Ik ben niet kapot.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 22:31 schreef Poit het volgende:
Hoi!
En doeg..
Kinderbedtijd.. Ben kapot!!
Geen idee...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pheno op 21-10-2011 08:10:32 ]
Nee, waaruit concludeer je dat?quote:
Mja, ik gooi er even een spoiler langs, mijn baas keek ook al van, uh, dude.quote:
Heldquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik gooi er even een spoiler langs, mijn baas keek ook al van, uh, dude.
Vrijdag is bij mij ook een gewone werkdagquote:
Het mag, anders ha dik het wel helemaal weggehaald (tetten mogen ook niet in spoilers), maar een beetje rekening houden met mensen die geen prive-werkplek hebben is wel nicequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:18 schreef wc-eend het volgende:
Wat? Je mag dit gewoon posten buiten spoilers om... Dat jullie nu geen prive-werkplek hebben
Daarnaast... Ik FOK! via me mobiel op het werk
Pfffff jullie werkplek houdt maar rekening met mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het mag, anders ha dik het wel helemaal weggehaald (tetten mogen ook niet in spoilers), maar een beetje rekening houden met mensen die geen prive-werkplek hebben is wel nice
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:36 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Pfffff jullie werkplek houdt maar rekening met mij
That is not an option.quote:
Eend, dit is niet zo aardig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:36 schreef wc-eend het volgende:
Pfffff jullie werkplek houdt maar rekening met mij
Als je me een koekje geeft kan ik het vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:06 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je me een koekje geeft kan ik het vergeten.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik gooi er even een spoiler langs, mijn baas keek ook al van, uh, dude.
quote:
Brede Aa.quote:
Eer dat ik daar ben ben je al klaar met werken... Ik geef je wel een koekje op de meet...quote:
Doen alsof ik werkquote:
Oja, da's leuk.quote:
Ach, moet wat doen.quote:
True... true.. Hoelang moet je nog doen alsof?quote:
AMBTENAREN YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!@!#@!@@@@@@@#12#$#$!@!!!quote:
Ik zit tot 17:00 op het werkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:44 schreef Kuukske het volgende:
Ik ben er tot half 2.. Dus moet kunnen. Maar op de meet is ook goed hoor.
6 uurtjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
True... true.. Hoelang moet je nog doen alsof?
Nee, dat laat ik aan Shar over.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:37 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Eer dat ik daar ben ben je al klaar met werken... Ik geef je wel een koekje op de meet...
En waarom gaat Ross zijn plaatje niet achter de spoilerjullie houden niet van me
Ohquote:
Is Shar een true ambtenaar ja?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:56 schreef Solique het volgende:
[..]
6 uurtjes
[..]
Nee, dat laat ik aan Shar over.
Damn Ross, je hebt écht niks te doen hè?quote:
quote:
Best veel zelfs, maar zo'n plaatje maken kost me echt maar 15 seconden ofzoquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Damn Ross, je hebt écht niks te doen hè?.
Ahh ok. dat scheelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Best veel zelfs, maar zo'n plaatje maken kost me echt maar 15 seconden ofzo
quote:
wat what WHAAT!?!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ga het alleen niet redden vandaag koei.
Ik had niks meer gehoord, dus was er ook al niet meer vanuit gegaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:41 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik ga het alleen niet redden vandaag koei.
Ik denk het nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:58 schreef Nebo het volgende:
Tenminste, als het goed is gegaan vanaf mij iPad, anders heeft ie mazzel dat ik pas vanavond een computer beschikbaar heb!!
Eerst stemmenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:01 schreef Nebo het volgende:
Ha Yvonne is net op tijd. Geef Fruitig eens een ban alsjeblieft!
Dat had ik natuurlijk al lang gedaan!quote:
Omdat het in bepaalde topics wel mag?quote:
en schijnbaar niet veel te doen dan als je gewoon kan fokkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 08:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrijdag is bij mij ook een gewone werkdagNou ja, veel mensen vrij, maar ik zit naast het raam waar iedereen langsloopt, ook van andere kamers. En er zijn veel koffieleuters die langslopen
neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:58 schreef yvonne het volgende:
Hulp gevraagd!
De eindsprint is ingezet. Nog precies een week te gaan waarin gestemd kan worden op FOK.nl voor de Website van het Jaar. Stemmen kan nog tot 10:00 uur op 28 oktober!
http://www.websitevanhetjaar.nl/vote.php?id=139
Dit, dat logotje zit gewoon in de weg in de headerquote:
Ga je gang, maar niet zolang ik nog de rechten hebquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:09 schreef koei het volgende:
Ja zeg, mn post is gewoon verwijderd!
wacht maar nebo, zodra je modrechten weg zijn spam ik dit hele topic vol met rebecca black! En dan zo'n versie die automatisch begint te spelen!
Je stopt ook als ER?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ga je gang, maar niet zolang ik nog de rechten heb
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:14 schreef koei het volgende:
Sorry shar, ik lig nog in bed. zodra ik daar uit kom moet ik nuttige dingen doen dus dat stel ik zo lang mogelijk uit.
Omdat dat quotes waren van Rebecca Black, they had to be destroyed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:19 schreef Rossdale het volgende:
Waarom zijn er nou weer posts gedelete?
En Nebo je faalt ons jongen, ik ben teleurgesteld
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:20 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat dat quotes waren van Rebecca Black, they had to be destroyed!
Gaat meer om het opdringen, dan sowieso al geen stemquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Dit, dat logotje zit gewoon in de weg in de header
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:38 schreef Kn0x het volgende:
My God, ik kijk weer eens in GAM SC en zie gelijk R.Black. Het is weer vrijdag hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |