:
Capstan is de perfecte belichaming van dit topic, want hij loopt tegen de dertig en heeft nog nul ervaring met vrouwen.
Wellicht is dat al genoeg
Het volkslied van sudan word ook in andere landen gezongen, ofzoquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef Sinji het volgende:
[..]
JONGE, back me up bro, anderen lezen mee
Je weet wel wie ik bedoelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptmaar daar ben ik er geen een van.
HAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHHAHAHAAAAASHSSAASDFZADGSADFHAADFGHquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:45 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Verder bedoel ik het niet zo vervelend, het is gewoon eenmaal zo dat je Paiq-avonturen altijd op niks uitdraaien. Je moet er maar gewoon de humor van inzien.
Denk het juist niet.quote:
Je hebt iemand op het oog die geen blond haar heeftquote:
Nou, met vrouwen praten dat gaat nog netquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Specificeer nul ervaring. Heb je nog nooit met een vrouw gepraat. Heb je nog nooit met een vrouw gezoend? Heb je nog nooit sex gehad met een vrouw? En hoe denk je dat dat zelf komt?
FOK? Het wemelt hier van de koppels. Ik zal nooit op een datingsite zitten, zó geforceerd terwijl het juist beter is als een vrouw de mogelijkheid krijgt om je te ontdekken zonder dat je jezelf aan haar opdringt.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:47 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Geef eens een goede tip aan de mannen hier dan, waar ze wel een vrouw kunnen versieren?
Dit komt me vaag bekend voor en ik moet er gelijk weer van schijtenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:51 schreef Flepke het volgende:
Wij zijn de soldaten van God, de soldaten van ons vaderland
Wij zullen de roep voor opoffering nooit bedriegen.
De dood trotseren we bij tegenslag
Glorie kopen wij voor de hoogste prijs
Dit land is van ons
Onze Soedan zal leven tussen de naties
O zonen van de Soedan is dit uw standaard
Schouder de last, en bescherm uw land.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
Heel handig die spytool om te zien of er achter je rug word gelult.
Schreeuw een keer "ALLE VROUWEN ZIJN KUDTHOEREH". Heb je daar geen last meer van.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar seks en zoenen inderdaad niet. En hoe dat komt? Als je tien van de tien keer gewoon de lieve jongen, de goede vriend enzovoorts bent, dan is dat helaas niet zo moeilijk.
Alle vrouwen die ik zo'n beetje ooit op het oog had hadden geen blond haar.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt iemand op het oog die geen blond haar heeft?
Nee, niet erg.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
Vind je het heel erg dat ik daar niets van geloof?
En een vreemd soort humor heb je.Overigens is dat al meer dan sommige hier.
Als je een linkje wil mag je het ook gewoon vragen hoor.quote:
Ik zag je we naar me kijken:quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle vrouwen die ik zo'n beetje ooit op het oog had hadden geen blond haar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Subjectivity so subjectivequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kloptmaar daar ben ik er geen een van.
[..]
Vind je het heel erg dat ik daar niets van geloof?
En een vreemd soort humor heb je.Overigens is dat al meer dan sommige hier.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:54 schreef Flepke het volgende:
[..]
Ik zag je we naar me kijken:Ik kan wel altijd om je lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik dacht dat jij op blonde vrouwen viel met grote borsten en blauwe ogen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Alle vrouwen die ik zo'n beetje ooit op het oog had hadden geen blond haar.
Ook al niets voor mij, dus. Zondequote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op blonde vrouwen viel met grote borsten en blauwe ogen.![]()
Maar dat heb ik mis dus. Jammer mijn zusje voldoet aan daar aan.
Nee ik weet zelf niet eens waarop ik eigenlijk val.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij op blonde vrouwen viel met grote borsten en blauwe ogen.![]()
Maar dat heb ik mis dus. Jammer mijn zusje voldoet aan daar aan.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit komt me vaag bekend voor en ik moet er gelijk weer van schijten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |