Zegge we gaan de goden niet verzoeken he? Ik heb afgelopen week al eens om 6 uur 's morgens snowboots en skibroeken gekocht in de sale bij h&mquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien wil Esmee je wel een handje helpen, Stiemie?
Dat streepjespak vind i kzo geweldigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
No way! Maar Kidscase is wel zo'n ontzettend fijn merk. Lena gaat een Kidcasemeisje worden als ze iets ouder is, brom ik je.
Alle pakjes van dit plaatje vind ik ook geweldig:
[ afbeelding ]
je meiske levert je gewoon korting op johquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Zegge we gaan de goden niet verzoeken he? Ik heb afgelopen week al eens om 6 uur 's morgens snowboots en skibroeken gekocht in de sale bij h&m![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Cooki het volgende:
[..]
je meiske levert je gewoon korting op joh
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik nog overlegd met m'n lief, of we voor Ivan niet een skipak nodig hebben. Maar volgens hem gaan we toch niet naar buiten als het zo koud is.
die kan ik wel voor je vinden heurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Stiemie het volgende:
Zou je hier ook vleugeltjes bij krijgen?![]()
[ afbeelding ]
voor carnavalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef Orea het volgende:
omg wat cute én fout...
Ik ben in staat om het te kopen
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ja maar die onderste heeft geen lange mouwen!
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
NeeMaar ja dan maar een longsleeve eronder dacht ik... of kan dat niet?
Die is leuk! Maar ben geen echte marktplaatsfan meer sinds ik een paar keer verwassen en gevlekte kleding heb ontvangen helaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
deze stiemie!
http://kind-baby.marktpla(...)jvLQ&fta_ind=34&fs=1
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
Who lives in the east 'neath the willow tree?
[ afbeelding ]
Floris moet ook een Tijger!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
voor carnaval
en ik deel je mening![]()
k zie m al helemaal lopen
ik vraag altijd voor ze iets opsturen of het niet toevallig verwassen oid is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Die is leuk! Maar ben geen echte marktplaatsfan meer sinds ik een paar keer verwassen en gevlekte kleding heb ontvangen helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |