SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Mwah, valt wel mee.quote:
Nu welquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Frankii het volgende:
Is het hier nog een beetje gezellig?
Nee man, saaie troep hier!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Frankii het volgende:
quote:
Ohja, dat is over twee weken alweer.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:52 schreef Nebo het volgende:
[..]
Nee man, saaie troep hier!
LOOOOOOOOS!!1
Hell yes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Frankii het volgende:
Jij ook weer terug dus? Gezellige boel, hoe is het met SB?quote:
Ontzettend goed.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:07 schreef Frankii het volgende:
[..]
Jij ook weer terug dus? Gezellige boel, hoe is het met SB?
Dude Frankers, ik heb laatst Psychonauts weer gespeeld, ik ben weer verliefdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:44 schreef Frankii het volgende:
Vraag het aan een zwerverquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
gisteren in de Python m'n fietssleutels verloren, en nu blijkt dat ik alleen reserve heb van m'n hangslot, niet van m'n normale slot...
Iemand ervaring met die dingen forceren? Of kan ik beter de slijptol van m'n vader lenen?
Koei is in de Efteling, dus ik zou haar vragen onder de Python te kijken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
gisteren in de Python m'n fietssleutels verloren, en nu blijkt dat ik alleen reserve heb van m'n hangslot, niet van m'n normale slot...
Iemand ervaring met die dingen forceren? Of kan ik beter de slijptol van m'n vader lenen?
Ik heb em laatst als Xbox original gekocht in de marketplace.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:30 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dude Frankers, ik heb laatst Psychonauts weer gespeeld, ik ben weer verliefd
Axa-sloten zijn wel te forceren, moet je even Googlen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:
Although I often smell of excrement, I should not be discriminated against as I provide a valuable service.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:46 schreef Frankii het volgende:
Rhubarb is a controversial pie flavour.
PICS om het te bewijzen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
sorry mannen, zo groot zijn mijn tieten nou ook weer niet dus het is niet mijn foto!
quote:
Helicopters can go up and down. Helicopters move sideways too, but not as fast as planes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Although I often smell of excrement, I should not be discriminated against as I provide a valuable service.
Die conclusie had ik al getrokkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry mannen, zo groot zijn mijn tieten nou ook weer niet dus het is niet mijn foto!
Milk!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Helicopters can go up and down. Helicopters move sideways too, but not as fast as planes.
Hij is 90 euro!quote:
pussy offerte.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef SuperFruitig het volgende:
pom pom pom, offertes maken van 3 a4tjes
Dat dus.quote:
Tot nu toe vind ik dat inderdaad het meest speciaal. Ik verwacht voor die prijs een lifesize catwoman-figurine.quote:
Tof beeldje en nog wat shit. Na berekening niet de veertig euro extra waard in ieder geval. Ik heb ook het normale exemplaar maar laten liggen, met pijn in mijn hart. Vanmiddag maar weer aan de Dark Souls!quote:
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zijn de enige keren dat ik er voor kies om te masseren, maar nog steeds is het een tijdelijke oplossing het probleem wordt er niet mee weggenomen. Maar bij kuiten kan het wel een flinke opluchting geven! Dus als je een keer een anti-spierpijn massage nodig hebt, je roept maar! (moet je wel deze kant op komen)
Batman oppikken als iemand anders de SP heeft uitgespeeld en hem voor een paar pleuro van de hand doet... win!quote:
Pauperquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden![]()
[..]
Batman oppikken als iemand anders de SP heeft uitgespeeld en hem voor een paar pleuro van de hand doet... win!
Heb 'm niet zo lang terug uitgespeeld, maar het trok me persoonlijk toch minder dan deeltje een.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
Vermaak me prima met Dragon Age 2, eerst die maar eens uitspelenIk ben nu 15 uur bezig en ik zit nog niet eens op een derde van de game
Blij dan dat ik er nooit aan begonnen ben want ik vond deel 1 echt niet te pruimen, houd wel van RPG's en Baldur's Gate heb ik hele fijne herinneringen aan maar Dragon Age kon mij niet bekoren!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb 'm niet zo lang terug uitgespeeld, maar het trok me persoonlijk toch minder dan deeltje een.
Het hele idee was daar groter en je bestaan belangrijker.
Geen idee ik heb deel 1 nooit gespeeld. DA2 leek me ook weinig aan maar ik heb hem opgepikt tijdens die actie van de MM waar je drie games voor 49 euro had. Ik wilde toen graag Portal 2 en Crysis 2 hebben, DA2 heb ik toen maar meegenomen omdat ik een derde game moest kiezen en voor die paar euro zou ik er geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb 'm niet zo lang terug uitgespeeld, maar het trok me persoonlijk toch minder dan deeltje een.
Het hele idee was daar groter en je bestaan belangrijker.
Maar dat is ondertussen alweer zoveel jaar geleden.. Of ze moeten met een nieuwe versie komen. Ach, eerst maar eens Skyrim straksquote:
Ik heb geen tijd voro die spellen meer, het schrikt mij juist af als ze zeggen dat er 200 uur gameplay in zitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Maar dat is ondertussen alweer zoveel jaar geleden.. Of ze moeten met een nieuwe versie komen. Ach, eerst maar eens Skyrim straks![]()
En voor een paar eu kan je je inderdaad wel vermaken met DA2 hoor, het is ook geen slecht spel ofzo.
Zelf 2 weken terug Alan Wake uit de budgetbak gehaald voor de xdoos. Voor een budgetspel bevalt het me best aardig eigenlijk
Same.. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voro die spellen meer, het schrikt mij juist af als ze zeggen dat er 200 uur gameplay in zit
Met een beetje oefening heb je die game in anderhalf uur uitquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd voro die spellen meer, het schrikt mij juist af als ze zeggen dat er 200 uur gameplay in zit
"Kill the rats in my basement!"quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:51 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb wel een beetje genoeg van die slechts 6-7 uur lang durende rollercoasters. Zo'n tergend langzame RPG tussendoor heeft dan ook wel eens wat
Alan wake is wel tofquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:29 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zelf 2 weken terug Alan Wake uit de budgetbak gehaald voor de xdoos. Voor een budgetspel bevalt het me best aardig eigenlijk
Yeah, een van m'n favoriete games op de 360! DLC is zeker tof, maar vooral de 2e heeft echt een paarquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Alan wake is wel tof. Gisteren toevallig uitgespeeld, nu bezig met DLC. (Eerste DLC is gratis als je hem nieuw hebt.)
Gameplay gaat tegen het einde wel beetje vervelen.
Ik vond hem niet zo saai als jij zei. Ook al moet ik je gameplay-wise wel gelijk geven.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Alan Wake saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai
Yeah dat is ook de reden dat ik de DLC niet meer ben gaan spelen. Ik was wel klaar met de game en het verhaal was ook wel toffig afgerond, wilde niet dat de DLC daar iets aan zou verneuken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
Alan wake is wel tof. Gisteren toevallig uitgespeeld, nu bezig met DLC. (Eerste DLC is gratis als je hem nieuw hebt.)
Verhaal afgerond?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:22 schreef Nebo het volgende:
[..]
Yeah dat is ook de reden dat ik de DLC niet meer ben gaan spelen. Ik was wel klaar met de game en het verhaal was ook wel toffig afgerond, wilde niet dat de DLC daar iets aan zou verneuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
Ben nu in episode 5, en het wordt inderdaad wel wat repetitief. Aan de andere kant houdt het verhaal me wel nog in z'n greep. En 'savonds in het donker spelen maakt het nog lekker eng ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:58 schreef Frankii het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Verhaal afgerond?Besef je wel dat de DLC geen antwoord zal geven op die vragen, had het gevoel dat het een paar nieuwe vragen opwierp en die wel beantwoorddeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
Moet ik nu bedankt zeggen? Ik speelde heel de DLC in de hoop op duidelijkheid.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Besef je wel dat de DLC geen antwoord zal geven op die vragen, had het gevoel dat het een paar nieuwe vragen opwierp en die wel beantwoordde
Helaasch helaasch! En een bedankje is denk ik wel op z'n plaats gezien de tijd en teleurstelling die ik je heb bespaard!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef Frankii het volgende:
[..]
Moet ik nu bedankt zeggen? Ik speelde heel de DLC in de hoop op duidelijkheid.
Bedankt!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Helaasch helaasch! En een bedankje is denk ik wel op z'n plaats gezien de tijd en teleurstelling die ik je heb bespaard!
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:25 schreef Frankii het volgende:
[..]
Verhaal afgerond?Nee, ik heb geen antwoord op die vragen, maar dat is toch juist het leuke aan het verhaal? Aan het einde met tig vragen zitten, maar toch met voldoening de game uitzetten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
Ja hoor, met een slijptol ben je er zo door heen! Ga vooral niet aan de gang met een ijzerzaag dan ben je 2 uur later nog geen 2 cm verder.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:29 schreef SpankmasterC het volgende:
Aldus onze in-house fietsenhelerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:45 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja hoor, met een slijptol ben je er zo door heen! Ga vooral niet aan de gang met een ijzerzaag dan ben je 2 uur later nog geen 2 cm verder.
Hehequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Aldus onze in-house fietsenheler
Ja jij had geen tijd om me te helpen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:46 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Aldus onze in-house fietsenheler
lolquote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja jij had geen tijd om me te helpen.
Dus heb ik mijn moeder maar gebeld, en zijn we samen mijn fiets met een slijptol te lijf gegaan.
Dixons 2x, FRS 2x, Game Mania 2x, V D, Dynabyte en Bart Smit hebben hem in ieder geval niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 16:10 schreef Frankii het volgende:
[..]
Bedankt!
Vandaag maar effe Arkham Asylum halen. Heb ik iets te doen tot de launch van Skyrim.
Op Steam is ie 10 euroquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dixons 2x, FRS 2x, Game Mania 2x, V D, Dynabyte en Bart Smit hebben hem in ieder geval niet.
bol.com, gcshop, frs-online en media-offer ook niet.
Lijkt net of ze alle voorraad teruggehaald hebben voor arkham city...
Wij zijn stoere chickiesquote:
Uhm kan hem wel op sturen als je wilt, voor de 360, wil ik hem wel alleen terug als je klaar er mee bentquote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Dixons 2x, FRS 2x, Game Mania 2x, V D, Dynabyte en Bart Smit hebben hem in ieder geval niet.
So I've noticedquote:
Hij lag in Utrecht volop in de Eplaza en Mediamarkt, had je daar even langs moeten wippen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:28 schreef Frankii het volgende:
[..]
Hihi. Je schreef wippen!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij lag in Utrecht volop in de Eplaza en Mediamarkt, had je daar even langs moeten wippen!
Die met de alternatieve dimensies of is er alweer een nieuwe?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:46 schreef Poit het volgende:
[..]
So I've noticed
Laatste Community aflevering is erg leuk
D'n dieje ja!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:05 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die met de alternatieve dimensies of is er alweer een nieuwe?
Even voor de duidelijkheid, ik zoek naar Arkham Asylum.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:04 schreef Nebo het volgende:
[..]
Hij lag in Utrecht volop in de Eplaza en Mediamarkt, had je daar even langs moeten wippen!
Ik heb Asylum 2 keerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:14 schreef lkb9000 het volgende:
Ik ben m'n Arkham Asylum kwijt
Tof dat je nu begint met Asylum, en niet meteen City, 1 van de beste games OOIT!
OOOOOOOOOOOIIIIIT!!!!!
Ow die lag ook bij de Mediamarkt, althans, de PS3-versie.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:40 schreef Frankii het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik zoek naar Arkham Asylum.
En Nick, dat zou echt briljant zijn.![]()
![]()
Ik zal daar morgen eens gaan checken.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ow die lag ook bij de Mediamarkt, althans, de PS3-versie.
Ik ben niet kapot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Poit het volgende:
Hoi!
En doeg..
Kinderbedtijd.. Ben kapot!!
Geen idee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pheno op 21-10-2011 08:10:32 ]
Nee, waaruit concludeer je dat?quote:
Mja, ik gooi er even een spoiler langs, mijn baas keek ook al van, uh, dude.quote:
Heldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik gooi er even een spoiler langs, mijn baas keek ook al van, uh, dude.
Vrijdag is bij mij ook een gewone werkdagquote:
Het mag, anders ha dik het wel helemaal weggehaald (tetten mogen ook niet in spoilers), maar een beetje rekening houden met mensen die geen prive-werkplek hebben is wel nicequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:18 schreef wc-eend het volgende:
Wat? Je mag dit gewoon posten buiten spoilers om... Dat jullie nu geen prive-werkplek hebben
Daarnaast... Ik FOK! via me mobiel op het werk
Pfffff jullie werkplek houdt maar rekening met mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het mag, anders ha dik het wel helemaal weggehaald (tetten mogen ook niet in spoilers), maar een beetje rekening houden met mensen die geen prive-werkplek hebben is wel nice
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Pfffff jullie werkplek houdt maar rekening met mij
That is not an option.quote:
Eend, dit is niet zo aardig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:36 schreef wc-eend het volgende:
Pfffff jullie werkplek houdt maar rekening met mij
Als je me een koekje geeft kan ik het vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je me een koekje geeft kan ik het vergeten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik gooi er even een spoiler langs, mijn baas keek ook al van, uh, dude.
quote:
Brede Aa.quote:
Eer dat ik daar ben ben je al klaar met werken... Ik geef je wel een koekje op de meet...quote:
Doen alsof ik werkquote:
Oja, da's leuk.quote:
Ach, moet wat doen.quote:
True... true.. Hoelang moet je nog doen alsof?quote:
AMBTENAREN YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!@!#@!@@@@@@@#12#$#$!@!!!quote:
Ik zit tot 17:00 op het werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben er tot half 2.. Dus moet kunnen. Maar op de meet is ook goed hoor.
6 uurtjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
True... true.. Hoelang moet je nog doen alsof?
Nee, dat laat ik aan Shar over.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eer dat ik daar ben ben je al klaar met werken... Ik geef je wel een koekje op de meet...
En waarom gaat Ross zijn plaatje niet achter de spoilerjullie houden niet van me
Ohquote:
Is Shar een true ambtenaar ja?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:56 schreef Solique het volgende:
[..]
6 uurtjes
[..]
Nee, dat laat ik aan Shar over.
Damn Ross, je hebt écht niks te doen hè?quote:
quote:
Best veel zelfs, maar zo'n plaatje maken kost me echt maar 15 seconden ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Damn Ross, je hebt écht niks te doen hè?.
Ahh ok. dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Best veel zelfs, maar zo'n plaatje maken kost me echt maar 15 seconden ofzo
quote:
wat what WHAAT!?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ga het alleen niet redden vandaag koei.
Ik had niks meer gehoord, dus was er ook al niet meer vanuit gegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ga het alleen niet redden vandaag koei.
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:58 schreef Nebo het volgende:
Tenminste, als het goed is gegaan vanaf mij iPad, anders heeft ie mazzel dat ik pas vanavond een computer beschikbaar heb!!
Eerst stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:01 schreef Nebo het volgende:
Ha Yvonne is net op tijd. Geef Fruitig eens een ban alsjeblieft!
Dat had ik natuurlijk al lang gedaan!quote:
Omdat het in bepaalde topics wel mag?quote:
en schijnbaar niet veel te doen dan als je gewoon kan fokkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrijdag is bij mij ook een gewone werkdagNou ja, veel mensen vrij, maar ik zit naast het raam waar iedereen langsloopt, ook van andere kamers. En er zijn veel koffieleuters die langslopen
neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:58 schreef yvonne het volgende:
Hulp gevraagd!
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Dit, dat logotje zit gewoon in de weg in de headerquote:
Ga je gang, maar niet zolang ik nog de rechten hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:09 schreef koei het volgende:
Ja zeg, mn post is gewoon verwijderd!
wacht maar nebo, zodra je modrechten weg zijn spam ik dit hele topic vol met rebecca black! En dan zo'n versie die automatisch begint te spelen!
Je stopt ook als ER?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ga je gang, maar niet zolang ik nog de rechten heb
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:14 schreef koei het volgende:
Sorry shar, ik lig nog in bed. zodra ik daar uit kom moet ik nuttige dingen doen dus dat stel ik zo lang mogelijk uit.
Omdat dat quotes waren van Rebecca Black, they had to be destroyed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Waarom zijn er nou weer posts gedelete?
En Nebo je faalt ons jongen, ik ben teleurgesteld
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat dat quotes waren van Rebecca Black, they had to be destroyed!
Gaat meer om het opdringen, dan sowieso al geen stemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit, dat logotje zit gewoon in de weg in de header
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:38 schreef Kn0x het volgende:
My God, ik kijk weer eens in GAM SC en zie gelijk R.Black. Het is weer vrijdag hoor.
quote:
Nja weet niet, heb de clip nog nooit gezienquote:
Volg het URELLETJE dan!!quote:
Doet ut ook nie!quote:
Ook nietquote:
Ninjaaaa!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ook niet! (en die stond er net nog niet
)
FM 12 al binnenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:04 schreef Kn0x het volgende:
Dangit, teveel Rebecca voor de vrijdag. It's just too MUCH!
Gister uitgespeeld. Was een mooi spelquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Besef je wel dat de DLC geen antwoord zal geven op die vragen, had het gevoel dat het een paar nieuwe vragen opwierp en die wel beantwoordde
Al sinds dinsdag. Reviewedities FTW!!!quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:14 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Al sinds dinsdag. Reviewedities FTW!!!
Heb al bijna een seizoen erop zitten.
Fout.quote:
Haters zullen haten. Hij bevalt prima in ieder geval. Sneller, efficienter en mooier. Ook rommeliger helaas.quote:
Tot over twee dagen kerel. Don't fuck with the Nebo als hij je gewaarschuwd heeft!quote:
quote:
Bij deze start ik het FREE FRUITIG LIBERATION FRONTquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tot over twee dagen kerel. Don't fuck with the Nebo als hij je gewaarschuwd heeft!
Nu je handen er vanaf halenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:38 schreef Nebo het volgende:
You don't wanna go there Poit![]()
Het is uit mijn handen verder, dus kijk mij er vooral niet op aan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:40 schreef Nebo het volgende:
Fruit daagde me uit vorige week, daar heb ik op gereageerd. Ik heb mijn handen verder nergens opWelk nummer bedoel je? Deze?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Access Denied
The web resource has been deemed by your administrator to be unsafe or unsuitable for you to access. The resource has been blocked.
Ik vind deze vooral H4WT!quote:
Dat hoofdquote:
quote:
haha we shall seequote:
http://ishetvrijdag.nl/quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:05 schreef player2178 het volgende:
[..]
_o-
hoe kom je er bij het is vrijdag?
Ik was niet aan het hatenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:22 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Haters zullen haten. Hij bevalt prima in ieder geval. Sneller, efficienter en mooier. Ook rommeliger helaas.
heeft ie nu serieus een banquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Tot over twee dagen kerel. Don't fuck with the Nebo als hij je gewaarschuwd heeft!
David Guettaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
net mijn kaartjes voor david guetta binnen, straks even de drankmuntjes ophalen en ik ben klaar voor een gratis avondje feesten en zuipen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Nice! Ergens gewonnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:08 schreef Sharana_LV het volgende:
net mijn kaartjes voor david guetta binnen, straks even de drankmuntjes ophalen en ik ben klaar voor een gratis avondje feesten en zuipen
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:10 schreef Poit het volgende:
[..]
David Guetta
Gratis zuipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee mijn zus is evenementmanager dus krijg voor de meeste feesten waar ik heen wil wel kaartjes, en soms ook drankmuntjes zoals nu, of vip bandjes enzoquote:![]()
fix ook voor onsquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Nee mijn zus is evenementmanager dus krijg voor de meeste feesten waar ik heen wil wel kaartjes, en soms ook drankmuntjes zoals nu, of vip bandjes enzo
Oeh, doet ze ook mij vrijkaartjes geven voor Rammstein?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Nee mijn zus is evenementmanager dus krijg voor de meeste feesten waar ik heen wil wel kaartjes, en soms ook drankmuntjes zoals nu, of vip bandjes enzo
Bij dit feest kreeg ik ook maar 2 kaarten omdat het dus extreem druk isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:15 schreef player2178 het volgende:
[..]
fix ook voor ons
gewoon een fok! meating
Cool hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij dit feest kreeg ik ook maar 2 kaarten omdat het dus extreem druk isBij het vorige feest kon ik wel met meerdere mensen naar binnen, vaak als het gastenlijst is kan ik met een zooi mensen, maar als ik losse kaartjes krijg dus niet
ik ben al lang al blij dat ik wat krijg, die kaarten waren 60 euro per stuk, plus dan nog drankjes, scheelt mij hoop geld!
Bij volt loves summer moest ik trouwens wel als schoonmaakster naar binnenquote:
dus wanneer is de volgende fok! meating op een festivalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij dit feest kreeg ik ook maar 2 kaarten omdat het dus extreem druk isBij het vorige feest kon ik wel met meerdere mensen naar binnen, vaak als het gastenlijst is kan ik met een zooi mensen, maar als ik losse kaartjes krijg dus niet
ik ben al lang al blij dat ik wat krijg, die kaarten waren 60 euro per stuk, plus dan nog drankjes, scheelt mij hoop geld!
Haha lachen! Maar wel enorm handig zo'n zus!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij volt loves summer moest ik trouwens wel als schoonmaakster naar binnenkreeg ik schoonmaaksters armbandje om, moest ik door die ingang, dan naar het feest en kon hem daar weer afknippen ;D
Had je daar wel je bijbehorende outfit voor aan dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bij volt loves summer moest ik trouwens wel als schoonmaakster naar binnenkreeg ik schoonmaaksters armbandje om, moest ik door die ingang, dan naar het feest en kon hem daar weer afknippen ;D
Geen vijfde seizoen van IT Crowdquote:Graham Linehan, creator of The IT Crowd, announced last night he has no plans for a new series, but there will be a one-off special.
Zeker!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Haha lachen! Maar wel enorm handig zo'n zus!
haha nee gelukkig was het alleen armbandjequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:23 schreef Poit het volgende:
[..]
Had je daar wel je bijbehorende outfit voor aan dan?
[ afbeelding ]
Ultraquote:
Weer een fantasie armerquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
haha nee gelukkig was het alleen armbandje
Duuuuuuudddeeee!!quote:
Bloedserieus jonguh, siriejeus!quote:
Screens?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
NEBO!!!
Waarom hebben zommige topiecs een zwarte border in m'n myat ipv een witter border?
Geen idee! Zal eens kijken of ik het ook heb als ik thuis ben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:12 schreef Poit het volgende:
NEBO!!!
Waarom hebben zommige topiecs een zwarte border in m'n myat ipv een witter border?
Their milk isn't delicious?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:26 schreef Frankii het volgende:
Denk je even lekker gezond te doen en een bekertje melk te drinken op t werk.
Zit je klonten te eten.
Welke browser?quote:
Chrome. MacOS.quote:
Hmm ik heb er hier met Chrome geen last van. Een reboot van de browser helpt ook niet?quote:
Ik heb er ook geen last van, het viel me gewoon opquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:37 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Hmm ik heb er hier met Chrome geen last van. Een reboot van de browser helpt ook niet?
Smartassquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen last van, het viel me gewoon op
Zeker slimme billen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:45 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Smartass
Hier zie ik niks soortgelijks. Ook in andere browsers niet.
Is ook uitverkocht (was al snel trouwens)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Netjes je oefeningen gedaan jongeman?quote:
Rammsteinquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Oeh, doet ze ook mij vrijkaartjes geven voor Rammstein?
Ja, wil van die problemen af dus luister ik braaf naar hem. Hij heeft me alleen wel pijn gedaan onder het mom van 'mobiliseren'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 16:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Netjes je oefeningen gedaan jongeman?
Had ie nog nieuwe tips en trucs voor je zodat je zo snel mogelijk weer een vitaal kontje hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, wil van die problemen af dus luister ik braaf naar hem. Hij heeft me alleen wel pijn gedaan onder het mom van 'mobiliseren'
Ja dat is altijd een leuk trucje als je je als fysio wilt afreageren op iemandquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, wil van die problemen af dus luister ik braaf naar hem. Hij heeft me alleen wel pijn gedaan onder het mom van 'mobiliseren'
Nouquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:53 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja dat is altijd een leuk trucje als je je als fysio wilt afreageren op iemand
Tips zijn niet nodig met een kontje als de mijnequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:53 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Had ie nog nieuwe tips en trucs voor je zodat je zo snel mogelijk weer een vitaal kontje hebt?
Fysio's moeten soms gewoon lomp zijn, is beter voor de patient!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:54 schreef Poit het volgende:
[..]
Nou
[..]
Tips zijn niet nodig met een kontje als de mijne
Zolang het maar helpt. Heb er wel vertrouwen in bij die kerel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 17:56 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Fysio's moeten soms gewoon lomp zijn, is beter voor de patient!
Ik huil nog even met je meequote:
Ik ween ook nog een keerquote:
Ja, Steam is een mooi iets!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:30 schreef Poit het volgende:
Bevat 7 items: Grand Theft Auto, Grand Theft Auto 2, Grand Theft Auto 3, Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto: Episodes from Liberty City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City
10 EURO!!
Zeker.. Weet niet of ik het ga kopen though.. Heb nog zo veel wat ik wil doen maar nog geen eens opgestart heb (zoals blood bowlquote:
Hij is geband door iemand anders nadat Nebo er melding van had gemaakt, vanwege het tig keer posten van dat filmpje en daardoor topicverneukenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 18:44 schreef badboynova het volgende:
joehoe is fruit al gebant door Nebo voor de vrijdag theme song?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |