Het zou toch een compliment moeten zijn dat je veels te duur bentquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:54 schreef MamaPurk het volgende:
ik lees twee keer MP is stom en denk wtf.... maar marktplaats![]()
das weer het positieve maar zo ver las ik in de eerste instantie niet eensquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Het zou toch een compliment moeten zijn dat je veels te duur bent![]()
Ja die verzendkosten is ook zo raar. Een jasje voor de jongste. Voor 7 euro. Hij past door de brievenbus dus voor 10 euro mocht ik hem hebben. Er moet toch niet voor 3 euro postzegels op?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:07 schreef PureEvil het volgende:
ja ik heb ook weleens wat gekocht van Marktplaats, de halfhoogslapers van de jongens komen daar ook vandaan. Maar als ik dan naar kleding kijk, denk ik Nee.....(en daarbij dan ook nog eens de véél te dure NL verzendkosten.....da's hier dan toch wel een stuk beter vind ik )
Ik vind 'm zelf wat te prijzig, maar ik laat 'm toch ff zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben voor Linde op zoek naar leuke winterjurkjes. Liefst met lange mouw en geen hoofdprijs. Hoeft trouwens ook niet supergoedkoop. Iemand een leuke suggestie?
Heb je al bij Next gekeken www.nextdirect.com ? Hebben ze ook wel wat truitjes en de verzendkosten zijn nog steeds 0!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:27 schreef MamaPurk het volgende:
Ik ben voor Jaël nog op zoek naar truitjes maat 98-104 maar kan eigenlijk niets leuks vinden. ja Bij de H&M 1, maar die heeft ze al. Verder gekeken bij C&A, V&D, Hema, maar kan gewoon niets vinden. Het moet leuk stoer en schattig zijnEcht lastig hoor, alles wat ze verkopen zijn longsleeves (heeft ze al genoeg) en tuniekjes en dat wil ik niet..
alleen online. In bijv. Engeland ook winkels (Reading geloof ik oa), maar daar kom ik niet zo vaakquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:55 schreef bitterend het volgende:
Is dit next winkel ook in Nederland? of alleen online?
Ow ja daar wil ik ook nog steeds eens wat bestellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:01 schreef octopussy het volgende:
Heb van de week de catalogi van Boden eens doorgebladerd. Wat is dat vreselijk leuk spul allemaal, zowel de kinderkleding als dameskleding
Ze hebben wel leuke dingen,maar die ik echt leuk vind heeft een capouchon en dat wil ik dan weer niet!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 20:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heb je al bij Next gekeken www.nextdirect.com ? Hebben ze ook wel wat truitjes en de verzendkosten zijn nog steeds 0!
Ik kom alleen belachelijk dure jurken tegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Stiemie het volgende:
Ik ben voor Linde op zoek naar leuke winterjurkjes. Liefst met lange mouw en geen hoofdprijs. Hoeft trouwens ook niet supergoedkoop. Iemand een leuke suggestie?
Ik kan geen plaatjes linken vanaf de Next-site, maar daar hebben ze ook in grotere maten hele leuke jurkjes, vind ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 19:08 schreef Stiemie het volgende:
Leuk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:43 schreef Cooki het volgende:
Stiemie, ms vind je deze leuk voor Linde?
HM 9,95 (wel morgen om 06.00 uur opstaan, want nu uitverkocht)
(zit heerlijk kan ik je vertellen)
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/C70 91668 76017 74 6762 2.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
Claudia, zucht voor #3?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:45 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Leuk!
KD, je jongetje moet de linkeroutfit hebben:
[ afbeelding ]
Zucht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:49 schreef Cooki het volgende:
ziet er heul lief uit ja![]()
stiemie kortingscode 9426 = 20% is nog tot 23 oktober geldig.
ik heb de jurk voor 7,96 gescoord![]()
codesjamaar... jamaar... dan moet ik morgen heul vroeg opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegge we gaan de goden niet verzoeken he? Ik heb afgelopen week al eens om 6 uur 's morgens snowboots en skibroeken gekocht in de sale bij h&mquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Misschien wil Esmee je wel een handje helpen, Stiemie?
Dat streepjespak vind i kzo geweldigquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:47 schreef Claudia_x het volgende:
No way! Maar Kidscase is wel zo'n ontzettend fijn merk. Lena gaat een Kidcasemeisje worden als ze iets ouder is, brom ik je.
Alle pakjes van dit plaatje vind ik ook geweldig:
[ afbeelding ]
je meiske levert je gewoon korting op johquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:54 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Zegge we gaan de goden niet verzoeken he? Ik heb afgelopen week al eens om 6 uur 's morgens snowboots en skibroeken gekocht in de sale bij h&m![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:55 schreef Cooki het volgende:
[..]
je meiske levert je gewoon korting op joh
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 21:59 schreef Claudia_x het volgende:
Heb ik nog overlegd met m'n lief, of we voor Ivan niet een skipak nodig hebben. Maar volgens hem gaan we toch niet naar buiten als het zo koud is.
die kan ik wel voor je vinden heurquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:00 schreef Stiemie het volgende:
Zou je hier ook vleugeltjes bij krijgen?![]()
[ afbeelding ]
voor carnavalquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:08 schreef Orea het volgende:
omg wat cute én fout...
Ik ben in staat om het te kopen
Neequote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
Ja maar die onderste heeft geen lange mouwen!
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef Stiemie het volgende:
[..]
NeeMaar ja dan maar een longsleeve eronder dacht ik... of kan dat niet?
Die is leuk! Maar ben geen echte marktplaatsfan meer sinds ik een paar keer verwassen en gevlekte kleding heb ontvangen helaasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:10 schreef XXXKarinXXX het volgende:
deze stiemie!
http://kind-baby.marktpla(...)jvLQ&fta_ind=34&fs=1
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Claudia_x het volgende:
Who lives in the east 'neath the willow tree?
[ afbeelding ]
Floris moet ook een Tijger!quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
voor carnaval
en ik deel je mening![]()
k zie m al helemaal lopen
ik vraag altijd voor ze iets opsturen of het niet toevallig verwassen oid is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Die is leuk! Maar ben geen echte marktplaatsfan meer sinds ik een paar keer verwassen en gevlekte kleding heb ontvangen helaas
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:11 schreef Orea het volgende:
De Panda is uitverkocht![]()
Maar ik ga het doenen het wordt de Tijger.. ze is immers van Chinees Sterrenbeeld een Tijger
(de koe vond ik ook leuk, heb ook koeien-beenwarmers...maar meneer vind die niet leuk.. dus dan maar de Tijger
)
Jaaa doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:13 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
en dan met zn 2tjes bij elkaar
Damn... nu moet ik wel he
Oh, ik had die allerlaatste nog niet gezien! Normaliter houdt ik niet van dit soort bedrukte kleding, maar dit jurkje vind ik wel leuk!quote:
Ja heb ik ook. Het doet me een beetje denken aan mijn eigen kleding van vroeger in de jaren 80quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:14 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, ik had die allerlaatste nog niet gezien! Normaliter houdt ik niet van dit soort bedrukte kleding, maar dit jurkje vind ik wel leuk!
Gaan we samen ergens in brabant carnaval vierenquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
*twijfel twijfel* tis wel cool haha
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:15 schreef Spewey het volgende:
Ook al is Zoë een tijger, dit ga ik haar niet aan doen.
hahahhahahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Orea het volgende:
Dus kouddus moeten we wel zo'n fijn pak aanschaffen
Ga nu maar die dvd kijken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:16 schreef Stiemie het volgende:
Nog even snel: die onderste vind ik leuk! Die andere 2 vraag ik me af of ze haar wel leuk staan qua model
En morgen denk ik die roze bestelen van mexx
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:18 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ja zo ver was ik ook
Echte carnavallers zijn we merk ik al
hoewel we hier in t dorp ook carnaval hebben
[..]
hahahhahaha
je haalt t slechtste in mij naar boven
De dag dat ze alleen nog Hello Kutty aan wil ga ik wel een beetje huilen ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:17 schreef Orea het volgende:
[..]![]()
Spelbreker! Nú kan je nog jouw zin doordrijven.. over niet al te lang kan je dat ook wel schudden
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:21 schreef Spewey het volgende:
[..]
De dag dat ze alleen nog Hello Kutty aan wil ga ik wel een beetje huilen ja.
oh maar dat vind ik niet zo erg eigenlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 22:25 schreef Spewey het volgende:
Jij krijgt nog de Cars of Dino's of Wilde dieren periode, Sonnetje (of als je pech hebt, alledrie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |