Although I often smell of excrement, I should not be discriminated against as I provide a valuable service.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:46 schreef Frankii het volgende:
Rhubarb is a controversial pie flavour.
PICS om het te bewijzen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
sorry mannen, zo groot zijn mijn tieten nou ook weer niet dus het is niet mijn foto!
quote:
Helicopters can go up and down. Helicopters move sideways too, but not as fast as planes.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Although I often smell of excrement, I should not be discriminated against as I provide a valuable service.
Die conclusie had ik al getrokkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:09 schreef Sharana_LV het volgende:
sorry mannen, zo groot zijn mijn tieten nou ook weer niet dus het is niet mijn foto!
Milk!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:11 schreef Frankii het volgende:
[..]
Helicopters can go up and down. Helicopters move sideways too, but not as fast as planes.
Hij is 90 euro!quote:
pussy offerte.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:10 schreef SuperFruitig het volgende:
pom pom pom, offertes maken van 3 a4tjes
Dat dus.quote:
Tot nu toe vind ik dat inderdaad het meest speciaal. Ik verwacht voor die prijs een lifesize catwoman-figurine.quote:
Tof beeldje en nog wat shit. Na berekening niet de veertig euro extra waard in ieder geval. Ik heb ook het normale exemplaar maar laten liggen, met pijn in mijn hart. Vanmiddag maar weer aan de Dark Souls!quote:
Die ga ik onthoudenquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat zijn de enige keren dat ik er voor kies om te masseren, maar nog steeds is het een tijdelijke oplossing het probleem wordt er niet mee weggenomen. Maar bij kuiten kan het wel een flinke opluchting geven! Dus als je een keer een anti-spierpijn massage nodig hebt, je roept maar! (moet je wel deze kant op komen)
Batman oppikken als iemand anders de SP heeft uitgespeeld en hem voor een paar pleuro van de hand doet... win!quote:
Pauperquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:50 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die ga ik onthouden![]()
[..]
Batman oppikken als iemand anders de SP heeft uitgespeeld en hem voor een paar pleuro van de hand doet... win!
Heb 'm niet zo lang terug uitgespeeld, maar het trok me persoonlijk toch minder dan deeltje een.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:01 schreef Rossdale het volgende:
Vermaak me prima met Dragon Age 2, eerst die maar eens uitspelenIk ben nu 15 uur bezig en ik zit nog niet eens op een derde van de game
Blij dan dat ik er nooit aan begonnen ben want ik vond deel 1 echt niet te pruimen, houd wel van RPG's en Baldur's Gate heb ik hele fijne herinneringen aan maar Dragon Age kon mij niet bekoren!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb 'm niet zo lang terug uitgespeeld, maar het trok me persoonlijk toch minder dan deeltje een.
Het hele idee was daar groter en je bestaan belangrijker.
Geen idee ik heb deel 1 nooit gespeeld. DA2 leek me ook weinig aan maar ik heb hem opgepikt tijdens die actie van de MM waar je drie games voor 49 euro had. Ik wilde toen graag Portal 2 en Crysis 2 hebben, DA2 heb ik toen maar meegenomen omdat ik een derde game moest kiezen en voor die paar euro zou ik er geen spijt van krijgen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heb 'm niet zo lang terug uitgespeeld, maar het trok me persoonlijk toch minder dan deeltje een.
Het hele idee was daar groter en je bestaan belangrijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |