Ik ben niet kapot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Poit het volgende:
Hoi!
En doeg..
Kinderbedtijd.. Ben kapot!!
Geen idee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pheno op 21-10-2011 08:10:32 ]
Nee, waaruit concludeer je dat?quote:
Mja, ik gooi er even een spoiler langs, mijn baas keek ook al van, uh, dude.quote:
Heldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik gooi er even een spoiler langs, mijn baas keek ook al van, uh, dude.
Vrijdag is bij mij ook een gewone werkdagquote:
Het mag, anders ha dik het wel helemaal weggehaald (tetten mogen ook niet in spoilers), maar een beetje rekening houden met mensen die geen prive-werkplek hebben is wel nicequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:18 schreef wc-eend het volgende:
Wat? Je mag dit gewoon posten buiten spoilers om... Dat jullie nu geen prive-werkplek hebben
Daarnaast... Ik FOK! via me mobiel op het werk
Pfffff jullie werkplek houdt maar rekening met mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het mag, anders ha dik het wel helemaal weggehaald (tetten mogen ook niet in spoilers), maar een beetje rekening houden met mensen die geen prive-werkplek hebben is wel nice
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Pfffff jullie werkplek houdt maar rekening met mij
That is not an option.quote:
Eend, dit is niet zo aardig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:36 schreef wc-eend het volgende:
Pfffff jullie werkplek houdt maar rekening met mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |