Het zou toch een compliment moeten zijn dat je veels te duur bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef MamaPurk het volgende:
ik lees twee keer MP is stom en denk wtf.... maar marktplaats![]()
das weer het positieve maar zo ver las ik in de eerste instantie niet eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het zou toch een compliment moeten zijn dat je veels te duur bent![]()
Ja die verzendkosten is ook zo raar. Een jasje voor de jongste. Voor 7 euro. Hij past door de brievenbus dus voor 10 euro mocht ik hem hebben. Er moet toch niet voor 3 euro postzegels op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef PureEvil het volgende:
ja ik heb ook weleens wat gekocht van Marktplaats, de halfhoogslapers van de jongens komen daar ook vandaan. Maar als ik dan naar kleding kijk, denk ik Nee.....(en daarbij dan ook nog eens de véél te dure NL verzendkosten.....da's hier dan toch wel een stuk beter vind ik )
Ik vind 'm zelf wat te prijzig, maar ik laat 'm toch ff zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben voor Linde op zoek naar leuke winterjurkjes. Liefst met lange mouw en geen hoofdprijs. Hoeft trouwens ook niet supergoedkoop. Iemand een leuke suggestie?
Heb je al bij Next gekeken www.nextdirect.com ? Hebben ze ook wel wat truitjes en de verzendkosten zijn nog steeds 0!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ben voor Jaël nog op zoek naar truitjes maat 98-104 maar kan eigenlijk niets leuks vinden. ja Bij de H&M 1, maar die heeft ze al. Verder gekeken bij C&A, V&D, Hema, maar kan gewoon niets vinden. Het moet leuk stoer en schattig zijnEcht lastig hoor, alles wat ze verkopen zijn longsleeves (heeft ze al genoeg) en tuniekjes en dat wil ik niet..
alleen online. In bijv. Engeland ook winkels (Reading geloof ik oa), maar daar kom ik niet zo vaakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef bitterend het volgende:
Is dit next winkel ook in Nederland? of alleen online?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |