Ook voor jezelf?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:44 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh en mn skipak is een week verder gezet
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 19:56 schreef pessie het volgende:
Doe je Floris zaterdag dé trui aan? Hoop ik dat ie voor die tijd binnen is
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 20:00 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ook voor jezelf?
Hier gelukkig skipak niet meer verzet, maar moet natuurlijk nog zien of hij er echt eind nov is.
Hmm, even denken, welke heb jij van name it, ook deze?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 herkenbaar!quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:22 schreef Lijnloos het volgende:
Oh Pyjama'sIk ben echt een freak wat dat betreft... als ik me niet inhoud heeft Minke straks echt honderd pyjama's. Ik vind ze zo leuk! Maar we hebben er nu meer dan zat. Een totaaldinges (van Bodpa overgenomen) en een paar losse shirt-broekje combi's. In alle soorten en maten (korte mouwen, lange mouwen) maar allemaal roze!
(serieus, waar ging het mis... Ik heb altijd geroepen dat mijn meisje niet zo'n zuurstok-minded-kind zou worden, en nu al koop ik haast alleen maar roze zut?
)
Dat laatste hoeft niet eens per sé vind ik. Isabeau heeft er een aantal van haar neefje en die zijn helemaal niet meisjesachtig, maar ik vind ze heel schattig staan.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:57 schreef becky27 het volgende:
oh ik heb echt niets met pyjama's. Als ze maar fijn slapen. En een beetje meisjesachtig zijn.
Ow die heb ik ook al een paar keer in mijn handen gehad maar durf hem niet voor Sarah te kopen, de kleur idd... Ben er wel achter dat blauw en echt zuurstok roze haar mooi staanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:56 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb trouwens nog steeds het idee dat Ivan werkelijk alles leuk staat en bij Lena bijna niets. Ik dacht dat dit shirtje bijvoorbeeld wel leuk zou staan, maar als ze het aan heeft ziet ze eruit alsof ze ziek is. De kleur is niet diep genoeg of zo.
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01 91853 47005 06 0031 4.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Hennes heeft rompers in hele maten volgens mij, en daar heeft Saar nu 74 van en die zitten eigenlijk best mooi, maar Saar is een stuk boller dan Lena natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:02 schreef Claudia_x het volgende:
Rompers zijn ookal zo'n drama momenteel. Ze zit in 74/80 maar alles slobbert aan die dingen. Dat ken ik ook niet van Ivan.
Ivan heeft deze week voor het eerst dit seizoen weer truien aan. Ik heb een stapel nieuwe exemplaren in zijn kast liggen, maar die zitten maar net goed. Hij gaat nu gewoon op 98 over.![]()
Ow hema rompers zaten bij Jaël ook zo vreselijk, daar had ik H&M en prenatal voor. Prenatal is voor Saar te smal en Hema zit bij Saar juist weer okeej.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
74 van de H&M zit gek genoeg weer te krap. Het is vooral de pasvorm van de Hemarompers die volledig ongeschikt is voor Lena. De mouwen zijn te lang, de rompers glijden van haar schouders, rond haar buik kan het net en de lengte is ook goed.
Ja broeken 98 en bovenkleding echt 98-104 maar hier zit ze al een tijdje in en hopelijk nog de hele winter ik denk dat ze nu richting de meter gaat. We moesten eigenlijk naar CB vandaag maar dat ging neit door kregen we een brief van, best jammer want ik ben best benieuwd naar haar stats.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
Jaël zit alweer in 98/104? Sodeju!
Ja, vinden jullie? Ik ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:11 schreef Sorbootje het volgende:
Die schoenen zijn wel behoorlijk geweldig inderdaad.
Ik had vroeger toen ik nog alleen was thuis woonde en hard werkte echt wel 30 paar sneakers, ik hou ervanquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, vinden jullie? Ik ook!Adidas! Bye bye babymeuk, hello toffe sneakers.
Koninginnedag 2010, toen kochten we dat wagentje en liep ze er voor het eerst achterquote:Op donderdag 20 oktober 2011 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Zou goed kunnen! Heb je nog een foto van Senna erin?
Ik wilde Petit Bateau voorstellen, maar dat sluit hier perfect aan terwijl de 74 rompers van H&M een beetje wijd zijn (maar verder prima, leuk en fijn want ook in donkere kleurenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:05 schreef Claudia_x het volgende:
74 van de H&M zit gek genoeg weer te krap.
Ja oud zijn ze opeens he.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:25 schreef Claudia_x het volgende:
Ik had in Frankrijk een paar rompers gekocht die qua pasvorm goed zaten. (Ik ben zo dom geweest om maat 6 maanden te kopen daar. Ik stond er op een of andere manier niet bij stil dat ze al bijna 9 maanden oud was.)
Ja en die zit haar dus niet goed. Ze heeft te spekkige billenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:18 schreef MamaPurk het volgende:
![]()
![]()
Senna
![]()
![]()
![]()
Pvoesss ik haal ondergoed bij de H&M en die kun je in setjes combineren.
Bij Nathan slobberen de Name-It rompers.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:27 schreef Vanyel het volgende:
Name it? Valt ongeveer zoals H&M, maar naar mijn idee toch nog net iets losser.
i knowwwwww, daarom, mn favo, lekker oldschool tim burton like.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 08:39 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dat laatste hoeft niet eens per sé vind ik. Isabeau heeft er een aantal van haar neefje en die zijn helemaal niet meisjesachtig, maar ik vind ze heel schattig staan.
[ afbeelding ]
KD, dat rood-zwart gestreepte shirtje. Wat een briljánte pasvorm! Ik ben er zó blij mee! Ik zal vanmiddag even een foto maken.
Ja dat zei je al, maar ik geloof niks tot ik het zelf ziequote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
i knowwwwww, daarom, mn favo, lekker oldschool tim burton like.
Ja, nou, pff. Het lukt me bij Lena maar moeilijk om mee te groeien. Als ik bijvoorbeeld op het oog kleertjes scan dan denk ik steevast dat iets te groot zal zitten terwijl het gewoon prima valt.quote:
Geen idee! Ik heb voor dit seizoen truien gekocht bij de H&M, 3Suisses en de Zara, dus het zal wel een van die drie zijn. (Ik kan de trui niet in de wasmand vinden. Joost mag weten wat mijn lief ermee gedaan heeft.)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:34 schreef pessie het volgende:
Claudia, ik vind de trui van Ivan supertof! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?![]()
Ja vroeger dus haalde mijn mama ook alles bij de V&D..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:34 schreef pessie het volgende:
[..]
Bij Nathan slobberen de Name-It rompers.
Claudia, ik vind de trui van Ivan supertof! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?![]()
Pvoess, V&D. Haalt mn schoonzus de setjes voor haar meiden en die hebben pas spekkige billen!
Jaël is ook heel spekkig hoor en dan zelfs nog een luier ertussen..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja en die zit haar dus niet goed. Ze heeft te spekkige billen
Lastig zeg en ondergoed moet gewoon goed zitten!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:43 schreef Pvoesss het volgende:
Ja ik weet ook niet hoe het komt, maar H&M zit dus niet ok.
Ook de broeken zijn bij de billen vaak te klein![]()
Ik ga eens even online kijken!
hier andersom, alles zakt van r heupen en reet afquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:46 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
Lastig zeg en ondergoed moet gewoon goed zitten!
Ik heb ook een setje met nijntje van de prenatal (gekregen, zou ik nooit zelf aanschaffen geloof ik) maar dat zit ook wel goed eigenlijks
haha ik ook, vind het over het algemeen te duur en die bij ons is te krap voor kinderwagens enzo.. En dat terwijl ze een babywinkel zijn! maar mijn zusje is er helemaal weg van en komt er dus wel regelmatigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:48 schreef Pvoesss het volgende:
Oh ik moet eerlijk zeggen ik kom dus echt nooit in de prenatal![]()
Die winkel ontwijk ik altijd.. Maar daar kan ik ook kijken
Ik heb dat precies omgekeerdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:37 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, nou, pff. Het lukt me bij Lena maar moeilijk om mee te groeien. Als ik bijvoorbeeld op het oog kleertjes scan dan denk ik steevast dat iets te groot zal zitten terwijl het gewoon prima valt.
ik koop ondergoed altijd 2 maten kleiner (voor de jongens, was het maar zo'n feest in mijn maat) M'n kleine is nu nét uit 110-116. Vooral met boxers vind ik van die wapperende pijpjes helemaal niks.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:16 schreef mignonne het volgende:
MP wat een leuke score!
Ivandie sneakers zijn heul tof!
ik geloof dat die trui van H&M is, en ik weet niet waarom ik dat weet![]()
Pyjama's, ik hou ervan! Hoewel het me dan weer niet zo heel kan schelen wat erop staat enzo, dat vind ik al snel goed. Maar vooral die uit een stuk daar heb ik echt een zwak voor. Nu mag het nog
Over ondergoed, Pvoesss (dacht ik?) hier valt H&M ook ruim qua ondergoed. Ik vind de zeeman wat dat betreft fijner qua pasvorm. Qua broeken enzo zakt het meeste nog steeds van die billen af
Ik heb daar ook gewoon setjes vandaan bij zeeman trouwens. Maar dat zijn dan wel van die ajour-broekjes en hemdjes enzo. En een setje met een hemd en onderbroek met van die lieveheersbeestjes erop.
Waarom krijg ik nu zo'nquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik koop ondergoed altijd 2 maten kleiner (voor de jongens, was het maar zo'n feest in mijn maat) M'n kleine is nu nét uit 110-116. Vooral met boxers vind ik van die wapperende pijpjes helemaal niks.
geen idee?quote:
wat grappig, ik koop ondergoed juist altijd als eerste een maatje groter (t.o.v. de rest van de kleding). ook omdat ik het heet wil kunnen wassen en het wel eens de droger in gaat, zodat een beetje krimp niet erg is. maar vooral omdat het me zo vervelend lijkt als dat te strak zit. er zijn tegenwoordig natuurlijk wel mooie boxers met sluitende pijpjes, ipv die 'wapperende', dat lijkt me ook geen pretje onder een broek. en van die net te korte, opkruipende hemdjes, ook niet fijn.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:28 schreef debuurvrouw het volgende:
ik koop ondergoed altijd 2 maten kleiner (voor de jongens, was het maar zo'n feest in mijn maat) M'n kleine is nu nét uit 110-116. Vooral met boxers vind ik van die wapperende pijpjes helemaal niks.
uiteraard knijpt het niet afquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:32 schreef pessie het volgende:
[..]
Het klinkt alsof het afknijpt. Zal ongetwijfeld niet zo zijn maar tsja...
de hemden koop ik dan weer één maat kleiner, voor de lengte. De hema heeft nu van die lekkere lange met stretch die sluiten goed aan. mijn jongens zijn nogal smalletjes, misschien ben ik niet echt maatgevend (quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:34 schreef trui het volgende:
[..]
wat grappig, ik koop ondergoed juist altijd als eerste een maatje groter (t.o.v. de rest van de kleding). ook omdat ik het heet wil kunnen wassen en het wel eens de droger in gaat, zodat een beetje krimp niet erg is. maar vooral omdat het me zo vervelend lijkt als dat te strak zit. er zijn tegenwoordig natuurlijk wel mooie boxers met sluitende pijpjes, ipv die 'wapperende', dat lijkt me ook geen pretje onder een broek. en van die net te korte, opkruipende hemdjes, ook niet fijn.
die hebben we hier ookquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:33 schreef Sjeen het volgende:
Hier ook kleiner ondergoed dan de gewone maat hoor, anders hangt het zo op haar knieën. Zowel de hemdjes (jurkjes in Isa's geval, bij normale maat) als onderbroekjes. Ik koop meestal bij Hema overigens en boxershortjes bij AH.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
uiteraard knijpt het niet afik koop die maat niet omdat ik het zo leuk vind om kleine kleertjes te kopen ofzo.
![]()
Ow crap, ik ben puur op de bloemetjes afgegaan. Dat ziet er idd wel hakkerig uit,quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:00 schreef Sorbootje het volgende:
Hebben die dingen nou hakjes?!
(ik vind ze wel leuk hoor!)
Die heb ik in meerdere maten gekochtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:47 schreef Reilain het volgende:
[ afbeelding ]
Deze vind ik zo leuk!
Petit Bateau was hier het enige dan niet te ruim wasquote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:00 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Die heb ik in meerdere maten gekocht
Hier zit ook geen romper die echt goed past. Ja maat 50/56 valt qua pasvorm prima maar die zijn inmiddels echt te kort en 62/68 zit veel te ruim
En het houdt zo lekker lang vorm. Ik heb PB rompers die al door 2 nichtjes gedragen zijn en nog perfect zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Petit Bateau was hier het enige dan niet te ruim was
[ afbeelding ]
De romper van H&M maat 86 was Leah ook veel te groot (en zij is 88 cm lang)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 14:30 schreef pessie het volgende:
De trui lijkt in maat 86 goed maar de romper echt veeeeel te groot. Meneer ligt nu nog te slapen, straks even passen.
Dan hebben ze echt 2 dezelfdequote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:26 schreef pessie het volgende:
DML die legging heeft Nathan ookVolgens mij heeft Floris van Son em ook
![]()
Ik snap niet zo goed waarom de romper echt 5 cm te lang is (en dat is die langer dan de name-it romper en die zit nog ruim) en de trui alleen eventjes de mouwtjes een beetje omgeslagen. Ik had wat trui betreft echt geen 80 moeten hebben want dan was hij er binnen 2 weken uitgegroeid qua armen.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 18:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dan hebben ze echt 2 dezelfde![]()
En maar.goed dat ik 86 tegen je zei
ze is niet zo lang, een cm of 64 hooguit. Maar wel een lange romp ( van dr vader) en korte benen. En ze heeft flinke spekbilletjes, dus dat maakt dat ze 68 enkele maat of 74/80 dubbele maat nodig heeft.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 13:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Petit Bateau was hier het enige dan niet te ruim was
[ afbeelding ]
Lange dame Juud, geloof dat Isa pas met 12 maanden in maat 74 zat.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 23:54 schreef kaatjejannie het volgende:
KD, het pakketje is binnen! Leuk!!!
de onderste!quote:
Daar past Rienk pas volgend jaar inquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:17 schreef bodpa09 het volgende:
Bedoel je dat vest met sterren Vlindur? M. heeft hem nu in 98-104, zal ik hem anders voor jou reserveren als M eruit is?
Heel graag dan!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:26 schreef bodpa09 het volgende:
Dat snap ik wel, maar dan je hem voor volgend jaar.
Wanneer ze een maand of 3 isquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:42 schreef bitterend het volgende:
Ze hebben anderen die erop lijken in maat 62 maar geen idee wanneer die van mij in die maat is dus ik wacht even
kiek deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091717%2062024%2034%205461%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
humm dan is het Februari...dus nog steeds koud...damn nu moet ik het wel hebben hequote:
Ik zal morgen voor jou kijken hier ok?? als keshet en trix hem niet hebben kunnen vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:41 schreef Vlindur het volgende:
Bitterend, hij is er vanaf 86/92, ik haal hem dan ook voor Rienk. Voor B2 hebben ze ze helaas niet
http://www.hm.com/nl/product/92567?article=92567-D
Maar alles is dus inmiddels zo'n beetje uitverkocht![]()
Dat zou echt heeeeeel tof zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:46 schreef bitterend het volgende:
[..]
Ik zal morgen voor jou kijken hier ok?? als keshet en trix hem niet hebben kunnen vinden
Jep, het staat zo in allemaal, en dus in zowel maat 104 als 128.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:53 schreef Vlindur het volgende:
Wat slecht!![]()
Staat het ook in de Blauwe? en in die van O?
Nope, ze zijn alle 4 al gedragen. Maar de moeder van Owen en ik zijn het erover eens dat we ze niet eens terug willen brengen. Mijn doel was dat ze gaan uitzoeken hoe het komt. Daarom zoek ik mensen die de trui ook hebben, en die even willen bellen met de klantenservicequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Kun je het niet meer terugbrengen laura?
Hahahaha! Typisch geval van een slecht handschrift van degene die de borduuropdracht gaf! Schrijf maar eens een l en een i. Dat lijkt al gauw een u. Bij mij wel althansquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jep, het staat zo in allemaal, en dus in zowel maat 104 als 128.
Maar dat wijf die mevrouw diegene van de klantenservice deed zo dom.... Het is een fabrieksfout en nu vind ik het niet zo erg. Maar, zoals Ireth elders terecht opmerkt, als je betaalt voor een Tommy Hilfiger broek en er staat Tommy Hilfinger op, dan is het een stuk erger.
Toch... pek en veren voor de klantenservice van C&A.
Gaat op 't lijstje!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik zit bij de hennez al tijden te azen op dit babyshirtje, bij ons hebben ze hem niet. Als iemand hem toevallig ziet hangen bij de hennez in maat 62 of 68 zou je hem dan pretty please willen meenemen voor mij?
http://www.hm.com/nl/prod(...)68-A#article=91868-C
(het gaat dus om de blauw witte)
Die heb ik gister voor Matthias gekocht. Was voor zover ik kon zien ook de laatste!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:27 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik zit bij de hennez al tijden te azen op dit babyshirtje, bij ons hebben ze hem niet. Als iemand hem toevallig ziet hangen bij de hennez in maat 62 of 68 zou je hem dan pretty please willen meenemen voor mij?
http://www.hm.com/nl/prod(...)68-A#article=91868-C
(het gaat dus om de blauw witte)
Haha ja weet ik. Maar als er hier nog meer waren en jij bij jou niet meer had ik er nog 1 bij op kunnen halenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:00 schreef Keshet het volgende:
Er zijn meer filialen in Nederland he MeNicole.
Deze heeft Oona in 86... Ideaaaal ding.., echt al veel gedragen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:42 schreef bitterend het volgende:
Ze hebben anderen die erop lijken in maat 62 maar geen idee wanneer die van mij in die maat is dus ik wacht even
kiek deze
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C01%2091717%2062024%2034%205461%205.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Het zou toch een compliment moeten zijn dat je veels te duur bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef MamaPurk het volgende:
ik lees twee keer MP is stom en denk wtf.... maar marktplaats![]()
das weer het positieve maar zo ver las ik in de eerste instantie niet eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het zou toch een compliment moeten zijn dat je veels te duur bent![]()
Ja die verzendkosten is ook zo raar. Een jasje voor de jongste. Voor 7 euro. Hij past door de brievenbus dus voor 10 euro mocht ik hem hebben. Er moet toch niet voor 3 euro postzegels op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef PureEvil het volgende:
ja ik heb ook weleens wat gekocht van Marktplaats, de halfhoogslapers van de jongens komen daar ook vandaan. Maar als ik dan naar kleding kijk, denk ik Nee.....(en daarbij dan ook nog eens de véél te dure NL verzendkosten.....da's hier dan toch wel een stuk beter vind ik )
Ik vind 'm zelf wat te prijzig, maar ik laat 'm toch ff zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben voor Linde op zoek naar leuke winterjurkjes. Liefst met lange mouw en geen hoofdprijs. Hoeft trouwens ook niet supergoedkoop. Iemand een leuke suggestie?
Heb je al bij Next gekeken www.nextdirect.com ? Hebben ze ook wel wat truitjes en de verzendkosten zijn nog steeds 0!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ben voor Jaël nog op zoek naar truitjes maat 98-104 maar kan eigenlijk niets leuks vinden. ja Bij de H&M 1, maar die heeft ze al. Verder gekeken bij C&A, V&D, Hema, maar kan gewoon niets vinden. Het moet leuk stoer en schattig zijnEcht lastig hoor, alles wat ze verkopen zijn longsleeves (heeft ze al genoeg) en tuniekjes en dat wil ik niet..
alleen online. In bijv. Engeland ook winkels (Reading geloof ik oa), maar daar kom ik niet zo vaakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef bitterend het volgende:
Is dit next winkel ook in Nederland? of alleen online?
Ow ja daar wil ik ook nog steeds eens wat bestellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef octopussy het volgende:
Heb van de week de catalogi van Boden eens doorgebladerd. Wat is dat vreselijk leuk spul allemaal, zowel de kinderkleding als dameskleding
Ze hebben wel leuke dingen,maar die ik echt leuk vind heeft een capouchon en dat wil ik dan weer niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je al bij Next gekeken www.nextdirect.com ? Hebben ze ook wel wat truitjes en de verzendkosten zijn nog steeds 0!
Ik kom alleen belachelijk dure jurken tegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben voor Linde op zoek naar leuke winterjurkjes. Liefst met lange mouw en geen hoofdprijs. Hoeft trouwens ook niet supergoedkoop. Iemand een leuke suggestie?
Ik kan geen plaatjes linken vanaf de Next-site, maar daar hebben ze ook in grotere maten hele leuke jurkjes, vind ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Stiemie het volgende:
Leuk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef Cooki het volgende:
Stiemie, ms vind je deze leuk voor Linde?
HM 9,95 (wel morgen om 06.00 uur opstaan, want nu uitverkocht)
(zit heerlijk kan ik je vertellen)
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C70 91668 76017 74 6762 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Claudia, zucht voor #3?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk!
KD, je jongetje moet de linkeroutfit hebben:
[ afbeelding ]
Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef Cooki het volgende:
ziet er heul lief uit ja![]()
stiemie kortingscode 9426 = 20% is nog tot 23 oktober geldig.
ik heb de jurk voor 7,96 gescoord![]()
codesjamaar... jamaar... dan moet ik morgen heul vroeg opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegge we gaan de goden niet verzoeken he? Ik heb afgelopen week al eens om 6 uur 's morgens snowboots en skibroeken gekocht in de sale bij h&mquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien wil Esmee je wel een handje helpen, Stiemie?
Dat streepjespak vind i kzo geweldigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
No way! Maar Kidscase is wel zo'n ontzettend fijn merk. Lena gaat een Kidcasemeisje worden als ze iets ouder is, brom ik je.
Alle pakjes van dit plaatje vind ik ook geweldig:
[ afbeelding ]
je meiske levert je gewoon korting op johquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Zegge we gaan de goden niet verzoeken he? Ik heb afgelopen week al eens om 6 uur 's morgens snowboots en skibroeken gekocht in de sale bij h&m![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Cooki het volgende:
[..]
je meiske levert je gewoon korting op joh
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik nog overlegd met m'n lief, of we voor Ivan niet een skipak nodig hebben. Maar volgens hem gaan we toch niet naar buiten als het zo koud is.
die kan ik wel voor je vinden heurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Stiemie het volgende:
Zou je hier ook vleugeltjes bij krijgen?![]()
[ afbeelding ]
voor carnavalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef Orea het volgende:
omg wat cute én fout...
Ik ben in staat om het te kopen
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ja maar die onderste heeft geen lange mouwen!
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
NeeMaar ja dan maar een longsleeve eronder dacht ik... of kan dat niet?
Die is leuk! Maar ben geen echte marktplaatsfan meer sinds ik een paar keer verwassen en gevlekte kleding heb ontvangen helaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
deze stiemie!
http://kind-baby.marktpla(...)jvLQ&fta_ind=34&fs=1
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
Who lives in the east 'neath the willow tree?
[ afbeelding ]
Floris moet ook een Tijger!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
voor carnaval
en ik deel je mening![]()
k zie m al helemaal lopen
ik vraag altijd voor ze iets opsturen of het niet toevallig verwassen oid is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Die is leuk! Maar ben geen echte marktplaatsfan meer sinds ik een paar keer verwassen en gevlekte kleding heb ontvangen helaas
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Orea het volgende:
De Panda is uitverkocht![]()
Maar ik ga het doenen het wordt de Tijger.. ze is immers van Chinees Sterrenbeeld een Tijger
(de koe vond ik ook leuk, heb ook koeien-beenwarmers...maar meneer vind die niet leuk.. dus dan maar de Tijger
)
Jaaa doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en dan met zn 2tjes bij elkaar
Damn... nu moet ik wel he
Oh, ik had die allerlaatste nog niet gezien! Normaliter houdt ik niet van dit soort bedrukte kleding, maar dit jurkje vind ik wel leuk!quote:
Ja heb ik ook. Het doet me een beetje denken aan mijn eigen kleding van vroeger in de jaren 80quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik had die allerlaatste nog niet gezien! Normaliter houdt ik niet van dit soort bedrukte kleding, maar dit jurkje vind ik wel leuk!
Gaan we samen ergens in brabant carnaval vierenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
*twijfel twijfel* tis wel cool haha
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Spewey het volgende:
Ook al is Zoë een tijger, dit ga ik haar niet aan doen.
hahahhahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Orea het volgende:
Dus kouddus moeten we wel zo'n fijn pak aanschaffen
Ga nu maar die dvd kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Stiemie het volgende:
Nog even snel: die onderste vind ik leuk! Die andere 2 vraag ik me af of ze haar wel leuk staan qua model
En morgen denk ik die roze bestelen van mexx
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja zo ver was ik ook
Echte carnavallers zijn we merk ik al
hoewel we hier in t dorp ook carnaval hebben
[..]
hahahhahaha
je haalt t slechtste in mij naar boven
De dag dat ze alleen nog Hello Kutty aan wil ga ik wel een beetje huilen ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef Orea het volgende:
[..]![]()
Spelbreker! Nú kan je nog jouw zin doordrijven.. over niet al te lang kan je dat ook wel schudden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Spewey het volgende:
[..]
De dag dat ze alleen nog Hello Kutty aan wil ga ik wel een beetje huilen ja.
oh maar dat vind ik niet zo erg eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Spewey het volgende:
Jij krijgt nog de Cars of Dino's of Wilde dieren periode, Sonnetje (of als je pech hebt, alledrie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |